- Bittorrent topik
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Microsoft Outlook topic
- ASUS routerek
- HBO Max & OD topic
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- SketchUp
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
Nem is mondtam hogy ez az lett volna. Viszont a Tesla eltökélt abban, hogy jönni fog, csak még nem tudnak elég 4680-at gyártani.
És nem csak a Teslánál lesz így."Javítani" így lehet:
Szóval a házilagos barkácsolást el lehet felejteni, majd vesz a dógozó cserepakkot a Teslától, vagy éppen attól aki gyártotta a verdát.[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Ez speciel egy TM3 akkuja.
A strukturális pakk még szarabb, mert ott a Teslánál már csak három nagy modul van, másoknál meg lesz valódi cell to pack megoldás modulok nélkül.
Sandyék napokig szenvedtek mire az első cellát ki bírták bányászni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Azért lesz máshogy, mert a fejlesztés abba az irányba megy, hogy egyáltalán nem lehet majd javítani a pakkokat.
Most még szét lehet szedni, modult, sőt gyakran cellát is lehet cserélni. Ez nagyon gyorsan meg fog szűnni.
A másik meg az hogy ha egy belsőégésű motort megfelelő szakértelem és eszközök nélkül javítanak, az sokkal kisebb kockázat, mintha valaki egy akkupakkot próbálna meg szerelgetni. Elég sok emberhalált és tüzet fogunk látni, amíg a nép megtanulja hogy ezt nem szabad piszkálni.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz 7Heads Drago #8248 üzenetére
"Nekik a 2010-20 közötti időszakban valamikor már az oktaták hogy a motor 200.000 van tervezve"
A VW-nél több a minimálisan elvárt tervezett futás.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Ez az autó néhány órával korábban kapott egy nagy ütést alulról"
Megesik. A lényegen nem igazán változtat. Igenis van olyan forgatókönyv, amikor a pakk baromi gyorsan kezd el nagy lánggal égni.
De igazából az is pont elég, ha lassan történik, akkor is leginkább csak nézik a tűzoltók amíg porrá ég.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
A hagyományos autók elég jól olthatók hagyományos módszerekkel. Az EV meg nem.
*Az a pakk már rég égett belül. Lassan, nagyon lassan. Amikor kiszabadult, az volt gyors és látványos"
Hát, ebben nem értünk egyet. Létezik nagyon gyors megszaladás is.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Andras6800 #8265 üzenetére
Valahogy így.
A valóságban ez azt eredményezi hogy az autók túlnyomó többsége megfelelő karbantartás mellett ettől sokkal többet elmegy komolyabb probléma nélkül.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #8271 üzenetére
Eszi az is, csak kibírja két olajcsere között.
Nívópálca már mióta nincs BMWben? 20 éve?Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Hogy mik vannak.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #8311 üzenetére
Kiírja neked a műszerfalra.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz FIREBLADE78 #8313 üzenetére
Hát akkor sose kellett bele tölteni
Amúgy van olajszint mérés funkció is btw.Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz 7Heads Drago #8343 üzenetére
Ha van valami piacképes tudásod, és képes vagy betartani a játékszabályokat, akkor nagyon sok helyen tärt karokkal várnak.
"mert odakint minden király"
Magyarországról nézve? Nagyjából igen.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
válasz Bandit21 #8364 üzenetére
Nyilván a WLTP norma számítás kedvező, de ennek az az oka, hogy a törvényalkotó támogatni akarta a PHEV terjedést. Ez nem a gyártók sara, ők megkapják az előírásokat, aztán ahhoz alkalmazkodnak.
"az életbe nem fogja bedugni, használni az elektromos részét"
Itt van egy alapvető logikai hiba: az elektromos részt akkor is használod, ha soha nem töltöd kívülről az autót. Hiszen hibridként akkor is működik. Egy PHEV V8 akkor is kevesebbet fogyaszt egy hagyományos ICE V8-nál, ha amúgy kívülről soha nem töltik fel.
És a tapasztalat azt mutatja hogy a tulajok túlnyomórészt használják a külső töltési lehetőséget is, tehát nem igaz az a feltételezés hogy ez csak adócsalásra jó.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
Remélem azt nem gondolod, hogy az otthoni töltést adóztatni akarják, a nyilvánost meg nem.... Szimplán az utóbbi nem probléma, nem kell rajta gondolkodni, hogyan lehet megoldani.
Egyáltalán nem probléma az sem, megoldható. Majd ha bemutatod a külföldi töltés utáni számlát, akkor azután majd nem fizetsz jövedéki adót. Aztán ennyi.
Legyen fantáziád.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
"Hogyan, hova tennéd a mérőt?"
Simán szoftveresen is lehet integrálni. Az autó pontosan tudja hogy mikor milyen forrásból mennyi energiát vett fel, ezt el is tárolja, sok autónál maga a gyártó online le tudja hívni az adatokat.
Simán lehetne erre egy EUs szabványt csinálni, adatszolgáltatási kötelezettséggel az adóhivatalok felé.
Sőt, mondok jobbat: azt is simán meg lehetne oldani, hogy az autókat csak a NAV által jóváhagyott és felügyelt töltőkön lehessen tölteni, máson nem. Aztán aki otthon akar EVt tölteni, az ilyen töltőt vesz, és kész.
Persze biztosan ki lehetne kerülni, meg mindenféle hacker megoldásokat alkalmazni, de a többség nem szarakodna vele, hanem fizetne. Ahogy anno a többség nem töltögetett étolajat az autóba.
De ettől függetlenül szerintem sem fognak ilyennek pepecselni, lesz valami átalányadó aztán szevasz.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
-
Shadowbull
addikt
Igazából 130cal is erősen korlátozottak hosszú távra.
Mi egy időben rendszeresen mentünk ~600 kilométert, egy évben legalább 5x, de volt hogy többször (oda-vissza, úgyhogy valójában 10x). Mostanában ritkábban, de azért előfordul. A jelenlegi autómmal is meg kell állni egyszer, de az tényleg 5 perc.
EVvel ez kábé két megálló, összesen egy óra töltéssel. Azért ez elég szignifikáns különbség.
Nyilván vannak akik megállnak minden fánál (bírom amikor Handrás is előadja hogy hát ők megálltak étteremben, meg mittudomén. Ja, úgy is lehet csak akkor sose érünk oda).
És ez messze nem ritka, itt teljesen hétköznapi hogy nagyszülők, rokonok országon belül laknak 6-700 kilométerre, és akkor nincsenek is messze.
Nyilván majd terjednek a 800 Voltos rendszerek, az segít valamennyire, de egy átlag autóba akkor se fognak 150 KWh-s pakkokat tenni, úgyhogy ezt a békát le kell majd nyelni.
[ Szerkesztve ]
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
Shadowbull
addikt
Ja, amikor 100%-ról indulsz akkor lehet megvan a 300 km, csak az első autópálya töltésnél nem töltöd százra, hanem max. 80%-ra.
Úgyhogy két töltést kell valahogy optimálisan elosztani.
800 Volt annyit változtat hogy nem fél óra egy töltés csak 15-20 perc.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest