- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- Synology NAS
- Linux kezdőknek
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 10
- Router gondok
- SkyShowtime
Új hozzászólás Aktív témák
-
Andras6800
senior tag
Mindenkinek van egy ismerőse aki így meg úgy megszívta bmw-vel. Nekem volt 3. eddig. Szűk ismeretségi körben is volt az elmúlt években 10 amiből csak 1el volt szívás. Egy korai F szériás 3assal. De az is 150 000 km állásnál kattant meg. Az tényleg nem jó omen, mert ehhez fiatal volt.
E46omat16 éves korában adtam el majd 200 000 km-el. Lambd a szonda baján kívűl csak karbantartás ment rá. (130 000 km-el vettem)
E93amat is hajtottam jópár évig. 90 000 km-el vettem és 15 éves korában adtam el 180 000 km-el. 2 baja volt összesen. Emissziós gyertyát kellett cserélni meg az egyik kilincsben a kulcsnélkülis cucc zárlatos lett. De előtte is családban volt az autó. Akkor sem volt semmi baja. Mielőtt előkerül, 6 hengeres diesel, tele extrákkal, szóval volt minek tönkre menni.
Most adtam el a G01esem. Ebben csak 70 000 km volt. 0 kmtől családban volt. Soha semmi baja nem volt.szóval jah, szar a BMW, meg mindenkinek van 1 rokona meg ismerőse aki annyira magyon megszívta. Csak azt felejtjük el, hogy anyázni mindig az jön akinek baja van. Sosem az aki elégedett, így torz a mintavétel.
Továbbá MO-n dívik a kívül BMW belül karácsonyfa. Minden lámpa kiég a műszerfalon mert szervízbe nem visszük, csak ha nem indul. Karbantartani se. Aztán csodálkozunk, hogy ratyi az állomány.
A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen