Új hozzászólás Aktív témák

  • Andras6800

    senior tag

    válasz axioma #7470 üzenetére

    Mindenkinek van egy ismerőse aki így meg úgy megszívta bmw-vel. Nekem volt 3. eddig. Szűk ismeretségi körben is volt az elmúlt években 10 amiből csak 1el volt szívás. Egy korai F szériás 3assal. De az is 150 000 km állásnál kattant meg. Az tényleg nem jó omen, mert ehhez fiatal volt.
    E46omat16 éves korában adtam el majd 200 000 km-el. Lambd a szonda baján kívűl csak karbantartás ment rá. (130 000 km-el vettem)
    E93amat is hajtottam jópár évig. 90 000 km-el vettem és 15 éves korában adtam el 180 000 km-el. 2 baja volt összesen. Emissziós gyertyát kellett cserélni meg az egyik kilincsben a kulcsnélkülis cucc zárlatos lett. De előtte is családban volt az autó. Akkor sem volt semmi baja. Mielőtt előkerül, 6 hengeres diesel, tele extrákkal, szóval volt minek tönkre menni.
    Most adtam el a G01esem. Ebben csak 70 000 km volt. 0 kmtől családban volt. Soha semmi baja nem volt.

    szóval jah, szar a BMW, meg mindenkinek van 1 rokona meg ismerőse aki annyira magyon megszívta. Csak azt felejtjük el, hogy anyázni mindig az jön akinek baja van. Sosem az aki elégedett, így torz a mintavétel.

    Továbbá MO-n dívik a kívül BMW belül karácsonyfa. Minden lámpa kiég a műszerfalon mert szervízbe nem visszük, csak ha nem indul. Karbantartani se. Aztán csodálkozunk, hogy ratyi az állomány.

    A békéért harcolni olyan, mint a szüzességért dugni!

Új hozzászólás Aktív témák