Új hozzászólás Aktív témák
-
tag
Sziasztok. Bejelentkeznék én is Szegedről. MX-30
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
Sziasztok, legyen egy kis on is
Merci EQB- je van valakinek?
Köszi"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz djeperto #3556 üzenetére
Sziasztok. Újból megpróbálom a Tesla vs. BMW témakörön kívülálló kérdésemet feltenni
Merci EQB tapasztalat érdekelne. Hogy miért is?
Párommal 4 gyerkőcünk van, kell a 7 személyes autó is a napi rohangálós mellé. Dízel pajtást válltanám le a közeljövőben. Vagy esetleg valami infó, lesz e 7 személyes másik e autó is a piacon hamarosan?
Köszönet[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
Köszönöm szépen a válaszodat.
Merci konfigurátorban lehet tervezni 7 ülésest, meg van a csomag ára is. Elugrok a Papas-hoz, hátha van valami +infójuk.
Szegeden láttam már közúton 1-2 példányt, azért kérdeztem, hátha.
Meg használtautón is van már pár darab km.-rótt, 7 üléses is.
Leginkább az a bruttó 80 vs 60 nettó akukapacitás érdekelt volna."there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz wassermann #3582 üzenetére
Ezt teljes mértékben megértem, miénkben is van, de a bruttó 80 nettó 60 az 25%
Ennyire azért nem kellene degradálni a (L)usert
MX-30 0%-nál elmegy még tizen pár km.-t (nekem 1x 8at kellett
a 0-100% kijelzője kb 30 kW takar a maradék 4-5 meg a 100% felett és 0% alatti "degradálás kompenzálására".[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
Mi itt Szegeden erre rá se szoktunk
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
Atya Úr Isten
Van ám időtök szakjogászkodni
Akinek ennyi idelye van erre, az előtt ha 50 el mennek pályán, akkor sem késik el, de sehonnan sem."there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
de jó is lenne.... Szegeden is kezd nagyon gáz lenni a helyzet. Én azt ajánlanám, hogy mivel van Lidl kártya app, és rögzíti a vásárlásaid összegét, annak pl. 5% letöltheted vagy néha adna +fél órás töltési kupont is, stb. stb.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
Sziasztok. Nem szeretnék lavinát indítani de a kérdésem az lenne, van e valakinek közelebbi élménye/tapasztalata Kia EV9 4WD modellel?
Most nem az érdekel, hogy minek, batár, q.drága, vegyél inkább Teszlát... stb. Tényleg érdekel a model, nagycsaládos létemre kell az élhető 6-7 személyes autó.
Köszi."there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Shadowbull #10951 üzenetére
Drága, igen, de egy hasonló felszereltségű ID Buzz árcédulája megközelíti, és túl is szárnyalja... jah és nekünk kell a minimum 6-7 személy... ID Buzz alapból kiesik.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz FIREBLADE78 #10974 üzenetére
Féláron ott a BYD
Komolyra véve a dolgot, sajnos nincs még nagyon alternatíva 7 személyes EVkből.
EQB-GLB? Vicc, de merci
Esetleg hybrid 2es BMW? Vicc a köbön, de bömös
Tartasak fent 2 vagy 3 autót? Már nem szeretném.
Model X, EQS annyit azért nem.
eVito, vagy mi is az a Merci kisbusz? Nem az én világom.
ID Buzz Long? Lesz vagy 35 milla, és őszintén VW konszernból csak is Audi.
Nem könnyű.
30 millát egy netto.100as aksis, 5 méteres 4WD 384 Le fullos EV-re költeni nem lenne sok, ha nem KIA lenne, de "sajnos" csak az van egyelőre."there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Tiédetis #10979 üzenetére
Csütörtökön kapom el a feketét tesztre. Igaz az nem GT Line, de első tesztre jó lesz. Már ültem benne rövidebb időre, de ez most egész napos teszt lesz.
Belépő szint EV szerintem nagyon nem a KIA. Esetleg MG, Leaf, pár BYD, .... na di kinek a pap...
Szeretem a BMWt, és sok más márkát is, volt is pár, de nem vagyok márkaelfogult.Na majd kiderül milyen. Ha ok, elkapom a GT 7végés tesztre, és előfoglalok 1 re. Június végére kell a 7 személyes.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz FIREBLADE78 #11041 üzenetére
Maradt egy 5m-es 5G 50 mm darabom a napelem kivitelezésekor, azt kötöttem a bejövő 3x32A dobozba, a töltőnek kialakított csatira a másik végén meg a 3x32A töltő.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
-
tag
válasz FIREBLADE78 #11439 üzenetére
m5 Pest felé EV9 (a gyengécske) 33, szeged felé 28 tempomat 135 (gps 130km/h)
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz FIREBLADE78 #11443 üzenetére
Hát azzal mindent (is) lehet, csak gyorsulni nem
Azért írtam, hogy a "gyengécske", mert tényleg az is.
Igen a fekete, ez csak 1 motoros 200 pacis... hát a 2.5 t az naaaaaagyon kevés.
Ha minden igaz pár héten belül tesztre kapom a GT Line-t a maga 385 pacijával, összkerékkel, 2 motorral...
Nem értem, hogy az "alapba" miért ezt a hajtásláncot tették bele a Kiánál, van bőven megfelelőbb is, mint pl. az EV6 ból a RWD 229, vagy a AWD 325... A 385 pacival szerintem 35 lesz a pályatempós fogyasztása, ami már nagyon nem ok."there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Shadowbull #11551 üzenetére
A BMW-nek van prémium kombija, opcionális EV hajtáslánccal. Szerintem nem ugyanaz egy sablon/modulár platform, mint egy EV-re tervezett.
"there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Shadowbull #11578 üzenetére
A frunk egy elenyésző dolog, de ha már prémium, és van hely, akkor bele kellene, hogy férjen a költségvetésbe. De ez tényleg apróság.
Amire én gondolok, az pl. EQS vs i5
Az EQS jóval nagyobb autó, 108 kWh nettó akkukapacitással és megáll 2,5 t alatt.
Az i5 több mint 20 kWh kissebb akkuval, jóval kissebb méretekkel is 2,3-2,5 t között mozog a mérlegen. Az i7 2,5-2,7 t.
Egy nem prémium, de csakis BEV only Tesla S 100 kWh akkuval 2-2,2 t.
Itt jelentkezik lényeges különbség a platformok között, ás ez a súlykülömbség vs. akku méret kihat a vezethetőségre, alacsony súlypontra, stb."there are more jacks then one at the fair..."
-
tag
válasz Shadowbull #11581 üzenetére
Hivatalos i5 touring súly 2255 (40) 2425 (M60) alapfelszereltséggel.
Az alap i5 40 indulósúlya 2205
BMW honlapról
i5 vs EQS volt az összehasonlítás (pl M60 vs EQS 580)
5060 mm / 1900 mm vs 5223 mm / 1926 mm, 81,2 kWh vs 107,4 kWh, 2380 kg vs 2635 kg, 601 ps (795 nm) vs 544 ps (858 nm) ...
Igen, az i7 5391 mm 16 cm hosszabb, 2,5 cm szélessebb 101,7 nettós akkuval... ott már jobb az arány.
Tesla model S 4 cm rövidebb, 8,7 cm szélessebb mint az i5. Szerintem nem kissebb...
De maradok az i5 vs EQS-nél, 26.2 kWh akkukapacitás a kül,önbség, ami laikus ként kb 200 kg minimum, tehát a jóval kissebb i5 azonos akkupakkal, mint az eqs kissebb méretekkel is azonos súlyú lenne. Azt a súlykülönbözetet el tudná engedni ha BEV platformja lenne, pont oda férne el + súly nélkül az a 25+ kWh.
Ne érts félre, nagyon is kedvelem a BMW márkát, de ha már prémiumok prémiuma, akkor igen is itt lenne az ideje BEV only platformokat is tervezni. Peace[ Szerkesztve ]
"there are more jacks then one at the fair..."
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Samsung Galaxy A71 - elég ennyi?
- Hobby rádiós topik
- Amit látnod kell 80’ – 90’ évek, egész estét betöltő mozi filmjei.
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Háztartási gépek
- LG C3: egy középkategóriás OLED tévé tesztje
- Gaming notebook topik
- iRacing.com - a legélethűbb -online- autós szimulátor bajnokság
- További aktív témák...
- 205/55 R16 5x112 alufelni michelin nyári gumival
- Ikea falilámpa
- Kibernetik Mobil klíma, 3,5kW légkondi, légkondícionáló
- LAICA Genova HYDROSMART rendszerű csapra szerelhető mikroplasztik-stop vízszűrő + ajándék LAICA fém
- Eladò Philips Series 2000 LatteGo automata kávégèp tejhabosìtòval ùjszerű àllapotban