Új hozzászólás Aktív témák
-
Misi1979
őstag
válasz LordAxwell #555 üzenetére
Az nem venti! Terhes a drónod és olyankor rugdos benne a pici pocaklakó drón, próbálgatja a propellereit.
A kismókusok kenyérre is kenhetik.
-
Chal
addikt
válasz LordAxwell #555 üzenetére
Mavicnál pontosan ugyanígy van (sőt, ott még a távban is bekapcsol a venti 1-2 perc után), esélyes hogy Sparknál is.
[ Szerkesztve ]
-
Victoryus94
őstag
válasz LordAxwell #563 üzenetére
Igen, az FCC kell hogy legyen.
Az antennákat szoktad állítani?
Ha felfelé repülsz, az antenna legyen vízszintesen, hogy merőleges legyen a gépre.
Illetve célszerű csekkolni, melyik csatorna szabad (ahol kisebb a csík, ott érdemes használni).25 métert még a tello is bírna, ha nem lenne szoftveres limit.
[ Szerkesztve ]
-
total90
veterán
válasz LordAxwell #573 üzenetére
Igen, de a vásárlástól számított 30 napon belül meg kell kötni. Illetve lehet később is, de drágább lesz, mert egy "öreg" termékre drágább a biztosítás.
Ha nincs jó, ló a szamár is.
-
Victoryus94
őstag
válasz LordAxwell #582 üzenetére
ÉN FCC módban használom.
CE módban nekem sem volt stabil. Ettől függetlenül szerintem ez olyan, mint a "rootolt telónál" a garanciavesztés (egy időben kb minden gyártónak volt ilyen kikötése). Bár itt nem a gyártón múlik a dolog, mert őt is köti a törvény...Hivatalosan beleköthetnek, de ha nem ez okozta a problémát, a kutya nem ugatott miatta.
[ Szerkesztve ]
-
oszy
veterán
válasz LordAxwell #594 üzenetére
Én is ilyenen gondolkodom, hogy kell-e Mondjuk én eBay-t néztem! Ott olcsóbb!
[ Szerkesztve ]
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
oszy
veterán
válasz LordAxwell #597 üzenetére
total90 biztos tudja, hogy stabilabb-e, ha már használja.
-----------------------
(#588) Geller72: Ezzel azért nem értek egyet. Mindennél van egyel jobb! Jobban megvettem volna én is egy Mavicet, de árban most a Spark nagyon jó! Műszaki cikkeknél az értékvesztés talán olyan, mint az autóknál. Ezt arra értem, hogy ha jövőre valaki nagyobbra akar váltani pl.
-----------------------
A Drónpilóták Orzságos Egyesületébe való belépésnek mik az előnyei? A biztosítást érdemes megkötni?
[ Szerkesztve ]
Szinte ÚJ Xiaomi légmosó E L A D Ó!
-
sgery
őstag
válasz LordAxwell #607 üzenetére
Próbálgatom, ezzel valóban könnyebb. Csak teljesen szélcsendben megy, pici fuvallatt és nem tud mozogni.
A jel az néha megszakadgat a gép és a telefon/kontroller között. De 30m-en belül is előfodul. Inkább a telefon rinyál ilyenkor, a kontroller attól még üzemel.
Külvárosi sík környezetben.Ez a kézi gesztusvezérlés is megyeget, de leszállni az istenért nem akart a kezembe és képet sem lőtt pedig visszaigazolta hogy látta a gesztust hozzá. A végefele inkább bekapcsoltam a kontrollert és leraktam azzal mielőtt még a bokorba leszáll nekem magától ha már a tenyerem nem elég nagy neki.
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
sgery
őstag
válasz LordAxwell #614 üzenetére
A 300m-t fcc-ben tudta. Most a réten is megnéztem, 600m volt a max de valószínűleg ment volna még odébb 1. ha nincs szél 2. ha nincs 700m-re egy nagyfeszültségű vezeték.
Most se volt kép jel vesztés egyáltalán, mindaddig amíg hatótáv végéhez nem értem.
Szélben amúgy elég kis lassú alap módban kb 10km/h-val közlekedik, sportba viszont ilyenkor is repeszt. Nagyon élmény sport módba bohóckodni veleFelteszel androidra egy fake gps programot (developer menüben be kell állítani hogy az adja a gps korrdinátákat) , berakod hogy amcsiban vagy, dji program indít rákérdez hogy átállítsa-e a wifit okézod, 5-10mp alatt átállítja az eszközöket és kész.
Fake gps kikapcs és utána ha indul a dji progi és visszaállítaná akkor cancelt nyomsz.
Mindaddig ezzel sztem nincs gond amíg fcc módban meg nem hibásodik és nem tudod visszarakni gariztatás előtt ce módra.
Bár ilyenkor mondanám azt hogy amerikába voltam és ott történt a baleset. Bár nem tudom mennyire menti el a belső memóriába hogy hol használtad, mert akkor lebuksz
Amúgymeg hagy döntsem már el milyen módban használom, a drónozásnál alap feltétel a biztos kapcsolat, én meg ezt akarom elérni akkor minek kötekedni?A fotózásnál nem lehet átállítani hogy ne 4:3 arányt csináljon?
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
sgery
őstag
válasz LordAxwell #618 üzenetére
Próbált újraindítani mindent miután benyomtad az amerikai lokációt (táv,drón,dji app). Szerintem az segít.
Regisztráltam a MNDSZ-nél és kötöttem biztosítást is. Érdemes még valami egyéb papír beszerzése?
A címemre és környezetére kérek repülési engedélyt, végülis itt gyakorlok a legtöbbett, legalább legálisan tegyem - már ha kiadják ide.. Lehet egész évre kérni ide engedélyt?A biztosításnál valahol elvétve láttam olyan infót, hogy akkor érvényes ha minden a törvényeknek megfelelően ment. Tehát ha nem volt repülési engedélyem az adott helyen/időben akkor a biztosító nem is fizet ha kárt okoztam? Vagy ennyire nem néznek utána? Nem mint ha egy spark hatalmas kárt okozhatna.
FurTv-s Lapeno figurát keresek, aki tudja hol lehet venni szóljon!!!:)
-
LordAxwell
senior tag
válasz LordAxwell #1019 üzenetére
Sikerült bárkinek a Sparkot átállítani FCC-be az utóbbi időben? Akárhogy próbálom nem sikerül.
Egy Budapesten lakó kolléga nem tudna segíteni? Elgurulok hozzá...Köszi előre is.
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
válasz LordAxwell #1134 üzenetére
Az ilyesmihez már firmware hack kell, ha jól tudom, a githubon vannak ilyenek.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Geller72
veterán
válasz LordAxwell #1153 üzenetére
Nos, amikor sikerült nekem a következőképpen oldódott meg.
Androidos tabletre telepítettem egy fake gps progit, azon beállítottam egy USA pontot, utána indítottam a gépet. A távhoz raktam a tabot persze előtte. (P4). Indítottam a Dji Go appot. Megvártam, míg átállt, ennek általában kellett némi kis idő, nem azonnal történt. Többször megnéztem és amikor ok volt, akkor szépen kikapcsoltam mindent.
Azután rácsatlakoztattam a 6S-t a távra, indítottam a gépet és az appot. Nekem a P4 esetében NEM kérdezett rá, mint általában ahogy olvastam, több dji gépen, de FCC módban maradt. Sajna mostanában nem volt a Phantomra időm, de ha most hazamegyek ismét előveszem, mert már csak az akkuk miatt is kell egy töltést csinálnom, és ha lesz időm repülök is vele. Akkor megint ránézek. Ahogy nézem, azóta, mióta én utoljára repültem, jött ki újabb firma, megflashelem és megnézem, azzal is megy e. Én sem akarok egyéb hacket, mondjuk ha egy moddolt konfig fájl lenne csak az ára, az még beleférne nekem is. Nekem nem a táv miatt kellene, hanem szinte mindig olyan terepviszonyok közt kell repülnöm, hogy kell a kakaó.Más eszköznél rákérdezhet az újabb indításnál, hogy megváltoztak a regionális adatok, akarod e menteni (amikor érzi, hogy megint EU-ban vagy) na arra kell nemmel válaszolni és nem leokézni.
Fake gps appok közt is vannak kamuk, meg kell keresni a jót. Nekem kb az ötödik lett a jó. -
Geller72
veterán
válasz LordAxwell #1153 üzenetére
Nos, amikor sikerült nekem a következőképpen oldódott meg.
Androidos tabletre telepítettem egy fake gps progit, azon beállítottam egy USA pontot, utána indítottam a gépet. A távhoz raktam a tabot persze előtte. (P4). Indítottam a Dji Go appot. Megvártam, míg átállt, ennek általában kellett némi kis idő, nem azonnal történt. Többször megnéztem és amikor ok volt, akkor szépen kikapcsoltam mindent.
Azután rácsatlakoztattam a 6S-t a távra, indítottam a gépet és az appot. Nekem a P4 esetében NEM kérdezett rá, mint általában ahogy olvastam, több dji gépen, de FCC módban maradt. Sajna mostanában nem volt a Phantomra időm, de ha most hazamegyek ismét előveszem, mert már csak az akkuk miatt is kell egy töltést csinálnom, és ha lesz időm repülök is vele. Akkor megint ránézek. Ahogy nézem, azóta, mióta én utoljára repültem, jött ki újabb firma, megflashelem és megnézem, azzal is megy e. Én sem akarok egyéb hacket, mondjuk ha egy moddolt konfig fájl lenne csak az ára, az még beleférne nekem is. Nekem nem a táv miatt kellene, hanem szinte mindig olyan terepviszonyok közt kell repülnöm, hogy kell a kakaó.Más eszköznél rákérdezhet az újabb indításnál, hogy megváltoztak a regionális adatok, akarod e menteni (amikor érzi, hogy megint EU-ban vagy) na arra kell nemmel válaszolni és nem leokézni.
Fake gps appok közt is vannak kamuk, meg kell keresni a jót. Nekem kb az ötödik lett a jó. -
válasz LordAxwell #1166 üzenetére
Valószínű ez még CE-ben is gyengusz kategória. Tiszta rálátással/zavarás nélkül a p4p-vel CE módban 500m távolságig simán elrepülök. Az esetleges zavarások miatt viszont én is tudnám értékelni az fcc módot.
[ Szerkesztve ]
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
Tibcsi68
tag
válasz LordAxwell #1166 üzenetére
Köszi szépen!
Galaxy S22 ultra 512 + Galxy Watch 3 46mm LTE, + 180 piros, 0 feketepont!
-
válasz LordAxwell #1169 üzenetére
Kemény... Gondolom kisebb antennák fértek csak fel a spark-ra, illetve lehet spórolnak az adóteljesítménnyel is.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz LordAxwell #1171 üzenetére
Hajrá akkor. A #1155-ben leírtak szerint végülis megcsináltad az fcc trükköt? most gondolkozom, hogy a p4p-nek firmware-hackje legyen-e (amiben ez is természetesen benne van), vagy csak toljak neki egy fcc-t, a random nfz-kkel meg megpróbálok "könyv szerint" elbánni, imádkozva, hogy ne legyen balhé.
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz LordAxwell #1190 üzenetére
Sztem eressz meg nekik egy emailt... Más régió, és tudtommal a dji régiós felosztásban dolgozik, úgyh tartok tőle a sparknak vissza kell repülnie Amerikába...
#1191: bár sose csináltam ilyet, csak kósza 5let: ha raw-ra vagy raw+jpg-re állítod, akkor is ezt csinálja?
Más: ma elkezdtem tanulgatni az intelligens repmódokat, asszem lassan búcsúzhatok az ugrálós videóktól Az activetrack kb milyen sebességig tudja követni a céltárgyat?
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
válasz LordAxwell #1193 üzenetére
Ja, benéztem. Gariztatás szempontjából lényegtelen a típus
30€ Meta store bónusz Quest headset aktiváláshoz, keress priviben :)
-
total90
veterán
válasz LordAxwell #2228 üzenetére
A nevet az appban át lehet írni és NE repdess reptér környéken.
Ha nincs jó, ló a szamár is.
-
forceberg
veterán
válasz LordAxwell #2232 üzenetére
A kapkodas eredemenye jo esellyel egy ordenare baromsag lesz.
Ne legyen igazam!http://www.flickr.com/photos/4ceberg
-
Teasüti
nagyúr
válasz LordAxwell #2247 üzenetére
A wifi jelszó? Az nem egy könnyen kitalálható fajta és elég nehéz leolvasni bárkinek is az oldalán lévő apró matricáról úgy, h ne vegyem észre.
Jah és a wifi csatlakozást a madárról kell kezdeményezni az Fn gombbal. Nem úgy van az, hogy csak úgy jön vki és elrepül vele.Alkalmazás megerősítést kér felszállás előtt, a kontrolleren meg akármit csinálsz nem lehet véletlen felszállni álló motorokkal.
Abszolút semmi fogalmam nincs mi történhetett.
A távos kikapcsolása tuti nem csinál ilyet. Azért kódolt wifi jelet nem lehet véletlenül kiküldeni vmi feszültségtüskével, vagy ilyesmi. Bár nem áramtalanítás történik, hanem standby mód, így még szerintem ezt is ki lehet csukni.Én úgy értettem hatóságilag átvenni az irányítást no fly zónában. Vmi backdoor-ral. Nyakamat rá van backdoor a firmware-ben.
[ Szerkesztve ]
-
d3tox1c
senior tag
válasz LordAxwell #2258 üzenetére
Na, nekem pont par perce volt.
Kifagyott a kep, fekete-feher lett. A jel az megvolt rendesen, de a kep kifagyott.
Szerencse hogy csak a kertben gyakorolgattam.... ha ez mondjuk fent tortenik, tuti para van...
Mas:valamit el allitottam szerintem, mert az elso szenzorok erzekelik az akadalyt, de a dron nem all meg, csak a telo sikitozik hogy valami van elotte.
Gps modban van. Ezek a modok sem teljesen tisztak meg nekem(atti, gps, stb)
Elegge kezdo vagyok meg. -
Teasüti
nagyúr
válasz LordAxwell #2264 üzenetére
A Spark elvileg le is tud szállni tenyérre. Mármint van erre funkciója a Gesture Control-ban azt hiszem.
Mavic Air-t egyszer indítottam be kézből. Meglepett milyen tolóereje van, majdnem kicsúszott a kezemből.
De azt kétlem, hogy bármi baja lenne a gépnek attól, hogy 100% fordulatra kapcsol. Elvégre ez üzemszerű működés.
Azon filózok vajon megmarad a levegőben az Air, ha elengedem? Amíg mozdulatlanul tartottam, addig csak standby forogtak a motorok. De amint észrevette, hogy instabil a helyzet úgy azonnal felpörgött felszállási parancs nélkül. Persze megfordítottam, de ha elengedem akkor képes rögtön stabilizálni, vagy nekicsapódik a plafonnak?
Gondolkodom rajta, hogy le is veszem a levegőből így, leszállás nélkül. Miért ne? -
rankesz
veterán
válasz LordAxwell #2283 üzenetére
Célszerű a táv alsó usb-jével összekötni a mobilt, sokan panaszkodnak az oldalsó csatlakozó és a gyári kábel összekötéssel ilyenre. + tanácsként még azt szokták javasolni hogy a telefon legyen repülő módban
-
Geller72
veterán
válasz LordAxwell #2287 üzenetére
Erre én azt írnám, hogy igazából a 0 km/h. . Az ami biztonságos. A többi nem az. Elméletileg ~65km/h-t tud a gép, szélcsendben, sport módban. Ebből ki lehet kalkulálni, hogy mi a sok. Haver 58-as szélnél még le tudott vele szállni, úgy kaptuk el, mert tutira feldöntötte volna. Szerintem az a szélsebesség, amiben még egy gyakorlott pilóta viszonylag elboldogul, (sport módban ugye) az ~40 km/h körül van. Én még olyan szelet nem nagyon láttam élőben, ahol folyamatos, stabil sebességű szél lett volna. Viszont olyanban repültem párszor, ahol folyamat löködte a gépet, normális vidi nem is lett belőle, mert sport módban folyamatosan láttam a propokat lecsapódni a kamera elé. Szerintem totálisan hülyeség nagy szélben filmezni, de repülni is. Mondanám, hogy ha véletlenül, de ilyenben nem hiszek, hogy véletlenül.. Ha mégis lenne ilyen, akkor mindenképpen minél lejjebb kell jönni talajközelbe, mert nagy eséllyel ott nem akkora a szélsebesség (legtöbbször), mint fentebb, nyílt viszonyok közt. És azt a hibát még véletlenül sem szabad elkövetni, hogy nyomjon valaki egy RTH-t. Mert akkor sanyi lesz a gépnek nagy eséllyel. Mert ugye az RTH soha nem lesz olyan sebességű, mint a sport mód. Mintha twine mérte volna meg, hogy rth-ban 30km/h körüli visszatérési sebessége volt a P4-nek. Ez egy hasonló sebességű ellenszélben eléggé meglepi. Az akkukat ellenszélben iszonyat zabálja. Úgy már jártam, hogy nagy magasságban kellett visszafele jönnöm, mert az útvonal miatt a terepviszonyok nem engedtek alacsonyabb repülést, a jel csak magasan volt stabil. Ezért muszáj volt magasan jönnök és egy hegygerincnél a felfele áramló meleglevegő turbulencia elég erős ellenszelet generált. Kivert a víz, mire megtaláltam a viszonylag normális/optimális magasságot-útvonalat, de alig akart haladni a gép még sport módban is. Nem nagyon szeretek 10%-ig merülni (ez a limit nálam és 25 a figyi) de itt majdnem megvolt mire fejfölé ért a gép. Többek közt ezért sem szeretek viszonylag messzebb repülni főleg úgy, hogy a gépet nem is látom a terepviszonyok miatt. (200-280m magasan, 2.8km-re voltam vele éppen akkor). Eleve szembeszél volt visszafele, bár nem annyira vészes, de a kis szembeszél is becsapós tud lenni. Ezért sem megyek el soha olyan messze, hogy 60% alatt legyen az akku a visszatérés kezdetekor. (Folyamatos HP-tól eltávolodó repülés esetén).
-
Geller72
veterán
válasz LordAxwell #2289 üzenetére
A 120m felett azért is kellene próbálgatnod (ezt már azért inkább esetivel, akár többed magaddal, de egyikőtök nevére kikérni) mert egyrészt az már alapból adrenalin növelő tud lenni, no meg ~200 felett igen messze ellátni, nagyon szép képeket lehet lőni egy naplementés/felkelős időben. .
De viccet félretéve a relatíve alacsony magasság azért nem jó, mert ha kicsit messzebb akarnál menni, akkor az alacsony magasság miatt már mindenképpen nagyon sok tereptárgy fog közted és a gép közt lenni, ami nagy mértékben lecsökkenti a jelerősséget. A P4-el velem már megtörtént, hogy ~380m távról nyomott egy rth-t. Köztünk volt egy domb. Én az egyik felén az alján, a drón a másik felén az alján..lett volna, ha nem jön haza. .Ugyanez 100%-os jelerősség volt, ha felmentem 200-ra. Nagyon sokat számít. Bízom a gépben, de akkor sem szeretem, ha nem látok rá fizikailag is. . Ha a video jel akadozik, akkor elég gyorsan kell reagálni, mert hamar "adásszünet" jön. . És akkor általában nem marad más, csak RTH. Ezt is érdemes gyakorolgatni különböző terepviszonyok közt, és eleve kell egy olyan beállítás, ami neked megfelel egy RTH-ra. (Hova menjen vissza, mi legyen a HP - legyen HP!! , Milyen magasságra menjen RTH-nál és "hazafele"..stb. Ezt jobb, ha élesben előtte megnézed, mielőtt akkor történik meg, hogy beállítottad volna6tesztelted volna. Én először kimentem egy mezőre, sík terepre és ott állítgattam, csekkoltam, hog ymit csinál. Csak mert aki azt hiszi, hogy úgy hazajön, ahogy a pr filmben van, az előbb-utóbb meg fog lepődni. Mondjuk egy magas fasor mögül, aminek az egyik felén te vagy, a másik oldalon a gép földközelben és nyomsz egy RTH-t. . -
*Ropi*
félisten
válasz LordAxwell #2310 üzenetére
A DJI app telepítve van a TAPiPadra? Milyen verziós a táv?
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
*Ropi*
félisten
válasz LordAxwell #2312 üzenetére
Ja, akkor a kábel lesz a hunyó.
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
Arti1
aktív tag
válasz LordAxwell #2310 üzenetére
A gyári lightning - USB kábellel mennie kell. Ha nem megy, meg kellene nézni PC-re dugva a kábel normálisan működik-e az iPad-del.
http://www.shutterstock.com/g/Arti_Photo?rid=264901704
-
*Ropi*
félisten
válasz LordAxwell #2315 üzenetére
Akkor igazam volt, hogy a kábel a hunyó. Sok múlik egy kábelen, pl. egyedül a Samsung S8 USB3.0 kábelével tudja befejezni a kártyaolvasóm egyszerre benne lévő két kártya formázását, ha bármilyen más kábelt használok, akkor amint az első kártya végez, a másik elszáll azzal, hogy "nem sikerült befejezni a formázást".
Weboldalam: http://karpatisandor.hu
-
twine
addikt
válasz LordAxwell #2339 üzenetére
Állj....az osmo mobilal nem a telefon kameráját használod? Ezáltal gyakorlatilag a telefonnal kamerazol, tehát azon kellene hogy legyen a file is....
Nekem van Osmo "X3"...ami ugye saját kamerát használ...de "mobilnal" nem értem a kérdést
Ha megsem,a "mobil" verziót használod,hanem ugyanazt mint én,,,akkor megnézem neked ,amint hazaérek..bevallom én mobilra soha nem húztam át...micro sd-t kipattintom ,és vagy a telefonba tolom, vagy a notebookba...uh. pacekbol nem megy a válasz,de megnézem neked[ Szerkesztve ]
-
twine
addikt
válasz LordAxwell #2341 üzenetére
Értem...akkor pedig azok valahol ott vannak a telefonon...valami filekezelovel nem találod őket?
Sajnos én itt elakadok...
Kamerás osmot,és Androidot használok...lövésem sincs "harapottéknál" mi lehet a fileok helye... -
Geller72
veterán
válasz LordAxwell #2341 üzenetére
Itunesben az appon belül sem látszanak a fájlok?
-
Teasüti
nagyúr
válasz LordAxwell #2347 üzenetére
Úgy hallottam Ferihegyen nem örülnek a drónoknak. Ezért nem is fogom hazavinni. Nos a helyzet az, hogy nem onnan repültem. Londonban ilyennel nem foglalkoztak. Fent se akadt a csomag az átvilágításnál - amin nagyon meglepődtem, mert csak videós cuccokkal volt tele, meg annyi akkuval, amivel már szép kis tüzet lehet okozni. Visszafelé se érdekelt senkit mi van a csomagban.
-
veterán
válasz LordAxwell #2431 üzenetére
Valószínű szalagkábel. Mavic Pro esetében sajnos nagyon sűrűn előjön ez a probléma. És nem is kell hogy 1.5 éves legyen a gép.
Ha alapból ferde lenne a horizont akkor azt mondanám hogy kalibráld újra a gimbalt, de itt szerintem nem fogja ez megoldani.(#2430) sityupityu
Aliexpress és társain lehet venni 10$ környékén szerintem. Vagy FB DJI Adok-Veszek ott is szoktak felrakni elég sok dolgot, mert jó nagy csoport.
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max
-
veterán
válasz LordAxwell #2436 üzenetére
Igen, szerintem is elkezdik tesztelni stb. Ha leírod a hibát és elmondod, hogy random szerűen csinálja, akkor azt figyelembe veszek és jól átnézik a kérdése részt (talán a szalag ahogy írták), és ha valóban ott a hiba akkor cserélik. De a többiek többet tudnak itt erről mondani, mert én is csak kezdő vagyok a témában.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
S.J.
tag
válasz LordAxwell #2438 üzenetére
nekem is ez volt, szalagkabel, de ha garis az egesz gimbalt kivserelik.
-
stickermajom
addikt
válasz LordAxwell #2594 üzenetére
Ez engem is érdekelne. Bár ahogy láttam az ajánlottak között van.
Van valami megbízható beszerzési forrás rá? -
VANESSZA1
őstag
válasz LordAxwell #2594 üzenetére
Igen van mavic pro polarpro filter is. Könnyen lehet feltenni és levenni egy kis odafigyeléssel.
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
VANESSZA1
őstag
válasz LordAxwell #2631 üzenetére
Igen, ezek téli használatkor "jönnek jól". Bár ahogy írtam kétségeim vannak vele, mert szerintem 5°% biztos ugrik a kapacitásból egy előmelegítési funkció alkalmazásakor.
Ha már akku téma, akkor megnéztem az akkuk állapotát és 20 feltöltésű aksiból 2 db-om van az egyik 5óra 36 percet repült míg a másik 5óra 17 percet, ezeknek az állapota így 98%-os.
A 10 feltöltésű aksi 3óra 15 percet repült aksi 99%-os állapotban van.Tehát a 800 töltésű aksi szinte lehetetlen, mert ha egyenletes elhasználódást veszünk akkor 450.-ik töltésnél már csak 10%-os aksi kapacitással rendelkezünk, ami talán felszállás- lebegés és leszállásra elegendő
[ Szerkesztve ]
Precision M7710_&_Precision M7740- CPU: 9980HK, RAM: 32GB/3200MHz, GPU: RTX5000, IGZO 4K-UHD, SSD: 2TB Force MP510, 2TB ADATA XPG SX8200 PRO, 1TB SK HYNIX Class 50 SSD
-
total90
veterán
válasz LordAxwell #2663 üzenetére
Hivatalosan nem, de én már próbáltam, mert vettem egyet annó, ami véletlen platinunhoz való volt. Használtan vele amíg el nem adtam és nem volt gond. Ellenben semmi pluszt nem hozott ...
De mint fent írtam, hivatalosan nem ajánlott.Ha nincs jó, ló a szamár is.
-
total90
veterán
válasz LordAxwell #2669 üzenetére
Hm... Azt nem tudom. Neten nem találni infót róla ?
Ha nincs jó, ló a szamár is.
-
veterán
válasz LordAxwell #2684 üzenetére
Én nem erre emlékszem, de megnézem majd még egyszer ha lesz időm, és akkor biztosat tudok mondani.
--albán bérgyilkosok, nürnbergi gengszter... na hagyjál már!--
-
LordAxwell
senior tag
válasz LordAxwell #2714 üzenetére
A dji osmo mobile kérdésemre megtaláltam a választ, köszi.
Amikor megszülettél, mindenki mosolygott, csak Te sírtál! Élj úgy, hogy ha meghalsz, mindenki sírjon, csak Te mosolyogjál.
-
Laleekiraly
újonc
válasz LordAxwell #8290 üzenetére
Szia 😄
Mini 2-nél is így van, a DNG (RAW) képek sötétebbek mint a normál jpg. Néztem én is.. Próbáltam telefonon is, telefonon bekapcsoltam a RAW képek kéazítését, de a telefonnal készült RAW képek ugyan olyan világosak, mint a jpg. Lehet Dji-ék szeretik a sötétet 😄
-
BEndre34
tag
válasz LordAxwell #8295 üzenetére
Tudomásom szerint - de majd egy jobban hozzáértő kijavít, mert nem vagyok fotós, és még csak amatőr se - a RAW olyan nyers formátum, ami a készítéskori kép információkat és "nem a kész képet" tartalmazza, ellentétben a JPG formátummal, ami egy kész, tömörített kép. Nyilván a megjelenítő programok kiolvassák ezt és képpé alakítják, de pontos a fehéregyensúlyt és expozíció kompenzációt (amik RAW esetében valós adatok) és egyéb adatokat (vibrálás, telítettség) már a programban állítod be magadnak az eredeti értékek megváltoztatásával (vagy az automatára bízod) és teszed mindezt minőségromlás nélkül (és ebben van a RAW előnye).
A kérdésre a válasz így többek között az eltérő fehéregyensúly, ami miatt a sötétebb a RAW formátum.
Új hozzászólás Aktív témák
Egyéb, hasonló témájú topikok:
● Quadkopterek, felső tagozat
● Fimi drónok
● Drón topik
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Miért vezet mindenki úgy, mint egy állat?
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Politika
- Sorozatok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- 3D nyomtatás
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Renault, Dacia topik
- ldave: New Game Blitz - 2024
- További aktív témák...