-
IT café
Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Digi VoLTE roaming képes készülékek (szükséges a VoLTE működéséhez)
2024. március 1-től
● a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
● a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
● A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
● Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
● A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dictator^
veterán
válasz zelikocc #40488 üzenetére
Cellmapperren néztem, hogy nem messze a torony, légvonalban 1.70km-re van tőlünk. Van azért erdős rész közte, illetve a router azt hiszem, hogy egy MR200 (TPlink), tehát a külső antenna leszedhető és 4g LTE antennaként működik.
Kültéren gyenge a jel sajnos.. telefonban is néztem, illetve a routerben is.Kb. 3-4 hónapra kell, szóval ha novemberben lővik le, akkor nem annyira érdekes.
[ Szerkesztve ]
És különben is... ...megfogadtam, hogy többé nem fogadok!
-
Diák66
őstag
válasz zelikocc #40488 üzenetére
Tévedés, a Tp-Link mind a külső 2 antennát használja a mobilhoz és a wifi antennái vannak beépítve. Asus is, már ami 4G-s náluk, mert ott ritka. Huawei asztali modemeknek általában csak csatlakozója van, antennákat nem mellékeltek nagyon hozzá.
Amúgy Digi 4G-re valóban ne ruházzon már be. Az 1,4 km nem tűnik soknak egyébként. (persze nem digi esetében)
[ Szerkesztve ]
-
l1k3_1t
csendes tag
válasz zelikocc #40401 üzenetére
Igen. Magyarországon az MTelekom mobilinternetje borzasztóan működik. Sokáig használod vagy sem, bárhol is vagy, 4g vagy 4g+, korlátlan vagy sem, bámenyire is jó a térerő, az egy nagy kalap kaki sokért (bekorlátozott sebesség, akár extrém magas késleltetés stb.). De a Digi mobilos mobilnet bár átlagos sebességben, az esetek többségében stabilan működik, megy rendesen 1440p-ig a YouTube videó, hifi minőségű zene hallgatás Tidalon nem árt neki, sőt torrentezhetűnk is (persze átlagos sebességben, de ugyszint stabilan), közben akadozás mentesen mehet a videóhívás gond nélkűl.
[ Szerkesztve ]
Minden elérhetőségem https://cutt.ly/FwefivRV
-
domper2015
senior tag
válasz zelikocc #40646 üzenetére
Az a vicc, hogy ügyeskedni kell ebben az országban, és ezáltal még nyilvánvalóbb a pofátlan lehúzás ami jellemző minden területén. A flották helyett lehetnének MVNO-k normális árakon, de itt azok is elsorvadnak.
Jelenleg a Diginél a nemzetközi hívás [EU] 5Ft/perc, a One-nál 70-80 Ft lesz, juhéé. Direkt kértem hogy egy picit emeljenek.... -
gabor9991
őstag
válasz zelikocc #40650 üzenetére
Értem persze, de nagyon nem lehet tovább árat emelni és nagyon nem lehet rosszabb csomagot kínálni (voda ügyfelmegtartó csoportja eddig nagyon rugalmas volt, szinte hihetetlen mit nem tudnak egyesek kialkudni) mert ha nem az ár számítana akkor szerintem már rég más szolgáltató más csomagjait használná nagyon sok ember.
De meglátjuk, ahogy írod most már megéri kivárni ezt a pár hónapot. -
Doggy dog
senior tag
válasz zelikocc #40686 üzenetére
A " múltkori" vowifi problémánál jeleztem ezen a felületen,de azóta sem kaptam azzal kapcsolatban sem visszajelzést,sem semmit.
Akkor második hívásra kaptam hibajegyet,a probléma megszűnése után pedig sms,hogy jogos volt a bejelentésem.APA LETTEM! Samsung Galaxy S4 Active GT-I9295
-
kl122
tag
válasz zelikocc #40686 üzenetére
Pont erre való ez a webes felület, hogy a mobilos problémák azonnal az illetékes hálózatot felügyelő emberhez jutnak és akár perceken belül tud rá reagálni.
Nagyon nem. NOC-ben a mérnökök nem fognak nekiállni ügyfélpanaszokat olvasgatni. Ennek a felületnek a bejelentései a kábeles hibabejelentős e-mail címre vannak irányítva. Ráadásul én az elmúlt 4 évben bármikor bármit jeleztem ezen a felületen mindig valami lerázós sablonválaszt kaptam, érdemi megoldást soha.
[ Szerkesztve ]
-
kiro76
tag
válasz zelikocc #40708 üzenetére
Bejelentettem írásban az elmúlt napok vowifi problémáját.
Leírtam, hogy korábban működött, tehát a készülék jó és a beállítások is jók, stb.
Megkaptam a lerázó sablonválaszt. Weboldalukról bemásolva, a vowifi beállítások ellenőrzése, kompatibilis készülékek listája, stb.
Ennyi.
(Régen ilyen nem volt. Ha a mobilszolgáltatással kapcsolatban bejelentettem valamit, általában hamar releváns választ kaptam. És a probléma is max néhány órán belül megoldódott.) -
kl122
tag
válasz zelikocc #40708 üzenetére
Ettől még mindig nem a NOC-be kerülnek szakemberek elé az említett felületen tett bejelentések hanem a hibabejelentőbe, ami szintén az ügyfélszolgálat egy része.
Ne is haragudj de nagyon gyerekes elképzelés hogy egy ekkora cégnél bármilyen ügyfélpanaszt majd a hálózati mérnökök fognak olvasgatni és megválaszolgatni...
-
kl122
tag
válasz zelikocc #40718 üzenetére
De igen, azt írtad
"Pont erre való ez a webes felület, hogy a mobilos problémák azonnal az illetékes hálózatot felügyelő emberhez jutnak és akár perceken belül tud rá reagálni."Ezzel szemben pedig a valóság, hogy a webes felület a bejelentést a hibabejelentéseket fogadó ügyfélszolgálatosokhoz továbbítja, akik nagyon nem az "az illetékes hálózatot felügyelő" NOC mérnökök
-
dchard
veterán
válasz zelikocc #40720 üzenetére
Már ne haragudj, de hiába írod le ötödszörre hogy mit nem állítottál, lehet idézni:
"Pont erre való ez a webes felület, hogy a mobilos problémák azonnal az illetékes hálózatot felügyelő emberhez jutnak és akár perceken belül tud rá reagálni."
A "hálózat felügyelő ember" az ki a tököm? Ha ügyfélszolgálatosra gondoltál volna, nyilván azt írod. És nem, semmilyen ügyfélpanasz nem kerül mérnökhöz sem közvetlenül sem gyorsan. Az ÜFSZ úgy van félépítve, hogy lehetőleg semmi ne jusson el a mérnökig, mert abból kevés van és drága, és jellemzően a tervezés, vagy a nagyon komplex problémák megoldása a feladata, amit nem is ügyfélpanaszból tud meg, hanem a hálózatfelügyeletből, aktív probing-ból stb.
A te bármilyen leveled is pontosan ott fog landolni a normál ügyfélszolgálati csatorna elején, abból TT-t gyártanak, ami ugyanúgy rontani fogja valakinek a statisztikáját. AMiből nincs TT, azzal pedig senki nem foglalkozik, mert őket ez alapján mérik. Nyilván nem dolgoztál ilyen helyen, ha azt hiszed, hogy van egy mágikus kerülő út, amivel gyorsan szakemberhez tudsz jutni bármelyik szolgáltató ügyfélszolgálatán...
A kitárulkozó idegenektől mindig elfog a hányinger. [Cornelius]
-
csaszi75
senior tag
válasz zelikocc #40643 üzenetére
Az érvelésedből sok dolog hiányzik..
PL itt a Syniverse: https://www.syniverse.com/blog/connectivity/3g-to-volte-roaming-mitigate-the-gap-in-roaming-coverage/
Vagy pl van ez:
https://www.telecomtv.com/content/5g/nordic-telcos-get-together-on-5g-with-mocn-trial-37922/
Mint ahogy köztudott, hogy Telekom-Yettel (Telenor) osztozik a RAN-on..
https://www.telekom.hu/rolunk/sajtoszoba/sajtokozlemenyek/2015/februar_25 -
leo81
aktív tag
válasz zelikocc #40817 üzenetére
Kíváncsi leszek, hogy ki lesz a vevő a frekvenciára és az aktív/passzív hálózati eszközökre. Mert gondolom egy ilyen bejelentés után már találtak vevőt a motyóra... Másik kérdés, hogy a vevő mit kezd majd egy 2500 bázisállomásból álló 1800-as Ericsson hálózattal. Ennek leszerelése/elbontása/elszállítása sem két fillér a mai munkaerő költségek mellett. Emlékeim szerint 10 milliárdba került csak a 2x5Mhz 1800-as frekvencia.
-
szaszyka
aktív tag
-
kurtuzov
senior tag
válasz zelikocc #40848 üzenetére
Jó kérdés a hűség amit vállaltam erre az évre az kötelezi-e őket valamire, vagy az a mobilszolgáltatásra nem vonatkozik? Pedig eléggé össze van kötve a vezetékessel, lásd díjkedvezmény. Ezzel azért jelentősen rontják a csomagajánlatot - már amikor tutuk használni a VoWifit. Engem 4grider hozzászólása képesztett el, hogy nem a tzelefonommal van a gond, hanem a VoWifit korlátozzák hálózati szinten, azért nem megy mindig.
-
Jester01
veterán
-
Bogyi007
veterán
válasz zelikocc #40817 üzenetére
Kelebián (itt fog belépni az országba a kínai csodavasút) konkrétan vacakabbul járunk a Vodafone hálózatra kerüléssel mintha maradt volna a Digi sajátja...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
tomp
félisten
válasz zelikocc #40817 üzenetére
A frekvencia a 4iG-hez került ahogyan megvette a Digit. Mivel a Vodafone-t is megvette a 4iG így gyakorlatilag felhasználhatja majd a Vodafone a Digi részét is. Ha akarja.
A Digi elemeit legfeljebb darabokban tudják majd eladni. Egyben a kutyának se kell.
A Core-ra meg kb afrikában lesz rá vevő. -
sifarr
senior tag
válasz zelikocc #40895 üzenetére
Nem biztos hogy egyben lesz rá lesz vevő.
Lesz!
Szétszedve és eladva nem ér az egész szinte semmit. Ráadásul a tornyok, sugárzó heylek túlnyomó része (egésze?) nem integrálható és felesleges a meglevő hálózatokhoz. Azaz a bevételt jelentősen csökkenti a helyek leépítése (bérleti szerződések felmondása, bontás, stb.)
Egyben, frekivel együtt fogják eladni.
Ha jön valaki és megveszi (pl. egy vietnámi cég? ), akkor jó.
Ha nem, akkor még jobb! Megveszi az állam jó túlárazottan. Majd megmagyarázzák, hogy ez miért volt szükséges az államnak. Volt már erre példa, nem is olyan régen.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrBubo77
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
2024. március 1-től
● a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
● a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
● A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
● Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
● A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
● A politikai jellegű hozzászólások figyelmeztetés nélkül törlésre kerülnek!
● Az Összefoglalóban megtalálható, hogy mit ír a Digi ÁSZF a szolgáltatás és a SIM kártya használatáról. Az ezzel kapcsolatos hozzászólások törlésre kerülnek.
● A személyeskedő, sértő vagy flame jellegű hozzászólások törlésre kerülnek.
● Az iPhone-os SMS küldést boncolgató hozzászólások törlésre kerülnek.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen