Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zelikocc

    senior tag

    válasz kl122 #40719 üzenetére

    Oké. Tehát:
    Még mindig nem állítottam olyat, hogy közvetlenül a NOC mérnökhöz kerülne minden egyes bejelentés amit ők fognak átnézni és válaszolni rá, hanem azt írtam, hogy azonnal oda jutnak. Ez jelenthet továbbítást is, nem?
    Különben meg mit érdekeljen engem, hogy mi a folyamat?

    A lényeg, hogy a telefonos ügyfélszolgálat nem a megfelelő platform a mobil hibajelentésre.
    Eddig nagyon sokszor volt olyan hogy perceken belül el volt intézve a bejelentésem. Ezzel szemben telefonos ügyfélszolgálaton leráztak volna.
    Ez volt a mondandóm lényege, hogy ne a telefonos ügyfélszolgálatot hívjátok a mobilos problémákkal, mert egyrészt nincs megfelelő oktatásuk a kezeléséhez, másrészt borzasztóan körülményes és sok idő és macera egy mobilos hibajelentést rögzíteni és rontja a statisztikákat. A rossz statisztika pedig kevesebb pénz a teljesítménybéres dolgozónak. Ráadásul egy 3. ember fogalmaz meg neked egy hibát úgy hogy nincs megfelelő tudása arról, hogy mit ír.
    Ennél sokkal ésszerűbb kihagyni a képletből a telefonos ügyfélszolgálat elutasítását és esetleges pontatlan forgalmazását és saját magad megírni a bejelentést amit jó eséllyel azonnal megkapnak az illetékesek és nem kell a telefonban várakozni fél órát hogy felvegye valaki és még félórát hogy szerencsétlen rögzíteni tudja a hibát, vagy elhajtson hogy nincs hiba.

Új hozzászólás Aktív témák