- Java programozás
- Windows 11
- Hálózati / IP kamera
- Bevált az AI, egy nagy cégnél sorra váltják le az embereket
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- IFA 2024: Wi-Fi 7 és FritzOS 8 az AVM-nél
- Pokémon-tolvajnak mondják, beperelték a fejlesztőt
- AliExpress tapasztalatok
- Milyen routert?
-
IT café
Összefoglaló
Kérlek, kérdezés előtt olvasd el!
Digi VoLTE roaming képes készülékek (szükséges a VoLTE működéséhez)
2024. március 1-től
● a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
● a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
● A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
● Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
● A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zelikocc
senior tag
Oké. Tehát:
Még mindig nem állítottam olyat, hogy közvetlenül a NOC mérnökhöz kerülne minden egyes bejelentés amit ők fognak átnézni és válaszolni rá, hanem azt írtam, hogy azonnal oda jutnak. Ez jelenthet továbbítást is, nem?
Különben meg mit érdekeljen engem, hogy mi a folyamat?A lényeg, hogy a telefonos ügyfélszolgálat nem a megfelelő platform a mobil hibajelentésre.
Eddig nagyon sokszor volt olyan hogy perceken belül el volt intézve a bejelentésem. Ezzel szemben telefonos ügyfélszolgálaton leráztak volna.
Ez volt a mondandóm lényege, hogy ne a telefonos ügyfélszolgálatot hívjátok a mobilos problémákkal, mert egyrészt nincs megfelelő oktatásuk a kezeléséhez, másrészt borzasztóan körülményes és sok idő és macera egy mobilos hibajelentést rögzíteni és rontja a statisztikákat. A rossz statisztika pedig kevesebb pénz a teljesítménybéres dolgozónak. Ráadásul egy 3. ember fogalmaz meg neked egy hibát úgy hogy nincs megfelelő tudása arról, hogy mit ír.
Ennél sokkal ésszerűbb kihagyni a képletből a telefonos ügyfélszolgálat elutasítását és esetleges pontatlan forgalmazását és saját magad megírni a bejelentést amit jó eséllyel azonnal megkapnak az illetékesek és nem kell a telefonban várakozni fél órát hogy felvegye valaki és még félórát hogy szerencsétlen rögzíteni tudja a hibát, vagy elhajtson hogy nincs hiba.
Új hozzászólás Aktív témák
-
DrBubo77
Topikgazda
(rögzített hozzászólás)
2024. március 1-től
● a DIGIMobil Plusz a jelenlegi 1.830 Ft listaárról és 1.480 Ft kedvezményes árról 2990 Ft-ra nő.
● a DIGIMobil MAX a jelenlegi 1.830 Ft-os listaárról és 1.480 Ft-os kedvezményes árról 2.990 Ft/hó összegre emelkedik.
● A DIGIMobil Junior a jelenlegi 1.250 Ft-os listaárról és 910 Ft-os kedvezményes árról 1.990 Ft/hó-ra módosul.
● Az eddigi 4 forintos percdíj valamennyi belföldi irányba 10 forint lesz.
● A nemzetközi irányú hívások díja az 1. díjzónában 5 Ft/percről 76 Ft/percre módosul.ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)
● A politikai jellegű hozzászólások figyelmeztetés nélkül törlésre kerülnek!
● Az Összefoglalóban megtalálható, hogy mit ír a Digi ÁSZF a szolgáltatás és a SIM kártya használatáról. Az ezzel kapcsolatos hozzászólások törlésre kerülnek.
● A személyeskedő, sértő vagy flame jellegű hozzászólások törlésre kerülnek.
● Az iPhone-os SMS küldést boncolgató hozzászólások törlésre kerülnek.
Társtopikok:
● DIGI internet
● DIGI kábel TV
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen