- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- YouTube
- Synology NAS
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- MSI afterburner
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Router gondok
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Linux kezdőknek
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsoltcube
újonc
Sziasztok!
Végeláthatatlan utolsó elkeseredésemben fordulok hozzátok, nem igazán találok megoldást a problémára..
Nemrégiben Digis előfizető lettem, FTTH 1000. Tök jó, 850/325 sávszél, 8ms ping stb... de..
Online FPS játék, meg megakadok, mintha laggolna, ping rendben, de mégis van, hogy kidob a szerverről timed outtal.
Indítok parancssorból pingelést különböző külső szerverekre, packet loss.
A csatolt képek ( [kép] [kép] [kép] ) egy óra eredményei azonos időben. google.com, bix.hu, illetve 8.8.8.8 1400as packettel. Nyilván ha 24 órát megy, nő a vesztett csomagok száma is. 24 órára levetítve kb 250-750 csomag veszik el.
Digiék hoztak egy használt Huawei EchoLife HG8143A5 eszközt. Saját MikroTik hex routert használok, a modem bridge módban, gép kábelen.
A következőket próbáltam a hiba felderítésére, mind eredménytelenül:
- egyenest az ONT-re csatlakozva kábelen, gépen PPPoE beírva
- ezen patch kábel cserélése
- másik számítógéppel pingeltem
- egy harmadik számítógéppel pingeltem
- más okból router csere is volt, előtte is fennállt a jelenség, utána is
- ONT csere szolgáltató által, ugyanaz a típus, használt, tápot nem cseréltek
- de én igen
- jelerősséget mértek: -4,45 dBm (a szerelő "sosem látott még ilyen jót")
- de azért új csatlakozót kapott az optika
- APC UPS-en van az egész, ezt megkerülve normál hálózatra is dugtam
- nyilván A-Z-ig volt már újraindítva minden, kihúzva-bedugva
Na de. Ha tudtok még követni, azért is lettem nemrég Digis, mert előtte UPC/Vodafone volt, ami szintén ugyanezt produkálta, csak még intenzívebben. Sokszor teljes netszakadás, használhatatlan volt. A fent leírt hibafeltárási próbálkozás erre a szolgáltatóra is igaz, szintén eredménytelenül.
Hogy az véletlen volna, hogy két egymástól független szolgáltatónál is hasonló problémákkal küzdök... fura.
Szóval cserélve lett a szolgáltató is.
Mindez már csak azért is kellemetlen picit, mert a UPC-re még van fél év hűség, szóval kettőt fizetek és egyik sem tökéletes.
Szomszédoknál nem nagyon van ilyen Digi, csak régi Inviteltől átvett telefonkábeles szolgáltatások, de ott nincs vele ilyen gond, 0 a packet loss 12 óra alatt.
Másnak is volt már ilyen problémája? Azon kívül, hogy költözzek el, gyújtsam fel, mit tehetnék még?
Köszönöm! -
zsoltcube
újonc
válasz csabedly #81296 üzenetére
Jaja, nekem is ez kb, kis mértékben változik több-kevesebb, de folyamatosan el-el dobál csomagokat.
Sokra az ügyfélszolgálattal épp nem mentem, felhívtam őket a bekötés után 5 nappal, hogy ez a helyzet, hoztak egy használt ONT-t, lehet ez a gond, ha lehet cseréljék újra. Ők nem látják a problémát, szerintük minden oké. De tudod, miért nem látják...? Mert nem 10 percet pingelnek, hanem szám szerint 4 darabot...
A hölgy továbbá azt mondta, ő ezt nem tudja felvenni hibaként, mert "vissza fogják dobni", írjak a hibabejelento@digikabel.hu -ra képekkel igazolva mi a problémám, 72 órán belül válaszolnak... Elküldtem azt a három ping eredményt, amit ide is, részletesen leírva mi a bajom. Gyorsan, kb 1 óra múlva jött válasz egy jól szituált úrtól, szintén nem látják a problémát, de felajánlott egy olyan lehetőséget, hogy egy szerelő kolléga kijön a kis laptopjával, rádugja, méreget, tesztel. Na mondom szuper, tuti ki fog bukni a hiba...
Kijött az inkompetens kolléga minden nélkül, akinek elmagyaráztam mit jelent pingelni valamit, illetve miért is baj ez.
Tök rendes volt egyébként, kicserélte az ONT-t, de azt mondja újat nem tudnak adni, nincs.
Közben rájöttem, az utcánkban egy ismerősömnek ugyanez a nete van, kértem pingeljen már kicsit, nála is ugyanez a helyzet.
Ebből azt gondolom nem egyéni probléma ez, ilyen itt jelenleg a Digi nete... Egy másik ismerősömnek már kb 5 éve van Invitel által kiépített üzemeltetett FTTH net/tv/telefon, amit átvett a Digi ugye, nála mehet egy hétig is a pingelés, egyetlen csomag sem fog eltűnni...
Viszont ha csak itt, ebben az egy utcában (illetve akár más városokban is) csinálja ezt, lehet valahogy rájuk kellene erőltetni, nézzenek egy elosztót a környéken, hátha.. Email formában kellene szerintem valami normálisat fogalmazni, telefonon sokszor úgy érzem, nem is érti az ügyintéző, miről van szó.
Ez Jászberény egyébként. -
zsoltcube
újonc
válasz #07746304 #81306 üzenetére
Én május elején rendeltem meg, 15 napot írtak, de most, június elején értek ide. Nem telefonáltam közben, nem történt semmi, ekkor hívott a szerelő és jött. Kertes családi házról van szó.
Nyilván, amit írtál elég durva helyzet, attól függően mi a kínálat más szolgáltatóknál, vagy kivárnám őket, vagy nem.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
- XFX GTS RX 580 8GB OC - eladó!
- Samsung Galaxy Watch 4 Classic 46mm, E-SIM, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Samsung Galaxy S21+ 5G 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Beats Studio 3 Wireless /// Makulátlan Állapot // Számla + 6 Hónap Garancia
- 1More ComfoBuds Pro Vezeték nélküli fejhallgató ZAJSZŰRÉSSEL /// ÚJ // Számla + garancia