- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Windows 11
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
- Synology NAS
- Mesterséges intelligencia topik
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Az Apple iPadOS-t is megrendszabályozza az EU
- Otthoni hálózat és internet megosztás
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dragon3000
veterán
válasz turulbird #89240 üzenetére
Nem hiszem, hogy a fogyasztóvédelem a sok közleményben közölt karbantartás és, hogy 365 napból 12 napja szarakszik a net sokat foglalkozna veled, nem üzleti csomagod van, hogy 100%-os rendelkezésre állás legyen, különben is ha jelented és 72 órán belül megoldják (pl megy a net, garantált felett megy a net......), zárják is a bejelentésed és le is van tudva a dolog. Amúgy folyamatosan jelented a hibát, nem hagyod, hogy zárják a bejelentést? Vagy csak ide írsz, mert akkor még csak lépni se tudsz semerre.
Mihez kell erősebb gép? Ha nem a gép építi fel a pppoe kapcsolatot, akkor egy 2 magos 3GHz-en járó cpu bőven elég hozzá. Ingyen áram, kapsz érte egy routert is és nem hiszem, hogy az a plusz 100-200Ft lesz életbevágó az életedben. Lehet elég volt neked az fttb100, de ha az megszűnt, akkor ez van. A hibát biztos keresik nem véletlen van ennyi karbantartás. Ha van alternatíva másik szolgáltatóhoz, akkor oda is tudsz menni és nem kell szívnod a digivel.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok