- Hálózati / IP kamera
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Az AI és a felhő számít, a tiszta energia nem: jó a szén is a tech szektornak
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Synology NAS
-
IT café
DIGI internet Gyakran Ismételt Kérdések
(Kattints az Összefoglaló kinyitása feliratra!)
Utolsó frissítés: 2024. február
Új hozzászólás Aktív témák
-
devil-k
nagyúr
válasz devil-k #76493 üzenetére
A support válasza:
Tisztelt Előfizetőnk!
Az Ön által bejelentett hiba kapcsán távolról ellenőriztük a kapcsolatát, eszközeinek paramétereit, és rendszerünkben hibát nem állapítottunk meg.
Amennyiben ellenőrizte számítógépét, saját magánhálózatát, és hibát nem talált, egy laptopos vizsgálatot tudunk felajánlani Önnek.
Szerelő kollégánk a helyszínen, a saját laptopjával csatlakozva az Ön végpontjára teszteli a kapcsolatot, méréseket végez. Amennyiben a hibajelenség tapasztalható, díjmentesen elhárítja azt, amennyiben viszont a kapcsolatot rendben találja, hibát szolgáltatói oldalról nem tud megállapítani, akkor a kiszállási költséget (2.500.-Ft) a következő havi számlán felszámolják Önnek.Az én válaszom:
Tisztelt Uram!
Ha valóban nincs semmilyen hibajelenség, akkor mivel magyarázza ezt az alacsony internet sebességet a Digi által biztosított modemről? Ráadásul nem arra panaszkodom, hogy nincs meg az 1000 Mbit, hanem arra, hogy még a garantált minimumot sem éri el. Tényleg kiváncsi vagyok, mert nem értem ezt az egészet.- mozi bolondéria -
Új hozzászólás Aktív témák
Olvasd el az összefoglalót!
Társtopikok:
● DIGI kábel TV
● DIGI Mobil
● DIGI műholdas TV
● DIGI vezetékes telefon
Router kérdésekkel ezekbe a topikokba fáradjatok!
● Milyen routert?
● Router gondok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest