Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Kam1kaze #49981 üzenetére

    Végül megrendeltem a Digit, meg is lepődtem, hogy pár nap múlva már hívtak is és 1 hét múlva (ma) jöttek "bekötni". Délelőtt még hívtak, hogy hány órát beszéltünk meg..., és ha nem esik akkor jönnek (lépcsőházon belül van az elosztó dobozuk, nem tudom, akkor miért gond az eső). Pontosak voltak, de itt vége is a pozitív résznek.

    Körülbelül fél órát voltak a semmiért. Mire sikerült megértetnem, hogy szeretném a kábelezést. Majd kiderült, hogy szobába húzzák be az optikát, ezért volt a félreértés. Mondtam, hogy az ügyfélszolgálat azt mondta, csak az előszobáig. Direkt szereltem fel "konnektort" a bejárati ajtóhoz (nem tudom, hogy nem vették észre, miután pont ott nézték a kábelbehozatal miatt). Erre elvágták az élő UPC kábelt, hogy azt kössék majd rá az ONT-ra, ezzel nem is lett volna gond, hiszen az a kábel már nem kellett volna mint UPC, így legalább nem kellett volna újrakábelezni a TV-ig.
    Utána nézték meg a lépcsőházi csatlakozópontot, amiről kiderült, hogy a 6 optikai szálból, csak 4 van, de egyikben sincs jel. Grat Digi. :W Így a kettévágott UPC kábelt összetoldották, majd közölték, hogy ma már nem valószínű, hogy ki fog jönni az illetékes, majd hívnak új időpont egyeztetés miatt.

    Rögtön hívtam is a Digi-t, hogy hátha ki tudnak még valakit küldeni, mert emiatt szerveztem így a napom, oda-vissza majdnem 3 óra az utam, plusz az ott töltött idő. Rögzítették a panaszomat, ügyintéző azt monda, hogy nem tud mit tenni, mert nem hozzájuk tartozik. :U Majd a panasz bejelentő azonosító számot is gyorsan elmondta és hozzátette, hogy ezt nem kell felírnom, csak el kellett mondania a telefonba. Mondtam, akkor ismételje meg megint, hogy feljegyezzem, mert írásban is benyújtom a panaszom.

    Nem tudom, hogy ez várostól, településtől függ-e, mert Budapesten eddig minden flottul ment, több Digi szerződés esetében is.

    Meg lehet én vagyok a tudatlan, de mikor régen kötötték nálunk, meg ismerősöknél, akkor nem csak a TV kábel húzták be. Most azt mondták, csak azt, a többit oldja meg az ügyfél, mert már WIFI-s az eszközük. Ezt mondhatták volna a telefonos ügyfélszolgálatosok, mikor információkat kértem szerződéskötés előtt.

Új hozzászólás Aktív témák