Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Kam1kaze #49938 üzenetére

    Szia!

    Én az elmúlt egy évben - mióta DIGI előfizető vagyok - nem tapasztaltam olyat, hogy lefagyott volna. De ha nagyon tartasz ettől, akkor vigyél a nagyinak egy kapcsolós hosszabbítót, azt ő is meg tudja tanulni, hogy kikapcsolja, majd egy perc múlva vissza, ha valami gond lenne vele.

  • Intruder2k5

    MODERÁTOR

    válasz Kam1kaze #49979 üzenetére

    Nem fixen kötik, csak az alján van a csatlakozó aljzat, ezért sok képen nem látszik, illetve úgy látszik, mintha a kábel bemenne dugó nélkül az ONT-ba, pl. az én képemen is.

    [ Szerkesztve ]

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Kam1kaze #49981 üzenetére

    Végül megrendeltem a Digit, meg is lepődtem, hogy pár nap múlva már hívtak is és 1 hét múlva (ma) jöttek "bekötni". Délelőtt még hívtak, hogy hány órát beszéltünk meg..., és ha nem esik akkor jönnek (lépcsőházon belül van az elosztó dobozuk, nem tudom, akkor miért gond az eső). Pontosak voltak, de itt vége is a pozitív résznek.

    Körülbelül fél órát voltak a semmiért. Mire sikerült megértetnem, hogy szeretném a kábelezést. Majd kiderült, hogy szobába húzzák be az optikát, ezért volt a félreértés. Mondtam, hogy az ügyfélszolgálat azt mondta, csak az előszobáig. Direkt szereltem fel "konnektort" a bejárati ajtóhoz (nem tudom, hogy nem vették észre, miután pont ott nézték a kábelbehozatal miatt). Erre elvágták az élő UPC kábelt, hogy azt kössék majd rá az ONT-ra, ezzel nem is lett volna gond, hiszen az a kábel már nem kellett volna mint UPC, így legalább nem kellett volna újrakábelezni a TV-ig.
    Utána nézték meg a lépcsőházi csatlakozópontot, amiről kiderült, hogy a 6 optikai szálból, csak 4 van, de egyikben sincs jel. Grat Digi. :W Így a kettévágott UPC kábelt összetoldották, majd közölték, hogy ma már nem valószínű, hogy ki fog jönni az illetékes, majd hívnak új időpont egyeztetés miatt.

    Rögtön hívtam is a Digi-t, hogy hátha ki tudnak még valakit küldeni, mert emiatt szerveztem így a napom, oda-vissza majdnem 3 óra az utam, plusz az ott töltött idő. Rögzítették a panaszomat, ügyintéző azt monda, hogy nem tud mit tenni, mert nem hozzájuk tartozik. :U Majd a panasz bejelentő azonosító számot is gyorsan elmondta és hozzátette, hogy ezt nem kell felírnom, csak el kellett mondania a telefonba. Mondtam, akkor ismételje meg megint, hogy feljegyezzem, mert írásban is benyújtom a panaszom.

    Nem tudom, hogy ez várostól, településtől függ-e, mert Budapesten eddig minden flottul ment, több Digi szerződés esetében is.

    Meg lehet én vagyok a tudatlan, de mikor régen kötötték nálunk, meg ismerősöknél, akkor nem csak a TV kábel húzták be. Most azt mondták, csak azt, a többit oldja meg az ügyfél, mert már WIFI-s az eszközük. Ezt mondhatták volna a telefonos ügyfélszolgálatosok, mikor információkat kértem szerződéskötés előtt.

  • cigam

    félisten

    válasz Kam1kaze #50203 üzenetére

    Ne is hagyd ennyiben, jó ha tudják melyik szerelőjük kontár.

    Freeware, és akciós programok egy helyen https://www.facebook.com/freewarenews

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Kam1kaze #50203 üzenetére

    Pénteken sikerült bekötni a Digit.

    1 hete hívtak, hogy 11-ére kértem időpontot, de akkor nem tudnak jönni, csak 12-én. Mondtam, én nem kértem időpontot, azt mondták, hogy majd hívnak egyeztetni. Ezek szerint, valaki önkényesen eldöntötte, hogy nekem akkor jó. Majd 5 perce rá visszahívott az illető (végig rendes és segítőkész volt), hogy most nézi, ezen a héten pénteken (6-án) mennek az utcánkba bekötni, így akkor is tudnának jönni. Így lefixáltuk azt a napot (aznap kiderült, hogy pont a társasházban lévő szomszédnak kötik, így nem tudom, miért nem eleve azt a napot adták meg). Még megkérdeztem telefonban, hogy csak a TV kábelt adják, mert a szerelő azt mondta, hogy csak azt, mert van WIFI az eszközben, én meg úgy tudom, teljesen ki kell építeni. Mondta az ügyintéző, hogy igazam van, teljesen kiépítik, mindent bekötnek. Felhoztam neki, hogy milyen "munkát" végeztek, ami miatt panaszt is tettem és remélem más szerelők jönnek ki, Mondta valószínű mások és azok Digisek lesznek, akiknek lesz minden az autójukban, múltkor alvállalkozó lehetett kint nálam.

    Pénteken jöttek is, mire odaértem már a lakáson belül be is volt kötve. Jó, hogy Nagyim otthon volt és hogy 1 órával hamarabb értem oda, mert a megbeszélt időponthoz képest, több mint 1 órával hamarabb kezdték el. Szerencsére más szerelők jöttek, rendesek voltak, viszont nem kaptam szerződést Tőlük. Egy bekötési munkalapot kaptam, hogy írjam alá, amin rajta van az azonosító, jelszó (ami nagyon régen azt hiszem a szerződésen volt rajta), így hirtelen eszembe se jutott, hogy ezen kívül szerződés is kell, meg el is voltunk foglalva azzal, hogy nincs telefonvonal.

    Hétfőn kora reggel már meg is kaptam a 2 havi számlát egybe, amin természetesen nem jól szerepelnek az adataim. Vevőhöz is a felhasználási hely cím van írva, levelezésihez meg a vevő cím, a levelezési címem meg sehol se szerepelt. Ezért bementem tegnap a Digi ügyfélszolgálatra, előtte kinyomtattam mind a 3 címet felsorolva, hátha így nem lesz több tévedés. Megkérdeztem, hogy ez a bekötési munkalap egyenlő a szerződéssel? Mert szerződést nem kaptam és úgy tudom, azt a szerelőknek kellett volna adni. Ezen meg is lepődött, hogy nem kaptam, vissza is kérdezett csodálkozva. Így gondolom nem is voltam velük szerződésbe, mivel nem írtam alá. Jeleztem Neki, hogy mielőtt kinyomtatja, írja át a címeket, mert fel vannak cserélve, vagy nem is szerepel valamelyik, miközben online rendeltem meg a szolgáltatást és ott mindent helyesen töltöttem ki.

    Mikor odaadta a kinyomtatott szerződést, mondta, hogy nem tudja miért, de levelezési címnek most meg az állandó (vevő) címet írja ki, de a rendszerben rendesen szerepel, hogy kijavította az előbb (mutatta is a monitoron). Akkor még mondtam, hogy a Szig. számom nem adtam meg, de múlthéten bejöttem személyesen ide, hogy kiegészítsem internettel is a szolgáltatást és az akkori ügyintéző mondtam, hogy beírja, annak ellenére, hogy én szóltam Neki, direkt nem adtam meg, mert nem volt kötelező, ott a csillag mellette. Erre az volt a válasza a múltkori ügyintézőnek, hogy de azt kötelező megadni, mert személyes ügyintézéshez az kell és hogy csak online szerződés kötésnél nem muszáj. Ezért beírta a rendszerbe, annak ellenére, hogy én nem akartam. A mostani (hozzáértő) ügyintéző, ezért ki is törölte a rendszerükből, mondta is, hogy valóban nem kötelező megadni.

    Remélem, most már rendben lesz minden, mert ahogy elnézem ma már mindenhol diploma kell az adatok helyes rögzítéséhez is, mert ugyan úgy elcseszték az áram és gáz szolgáltatnál is, most, hogy intézem az ügyeket. A víz miatt még Pestről Gödöllőre is el kellett mennem, mert telefonban és e-mailben se tudnak egy egyszerű általános kérdésre választ adni. Meg, hogy szerződést adnak ott (ami egyenlőre még nem kellett nekem), amit miután hazaértem és megnéztem az azonosító száma alapján, le lehet tölteni a weboldalukról is...

    UPC-t is akkor már hétfőn lemondtuk, hiába mondtam, hogy már bekötötték pénteken a Digit, ezért mondjuk le a UPC-t, még mindig jött a kérdés, hogy de biztos sehogy se tudnak megtartani. Mikor látta, hogy nem sikerül, már a mobiltelefon előfizetést akarta rám tukmálni.

    Visszatérve a Digire, nekünk 2 eszközt adtak, egyik, amibe belemegy az optika (amiből a TV-hez megy), és innen megy egy másikba az optika, amiből megy a telefon és net felé. Azt mondták a szerelők, hogy egy ideje már 2 eszközt adnak.

    Kép az eszközökről:
    Digi 1 - Digi 2 - ZTE 1 - ZTE 2 - ZTE 3

    [ Szerkesztve ]

  • #20221952

    törölt tag

    válasz Kam1kaze #50347 üzenetére

    "UPC-t is akkor már hétfőn lemondtuk, hiába mondtam, hogy már bekötötték pénteken a Digit, ezért mondjuk le a UPC-t, még mindig jött a kérdés, hogy de biztos sehogy se tudnak megtartani. Mikor látta, hogy nem sikerül, már a mobiltelefon előfizetést akarta rám tukmálni."

    Én ilyenkor szoktam azt mondani, hogy egy jó ajánlat esetén korrumpálható vagyok, de jó ajánlatot még eddig soha, sehol nem kaptam... :(

  • 4Grider

    nagyúr

    válasz Kam1kaze #50349 üzenetére

    Érdekes dolog lehet a Diginél a tv szolgáltatás szüneteltetése két ont esetén, mivel ilyenkor fizikailag el kell vinniük a tv-s kütyüt, mivel az távolról nem adminisztrálható...

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Kam1kaze #50203 üzenetére

    Már nem tudtam szerkeszteni az előző hozzászólást. Digi most írt vissza a panaszlevelemre. Nagyjából a szokásos, sablonos, semmit mondó válasz jött. Elnézést kérnek, meg fontos az ügyfeleik elégedettsége, bla bla...

Új hozzászólás Aktív témák