Új hozzászólás Aktív témák

  • Kwisatzh

    senior tag

    válasz bazsa0007 #9126 üzenetére

    Elmondom a legolcsóbb "javítást":

    Hívdd fel az ÜFSZ-t. Ne emailt írj, mert azt két hétig se olvassák. Telefonon viszont kénytelenek rögzíteni a hibát.
    Nálunk ha bármi gond van, én azonnal telefonálok, és addig baxtatom őket amíg meg nem csinálják.
    Én abból indulok ki, hogyha az "elromlásig" jó volt, akkor eleve nem nálam van a hiba, és ezt ki is szoktam fejteni nekik.... :C

    Ősszel 3 hétig baxtattam őket a a digitális jelkiesés miatt, aztán jó lett..

    A nyomorék telefon miatt pár hónapja szintén minden héten telefonáltam, kb 3 hétig. Aztán egyszercsak megúnták gondolom, és jó lett...

    [ Szerkesztve ]

    [moderálva]

Új hozzászólás Aktív témák