Új hozzászólás Aktív témák

  • toldiur

    csendes tag

    válasz mogyesz #6211 üzenetére

    jót nevettem :C bocs . egyébként értettem elsőre amit írtál.. csak próbáltam ecsetelni,h honnan a fenéből tudhatná a telefonos kis asszony,h mi baja van a beltérimnek,h bármennyit kérni kell a javításért ..szerintem ha azt mondtam volna neki telefonba,h felrobbant a beltéri akkor is azt mondta volna,h kiszállás ennyi,javítás meg ennyi..
    egyébként a legrosszabb széria a dual beltérijük.. de szerintem ezt ők is tudják..
    1. Csak jó tanácsként írom,h aki két beltérit kér a digitől az a megrendeléskor,hívja fel a központos kisasszony figyelmét,h azt ne egy beltériben 2-kártyával oldják meg,különben nagy az esély,h úgy fog járni mint én,mert széria hibás a dual..
    2. amikor kint a szerelő az ne első beltéri előtt válassza el a koax kábelt ami a fejtől jön másik beltérire,különben nem lesz tökéletes..mivel nagyon sok esetben elkövetik ezt a hibát,ami miatt többször kikel hívni a szerelőt aki nappal semmilyen hibát nem talál,mert csak estére amikor terhelt a jel jelentkezik a gond.. ilyenkor is az van az,h kiszállás ennyi,javítás mag annyi.. vannak bizony trükkök amivel pénzt lehet keresni..
    előző hozzá szólásomban megjegyeztem,h velem ez történt" a t-comnál ezt nem tapasztaltam,jött szerelt és ment.. amikor gondom volt hívtam, jöttek azonnal,javítottak és elmentek.. komolyan mondom,h borravalót sem fogattak el.. a upc-nél meg bementem az üzletbe és 3beltérit hozhattam 2ezerért amit magam szereltem fel és teljes garanciát kaptam így is.. sőt ezeknél soha nem marad az előfizetőnél a beltéri ha lejár a hűség idő vagy vissza mondja az előfizető,tehát muszáj nekik javítani vagy akár cserélni ha gond van..

Új hozzászólás Aktív témák