Új hozzászólás Aktív témák

  • AtHoS

    nagyúr

    válasz slice14 #17918 üzenetére

    No meg is volt a telefonos kommunikáció.

    A régi és az új szerződés össze vannak rendelve és együtt érvényesek és csak a réginél él a kedvezményes lehetőség kiválasztása.
    A tegnap este régi szerződésnél végrehajtott e-pack+hűség hosszabbítást bevette a rendszer és él is majd a kedvezmény januártól, tehát a telefonos ÜF-nak nem volt további teendője. Végül aktualizálva lett freemail-ről gmail címre a kapcsolattartási e-mail cím a régi szerződésnél.

    Közben a hívás végén míg én normálisan hallottam az ügyfélszolgálatost, addig Ő engem egyáltalán nem hallott, de lényegében minden elintézendő megoldásra került és a hiba miatt bontania kellett a vonalat.

    [ Szerkesztve ]

    read-only mode on the forum

Új hozzászólás Aktív témák