Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
Új hozzászólás Aktív témák
-
lacko81
tag
Kezdő vagyok még a témában és néhány kérdésemre szeretnék választ kapni.
String --> Ascii kód ---> Bináris szám konverzióra lenne szükségem. De valamiért az IntToBin függvény nem működik. Azt írja ki, hogy nincs deklarálva ez a függvény, olyan mint ha nem is ismerné... az IntToHex az működik.
A másik kérdésem, hogy vannak-e a Delphiben bit- műveletekre függvények? Jobbra-balra Shiftelés, Set-Bit, Clear-Bit és ilyesmikre gondolok.A recipriverzexkluzíva egy olyan szám, amely önmagán kívül minden más számmal egyenlő.
-
ViragL
tag
Van egy hatalmas problémám BDS2006 alatt, a probléma tehát a következő:
Adott 1 form, amin van 1 TdxDockSite , amelyre Align = alClient. A docksite-ban van
1 TdxDockPanel.
Ha ebből a formból származtatok egy új formot, és ráteszek még 1
dockpanelt, akkor látszólag minden rendben, szépen le is dokkolja, úgy
ahogy azt eredetileg akarjuk, de amikor el akarom menteni a formot, akkor a következő kivételt dobja: ''A component named dxDockPanel1 already exists''.
A dolog érdekessége az, hogy a dxDockPanel1 nem más, mint az ősön elhelyezett dockpanel, tehát úgy tűnik, mintha az új dockpanelt ugyanolyan néven akarná beszúrni
mentéskor a dfm-be. Lényegtelen a név, ha átnevezem pl dpRecord-ra, akkor meg arra a névre
dobja a kivételt.
Ötlet, tipp, javaslat?
Még annyi, hogy DevExpresses komponenseket használunk, de azt már kizártuk, hogy a hiba komponensekben van. -
veterán
köszönöm a válaszaitokat, majd este kipróbálom
-
bevik
csendes tag