Hirdetés
Új hozzászólás Aktív témák
-
Dvix
senior tag
Kedves Topicosok. Ma kipróbáltam egy dacia dustert, 1,3 TCE Prestige-t és nagyon élveztem, rossz úton is nagyon kiváló minőségi érzést nyújtot.. Egy dolog nagyon nem tetszett...a rádió hangja. Az a kérdésem, hogy valaki rendelt e már pluszba FOCAL hangszórókat a kiegészítő listából és azok hogyan szólnap szerintük. Ennél még a a Suzuki Ignisem régi Blaupunkt hangszórói is 1000x jobban szólnak. tényleg csak 75k 4 Focal hangszóró a kiegészítők köszött.... Előre is köszönöm...közben keresek Yt videókat is.
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #968 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Sziasztok! A nép meg van elégedve ezzel a háromhengeres 100 Tce motorral ? Rosszat nem olvastam még róla. Esetleg valaki aki használ is ilyet leírná a véleményét, akkor megköszönném!
-
Dvix
senior tag
Szerintem a napokban én is lecsapok olyan 4,5 milla körül egy Dacia Duster Confort-ra TCe100 motorral. Nem várom meg sem az Augusztust, sem a Szeptembert(a beharangozott "második hullámmal", na persze). Az év nagy részében csak melóba, a kertbe és kisvárosomban keringek úgyis vele szar úton, rövid távon. Arra meg tökéletes. Nem várok tovább, itt az árak úgyis fölfele fognak menni, pláne ha elfogytak készletről a tütükék.
-
Dvix
senior tag
-
Dvix
senior tag
Kipróbáltam tegnap a TCe 100-at és dinamikus motor, de a kettes fokozatot 3000-nél érdemes feltétlen elváltani mert hát csak egy 1000ccm-es motor 1,2 tonnához. Tehát enyhébb rezgés akkor érezhető ha 2500 körül váltod fel a kettest. Gyorsultam, fordultam, rendesen beleraktunk 15 percet a tesztkörbe és meglepően dinamikus motor. Egyenesben 60 ról 3-masban 110 ig nagyon gyorsan felkapaszkodik, kisebb előzést lazán bevállalnék vele.
Mivel ez egy tesztautó volt ezért 200e kedvezménnyel ideadják, a horgot és a bőrt leszámítva full extra Celebration Duster. Szerintem megveszem. Engem meggyőzött
Vezettem én a 1,3 TCe-t is de nekem ez elég dinamikus, a váltó még mindig Renault-san puha járású volt, nekem nem volt gondom vele.[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #1132 üzenetére
A TCe 100-ast Sandero/Loganbe Decemberre várják, mondta nekem az értékesítő.
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #1134 üzenetére
Ja! meglepő, de amikor a végén ott válogattam az TCe 100-ak között Dusterből, már abból is csak 3 db volt készleten A csávó előttem rendelt 20 darabot, hogy ne csak papírról mutogassák majd az autókat De azokra is hosszú szállítási idejük lesz. És nyilván drágábbak lesznek, mint a most készletről eladottak.
-
Dvix
senior tag
Egyébként úgy mint máshol 5 milla lenne, én alapvetően nem félek tőle. Nyilván forgatták őket, de ami bejáratáskor belekopott az első olajba azt úgy is leengedve adják nekem, mivel 3500Km van benne. Szóval az első olajcsere is letudva
Apósom is annak idején(10éve) tesztautót vett és nem volt semmi baja mai napig.
Úgy veszem, hogy megcsinálták nekem a bejáratást, és ezek modern népmotorok, bírnak ezek hideget, meleget
A díler is mondta, hogy még tesztautót nem hoztak vissza amit eladtak a népeknek[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #1156 üzenetére
Egyértelműen nyertél! Ma megyek vissza a dílerhez a Celebration Duster ügyében egyébként, megnézik az autómat mennyiért tudják beszámítani, az állapotát mérik fel. Ha a díler annyiért számítja be, amennyit az elején mondott akkor lesz üzlet, ha nem...akkor se sírok csak sarkon fordulok és hazamegyek, oszt jól van.
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Sziasztok! Na megvettem a kicsiket, Duster Celebration tce100. Csak az aggaszt h 3800km es tesztauto es logikus a diler szerint h nem cserelnek le benne semmi olajat. Mondom: mi van? Szoval sazt mondja nekem h ezek a motorok nem olyan bejaratos tipusok mint a regiek, egy ev vagy 30 e km mulva vigyem vissza... Ok? en 32 eves vagyok es lehet a technika elhaladt az orrom előtt h észre sem vettem. De akkor most modern motorokat nem szokas bejaratni (mondjuk en tesztautot vettem, de ez nem zavar) es az elso parezer km utan motorba/valtoba lecsereltetni az olajat? Azt hallottam mar h az elso olajat lehet vagy erdemes akar 6000 km ig meghagyni na de ilyet... mi a velemenyetek?
Szerintem elgangolok meg kevessel 3000 fordulat felett es 5000km nel lecserelem oket. Elso szerviz oszt jol van...[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Visszaolvastam az olajcserével kapcsolatban! Szóval igen, a gyártó azt mondja "vidd be akár 30k-nál" de szerintem én még 5000Km előtt kérek egy olajcserét, és nem azért mert vastag a pénztárcám, hanem mert így tartom jónak!
Én nem sajnálom megfizetni sem a periódus előtti olajcseréket, ha a saját autómról van szó. De valóban a régi ignis-emet is nagyon szerettem, mindent megkapott, de való igaz, hogy a rendbe rakásba enyhén belefáradtam. Viszont szeretem azt az autót(leadom ugye az autóbeszámítással nemsokára), és ez látszik is rajta.
DE kérem amikor itt a topicban valaki azt mondja, ne vidd sűrűn szervízbe mert egyébként: "nem éri meg, de 10 évre kell az autó, és ne kelljen semmihez hozzányúlni addig, még turbós motoron is spóroljunk és nyújtsunk csak az olajcserén"; az ilyen fillérb*@#ás gyerekek nekem nem kenyerem.
Én sem vagyok "gazdag", de azért csaptam le az új autóra mert ilyen olcsón ekkora felszereltséggel nem fogok tudni akár 2 hónap múlva. És ha olyan autóót veszek amit szerettem volna, akkor meg mit cigánykodjak ilyenekkel, hogy: "nem térül meg".
Azzal térül meg, hogy elvisz A-ból B-be szar úton, űrtechnika a biztonság a régi Ignis-emhez képest, akkor meg miért ne gondozzam normálisan?[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz konyi79 #1183 üzenetére
Holnap veszem at az autot igy nem latok karbantartasi konyvet. mivel tesztauto volt kertem h frissen le legyen cserelve az olaj. A diler ennyit huzott ki a szerelobol. En meg nem akartam akadekoskodni de online se talaltam megoldast h mi az igazan ajanlott olaj a tce 100 hoz(a gyari olajvalaszto honlapok egyszeruen befuccsolnak)
Nehany forum komment alapjan en a ELF EVOLUTION SXR 5W40 re tippelek a3/b4 minositessel[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Sziasztok! Szóval megkaptam a Celebration Tce100 Dusteremet Azt mondták vigyem el egy hosszú hétvégére mert úgyse csinálnak addig vele semmit. Tegnap visszavittem egy eredetiség vizsgát még csinálnak, meg a karosszériás leszedi a cégmatricát és még egyszer letakarítja. Eddig adtak egy Renault Zoet(nekem kényelmetlen ez a dodgem ). Békéscsabán a Renault Merszlényinél vettem, az autót teletankolták mielőtt átadták.
Főbb jellemzőiről mondhatom hogy:
-a kis turbóst hamar utazósebességbe lehet hozni, nem egyszer előztem. Kraftolni kell kuplungolásnál is rendesen(hamar ejti a fordulatot, tehát kb. mint egy szívót) 3ezernél előbb nem érdemes elváltani.
-4 esben 56-60 nál 1900-2000 körül forog, kell is neki, turbó nyomás 1800-tól nincs akkor hallani remegést, a váltóutak hosszúak.
-váltó franciásan lötyögős de pontos
-Tolatni élvezet, könnyű kormány, és az nem igaz h nem lenne pontos vagy h nagy lenne benne a holtjáték, vagy h nem pont akkor fordul az autó amikor elfordítod ezt ne higgyétek el amit teszterek mondanak/írnak.
-a tempomat maga az öröm és a megváltás
240Km-en átlagfogyim 5.9L volt Computer szerint. Persze ezt tankolással visszakérne mérni.
-az autó felfüggesztése verhetetlen, menetzaj alig, a beépített rádióra azt mondom most már h jó, elegendő, jól szól.Egyedüli bosszúságom hogy a szervizkönyv digitális, tehát csak a mai számlán fogom látni az olaj fajtáját.
A másik meg, hogy kaptam két kézikönyvet, (Dacia Duster ismertető/ahogy kezdi mondókát: "Ez a kezelési és karbantartási útmutató"/ és média Nav) és vagy 20 szor leírja, hogy egyes dolgokat a "Karbantartási dokumentációban" nézzem meg?! Én ilyet nem kaptam. Most külön, fizikálisan létező "Karbantartási dokumentációt" kéne az autóhoz kapjak? Vagy azt még nem adták ide? É nem tudom gyerekek.[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
-
Dvix
senior tag
válasz Šolaire #1229 üzenetére
Be fog következni most már náluk is egy új generáció váltás! Kérdés h az új jobbat is jelent e majd, és jelent e egy új biztonságosabb platformot. Az hogy a TCe100 belekerül a Sandero/loganokba az mindenképp jó hír. [link]
Egyébként meg minden SUV lesz, minek itt találgatni! Minden autó az lesz és kész![ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #1231 üzenetére
Nagyon reménykedem h lesz benne azért valami nagyszilárdságú acél. Az NCAP meg nem tud pontozni Én szeretném azért h szintet lépne a dizájn de nem vesztené el a Dacia-ra jellemző vonalakat. Mint például ez a megálmodott concept kép is mutatja.
[link]
Az embereknek továbbra is az olcsó kell. De ha a biztonságon tudnának domborítani az mindenképp előnyükre játszana szerintem[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
Ma egy hosszú munkaidő után hazaértem és megnéztem mit is raktak a TCe 100-as motorba. Elf RN-tech Elite 5W-30. Szóval kis lelkem megnyugodhat. olaj+szűrő 32ezer, ebből 16420 Ft volt az olaj.
Ma elvittem a kocsikázni a famíliát és mindenki szerette az autót. Valaki húzta száját a 1.0 három hengerre, de elment a kedve fanyalogni mikor tapostam a gázt.
Remélem jól sokáig szolgál minket az autó.
Az első kamera egyébként valóban hasznos tud lenni.[ Szerkesztve ]
-
-
Dvix
senior tag
én használom a 360 fokos kamerát egyébként! Az oldalsóknak még nem láttam értelmét de az elsőt már többször is használtam.
-
Dvix
senior tag
Ti honnan rendeltetek gumiszőnyeget meg csomagtértálcát a Daciátokba?
-
Dvix
senior tag
válasz Šolaire #1289 üzenetére
Az autofelszerelések pont hu rol rendeltem gumiszőnyeget most Frogum-ot , gyári 2 db rögzítő pattentel 8ezerért normális ár. Plusz itt a kép nem stimmel de egy prémium Frogum gumi csomagtértálcát(13e), és a leírásban is 2017-től írják; de a típusszám okés, hogy Duster II-höz való szóval majd rákérdezek holnap mi a helyzet. Google képkeresőben normálisan kihozza a képet(dacia duster frogum tm400887), hogy ahhoz való.
[link]Igen! Én is ezt olvastam, a kézikönyvemben (#1294) gyemipapa
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
óóó te kedves Suzuki topic-om. Beírtam h eladtam az autót. Kötözködők mindig akadnak akik leróják az autót miután valaki megkérdezi, h "mégis milyet vettél?"
[link]
Még szerencse h helyére tudnak kerülni a dolgok. De azért nagyon jó h nem is kezdem feszegetni egy témát, csak leírom, hogy a f*s utak miatt választottam elsősorban ezt a típust. Ami tényleg igaz...szörnyű állapotban vannak a vidéki utak.[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #1307 üzenetére
Ennyit a "barátságos, szerény Suzukisok fórumban tömörülnek" fogalmáról. Azért ez nagyon durva hallod, ha egy kicsit lejjebb lapozol még látod h folytattam 3 komment erejéig a dolgot, de most már kilépek onnan.
-
Dvix
senior tag
válasz Šolaire #1337 üzenetére
Teljesen igazad van! Nekem is életemben először fordult elő, hogy csak mondtam h üljünk be és menjünk el kocsikázni. Egy nagy öröm és kapcsolat építő. Én eleve azért választottam Dustert mert nagyobb mint a Logan, jobban kinyúlnak az ülések lapjai elől és hátul, jobban támassza a combot. Magam mögött elférek, és a kerékjárati ív nem böki az utasaim fenekét sem. A fejtér is fontos volt. 4x2 nél 470 Liter a csomagtartó, a logan mcv-nek meg 570 ha jól tudom.
(#1330) AMD Power teljesen igazad van. Köszi h elolvastad Igen, csak a jó hosszútávú befektetés számít a saját autónkba, véleményem szerint is. Felismeri mi kell nekünk. És így az ember spórolhat fontosabb dolgokra. Gratulálok a sikereidhez. Nem mindenki gondolkodik így! Számomra a jól karbantartott használtautó beváltása hozta el a 4 éves törődés csúcsát, amikor is a Dusterbe 800ezerért beszámították és kaptam kedvezményt és ezzel egy jó ajánlatot egy 14 éves autóra, így új Dusterem lett. Úgy h egy olcsón fenntartható autót vezettem idáig és sok minden másra tudtam pénzt gyűjteni én is, elsősorban: új ház, renoválás, pazarlós nyaralások.(#1321) mirci18 Teljesen igazad van. Engem is kiszolgált az Ignis és nagyon megbízható volt. A baj az hogy azon a 12 km-es útszakaszon az újt mindkét fele le van szakadva, vadveszély van, plusz 4-5 halálos baleset egy évben banális vezetéstechnikai okok miatt, szóval Ignis-kénket le kellet cseréljük. Senki el nem veszi az örömömet az új autótól! Számomra egy újabb siker és eszköz h biztonságosan és kényelmesen eljuttasson pénzt keresni/nyaralni. És nekem is elég ebben a kocsiban a három henger 999 cm3-vel én nem érzem gyengének az autóhoz, jól fogyaszt, igényeimnek megfelel. Mondom ezt úgy, hogy a TCe 1,33 is próbáltam.
[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #1364 üzenetére
Én is a kertszomszédom Loganját kezdtem nézegetni először.
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #1373 üzenetére
shhhhh... csak kérd meg őt h mutassa meg h nézne ki ha a nevedre írva csak úgy két percre. Csak meg szeretnéd nézni 2 percre, nem többre.
-
Dvix
senior tag
A reanult-nak ez a Arkana modellje bejön, egyszerű megoldás a SUV-ok világában nem gondolkodtak sokat a recepten.
Ezen a hétvégén barátomékkal kocsikáztunk a Dusterrel és ők is a Dacia felé hajlanak, a bakancs Swift már nekik kicsi nagyon. Nagyon tetszett nekik.
Nekem továbbra is bejön a futómű/helykínálat párosa az autómban Mondjuk persze nem próbálok elfogultnak hallatszani.
Jelentem a Tce100-as három hengeresre már ráéreztem, az első pár napban már megtanultam jól gangolni.[ Szerkesztve ]
-
Dvix
senior tag
válasz Luck Dragon #1425 üzenetére
Szerintem biztos lesz valami csomag is a jövőben, "együtt olcsóbb alapon" tutti.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Philips 50" 128 cm 4K okos TV 50PUS6504/12
- Himiway Zebra Step Thru 2023 elektromos fatbike (2000 EUR)
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt// ingyen foxpost
- ÚJ EcoFlow Delta 2 MAX Extra 2kWh LiFePo4 3200W hordozható erőmű védőborítással, kempinghez is
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen