Új hozzászólás Aktív témák

  • [Prolixus]

    addikt

    válasz TESCO-Zsömle #7626 üzenetére

    Objektíven mi? Na akkor lássuk csak, mennyire "objektíven" hasal el az általad említett pontokon a játék:

    "Elsőként hadd hozzam fel a hangulatot. Az első rész sokkal inkább adta a poszt-apokaliptikus világ hangulatát. Sivár volt, kies és hatalmas. A második részben egyszerűen túl sok van mindenből."
    Tegyük rögtön hozzá...szerencsére! Az első rész poszt-apok. kopár, sivár világos hangulata 20 óra játékidő után már nyomasztóan unalmas tudott lenni. A második végigjátszásról meg nem is beszélve! Szóval nagyon üdvözlendő döntés volt, hogy a második részben sokkal változatosabbak lettek a tájak.

    "A második részben szinte állandóan vért kell izzadni, és akkor is vannak pontok, amiket lehetetlen megcsinálni"
    Nemtom, én megcsináltam egyedül a játékot. Pedig nem vagyok ekkora überfasza shooterkirály. Nem mondom, hogy nem voltak benne nagyon izzasztó dolgok (írtam is ezzel kapcsolatban), de meg lehetett csinálni egyedül is. Szóval amit írsz, az nem fedi a valóságot.

    "Szintén a játszhatóságot rontja, hogy ha egyszer ellövöd magad, netán rálősz valakire több száz méterről, azonnal tudja az egész tábor, hogy hol vagy, még ha egy lassú rakétával teszed, és rég el vagy bújva mire hátba veri a kiszemelt célpontot. Ez, és a tény, hogy sokszor csak a tábort 20-30 méterre megközelítve jönnek elő az ellenfelek, gyakorlatilag ellehetetleníti a sniperkedést"
    És az mekkora játékélmény lenne már, ha több száz méterről fogalmuk sem lenne, hogy hol vagy, és az adott területen az adott pillanatban jelen lenne az összes ellenfél, így aztán mindössze annyi lenne a dolgod, hogy jó messziről mindenkit lelősz egyesével anélkül, hogy visszalőnének rád, vagy elkezdenének közelíteni hozzád a direktben támadó ellenfelek. :U Ha ezek nem így lennének megoldva, akkor ilyen módszer simán elképzelhető és kivitelezhető lenne. Nem mondom, én akkor sem használnám ha lehetséges lenne, mert így végezni az ellenséggel teljesen élvezetmentes, de épp ezért én egyrészt nem bánom, hogy ezt nem így csinálták meg, másrészt annak kifejezetten örültem, hogy az ellenfelek egy része a táborokban csak akkor tűnik fel, amikor már közvetlenül a közelükben vagy. okozott pár izgalmas meglepetést, amitől csak jobb lett a játék. Az meg, hogy egy lövés után tudják hol vagy legalább kötelező jelleggel mozgásban tart, nem tudod azt megtenni, hogy behúzódsz egy jól védett helyre, aztán mindenkit leszedsz, mielőtt rájönnének, hol is vagy. Bizonyos szituációkban (főleg gyors szörnyek ellen) engem is volt, amikor zavart ez, de tagadhatatlan, hogy vannak ennek a döntésnek pozitív oldalai is.

    "A negyedik pont a sztori, ami kissé egál-szerű, mert bár a BL2 sztorija némileg egységesebb, a karakterek pedig sokkal szerethetőbbek/utálhatóbbak lettek, azért az első résznek is volt egy igen komoly történetszála"
    Ezt te sem gondolhatod komolyan. :) Az első részben nem egyszer volt, hogy azon kaptam magam, hogy fogalmam sincs most éppen amit csinálok, amit el próbálok érni/fel próbálok venni stb. éppen miért kell, egyszerűen mert annyira jelentétkelen, semmilyen, 10 hosszabb mondatban összefoglalható volt a TELJES játék sztorija. A monoton és érdektelen mellékküldetésekről nem is beszélve.

    Szóval ennyit arról, mennyire objektíven rosszabbak ezek a részei a játéknak az első részhez képest. A többi dologgal egyetértek.

    I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando

Új hozzászólás Aktív témák