- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Aliexpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Linux - haladóknak
- Videó stream letöltése
- Windows 11
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- SkyShowtime
- A jövőben csak Yahoo-fiókkal lehet használni a cég szolgáltatásait
-
IT café
A Borderlands 2 egy cel-shaded grafikájú rpg elemeket tartalmazó fps. A játék folyamán küldetéseket kell teljesíteni (a Pandora nevű bolygón) a kiválasztott karakterrel, egy úgynevezett Vault Hunterrel. Ezek a küldetések lehetnek a főszálhoz tartozóak, illetve opcionálisan teljesíthető mellékküldetések.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Injun
aktív tag
válasz [Prolixus] #7599 üzenetére
Az elsőben kategóriákkal komolyabb a loot.
-
[Prolixus]
addikt
Hát most hogy mondod, tényleg. Nekem is úgy tűnik...de hogy kategóriákkal? Fene tudja...évek óta nem játszottam az első résszel, nem túl frissek az emlékeim ilyen szempontból. Másoknak is ez a véleménye?
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
bacskor
csendes tag
Hali!
Az lenne a problémám, hogy egyik haverommal felraktuk mind2-en ugyanazt a verziót a verziót, és neki fejlődik a karaktere 50 fölé, nekem meg nem. Nem tudjátok miért lehet? Minden DLC fent van.
-
bacskor
csendes tag
És mind2-en csak a Pirate-os dlc-vel játszottunk
[ Szerkesztve ]
-
nagyúr
válasz [Prolixus] #7602 üzenetére
igen. bár, amikor legutóbb panaszkodtam a lootra, akkor aznap este 15 percen belül dobott 2 legendary eszközt (addig sokszor tíz óra játék alatt egyet sem), úgyhogy lehet, hogy ma este előkotrom egy kicsit
de komolyan, tényleg szar a loot. használható cuccot 70%-ban a sanctuary ládából szerzek, 30%-ban a játékban. purple és narancs gyakorlatilag nem hullik, csak nagyon durva farmolás hatására.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
raggg
senior tag
válasz [Prolixus] #7599 üzenetére
A sniperkedéssel nekem is problémám van. Assassinnal sniper vonalon indultam el de tényleg csak az első lövés ér valamit. Utána bújkálhatsz, úgyis megtalálnak. Coopban persze már teljesen más, de egyedül halál.
A humorról:
SPOILER!!!!!
Tegnap csináltuk azt a küldetést ahol le kell menni egy csatornába és letenni egy pizzásdobozt, mert a patkány ellenségeknek az a kedvenc eledele. Aztán jön négy melee-s ellenfél akik a TMNT tagjainak nevére alliterálnak. Nagyon nevettünk. Kifele menet még látszik a nagy tévé meg a szófa is.
[ Szerkesztve ]
ragklaatPS
-
[Prolixus]
addikt
Maya-ra itt van egy veszélyes sniper build, nemtom próbálta már-e valaki, vagy hogy magasabb szinteken mennyire működik ez (a srác 34-es karakterrel hozta össze). Én a játékstílusom miatt ritkán használok sniper rifle-t, szóval nem is éreztem gyengéknek ezeket a fegyvereket.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
tibee77
őstag
kb 5ször vegigvittem mär azt a quest-et de kajak egyszer se esett le hogy a Tininindzsäkra asszociälnak benne
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
tibee77
őstag
Azok hogyne Nem hiszem el, hogy a TMNT nem...
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
tibee77
őstag
Nannneee ennyi utaläs van? Most kezdtem egy mechromancer-t megnezem most mär ezeket!
[ Szerkesztve ]
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
fi:zi'k
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #7623 üzenetére
Tényleg.
96.5% MORE WUB-WUB ◄◄|►► Hirdetéseim: https://goo.gl/khUC1Y ◄◄
-
naksys
senior tag
The hunger pangs-ben ahol jönnek a repülő rovarok van egy ilyen küldetés, hogy: Get poison glands.. Mit kell itt csinálni? nem tudok rájönni..
-
TESCO-Zsömle
félisten
Visszatekintés
Sokan mondják, hogy a Borderlands 2 ezerszer jobb, mint az előd volt, de objektíven nézve sajnos sok kulcsfontosságú ponton elhasal.
Elsőként hadd hozzam fel a hangulatot. Az első rész sokkal inkább adta a poszt-apokaliptikus világ hangulatát. Sivár volt, kies és hatalmas. A második részben egyszerűen túl sok van mindenből.
Aztán ott van a játszhatóság. Az első részt néhol izzadva ugyan, de végig lehetett vinni egyedül. A második részben szinte állandóan vért kell izzadni, és akkor is vannak pontok, amiket lehetetlen megcsinálni, köszönhetően a következő pontunknak, vagyis a csapnivaló loot-nak. Bár az elérhető fegyverek sokkal egyedibbek lettek, és számuk megsokszorozódott, nagyon ritkán jut az ember hozzá használható darabokhoz és a legjobbak is maximum 5-6 szintlépésig jók, aztán egyszerűen kidobhatjuk őket. A sima fehér/zöld itemek meg max 2 szint és végük.
Szintén a játszhatóságot rontja, hogy ha egyszer ellövöd magad, netán rálősz valakire több száz méterről, azonnal tudja az egész tábor, hogy hol vagy, még ha egy lassú rakétával teszed, és rég el vagy bújva mire hátba veri a kiszemelt célpontot. Ez, és a tény, hogy sokszor csak a tábort 20-30 méterre megközelítve jönnek elő az ellenfelek, gyakorlatilag ellehetetleníti a sniperkedést, ha nincs melletted valaki, aki előcsalja őket.
Harmadik pontként ott az optimalizálás, vagy inkább annak hiánya. Az első rész gond nélkül futott maximális beállításokon a megjelenéskor elérhető legerősebb egy GPU-s kártyákon. A második rész, még a józan ész keretein belül maximalizált beállítások mellett se képes állandó 60fps-sel futni a legerősebb kártyákon, mitöbb, egyes helyeken 30 alá is beesik az FPS. Ráadásul ezt teljes részrehajlás nélkül mindkét gyártó kártyáin. És hogy ne legyen instant orvosság a dologra, nem támogatja a 2 GPU-s rendszereket.
A negyedik pont a sztori, ami kissé egál-szerű, mert bár a BL2 sztorija némileg egységesebb, a karakterek pedig sokkal szerethetőbbek/utálhatóbbak lettek, azért az első résznek is volt egy igen komoly történetszála, sok humoros és morbid mellékszállal.
Ötödik pontnak pedig csak annyit írnék, hogy DLC-k. Nem hiszem, hogy sok magyarázatot kéne hozzáfűzni azoknak, akik ismerik őket...
További szép napot.
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
BandiHUN
veterán
válasz TESCO-Zsömle #7626 üzenetére
Hát így valahogy...
De én erre még mindig azt mondom,hogy 1 oka lett ennek,a BL1-et 1 ember álmodta meg,és kezdte"megvalósítani"...aztán jött ugye,hogy közben voltak kavarások,hogy most élethűbb legyen vagy rajzfilmesebb.Volt is fent videó,amikor még készült a BL1,a "valódi",realisztikusabb" kinézetű változatból,Én nem bánom,hogy végülis ilyen lett,mert így jön át a humor,stb,EZ illik hozzá.
Aztán jött,hogy elment az idő,sok ígérgetés...a játék második felét összecsapták,a második felében felgyorsulnak az események,túl "lineáris" és érdektelen lesz,elveszik a hangulat,sokat tökölsz az elején,DE élvezed...a második felében meg tökölnél,de már nincs közelsem annyi mellékküldi és hangulat,és még ígyis hamar pofára esel,mert hipphopp vége...és így?
Sajnos a DLC-knél is jött változás...a zombis jó.Viszont elkövettek szerintem egy nagy hibát...hogy az a DLC élettelen.Mindenhol zombik,már későn jövünk,nincs kit megmenteni,csak megakadályozni,hogy máshol is ez legyen-hangulat.Én csináltam volna úgy,hogy még a dolog közepén érkezzünk...ráadásul pl.a Dead Heaven,bármilyen jó ötlet,de nem illik az egészbe,hisz az alapban is ottmaradt,most akkor időutazunk?Szóval nem rossz...csak túl komor az egész,nincs igazi tétje,a doki kicsinálásán kívül...borús hangulatú estékre jó.De olyan jó lett volna még kicsit "tenni"legalább pár élő,védekező emberért...
A Mad Moxxi-t én úgy érzem,csak időhúzásnak adták ki+a játékban amúgy bennelevő,de sajnos már nem kidolgozott egymáselleni arénákat váltották ki,talán igény se mutatkozott a PvP-re sem,annyira eltérőek a karakterek és a fegyverek...
Utána jött a General Knoxx.Azt még tuti az eredeti brigád csinálta,a sztori,stb.jó,az alküldi kevés,de a hangulata isteni,és illik a kezdőhangulathoz...hátránya,hogy nincsenek teleportok,ha kilépsz,utána legközelebb negyedóra potya autókázás...az eredeti hangulatot jól példázza a Világ legnagyobb tölténye is,amihez jár egy ironikus archivement is De erre a DLC-re gondolom a Moxxi miatt így volt elég idő,egyben is van.
Robot Revolution...már a BL2 gárdája hegesztette...és már meg is van benne az az "érzés",ami a BL2-ben van.Se íze,se bűze az egésznek.Bizonyos dolgok önmagukban poénosak szűk területek és pár misszió összecseng...DE ott az,hogy az egész egy katyvasz.Rengeteg ki nem használt ötlet.Szép grafika,jó terepek,de üvölt a céltalanság...mintha úgy épült volna fel,hogy minden héten más csinálja,aki tervez egy helyszínt,pár misszióval,és utána jön valaki más.
És itt is jön be a BL2.Ami teljesen azonkívül,hogy jó,nagy,érdekes,nem tudja magát hová tenni.
Teljesen eltérő részek...The Dust,vadnyugatszerű küldetések,hangulat?Ehhez robotok máshol,vagy csak az eleji téli helyszín?Vagy a tundrás rész?Túlságosan szétválik minden már.Irtóra kijön,hogy milyen más helyszínenként a hangulat...és NEkem ez a bajom.Rühellem a robotos részeket,imádom a The Dust vadnyugati részét,és az ottani almissziókat,ahol jó vadnyugathoz híven van a bandaháborútól a vonatrablásig minden,még lepukkant templom,stb...is.A robotos részek nehezek,repetitívek,SEMMIT nem tudtak belevinni.Ez igaz jórészt az elejére is,a havasra,az idióta Bullymong-osdira,amiket neveznek már mindeféleképp.de hamar elege lesz az embernek belőle,csak hátráltatja Sanctuary előtt...
De ennek legalább a vége jobb...kidolgozottabb...de semmivel sem lezárósabb.
Én hiányoltam az űrállomást,ha már eddig mentünk a modernségben.Hiányoltam egy Eridián DLC-t,már az elsőből is...az eridián fegyók,stb.hanyagolását meg végképp nem értem...ez a vonal vihetett volna be egy kis "mítoszt",egy tényleg odaillő,de mégis egyedi helyszínt,hisz lépten-nyomon felbukkannak az Eridián lilacsíkos kövek,stb...simán találhattunk volna egy DLC-ben egy egész eridián földalatti várost...[ Szerkesztve ]
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
[Prolixus]
addikt
válasz TESCO-Zsömle #7626 üzenetére
Objektíven mi? Na akkor lássuk csak, mennyire "objektíven" hasal el az általad említett pontokon a játék:
"Elsőként hadd hozzam fel a hangulatot. Az első rész sokkal inkább adta a poszt-apokaliptikus világ hangulatát. Sivár volt, kies és hatalmas. A második részben egyszerűen túl sok van mindenből."
Tegyük rögtön hozzá...szerencsére! Az első rész poszt-apok. kopár, sivár világos hangulata 20 óra játékidő után már nyomasztóan unalmas tudott lenni. A második végigjátszásról meg nem is beszélve! Szóval nagyon üdvözlendő döntés volt, hogy a második részben sokkal változatosabbak lettek a tájak."A második részben szinte állandóan vért kell izzadni, és akkor is vannak pontok, amiket lehetetlen megcsinálni"
Nemtom, én megcsináltam egyedül a játékot. Pedig nem vagyok ekkora überfasza shooterkirály. Nem mondom, hogy nem voltak benne nagyon izzasztó dolgok (írtam is ezzel kapcsolatban), de meg lehetett csinálni egyedül is. Szóval amit írsz, az nem fedi a valóságot."Szintén a játszhatóságot rontja, hogy ha egyszer ellövöd magad, netán rálősz valakire több száz méterről, azonnal tudja az egész tábor, hogy hol vagy, még ha egy lassú rakétával teszed, és rég el vagy bújva mire hátba veri a kiszemelt célpontot. Ez, és a tény, hogy sokszor csak a tábort 20-30 méterre megközelítve jönnek elő az ellenfelek, gyakorlatilag ellehetetleníti a sniperkedést"
És az mekkora játékélmény lenne már, ha több száz méterről fogalmuk sem lenne, hogy hol vagy, és az adott területen az adott pillanatban jelen lenne az összes ellenfél, így aztán mindössze annyi lenne a dolgod, hogy jó messziről mindenkit lelősz egyesével anélkül, hogy visszalőnének rád, vagy elkezdenének közelíteni hozzád a direktben támadó ellenfelek. Ha ezek nem így lennének megoldva, akkor ilyen módszer simán elképzelhető és kivitelezhető lenne. Nem mondom, én akkor sem használnám ha lehetséges lenne, mert így végezni az ellenséggel teljesen élvezetmentes, de épp ezért én egyrészt nem bánom, hogy ezt nem így csinálták meg, másrészt annak kifejezetten örültem, hogy az ellenfelek egy része a táborokban csak akkor tűnik fel, amikor már közvetlenül a közelükben vagy. okozott pár izgalmas meglepetést, amitől csak jobb lett a játék. Az meg, hogy egy lövés után tudják hol vagy legalább kötelező jelleggel mozgásban tart, nem tudod azt megtenni, hogy behúzódsz egy jól védett helyre, aztán mindenkit leszedsz, mielőtt rájönnének, hol is vagy. Bizonyos szituációkban (főleg gyors szörnyek ellen) engem is volt, amikor zavart ez, de tagadhatatlan, hogy vannak ennek a döntésnek pozitív oldalai is."A negyedik pont a sztori, ami kissé egál-szerű, mert bár a BL2 sztorija némileg egységesebb, a karakterek pedig sokkal szerethetőbbek/utálhatóbbak lettek, azért az első résznek is volt egy igen komoly történetszála"
Ezt te sem gondolhatod komolyan. Az első részben nem egyszer volt, hogy azon kaptam magam, hogy fogalmam sincs most éppen amit csinálok, amit el próbálok érni/fel próbálok venni stb. éppen miért kell, egyszerűen mert annyira jelentétkelen, semmilyen, 10 hosszabb mondatban összefoglalható volt a TELJES játék sztorija. A monoton és érdektelen mellékküldetésekről nem is beszélve.Szóval ennyit arról, mennyire objektíven rosszabbak ezek a részei a játéknak az első részhez képest. A többi dologgal egyetértek.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
[Prolixus]
addikt
válasz BandiHUN #7627 üzenetére
Bl2-s DLC felhozatalból csak a Tiny Tiná-val játszottam (ami nagyon nem illik bele a Borderlands világába, de mindez teljesen érthető, szóval összességében nem volt rossz), de szerintem az első részhez összesen egy normális DLC jött ki, mégpedig a General Knoxx.
A zombis eleinte nagyon király volt, azonban egyre jelentéktelenebb meg értelmetlenebbé vált az egész, tényleg nem volt semmi értelme játszani a DLC-t a története alapján. Dr. Ned meg különösen zavaró számomra. A kis poénjai hatalmasak voltak (a leragasztott Z betűre írt N betű az automatán, a "hatalmas" bajuszos álcája, az állandó hivatkozása, hogy ő még véletlenül sem Dr. Zed stb.), ugyanakkor maga az egész karakter utólag ezért kilóg a tér-idő kontinuumból. Pusztán a kiegészítő alapján gyakorlatilag biztos benne az ember, hogy ez valójában Dr Zed (és a poénok akkor poénok, ha ez így van), aztán a GOTY trailerből később kiderül, hogy nem, valójában ő tényleg Zed ikertesója, és Zed él és virul a második részben.
A New Robot Revolution sajnos teljesen jellegtelen, unalmas, és összecsapott lett, komolyan gondolkoztam rajta, hogy félbehagyom. A második végigjátszásomnál ezeket a DLC-ket nem is játszottam ki újra, egyszer bőven elég volt végigtolni őket.
A General Knoxx viszont frenetikus volt...pontosabban lett volna, ha a játszhatóságát nem nehezítette volna valóban a fast travel pontok hiánya, és a rengeteg-rengeteg autókázás, amit még feltétlen meg kellett spékelni az autópályákon rád támadó repüló drónokkal és Lancer-ekkel. Nagyon idegesítő tudott lenni, amikor a játék során menni kellett ide-oda, és ugyanazon a szakaszon már tizedjére lövöm ki ezeket a szarokat. Valahogy meglettem volna ezek nélkül. na mindegy, tartalma, helyszínei, poénjai és karalterei miatt még így is toronymagasan a General Knoxx volt a legjobb DLC az első részhez.
[ Szerkesztve ]
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
nagyúr
válasz TESCO-Zsömle #7626 üzenetére
na, legalább felélénkült kicsit a topik
a legtöbb dologgal, amit írtál, részben egyetértek. nézzük:
hangulat terén a firestone-agglomeráció valóban verhetetlen, de utána a dahl heaedland és a new haven egyáltalán nem volt olyan ütős. a két rust commons-t nagyon élveztem, de annyira meg már vannak jók a BL2 helyszínei is.
nehézség terén nekem jobban passzolt a 2, mint az 1, az első bőven túl könnyű volt, a második pont jó lenne, ha nem lenne loot dolog, amivel totál egyetértek.
a sniperes dolog szerintem is bénaság, csak engem személy szerint a gunzerkerrel nem zavar. az elsőt a és a hunterrel és a szirénnel vittem végig, ott anyáztam volna miatta.
optimalizálás: ezt én 95%-ban a physx számlájára írom. akár low, akár high, nagyon fogyasztja a CPU-t, és nem éppen jeleskedik a több mag használatában. az egyetlen megoldás az órajel egekbe emelése, attól valóban gyorsul. VGA-t hiába teszel alá bármilyet.
sztori: itt nálam annyival nyer a kettes, hogy a vége nem egy ész nélkül összecsapott katyvasz, egy végletesen röhejes boss-szal. az volt az első rész egyetlen igazán gyenge pontja.
DLC-kben egyetértek. az egyesben az 1-3 DLC-k mind önálló karakterrel rendelkeztek, és mindegyiket volt miért szeretni. a 4-es sokkal gyengébb lett - és kb. ennyire lett jó a scarlett a kettesben, ami a 4 közül kimagaslóan a legjobb. oh well.
@Lorenzo: én pl. imádom a robotos részek nagyobb részét. egyfelől megunhatatlan humorforrás az állandó nyafogásuk, másfelől látványban sem utolsó, ha rárontasz 2 tucat robotra 2 corrosive fegyverrel
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
naksys
senior tag
Segítenétek ebben?: [link] Köszi
-
nagyúr
most nem azért, de ha a googlebe beírod, hogy "borderlands 2 get poison glands", akkor az első találaton ez jön:
The Vault Hunter needs to collect 3 Poison Glands. To get a gland, you need to slag a Stabber Jabber. Kill it before the slag wears off and it should drop a Poison Gland.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Ryder62
őstag
Hali
Az alap játék mennyire tartalmas?
A dlc-k adnak akkora pluszt hogy érdemes legyen megvenni a goty-t?
-
[Prolixus]
addikt
válasz Ryder62 #7633 üzenetére
Ezt már kérdezted egyszer, nem?
Az alapjáték játékideje is 50+ órás. Szóval szerintem elég tartalmas. Most 12,5 ejuró steam-en a GOTY, ennyit mindenképpen megér. Viszont ha egymáshoz viszonyítjuk az árakat (alapjáték 7,5 - GOTY 12,5), akkor ennyivel nem hoz több tartalmat szerintem. Persze ha mondjuk Krieg-ben találnál rá álmaid karakterére, akkor mindenképpen a GOTY-t érdemes megvenni. Szóval ezt így előreláthatólag nem könnyű megmondani, neked megérne-e ennyivel többet. De 12,5 euróért amúgy marhára megéri a GOTY kiadás szerintem. Én anno 10 ezerért vettem dobozosan.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
Ryder62
őstag
válasz [Prolixus] #7634 üzenetére
Hasonlót kérdeztem igen, hogy milyen coopban a BL2.
Most azon filózunk haverral hogy alap vagy goty legyen.
-
tibee77
őstag
Mindenkeppen a Goty-t vegyetek!En anno 50 ojrot adtam ki erte es nekem tutira megerte!Krieg az egyik legzsirabb karakter szerintem!
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
Ryder62
őstag
Rendben, goty. Csak jöjjön fel haver hogy megbeszéljem vele.
-
Ryder62
őstag
Goty berántva. Mehet a coop.
-
Hege1234
addikt
Sziasztok!
most értem el a 72-es szintet a zero-val
hogyan tudok overpower-es lenni ?mivel xp-t már nem számol
végig kell vinnem a story módot és akkor kapom meg ?szinte alig van magyar infó az overpower szintről
aki otthon van benne megoszthatná tapasztalatátköszi előre is!
-
Obliterátor
tag
válasz Hege1234 #7640 üzenetére
Rendelkezned kell ezzel a + tartalommal : The Raid on Digistruct Peak . Ha megvan akkor a fast travelbe kikeresed (dust északi része ) és odamész. Tannis fog várni és ad 1 Q-et. Egy közepes pálya az egész, bizonyos részei csak magasabb szinteken hozzáférhetőek. Ha legalább egyszer végignyomtad a szimulációt leadod a Q-et és kilépsz karakterablakba. Ott kiválasztod újra h melyik hőssel akarsz játszani és fel fog dobni 1 ablakot ahol beállíthatod h milyen nehézségen akarsz tovább játszani. Értelem szerűen mindig a következő szintet kapod meg ha az előző nehézségi szinten sikerült végigvinned a szimulációt .
-
Hege1234
addikt
válasz Obliterátor #7641 üzenetére
köszi!
-
BandiHUN
veterán
válasz Obliterátor #7641 üzenetére
Jaés viheti az ember a többi mapot is az emelt szinttel,nem csak a DLC-t...és dobni is OP+ akárhány leveleseket dob.Viszont tény,ki kell menni adni rá a nehézségre,Én az utolsó 2 DLC-t nyomtam így OP-al,és ehhez való cuccokat is dobott.Vagyis required: x Overpowered level-est.
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
-
Hege1234
addikt
azért megoldhatták volna hogy 72 nél is adjon xp-t
hogy tudom pl a többi skill-emet megkapni ? -
tibee77
őstag
Az összes skillel tulsägosan op vagy.En örülök neki, hogy nem lehet toväbb fejlödni.
poe:https://www.pathofexile.com/account/view-profile/slicchabib/characters
-
naksys
senior tag
Megvettem ma a GOTY editiont. Az a kérdésem, hogy a leírás szerint tartalmazza pl. a creature slaughter dome dlc-t. De ha tartalmazza akkor miért jelenik meg vásárolható dlc-ként és miért nem azt írja, hogy vásárolt vagy telepített dlc a letölthető összetevőkben? Most akkor benne van vagy nincs?
-
[Prolixus]
addikt
Benne van. Ha a könyvtáradban jobbklikkelsz a játékra és megnézed a letölthető tartalmat, akkor ott van az is elvileg (itt az általad már megvett letölthető tartalmak vannak felsorolva).
Ha rámegyek a DLC oldalára külön, nekem sem írja ki, hogy már megvettem. Nemtom miért nem csinálják meg ezt a funkciót, szerintem is zavaró kissé ilyen helyzetekben. De egyébként a rendszer ezen része elég hektikusan működik...egy általam megvásárolt játékra ha rámegyek, van amikor kiírja, hogy én már rendelkezem ezzel a játékkal, de van amikor meg nem. Szóval érdekes. De nem kell aggódni, rendelkezel a szóban forgó DLC-vel, ha a fentebb írt helyen megtalálod.
I'm no hero Doc, I'm just your regular US Army Mark 4 cyber commando
-
naksys
senior tag
válasz [Prolixus] #7648 üzenetére
Értem, köszi!
-
BandiHUN
veterán
válasz Hege1234 #7645 üzenetére
Ahol válthatsz ruhát is,ott picipézé' lehet a skillfát újra elosztani,ennyi pont van,ezzel oldják meg,hogy ne legyenek a karik egyformák és fullosak...de kipróbálhatsz így más skillkombinációkat is.A költsége kábé mint 1 halálkor amit levon a pénzből.
Steam barátkód: 39166617 Battlenet:LorenzoHUN#2852 Activision:BandiHUN EA ID(BF-ek): BandiHUN Steam
Új hozzászólás Aktív témák
- Villanyszerelés
- Realme Pad – vissza az iskolapadba
- Milyen légkondit a lakásba?
- OLED TV topic
- Crypto Trade
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Dacia topic
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...