-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4405 üzenetére
Nem te, vagy én vagyunk az 520d célcsoportja, de azt akkor is el kell ismerni, hogy van neki létjogosultsága.
Nekem is kevés már kicsit a 192 paci. Kicsit már bánom hogy 40i-t vettem, de szerintem idővel azt is megszoknám és akkor már nem lenne hova fejleszteni. (Csak az M-esekre, de azok fenntartása megfizethetetlen számomra egyelőre... E39 M5 kipuff rendszer 800e stb...)
Az A6-ot próbáld meg leinformálni az Audinál.
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4409 üzenetére
Hupsz, többször átszerkesztettem azt a mondtatot én a nem szócska kimaradt. Szóval kicsit azt bánom, hogy nem 40i-t vettem. (hanem 192 pacis 525i-t)
A 4x4 hajtásnak nem nagyon veszed hasznát sima asztfalton. talán télen jól jöhet néha. Mondjuk audinál nincs sok választásod, vagy 4x4, vagy elsőkerék. Akkor pedig inkább 4x4.
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #4430 üzenetére
A drága VW-vel a kollega előző kijelentésére reagáltam, miszerint az AUDI egy drága VW.
Chris Bangle: Hát az E92 kivételével nem is tetszenek a BMW-k, viszont az Audik nagyon, Walter de Silva nagyon szép autókat csinál (bár kétségtelen hogy a mostani SEAT Toledo-t nagyon elkúrta, hogy miniszterelnökös legyek )
[ Szerkesztve ]
Artengo TR 990 Pro
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4428 üzenetére
Méghogy az Audi nem megbízható és nem tartós? Nanemár ...
"A motorok terén a BMW magasan a föld legjobbja, az összes márkát ide számítva."
Na azért ezt a Honda topikba szerintem ne írd be ... Nem vagyok egy Honda fan de az ő motorjaik magasan a legjobbak.És nem a díjak számítanak hanem a gyakorlati tapasztalat.[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4443 üzenetére
Látod ez köztünk a külömbség. Én röhögök a népítéleten te pedig komolyan veszed.
Az F1-et ne keverjük ide mert a versenysport az tök más téma. Amúgy meg jelenleg minden márka egyaránt szarban van nem csak a Honda, és bizony ezalól a BMW sem kivétel."Szaklapok hozták ki". Ok. Mert technikai újdonságról volt szó akkoriban. Van az ismerettségi körömben egy ember akinek másodjára ment szét a motor a pár éves 6-os kupé BMW-jében. Amint kész lesz a kocsi megy a használtautóra. Mielőtt megkérded, igen hajtotta (nem ész nélkül!). Na és? Erre tervezték nem? De ! ... Ennyit a csodamotorról.
Amúgy meg szakújságírókról annyit, hogy annó az év autójának választották a Fiat Uno-t is közben meg mekkora egy fostalicska.mod: "A motorokról alkotott véleményemet meg beírom a Honda topicba is, nagyon szívesen."
Inkább ne. Béke!
[ Szerkesztve ]
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4450 üzenetére
de figyu teso....a te mocid 2.8as nem felspicezett ezért bír ennyit hiba nélkül..és valszeg ha jól karbantartod még1x ennyit is elmegy.a hondák általában régen spicezettek voltak nagyonb mentek de a tartósságukról nem szól fáma..jó persze aki nem autózza ki alovak felét se persze egyben marad a v.tech motor de amugy aki a 160-190 lovakat kiautozza belölük az el ne mondja hogy 200k.t kibírnak generál nélkül hacsak nem nyúltak a mocihoz hogy tartósabb strapásabb alkatrészek legyenek bennük.
a tiéd is mehetne 230 lovon persze a tartósság rovására....
meg persze a fogyi rovására...Az e46tal nem tom mi a gondod szerintme ugyanaza belseje szinte mint az e36é...a vezetőközpontuság mindne bömiből visszaköszön ezt szeretjük benne...ha nem folymaatosna 3-4 emberrle utazol hülyeség nagy kasztnit venni.egy 330i azért megy ám mint a picsa .....és elérhető árban...ha meg magad mögé nem akarsz senkit beültetnia kkor ne mond azt nem férsz el avgy azóta annyit gyurtál annyival nagyobb "darab" lettél?
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4443 üzenetére
"Az M -es motorok olyan technikai színvonalat képviselnek, aminek semmi se ér a közelébe." Biztos vagy ebben?
HONDA NSX-R [szívó 3200ccm 280le V elrendezés, 6henger] vs. BMW M6 [szívó 5000ccm 507le V elrendezés, 10henger] => [link].
A két motor közt hány év fejlesztésbeli külömbség van a BMW javára?
Ez csak egy síma gyorsulás teszt. Egy NSX-R pályán rettenetesen megalázná az M6-ot. Főleg akkor égő ez ha figyelembe vesszük a tényt, hogy akkoriban japánban még életben volt a 280lóerős teljesítménykorlátozás így a BMW majd kétszer olyan erős. Nem kell azért leírni a Hondát ! Tudnak ők autót építeniNem flame keltésnek szántam!
MOD: Én sem vagyok nagy Honda fan de el kell ismerni: ami jó, az jó.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4470 üzenetére
"Szerintem nincsenek egy súlyban, és nem is egy kategória a két autó.Nem a lóerőre értettem legfőképpen a dolgot, hanem a motor technikai színvonalára. Borzalmas nagy fejlesztés van az M -es motorokban"
Mégis csúnyán cigizteti az NSX ...
"Tudod, nagy motornál ez úgy van, hogy pont úgy gyorsul 100 -ig, mint 200 -ig."
Tudod 8hónapig jártunk egy '97-es S8-al. Némi fogalmam van a dologról.
Nem azt mondom, hogy szar az M6! Sőt!
Csak ha valaki sportkocsit gyárt az legyen ízig vérig sportkocsi.
Ne egy túlsúlyos, túlmotorizált bálna.#4474: Köszi! Amúgy eddig bárki számára elérhető széria autókról beszéltünk.Nem tudom, hogy vág a témába az M3 CSL... Az NSX-ből is készült japán tuner cégek által épített tuning változat. Az meg pláne lemosna a pályáról bármilyen bömbit.
Egyenesen gyorsan menni nem nagy kunszt...[ Szerkesztve ]
-
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4522 üzenetére
Akkor hétvégén gyere ki lacházára a nyitó futamra, keresd meg őt és kérdezd meg TŐLE, hogy mi a véleménye az M-es motorokról.Szakújságírók?Az egy vicc!Jóesetben mennek 2-3száz kilómétert egy kocsival és véleményt alkotnak róla.Ne az újságokban leírt faszságokkal foglalkozz meg a népítélettel és a többi ilyen hülyeséggel.Olyan embert kérdezz akinek gyakorlati tapasztalata van az autóról.Ennyi.
Halva született vita volt.Béke!
mod: Azt továbbra is fentartom hogy a BMW-k jó autók mind anyag mind összeszerelési minőséget tekintve.De azt, hogy senki sem tud a nyomukba érni motor fejlesztés terén azért azt szerintem túlzás kijelenteni.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4528 üzenetére
úgy mond nem egyenletes a járása, alapjáraton, mint a VW-nél a 16V-knek, már ahogy én eltudom képzelni.
a jó VR6 meg pl annyira halk alapjáraton hogy hallod a befecskendező szelepek hangját.
fordulaton meg, az eddigi legszebb motorhang amit hallotam. veri a porkhékat, az audikat, japánok...
de sajnos most ez a hang a turbosítással elveszett, de van helyette turbo hang meg lefúlyó szelep
"Vanos hangjuk van. "-->Kanos
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4530 üzenetére
az nem sport kipuf hang.
ott maga a motor üvölt így.
a gyári 5 dobosnak is ilyen hagnja, csak hallkabb, no meg nézd azt hogy a video egy golf 1 cabrioban készült nyitott tetővelaha, és ezek ugye ezek is sor 6 os motorok hány ccm?
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
keIdor
titán
válasz MPowerPH #4599 üzenetére
Én elfogadnám, mennék vele párszáz km-t és adnám is el. Az árából meg vennék egy Audi/BMW-t és elmennék 2 hónapig nyaralni. Ja, és vennék valami jó helyen egy jó kis házat, természetesen nem ebben a kaka "országban".
Ezek az autók már valahogy "túl jók/erősek" nekem. Kipróbálnám, el nem tudom mondani mennyire, de ha 10 milliárd vagyonom lenne akkor is megállnék a Ferrari-nál.
SpeedR: Azt hiszem 407km/h a pontos vége a Veyron-nak.
[ Szerkesztve ]
¡GLORIA A LAS PLAGAS!
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #4631 üzenetére
másnak érdekes miért eszik sokat a 2.8as.....igaz csak városban mondjuk pesten mondtad neked is 12 fölött van...ezek szerint ltk.n megy igazán jól neki.
meg valszeg a tiéd jó karban is van ezek szerint.szerintme ne add el 350e km alatt
valami adalékot raksza mociba?"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4635 üzenetére
Ez ciki. Azért én megálltam volna a helyében már akkor, amikor elkezdett füstöt okádni a gép. Bár ha ilyen új még az autó, akkor valórszínü ,hogy garis javítás lesz.
V6-os M3-as szerintem tuti nem lesz. Ez valami kacsa hír lesz. A sor6 motorok világszerte elismertek és népszerüek.
[ Szerkesztve ]
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4642 üzenetére
Miért lenne szégyen a márkára nézve?Én is tudnék példákat felhozni ... (a sok-sok milliós M6 3évesen már a második motorbontásán van túl.Egy olyan motor amit fokozott terhelésre/igénybevételre terveztek.
Nagy igazság ami elromolhat az el is romlik...
Valami kiváltó oka kellett, hogy legyen.Viszont ha tényleg nem hajtja az ember akkor ott nagy valószínűséggel gyári hibás lehetett valamelyik alkatrész.Amúgy meg hiába a 170ló a dízel motor nem arra való, hogy hajtsák.Egyszerűen nem arra tervezték.Ezt kéne már megértenie mindenkinek aki bármilyen dízel autót vesz.Aki pedig hajtja az számolja bele, hogy drasztikusan csökkenni fog a motor élettartama.Ez van a pdtdi ilyen.Amúgy nem nagy szám motorok.A sima tdi sokkal jobban bírja a "kiképzést".Azon túlméretezték az alkatrészek jelentős részét, a pd-n sajnos nem.mod: ha esetleg kell tudok adni egy telefonszámot.VW konszern dízel típusaira specializálódott műhely.Végtelenül korrekt ember a főnök (aki maga is ott szerelget).Csak elhivatottságból szerel autókat, neki ez kihívás egy hobbi.Az építőipari vállalkozásából él.Nem küzd anyagi gondokkal nem az a megkopasztós fajta.
[ Szerkesztve ]
-
VR6-Fan
veterán
válasz MPowerPH #4649 üzenetére
de írtad azt hogy pályán szokott sietni, és ha utána pl nincs meg 1-2 perc amég vissza hűl a cucc akkor vége, ha pl tolja neki aztán hirtelen tankolni akar beáll egy kútra leállítja az is elég hamar megölheti a turbot.
nyilván az én példám ki van sarkítva, de lényegében elég hamar ki lehet nyírni egy turbot.
de amúgy meg szar a VW konszern tudja mindenki, de akkor anno a heteseket se kellett hetente softver frissitésre vinni gondolom. (ez nem neked szól)
szal negatív példát lehet minden honnan hozni, de ezek 80% user's error miatt keletkeznek vagy hanyag össze szereléstől.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
fekeandras
őstag
válasz MPowerPH #4644 üzenetére
Nem tudom milyen motor lehet benne.Azt olvastam már egy ideje hanyagolják a pdtdi motorokat a passatból, azokba a cr dízeleket pakolják.A raktáron lévő pdtdi motorokat jettákba + golfokba pakolják/ták.Lehet valami első szériás cr dízel került bele.Elő szokott fordulni más gyártókkal is, hogy az első szériás kocsikon elromlik ez az.Persze ezt visszahívásokkal szokták orvosolni.Mostanában nem hallottam, hogy visszahívtak volna passatot.Ha egy éves kocsi akkor szó nélkül garban meg kell, hogy csinálják.Sőt (kérés nélkül) azonos kategóriájú csereautót is kell biztosítaniuk ingyen a szervizelés idejére.Ez nem adható az ügyfélnek hanem jár!Az asztalra kell b@xni.
-
rootkiller
őstag
válasz MPowerPH #4654 üzenetére
Hát igen, ez a véleményem a chiptuningról. SZomszéd csaj 240->310le cuprájára is kiv leszek, hogy mikor esik szét, de akkor pofánröhögöm. Mondjuk kiv lennék, hogy az mennyire 310le, és milyen teljesítmény meg nyomatékgörbékkel. Mondjuk Misi E92 335xi-je szerintem mindenhogyan agyonverné a 250-300kg többlet ellenére is.
Artengo TR 990 Pro
-
E-Max
tag
válasz MPowerPH #4675 üzenetére
Ha 550i-hez lehetne xDriveot kérni, számomra meglenne az etalon, de nekem inkább egy nagyobb szívó kéne mint egy turbós dög...
Ugyan mostaniban is turbó van, és tényleg nagyon brutál, hiába csak 200 paci, akkor is nagyon odatudok vele vágni turbó miatt, de inkább egy sor6 szívó, vagy egy V8 szívó, vagy esetleg V12 szívó...
Pl mint madv12-nek a 850csi-je....Sorry, félrenyomtam, és priviben is elment.
[ Szerkesztve ]
# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
-
SpeedR
őstag
válasz MPowerPH #4678 üzenetére
A sűrítési viszony tudtammal azt mutatja meg, hogy a beszívott levegőmennyiséget hányszorosan sűríti össze a dugattyú a munkaütem előtt. (kompresszió)
Ezt változtatni nem kell, nem is lehet. Ha elhasználódik a motor, akkor szokott lecsökkeni a kompresszió. Ezért szokták jobb helyeken autó-vásárlás előtt kompresszió mérésre vinni a verdákat. -
E-Max
tag
válasz MPowerPH #4679 üzenetére
BMW központban volt minden, ami csak szem-szájnak ingere.
2 napot ott voltunk, mindent kipróbátalm(30i,35i,30d,35,40i,48i,50i,60i.... )
535d nem rossz, de nem a szívem csücske.
530i nagyon odavág 4 kerékkel, de viszont nem olyan erős.50i meg hátsót szanaszét pörgeti, ha kipörgésgátló nincs, füst felhő van mögötted 3 percig...
X6 élőben megfogott, bár előröl elég randa....
Hát tényleg nem tegnap óta van meg a turbós kerregő, de 530i-nek, meg 540i-nek is nagyon szép hangja van...
Lett volna egy lehetőség, hogy egy E66 760Li-t elhozzak, alapon, extrák nélkül, fehéret, 22-be, 1 misivel kellett volna nekem beszállni, hát nagyon elgondolkoztam.De akkor mondta a góré, hogy ha azt választom, csak a benya felét fizeti a cég.Rögtön lemondtam róla
Amúgy pont ilyen lett volna:[link]
Ez ahogy meglódult, meg az a hang....Áhhhh...Gyönyörű...Csak sajna 25+ eszik...
550i megáll bahnon olyan 15-17 körül, X6 35i is megeszik 13 körül...
Sajna turbó nem veszi le nagy mértékben a fogyit, enyém is, hiába csak 200paci, városban 13, bahnon 7.5 körül, (most hazafele berlinből jöttünk, németeknél végig nyomtam mint az állat, 200 alatt nagyon keveset jöttem, akkor is csak fékezések miatt, ha bejött elém valaki, így 12-t evett, ez egy 35i-vel 16-18 alatt nem jönne ki, pláne hogy X6 még nagy dög is, inkább 20.... )Próbáltam M5-öt, M3-at, hát az M3-ason nagyon elgondolkodtam, az összes autó közül az M3 és a 760Li fogott meg leginkább...
Áhhh, brutális. M5 ahogy kilő az M3-hoz képest, az lófütty, igaz, szebb hangja van, de M3 nagyon-nagyon megy...Ha nem 20l+ enne, tuti azt hoztam volna el, egy full extrásat.
Meg a másik, hogy az kicsi...# # # Amíg a föld kerek, mindig lesznek dízelek, de mivel a föld ovális, jó lesz nekünk a benyás is!!!:)) # # #
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Vezetékes FÜLhallgatók
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Renault, Dacia topik
- Honor Magic V2 - origami
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Jobb zoom, egyszerűbb kijelző - megérkezett a Sony Xperia 1 VI
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- sziku69: Szólánc.
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen