Új hozzászólás Aktív témák

  • MPowerPH

    félisten

    válasz fekeandras #4463 üzenetére

    Szerintem nincsenek egy súlyban, és nem is egy kategória a két autó... :U Nem a lóerőre értettem legfőképpen a dolgot, hanem a motor technikai színvonalára. Borzalmas nagy fejlesztés van az M -es motorokban, és nincsenek kihegyezve. Egy sima Hartge M5 600 lovas kis módosításokkal, egy kemény módosítással 700 fölött van.
    Azért megnézném azt, hogy az NSX hogy lépi le az M5 -öt 200 -ról... ;] Mert ott nem hiszem, hogy köze lenne hozzá. Tudod, nagy motornál ez úgy van, hogy pont úgy gyorsul 100 -ig, mint 200 -ig. ;)
    Meg egy M5 alapon is 330 -at megy, kicsit módosítva meg még többet. :)

    A BMW is belerakhatta volna ezt a motort a 3 -asba... :) Szerintem nem arra m ennek, hogy pont az NSX -et 100 -ra lenyomják, legalábbis valószínűleg nem ez a fejlesztéseik célja. Mert ha az lenne, akkor kis 2 üléses kasznit építenének.
    De asszem nem alázná meg.... :U Van erről valahol egy video, hogy az M5 szarrá veri a mezőnyt. Megkeresem neked. ;)

    rootkiller: A dieseleknél egy jobb turboval könnyű jó teljesítményt elérni. A BMW 2.0 -ás diesele amúgy 204 lovas, és 400NM a nyomatéka. És vissza van fogva... :) (persze nem biturbo, hanem egymás fölött vannak a turbok.)

    [ Szerkesztve ]

    Don't Tread On Me

Új hozzászólás Aktív témák