- Mindennél kisebb és gyorsabb chipeket hoznak az ASML új gépei
- Hódít az AI, közben a Microsoft emberek százait küldi el a felhős részlegétől
- Felfordul a windowsos piac: az Arm megszerezné a PC-s piac 50 százalékát
- Ömlenek a fiatalok a Facebookra
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz fekeandras #4463 üzenetére
Szerintem nincsenek egy súlyban, és nem is egy kategória a két autó... Nem a lóerőre értettem legfőképpen a dolgot, hanem a motor technikai színvonalára. Borzalmas nagy fejlesztés van az M -es motorokban, és nincsenek kihegyezve. Egy sima Hartge M5 600 lovas kis módosításokkal, egy kemény módosítással 700 fölött van.
Azért megnézném azt, hogy az NSX hogy lépi le az M5 -öt 200 -ról... Mert ott nem hiszem, hogy köze lenne hozzá. Tudod, nagy motornál ez úgy van, hogy pont úgy gyorsul 100 -ig, mint 200 -ig.
Meg egy M5 alapon is 330 -at megy, kicsit módosítva meg még többet.A BMW is belerakhatta volna ezt a motort a 3 -asba... Szerintem nem arra m ennek, hogy pont az NSX -et 100 -ra lenyomják, legalábbis valószínűleg nem ez a fejlesztéseik célja. Mert ha az lenne, akkor kis 2 üléses kasznit építenének.
De asszem nem alázná meg.... Van erről valahol egy video, hogy az M5 szarrá veri a mezőnyt. Megkeresem neked.rootkiller: A dieseleknél egy jobb turboval könnyű jó teljesítményt elérni. A BMW 2.0 -ás diesele amúgy 204 lovas, és 400NM a nyomatéka. És vissza van fogva... (persze nem biturbo, hanem egymás fölött vannak a turbok.)
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- Vicces képek
- Gaming notebook topik
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Diablo IV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Napelem
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Ukrajnai háború
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs