- Linux kezdőknek
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Mozilla Firefox
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Synology NAS
- QNAP hálózati adattárolók (NAS)
- Google Photos
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Aliexpress tapasztalatok
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Shadowbull
addikt
A szoftveres teljesítménylépcsők nem új dolgok, belsőégésűeknél is évtizedek óta jelen vannak.
Persze elég gyakran valami hardveres különbség is van. Pl. anno az Audi 1.8Turboja több változatban is épült, és a 150 meg a 180 lovas között csak szoftveres különbség volt, a 225 lovas viszont mechanikailag is más volt.A villanyautók végsebességének a maximálása inkább hardveres téma.
Pazarol a világ, én meg segítek neki.
-
kardkovacsi
senior tag
Már nincs illegál program módosítás. Szép lassan lecsukják, a technológia megvan rá, hogy ne lehessen kinyitni és a legújabbakban már nagyrészt meg is tették. Pont ugyanazt az elve mint ahogy nyugodtan bankolsz, mert senki nem tudja piszkálni az adataid, kivéve ha valami trükkel kiszedi belőled a jelszót.
Ez a havidíj dolog, meg kettős. Mert egyrészt senki sem fizetni csöpögtetve, mert akkor tuti többet kérnek, de a másik oldalról meg lassan az egész autó egy szoftver amihez utókövetés kell akár 15 év is. Ez meg másképp nem fog menni mint folyamatos havidíjjal, mert így a gyártó is érdekelt abban, hogy segítsen neked.
-
Chrys_
addikt
Németországban a Zöldek (párt) be akarják vezettetni az Autobahn-n a sebességkorlátozást. Szerintem össze is jön nekik előbb-utóbb, mikor elterjednek az elektromos autók, mert úgyysem tudnak sokkal többel menni (csak relatív rövidtávon, de nem ez a jellemző)
[ Szerkesztve ]
-
Anaren91
senior tag
Hát lehet az lesz, akkor. Liqui Moly injektor tisztíót öntöttem bele múltkor, attól elmúlt a hidegindítás utáni enyhe egyenletlen járás. Alapjáraton nem hallatszik, csak amikor elindulok, de az is csak addig, amíg bemelegszik a motor.
kardkovacsi
Lehet hogy a bünti nem lesz "nagy" de maximális megengedett sebesség átlépése 6 bünti pont. Ne kérdezd honnan tudom...[ Szerkesztve ]
MSI B450 Tomahawk Max, Ryzen 7 5800x3d, PowerColor 6700XT Hellhound,64 Gb 3600Mhz CL18
-
kardkovacsi
senior tag
Mondjuk volt már 240 is azért járt volna bünti rendesen de akkor még sok-sok éve játszott és be is játszott párszor a nem mondom meg ki volt mert a rokonom dolog. Nyugodtabban toltam neki pályán.
A poén 240-nél (ami óra szerint volt így inkább 230 lehetett az) simán látszott a benzintank kijelzőjén a fogyás Ott már simán van 20L-es fogyasztás. Ami 5 kilométerenként egy liter és 240-nél meg 4 km-et mész percenként. Azaz 0,8L-es a fogyasztásod per perc. Az meg egy 40 literes tankon már észrevehető fogyás. 2-3 percenként lenéztél és hopsz megint kevesebb van, lehet nem kéne neki így tolni
A legdurvább táv egy Budapest (Mol kút a Sasadi út után) Siófok fél óra volt. Bezzeg most meg asszony elkezd pampogni a jobb egyben ha már 160 fölött megyek -
nagyúr
Anno a laptopoknál volt ezekbe ilyen gumi betét, formázott, hogy a sréhen vágott tetejű lyukba is beleilleszkedjen. Kis ragaccsal kellő ideig ott is maradna, és nem bszná az embert. Dehát ezek autógyártók, az más tészta...
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
urban racer
senior tag
Én egy olyan cégnél voltam szakmai gyakorlaton, ahol többek között 90 lovas TDI-k is átépültek. Igazi kúpológépek voltak, főleg 2es golfban És nem Veszprémtől Nyíregyházáig kormoltak
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
kardkovacsi
senior tag
Mert a MOL-nak ez nem business, csak azért rakta le ezeket a töltőket mert kapott rá EU pénzt. Alapvetően IONITY kéne, mert ott általában van 4-8 fej. Ilyenkor azért kisebb valószínűsége annak is, hogy tele lesz meg annak is, hogy mind el van romolva egyszerre. Csak azokból meg nincs töltő, meg ha keveset jársz nem éri meg előfizetni az olcsó töltésre.
Én addig tuti nem veszek full elektromos autót ameddig nem lesz az M3-on legalább egy 4 fejes IONITY.[ Szerkesztve ]
-
kardkovacsi
senior tag
Ezért vannak a csomagok. Akkor 105Ft per kWh ami egy horvát nyaralás során már visszajön. Akkor ennyi ha így számolod, de csak néha kell, egy 80-as aksival meg évente 3-4x kifizeted azt az összeget. Nem beszélve arról, hogy ha otthon töltesz mindjárt leátlagolódik az a rossz ár. Szóval engem nem zavarna évente párszor csak lenne.
-
kardkovacsi
senior tag
A zöld átmenet drága lesz, erre fel lehet készülni. Az áram se lesz olcsó, egy ideig biztos nem. Viszont nem fogunk tudni mást tenni, mert nem lesz másik autó. Nem fogja az EU engedni forgalomba helyezni egy idő után a belsőégésűeket.
Amúgy még egy 100 forintos kWh árral is sokkal olcsóbb egy villanyos. Szóval még messze vagyunk akár a paritástól is. -
tasiadam
veterán
Ismerosom, akinek tobb ehnger volt 3 autojaban mint most 5 M4-ben l, jar i3-al. Otthon tolti napelemrol, mint pl most, hogy sut a nap (BP), es kisebb tavokra jar. Mehetne a passat TDi-vel is ami 5-7 litert elker, de nem szereti tankolni a 479.99ft-os aron sem. De pl ez a kis 1-es is jo pelda ra, hogy varosban oke, rohadt kenyelmetlen egy eUP, de jobb is ebbol a szempontbol.
[ Szerkesztve ]
Gyermektelen, nem házas, másodrangú állampolgár
-
kardkovacsi
senior tag
-
KAMELOT
titán
Ennyire egyszerű az egész. Pontossan erről beszélek én is meg sokan mások. Ameddig jó áron van az áram és otthon tudod tölteni, mindenki virgonckodik meg hogy ingyen jár. Ja majd megemelik az árat aztán azt fogják mondani minek neki EV, mikor van olcsóbban más és a töltéssel nem kell kínlódni.
Köszi a privát tesztet innen is. 3,5L benzinre jösz ki egy FABIA (vagy más) 4,5L az már mindegy. Főleg a EV ára ami miatt is inkább mást választanak. 6-7M is sok.
kardikovacsi: Már most elemzők arról beszélnek, hogy ez a ECO megszorítások, átmenet zsákutca. Milliárdokat beléölnek az okés, de mikor és kin fogják visszatéríteni? Áram árának növekedése és a kocsik ára.windlord: Charge complex Y schoking speed....50.000 dodó
FIREBLADE78: Először házat kell venni utána kocsit.V1200 - 18CORE - SUPRIMX
-
kardkovacsi
senior tag
Igen, de láttad az itthoni Tesla töltőket? Auchanokban. Mi értelme? Van egy Debrecenben meg egy Miskolcon de nincs egy sem az M3-ason. Nyilván így volt olcsóbb, meg helyszínt se kellett keresni, ott volt a parkoló.
Amúgy ami nekem nagyon nem tetszik a villanyautókban az a béna hátsó üléspozíció. Mindegyikben a nyakadban van a lábad. Talán a Porsche oldotta meg úgy, hogy hagytak lábteret és oda nem raktak akkumulátort.
-
Ck.
addikt
Volt már pár necces kalandunk tisztán EV-vel, még Anglián belül is rémálom volt. 100 000 különféle szolgáltató, a többség bankkártyát egyáltalán nem fogad el a helyszínen, csakis előre kiváltott RFID kártyával működik, illetve némelyik appal is, nagyon ritkán jött ment emberként elfogadja a bankkártyát. Ha vmelyik töltő elromlik, hiába van bejelentve, hetek múlva sincs megjavítva. Számos app regisztrációjánál telefonszámot kér amire megerősítő SMS-t küld, sok esetben csak a honos ország telefonszámát fogadja el. És ez még csak Anglia. Nekem keresztül kellene mennem Franciaországon, Belgiumon, Hollandián, Németországon, Ausztrián és végül Magyarország. Nincs kedvem megtapasztalni a többi ország által tartogatott szop@tást…nyilván ki lehet bekkelni egy adott jól bevált hálózat töltőit használva csak, de az hatalmas kerülő utat és tervezést jelentene, aminek ugyanúgy lehet szopóka a vége.
Majd ha mindenhol egységes szabályozás lesz és bármilyen mezei érintős bankkártyát elfogad mindenféle hókuszpókusz nélkül, akkor elgondolkodok egy ilyen hosszabb út során, de jelen helyzetben ez felérne egy öngyilkossággal. Ezért gondolkodok csakis REX-es i3-ban, vagy egy Outlander PHEV-ben vagy pedig marad a mostani hybrid. Más opció nem nagyon van.Szerk.:
Egyébként 2x900 km egy irányba, félúton éjszakára megállunk Németországban mindig, majd a szálláson egy jó kiadós reggeli és úgy vágunk neki a maradék 7-8-900 km-nek.[ Szerkesztve ]
-
urban racer
senior tag
-
urban racer
senior tag
Nemt'om valami spéci neve biztos van e természeti jelenségnek... valami aurora Bo vagyis Zamádisz...Mert Zamárdiban volt, augusztus végén. Páran raktak fel videót róla a internetre Én Hawaii ingben voltam, amolyan Thomas Magnumosan, csak daerolt mellszőrzet nélkül. Az még mindig olyan, mint általános iskolában.
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
vedini
őstag
érzetre vált jobban, vagy dragy-t most nem néztetek?
egyébként egy ECU remap-ba benne foglaltatik a váltó programozás is?
gondolom a váltót is lehet erőltetni, annyi, hogy sűrűbben kell olajat cserélni, most volt műhely prn-ba, srác aki még a kezére is mergát tetováltatott, igaz meg is mutatta vagy 3x, ugye a nagy szerelem , ott mondtak cls-nek 60-80e-ként érdemes váltóba olajat cserélni, márkát annyira nem vágom
ezredes: ha olvasod, például egy M550d-be meg egy M5-be különböző váltó van, hogy működik ez, valahol hallottam ezek a váltók olyan 750nm bírnak, mennyire megterhelő neki a 860 vagy 950?
workworkwork...
-
vedini
őstag
Ilyen verdanal az erzet is szamit ha esetleg idoben meg annyira nem is latszik, mindent az elmeny autozasert
Nyari gumi felkerul, en nyomnek egy tesztetezredes: koszi a valaszt, igy el tudtam indulni, azota olvasgatok a neten. Leiras alapjan ZF HP75-om van es az xHP is irja, hogy mar nem igazan a valtasi idokkel lehet mahinalni...
Ha jol vettem ki, nalam azert erdemes mindig ECU remapnel a valtot is flashalni mert a torque limiter a szuk keresztmetszet es azt ki lehet venni.
Csak valto modositassal, feszesebb launch controllal 4.4-rol lemegy 4.2-re 0-100, de ezt anno a kies sport-os srac is ecseteltemondjuk lehet en vagyok bena, de launch controlt meg nem sikerult aktivalni, lehet csak M550i-be van valoszinu xHP ezt is megoldja...
workworkwork...
-
Gsx-rr
veterán
Ahogy irtam eletemben a kabrios autozasok amik a legjobb elmenyt okoztak!
Lehet nem is kell I3
Inkabb inditok egy E46 projektetValaki tud valami szep alapot 30i szoljon
Kardkovacsi: az a Jimny nem volt jo valasztas
Nalam is volt gond a Wranglerekkel.
Oroszok allandoan panaszkodtak, ha esik azert ha sut azert ha manual az a gond, stb.....
Na most arany kozeput a Patriot, nem eroltetem a kabriot a turakon emiatt[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- EAFC 24
- Kerékpárosok, bringások ide!
- E-roller topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Hosszabb videón az Arena Breakout: Infinite (PC)
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Hobby elektronika
- bb0t: Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- További aktív témák...
- Magyar menüs Saeco Picobaristo OTC (HD8927) tejtartállyal
- Két kazános Jura Impressa 801 automata kávéfőző Cappuccino fejjel
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Csúcsminőségű biztonsági kültéri okoskamera félár alatt
- Nagyon szép Delonghi Dinamica ECAM 353.15.B automata kávéfőző
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen