-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Xero
nagyúr
Vagy jövő ilyenkor? Akkor legalább már nem csak a rohangálós E46-al állíthatok oda.
Hozzá tartozó kérdés: Az lci f30-nál stand alone opció a fekete első lámpa? Vagy shadow line? Esetleg led-hez kötődik? Vakarom a fejemet, mert nem mindegyiken látom, de nem igazán látom át a logikát.
-
negro
őstag
fasza.
engem meg megtalalt megint egy idiota es belemtolatott. bal hatso sarvedo ivet megnyomta picit. szerencse volt, hogy a lokose, elsonek a ballonos gumina ment neki ahogy fordult ki igy az felfogta a nagyjat. konzultalva karosszeriassal azt tanacsolta inkabb hagyjam ugy mert nem veszes a serules nem erne meg ezert nekiesni...
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
negro
őstag
igy van. en voltam jo parszor, nagyon jo hangulata van az egesznek (*habar). ugyan akkor kapu nyitas elott kell erkezni legyen hely, plane ha tenyleg tobben akarnank innen egy helyen lenni.
amugy is btw de plane azert *mert sajnos utobbi evekben elszaporodtak a "proli pestiek" akik a kis csaladdal kimennek unalom uzesnek, pesze hozzaertes csiraja nelkul, mar ami az autokat illeti, azt se tudjak mi ez a rendezveny kb. (nem vicc) es be allnak az expo parkoloba a skoda fabia kombitol kezdve a g astratol es meg sorolhatnam, elfoglalva olyan autoktol a helyet amiknek meg bent lenne a helye. nem az a baj ki megy, csak eppen neki kint kene leparkolnia, van hely dogivel es besetalni...
[ Szerkesztve ]
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
-
molnarpeter
nagyúr
Kúszást lehet befolyásolni még a nyomással, gyári értékeken belül játszva. Kisebb nyomással jobban kúszik, magasabb nyomásra csökken a jelenség. Túlkormányzottságot ellensúlyozandó elöl alacsony, hátul magasabb nyomás segít (alulkormányzottságnál természetesen fordítva, de tudtommal nincs a topikban 2er ). Minimálisan lehet ezzel befolyásolni a jármű viselkedését, de mindenki tudja módosítani az ízlésének megfelelő irányba valamennyire Kopást ellenőrizni nem árthat szezon végén, bár ténylegesen a gyári előírást is betartva nem szokott különösebben jelentkezni probléma.
-
negro
őstag
-
negro
őstag
-
-
-
elbandi2
tag
Én sem találtam a neten vin alapján semmit a 330ci-mről. De ma bementem a helyi BMW szalonba megkérdezni, és a kormánylégzsákom cserélni kell. Meg is rendelték, és kb. egy hét múlva, ha megjön, hívnak majd időpont egyeztetésre. Szerintem kérdezd le te is, telefonon is el lehet intézni.
-
H.Ezredes
őstag
Jó ez hidd el családi autónak Világ életemben apámnak mindig volt 750 iL High Line-ja és ki volt használva az E32-be és az E38-ba is most E66 760Li Individual és abban is ki lesz használva minden Jó is volt mikor ülök hátul nagy a lábtér tudom állítani az ülést elektromosan 3 zónás klíma ülésfűtés Másik pl E32-től EDC-s gátlók komfort/sport is nagyon hasznos volt az összesbe ( 32-be hűtő !! hűtött italok E66-ba is) E66-ba ülésszellőztetés hátul is idrive dvd... stb... Én mindig is élveztem az utakat benne kiskoromban / kisebb koromban / sőt felnőttként is Szóval egy családnak ideális még ha hülyén is hangzik . Ráadásul nagy csendes erős biztonságos.... Az a rengeteg finomság ezekbe a kocsikban igen is mind-mind nagyon jó dolgok. Persze megértem,hogy sok embernek a felére sincs szüksége de,hogy van létjogosultsága ezeknek az már régóta bizonyított.... Mondjuk én hetesbe nőttem fel így nekem a 7-es családi luxus és sport autó is egyben Engem mindig is csodálattal és imádattal töltöttek el ezek a kocsik és a V12-nek nincs párja....
[ Szerkesztve ]
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
H.Ezredes
őstag
Úri gyerek sose voltam tegyük hozzá... 28 évig mindenhová BKV-val jártam alapesetben... Nekem is erős váltás volt
(#38698) Xero
Más volt a világ 25 évvel ezelőtt de 10 éve is..... Mondhat bárki bármit praktikus és jó volt de mondom mindenkinek más az igénye más a szüksége.... Ők anno csak 750-es BMW-ket javítottak semmi mást és irdatlan sok volt belőlük dízel nem is volt most meg úgy megváltozott a világ,hogy egy V12 csodaszámba megy... Valljuk be szükség annyira sok dologra nincsen de igény viszont van. Ez változik egyénenként de ez a szép az autógyártásra mindenki megtalálja az igényeinek megfelelő kocsit valaki suzukit valaki 3-as BMW-t valaki Z4-et valaki X5-öt valaki 760-ast. Az a lényeg,hogy ha te jól érzed magad egy 3-asba akkor azt vedd de ha a 7-es jön be a leginkább akkor meg azt....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
FIREBLADE78
addikt
Én soha sem fogom elfelejteni,hogy a x hetes száraz kiflit ettem dácia hátuljában. Zsigulira nem tellett.
Még amire emlékszem,hogy sírva fakadtam a buszmegállóban várva azt a szart (busz) annyira hideg volt. Azóta hálaistennek ilyenek nincsenek.[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
F_Gergely
őstag
Mostani autómra se költöttem semmi olyan alkatrészre ami nincsen benzinesben pedig 5 éve megvan.
Másik fele, hogy más kiadni mondjuk havi 80 ezret üzemanyagra a 34 helyett, és más kiadni mondjuk évente egy összegben mondjuk 200 ezret.
De általában ez a gatyád is ráköltöd duma akkor szokott lenni ha az illetőnek vagy nem volt soha dizele, vagy olyat vett amit már bontani kellett volna, vagy egy széthajtott szar. -
F_Gergely
őstag
Általában én havi 2-3 ezer km-t megyek, de nyáron volt hogy 5 ezer km-t mentem egy hónap alatt.
Nekem az autó fixen 5 litert eszik, másfél tonna az alap súlya, 2 literes turbós dizel.Egy legalább 2 literes vagy nagyobb turbós benzines biztos hogy megeszik 10 litert de szerintem többet városban.
Kb 500 ezret takarítok meg egy évben az üzemanyaggal ebbe meg bármilyen dizel javítás belefér, de mondom, 5 év alatt én nem költöttem olyan javításra ami benzines autóban nincsen.
Arról nem is beszélve hogy bármennyire is taposom az autónak, akkor is 5 liter klímával városban, télen meg fixen 6 liter.
Sose volt benzines autóm de nem hiszem, hogy ezt hozná egy benzines főleg ha tolod neki. -
BeZol
őstag
Mini Cooper S 1.6 163 lóerő kompresszor 1230kg - átlag 10 liter.
Igaz városi 1-6km-eken van használva, viszont "közel" szobahőmérsékleten parkol, mert a házban van a garázs, tehát "szinte" üzemmeleg mindig.
Volt egy daewoo kalos-unk, 1.6 liter 100 lóerő, az is 10 litereket evett
Na ilyen tapasztalatok után kétkedve olvassa az ember, hogyan ehet egy nagyobb benzines is csak 10-12litereket, de tényleg annyi némelyiknél. -
Newlachka
őstag
ez is igaz,de azért van benne 8-as váltó,hogy jobban egyen városba, ideálisabb tartományba tartsa a gép magát.Az enyém nem erős...118LE csak,de hiányzik a hatos..
Ugye ez meg az emisszió,meg hogy "low budget" legyen a papírra írva.
Mert mit néz meg ma egy "átlagos" vásárló a boltba? Keveset egyen,olcsó legyen tankolni, ne legyen drága a szervize.
Az,hogy egy fanatikus meg minden élt, ívet, hörgést,morgást, puffogást,és klattyanást kiélvez az autóján az meg más téma.pl:Én tegnap vettem észre az enyémnél,hogy valamilyen módon, ha 130-150 körül megyünk, akkor automatikusan felemeli a rádió hangját,hogy elnyomja a menetzajt.Nem tudom mi ez,és nem is hittem el addig,míg 4 embert nem kértem meg,hogy füleljenek ők is.Amint szélzaj van, hangosítja a rádiót?? WTF?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Ezt nem tudom miert raktam off-ba. A lenyeg, hogy ki kell probalni egy ilyet, utana nem kell mas. Ezeknel mar nem erzed a valtasokat, piszok gyorsan csinal mindent, ezert is nem lenyeg, hogy 100 -ig 3-szor valt, mert tulajdonkeppen nincs idoveszteseg, folyamatos a gyorsulas. Ez mar az a szint, amit kezivel meg sem tudsz kozeliteni. Es kitalalja, mit akarsz eppen csinalni, nagyon nehez zavarba hozni.
En most akarom remapra vinni a valtot, talan a hetvegen osszejon.
Gsx-rr: Jo volt a ZF 6HP is, foleg a versenytarsakhoz kepest. Bar a DSG -khez merve mar nagyon lassu volt, es sokszor teved. Viszont legalabb megbizhato. En szerettem, amig ki nem probaltam ezt. Utana mar nagyon kenyelmetlennek tunt, sok volt ott a hajtasi veszteseg.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-
MPowerPH
félisten
Mert az emberek azt hiszik, hogy egy auto a nagy futas ellenere is tokeletes, nem kell majd ra kolteni. Ha hibamenteset akarsz, akkor vagy nezel keves km -el, amihez meg kevesebb valoszinuseggel kell hozzanyulni(tekert nem er), es megfizeted a felarat, vagy veszel egyet sok km -el, es boritod bele a penzt.
Most oszinten, aki eladja az autojat sok km-el, az eloszor rakolt egy milliot, hogy patika legyen, majd mind az 1 millat bukva megvalik tole? Nem, es nem is kell elvarni. Nem azt mondom, hogy hibasan arulja, de pl. vezerlest miert cserelne eladas elott?
Az emberekkel van a gond, amikor azt hiszik, hogy egy 200k km -et futott autora meg nem kell kolteni. Pedig pont az az utvalaszto, akkor kell csomo dolgot cserelni. En az E92 -vel megtettem, ami igy utolag hatalmas hiba volt. Mert eladaskor nem terult meg a befektetes, es en alig elveztem, hogy majdnem olyan az auto, mint uj koraban. Ha nem teszem meg, ugyan ugy eladtam volna, de hosszabb lennek egy 700k -val.Es innentol inkabb nezek autot keves futassal, majd eladom, mielott penztemeto valik belole. Ez hobbiautora nem igaz, abba ugyis dontened a penzt, ha kell ha nem, mert hobbi, es hosszutavra tervezel vele.
Angolok, nemetek jol csinaljak, akkor adjak el az autot, amikor meg eppen gazdasagos fenntartani, de mondjuk fel ev mulva mar kinezne egy nagyobb raforditas. Na ezt aruljak otthon a kereskedok, es ezt veszi meg a magyar ember is abban a tudatban, hogy majdnem uj autot vett, nem lesz vele semmi gond, kolteni sem kell ra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Latod Ezredes is mit irt. "~250E Km körül van." Azert ez kemeny ebben a kategoriaban. Sok penzbe tud kerulni a sok km, foleg ha nem is tudsz rola, mert duplan elkoltod a penzt. Eloszor kifizeted a keveset futott auto premiumat, majd fizetsz a javitasokert, amit a sok futott es eltitkolt km hoz magaval.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
Új hozzászólás Aktív témák
- 8 TB-ig nyújtózkodik a SanDisk asztali SSD-je
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Minecraft
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Hivatalosan is reagált a Core CPU-k stabilitási gondjáira az Intel
- TCL LCD és LED TV-k
- Milyen videókártyát?
- Asztrofotózás
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- EAFC 24
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest