-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
NoZoli
tag
válasz chess001 #55328 üzenetére
Valahogy, nekem sincsen sok tapasztalatom. Aki akar, menjen! Az autópályán is. Látom, hogy gyorsabban jön mögöttem, keresem a hosszabb üres szakaszt, hogy elengedjem.
Szerintem, függ attól, hogy mennyire veszi fel magára az ember az ilyen "kihívásokat". Én sosem éreztem, hogy bizonyítanom kell a 330i-vel. -
Puma K
veterán
válasz chess001 #55322 üzenetére
Semmi magyarázkodás, mert típuson belüli motort tennék az autóba papírozva meg mindennel ahogy kell. De pusztán csak elméleti síkon kérdeztem rá a történetre.
Nézegettem, de az a gondom, hogy az enyémnek a felszereltsége és kinézete kívülről-belülről az ami számomra tökéletes úgy ahogy van.
Köszönöm az infót!
Nézegettem őket, de nincs olyan küllemű-felszereltségű mint az enyém. Nekem csak annyi kellene, hogy az autó jobban menjen mint most.
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Puma K
veterán
válasz chess001 #55410 üzenetére
Köszi a linket és a plusz infókat!
(#55411) molnarpeter :
"... várni, amíg felbukkan a piacon egy tetszetős darab és azt megvenni, olcsóbb megoldás és mégis értékesebb a végeredmény."
Plusz nincs benne rizikófaktor, mert az már egy a gyárban összerakott autó... nincsenek extra felesleges körök... feltéve ha olyan állapotú az autó...
Nézegettem és kint 540i van ~3,2 millióért.
Itthon meg van M5 ~6millióért.[ Szerkesztve ]
"Cuccok: csattogós lepke és tiki-taki" └[ʘヘʘ]┘
-
Ck.
addikt
válasz chess001 #56183 üzenetére
A 2 év autóval (E92 és F10) együtt összesen 4 év volt, nem volt felhőtlen egyikkel sem az együttlét. Ennek ellenére be akartam újítani vmibe, mert szerettem a márkát, de az angol használt piac az extrák terén BMW fronton siralmas. Ár és kilométer korlát nélkül sem találtam hónapok óta 2-3 autónál többet, ami ne alapfelszereltség lett volna, egyszerűen az első tulaj b*szik az extrákért fizetni.
szimi57:
2017-es Mercedes-Benz S205 C350e -
FIREBLADE78
addikt
válasz chess001 #56521 üzenetére
Kanja akkora
Csárli: sehol. De 6 misiért adnak. Fiat 4 és fél. Annyit nem ér az a kocsi. Még tesómnak is kényelmetlen 170 cm-el. Csomagtartó nagyon kicsi fiatnak.
Most mentem a minivel. Nem rossz kis dög. 1,5 motor is jól húz.Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
elbandi2
tag
válasz chess001 #56572 üzenetére
Nyugati határszél. Már járóképes, még padolni kell a motort, mert még csak base settings-el megy, Ill. van még pár upgrade folyamatban: pl, DTM hátsó lengőkarok, meg gyűlnek az alkatrészek egy második S14B25 höz. Nem igazán publikálja, mert magának építi, és nem szereti mutogatni. De mondhatom hogy nagyon profi lett már most is.
-
-
CharlieDrop
veterán
válasz chess001 #56954 üzenetére
hjah, de vajon nagyobb motornál mi a fapad?
Azt vettem észre, hogy adott típuson belül minél erősebb motoros, annál tartósabbak az anyagok. Egy hármasban a 20d kb. a paraszt kategória. De e36-ból volt 23i-m, ugye felette csak a 28 és az M3 volt, sokkal szebb állapotban volt mint utána a 18d e46, pedig az se lerúgott volt... aztán az e91 se valami, de pl. most az egyesben elég jók az anyagok, ok a kijelző tud nyikorogni, de kb. ennyi...Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!
-
-
negro
őstag
válasz chess001 #57029 üzenetére
5 eve az akkori exem volt anno rakattanva, hogy neki 46 kompot kell de coupe orral. Az a baj ha nem gyari az bmw-nel nem er semmit. Kidobott penz lett volna. Ha az kell vegyel coupet. Persze en osszetortem az almait... Valo ok volt (ez is)
amugy... az ilyen Hartge, Schnitzer valtozatok baromira bejottek.
''A kreativitás kulcsa abban rejlik, hogy tudod, hogy rejtsd el forrásaid''
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #57162 üzenetére
Nekem speciel tetszik a FL eleje illetve a hátsó LED-es lámpákba senki nem tud belekötni... Én napi használatra inkább egy 35i-t vennék. Kellően modern már főleg egy LCI CIC vagy akár NBT / NBT EVO navival amivel tényleg napra kész vagy és minden gyári lesz az autódban. N55 kényelmesen tud 400-420LE között egy downpipe / cooler társaságában és ez ugye közel nem a vége. Azzal a teljesítménnyel pedig hasonlóan megy mint egy gyári M4 ami azért nem rossz. Jó futóművel nagyon jót lehet vele autózni a 348mm-es tárcsákkal már meg is tud állni az autó.
#57160MoP_FX 57
Az N54 is volt az év motorja több alkalommal. De most azért vegyel E46-ot mert azt könnyebb otthon szerelni ???? Mert nagyon így jön le az írásod. Ilyen alapon lehetne egy swift-et is venni ha ez szempont. Egyébként az N52B30-as motor a mai napig nagyon jó motorok. Szerintem sokkal jobbak mint az M54B30-ak. Nagyon eltalált motorok és igen strapabíróak egyébként. Egyáltalán nem nyűgös motorok semmivel sincs több bajuk mint egy M54-nek viszont jelentősen erősebbek és jelentősen jobban lehet velük haladni. Kis programozás után tényleg van bennük akarat vígan leforognak 7000-et úgy,hogy öröm autózni velük. M54-el nincs ilyen érzés... Szóval a M54 30i és N54/N55 között még egy jó alternatíva lehet egy jó N52 30i►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
Új hozzászólás Aktív témák
- Új HMD modell bukant fel
- AMD CPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Melyik tápegységet vegyem?
- Futás, futópályák
- BMW topik
- Az ár/érték bajnok Galaxy A52-re is kész a One UI 6.1
- Star Trek Online -=MMORPG=-
- Milyen autót vegyek?
- Xbox Series X|S
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest