- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Álláskeresés, interjú, önéletrajz
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- YouTube
- Információbiztonság, kiberbiztonság, adatvédelem
- Nagy fordulat jöhet az OpenAI-n belül
- DIGI internet
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Microsoft Excel topic
- Synology NAS
-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Szerintem a papi alatt nem csak a kinezetere gondolt. Mondjuk pont kivulrol a megfelelo koritessel meg messze van attol, es nekem belsoleg is jobban bejon, mint az E60-as. Maga az auto karakterisztikaja papas, egyaltalan nem feszes, kormany konnyu, minden olyan regies erzeto. Nekem ez akkor tunt fel, amikor nem vezettem a sajatomat 2 honapig, majd atultem bele megjaratni kicsit. Es LOL, teljesen mas vilag volt meg regen. Most elvileg egyebkent pont abba az iranyba tart megint a BMW.
Don't Tread On Me
-
Viszlát
addikt
Köszi. A magasság szélesség viszonyt azért vágom, csak ez a felniszélesség kavart be az ellentmondó infók miatt.
Végülis nem nagy gond, eladom akkor a 245-ösből a gyengébb párt és veszek rá 275-öt. Itt ángliusoknál úgyis nagy divat párban árulni a gumikat, ritka hogy négy egyforma gumi legyen egy autón (sokszor még egy tengelyen sincs két egyforma)...
"How a government taxes its citizens is a direct declaration of a country's values."
-
H.Ezredes
őstag
Hogyne lenne modernebb ne viccelj már.... Köze nincs a kettőnek egymáshoz. Sokkal modernebb konstrukció egy E60 biztonságosabb nagyobb a hely jobb motorok jobb váltók halkabb is jobb futómű segédberendezések tárháza van hozzá. Jobb menni egy E60-al is mint egy E39-el... És ne egy szétlakott fos E60-at hasonlítsunk egy makulátlan E39-hez... E39-ből jóval több szétlakott van.... Viszont az tény,hogy egy E60-ra többet kell rákölteni,hogy szinten maradjon mint egy E39-re . Alapvető baj,h széthasználják a kocsikat a "jóvanazúgy" emberkék meg oldjuk meg 2 forintból a szerelést az se baj ha hiányzik az összes burkolat folyik mindenhonnan az olaj kopog a futómű mind1 csak menjen... Én nap mint nap ezeket szerelem jobb egy E60 főleg egy facelift 2009-2010-es faceliftes 35D-be bármikor beülnék szó nélkül. egy utolsó szériás E39 sem lesz soha olyan jó mint egy első szériás E60.... Mert agyonveri mindenben az E60 az E39-et... Abszurd is,hogy modernebb egy E39 mint egy E60 jó,h nem modernebb egy E34 egy E39-hez képest...
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
urban racer
senior tag
rengeteg e39ben ültem már, a gyári sportfutómű, de még utángyártott sportfutómű is csak épphogy eléri egy széria 60 szintjét.
Kérdezem én, az alu blokkos motor miért is előny? - teszem hozzá nem volt alu blokkos dízel a 39ben, csak benzines
Az e39 széria hifije egy Sokol rádiónál is ócskább. A 60 már pár fokkal jobb.
Az elektronikai holmik személyfüggőek, én szeretem ezeket a dolgokat.
Az e60 egyáltalán nem megbízhatatlan. Attól, hogy az átlag ember az ócska szarkupacokat látja, attól nem rossz. Könnyű mutogatni, hogy jé, az az e60 szar, az is szar. Viszont nehezebb olyan e39 tds-t találni ami még tökéletesen működik.
Nekem tökéletesen bevált a 60(61), hozta azt, amit kellett. Nincs olyan 'patika' e39, amibe visszaülnék."Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
aktív tag
Es szerinted aki sportauto feelingre vagyik, az manualt vagy automatat vesz?
(Szerk.: Ovatosan a valasszal, mert engem mar itt idiotaznak, meg agyhalott-aznak, mert szerintem a sportauto benzines manualis!)Igen, sajnos ilyen korszak jon: Az uj 3as BMW is 3 hengeres motorral fog jonni.
[ Szerkesztve ]
-
aktív tag
(#26266) negro: Mondom: Az SMG más, azt még én megvenném akár egy 330Ci-ben. Mert ott tudsz menni tényleg automata üzemmódban, de ha kell, akkor kapcsolgathatod Te is. En a "sima" automatanal mondom, hogy nem tul sportos. Nem tudod porgetni a hatso kerekeket, mert elvalt (vagy rosszkor valt).
Ertelemszeruen egy sima fouton el lehet vele menni gond nelkul es lehet "sportosan" menni... de nem kilincsel elore..(#26269) BMW001 Milyen kocsid van, milyen motorral?
Nekem a kis benzinesem a VANOS miatt 2 sarok alatt bemelegszik, sot, ilyen idoben annyi se. A 3 sarkon mar lehet menni vele keresztbe (mar amennyire egy 2 literessel lehet), meg padlozhatom tiltasig.
Ha igy mesz 10km-ert a dizellel, az biztos nem fog neki jot tenni.
Nyilvan normal hasznalatnal nem kell varni, ebben igazad van.(#26270) Declare Nekem dual VANOS 320-asom van, aminak mondjak, hogy milyen jo a nyomatekgorbe a vezerles miatt, de valojaban 3500 alatt nem el a kocsi. Viszont 3500-tol nagyon fincsi hangja van, es menni is tud. Ha errol a fordulatszamrol indulsz, akkor meg 3asban is el tud kaparni. (mondjuk szar gumik vannak hatul )
-
urban racer
senior tag
Egy ismerősömnek volt e39m5öse. Ő örökké szenvedett a fékkel. Ha 250 fölött 2x nagyobbat fékezett, meghullámosodott a gyári BMW tárcsa Mondjuk az ócska fék és a holdjáró-billegő futómű ellenére jobban kéne, mint egy e60, nekem nem jött át a v10 feeling, vagy ahogy a ku*vák mondják "filling"
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
-
MPowerPH
félisten
Azt azert Te is tudod, ha olyan gazolajjal akarnad etetni ezeket az uj sor 6 dieseleket, akkor gyorsan bedobnak az unalmast... Nalam mostmar minden masodik tankolas VPower diesel. Azt irja mindenki, hogy tisztitja az uzemanyagrendszert, pluszban noveli az elettartamat, nem is kormol annyira, tehat a DPF-nek is jot tesz. En csak azt veszem eszre, hogy mashogy jar az auto, a tobbi pedig remelem ugy van, ahogy irjak.
trapedli: Szia. Az az olajszint rendben van, es minthavetel utan tisztanak tunik az olaj, akkor mas lesz a baj, es nem a gumi. Kormanymu sajnos hajlamos tonkremenni. Aktiv, vagy sima?
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
-KP-
addikt
meg tudom érteni. én csak azér mentem volna, mert gondolom ennél jobb alkalom nem nagyon van, hogy megsasoljak mindenféle színű meg kivitelű autót egymás mellett egyszerre egy helyen. ősszel vagy tavasszal aktuális lesz a vásárlás és gondolom segített volna. de sztem kihagyom.
-
Declare
őstag
"Btw replikaert ki a fene ad penzt? " nezz körül ebayen eleg sok ember szeretne többet felmutatni, mint amit tud es ebböl eleg sokan szepen meg is elnek en is latok itt gyakran egy 316i e46 ot, rapattintva egy brembo müanyag burkolat a gyari fekre....en nem tudom mi ezzel a bajod
-
őstag
nem is kötekedésből kérdeztem, hanem tényleg nem értem
mert az olaj is ha a flakonjában van, hiába volt már mondjuk kibontva akkor is jó még 1-2 évig minimum
a földalatti üzemnyag tartályba meg gondolom elvileg nem jut be szennyeződés, akkor pedig minimum hónapokig jónak kell lennie a cuccnak benne
vagy ennyi idő alatt sem pörög ki?Lavidaloka: az fasza ha lukas a földalatt tartály
már csak környezetvédelmi szempontból is[ Szerkesztve ]
cryptot minden termékemért elfogadom
-
-KP-
addikt
az m54 20i-re elég sűrűn mondják, hogy problémás. de akkor az m54 25i meg 30i miért nem az? tényleg kerülendő a 170 lovas 20i ?
van olyan oldal ami szerint mindegyik motor érintett:
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
Amit most felsoroltal, az egy facelift. A gyartok egy facelift alatt nem biztos, hogy csak a kinezethez nyulnak hozza. Itt pedig azert jelentos valtozasok voltak a technika teren.
Majd megkeresem, hol olvastam errol. Ott talan az osszes modositas is fel volt sorolva. Facelift -kent szerepelt.De abban egyetertek, hogy altalaban inkabb csak a kulso modositasokra irjak, hogy facelift.
Ellenben igazad van, tenyleg volt sargaindexes lampa meg 99-ben is. Erdekes, mivel azok akkor mar mas gyartonal kikoptak.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
maximilian4
addikt
nem válasz akart lenni
Sziasztok!
Valamikor a hétvégén megyek megnézni egy e46 320d touring-ot. Kívülről nagyon egyben van, és mindenféle extrával fel van szerelve (ülésfűtés, bőr belső, gyári bmw sport felni és -futómű stb.). Viszont ami aggaszt, hogy nagyon sok km van benne (300k). Mégis miket érdemes megnézni ezen a típuson? Nyilván ha tetszik elviszem a vétel előtt szervizeshez, aki alánéz, gépre ráköti. Csak vannak-e olyan dolgok amikre odafigyeljek és ha tapasztalom ne vegyem meg? Fölöslegesen nem akarom szervízbe elvinni.[ Szerkesztve ]
Maxi
-
stickermajom
addikt
Angyalszem pl. DRL-nek tökéletes szerintem. Jobb mint ezek az utólagos ledcsíkok itt-ott, amikből a fele nem ég, vagy villog. Meg hát miben legyen, ha nem egy BMW-ben.. Nagyobb gáz szerintem, amikor egy F Astrába, vagy valami Audiba kerül.
Persze hazabeszélek, mert én is raktam az E46-ba. -
MPowerPH
félisten
Ha jol van megcsinalva, akkor az ABS muanyagos megoldas mar nem gagyi. Regen az uvegszalasak katasztrofak voltak.
Hasmagassagot egy jo csillapito/rugo szettel meg lehet fejelni, es garantaltan jobb lesz, mint a gyari.
Amit kicserelnek meg, az a kormany.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
Ezekrol meg en sem hallottam. Tudtommal a sima M52 meg a TU, meg az M54 a BMW egyik legjobb motorjai, kimennek a vilagbol, igazabol nincs veluk baj, ha az ember nem rugatja hidegen, mert abban az esetben eleg konnyen hengerfejes lesz. Azt tudom, hogy a 4 hengeresekkel sok a baj, de ezekrol meg en sem hallottam, pedig E39 klubbon is volt tema.
H.Ezredes: Jah, ezekrol az uj benzinesekrol eleg rosszak a hirek. Amiota valtoztattak a befecskendezesen, nagyot fordult veluk a vilag. Pedig egy darabig forsziroztam azt a 35i -t, de mar a twin scroll -osat, de mindenki lebeszel. 4 hazzal odebb van egy 30i, azzal is voltak gondok. Anno meg felvetettem a tulajnak egy cseret, ne ment bele(ove 2 evvel fiatalabb, meg vajbor, de ertekben ugyan ott vannak), most banhatja.
Na, akkor csak megerositetted. Persze utolag latom, hogy N -rol volt szo. Na igen, az mar mas teszta.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
peetmaster
senior tag
Nekem is /40-es most a 18-as, és igazából bőven azon a határon belül van, ami nekem a bántó címszót képviseli (az off autón, egy Accord-on /45 van és egyáltalán nem rosszabb a /40 a BMW-n). Nem mondtam, hogy semmiség, csak annyit, hogy eget verő különbség nem hinném, hogy lenne, de nyilván aki tapasztalatból beszél, az megint más. Annyit tegyünk még hozzá, hogy mivel ez a második számú autó, ezért neki inkább a jobb minőségű és hosszabb utak "jutnak" (ergó sok városi kátyús utat nem kap, csak inkább pályát/normálisabb autóutat), de persze ez is szempont, hogy a futómű ne menjen el. E60-ból az (M)535D nem jött ki gyárilag 19-es felnivel?
Nem ragaszkodom foggal-körömmel a 19"-hoz, de ha esetleg ki tudnék fogni egy jobbféle 19-est, akkor simán feltenném a 18-as helyére, persze csak ha kapok pozitív megerősítéseket. Egy biztos: szvsz jobban néz ki rajta! A 18-as most egy normál, alap méret (nekem a 17-es bántóan kicsi) egy E60-on. A 19-es már nagyobb hatást kelt, de még arra sem mondanám, hogy már esetleg túl nagy rá. Ízlések és pofonok.
Én is ültem már Audi A6-ban, amin 20-as kerekek voltak (hátul /30-al), és nem pattogott a rosszabb úton sem. Keménynek kemény volt, de abban az 1,5 órában nem éreztem semmivel sem kevesebb komfortot, mint egy R17 /45-el.
-
peetmaster
senior tag
Ezen a link-en a utolsó előtti alulról, amire gondoltam. Ez típus és méret E60 535D-ken vissza szokott köszönni.
Ha jól tudom, ez M-es felni, de az tuti, hogy 19". Erre mondom azt, hogy ha nincs M-Packet, sajna semmit nem mutat.
Ez is 19", viszont ilyet már láttam nem M-es E60-on is, és nagyon szép. Semmi csicsa vagy hivalkodó kinézet, de mégis ott van.
Jó, tudom a fekete kicsit bokorugró így, de ettől függetlenül szerintem elég korrekt.
pityeszka: style 128 nekem is nagyon tetszik, de a szép állapotú ritka, mint a fehér holló.
[ Szerkesztve ]
-
ADAM1337
nagyúr
-
Gsx-rr
veterán
Barátnőmnek mikor megvettük tavasszal akkor 7,5 körül evett igaz kevés volt a város. Nyáron 6,5 mutatott a komputer ,igaz nagyon sok autópálya volt normál tempóval.
Ilyen hidegben tavaly még nem volt meg azért csodálkoztam kicsit ,mert most én járok vele.
Csak azért csodálkozok ,mert 10-11 el eljártam a 50d vel. -
stickermajom
addikt
[link] Vegyesben 6,76l/100km. Nézelődj Miért hazudna egy 20d tulaj? Magát is átveri, sok értelme van valóban. Más kérdés, ha a BC által kijelzett adatot hiszi valaki el fogyasztásnak..
~7,5 a városi fogyasztásom, van ebben dugó a Hungárián, csorgás a Rakparton stb.
Bírom, amikor próbálják megmagyarázni, hogy az általam számolt fogyasztás valójában nem is annyi..
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Csúcskategóriás PCIe 5-ös SSD-k a Gigabyte-tól
- Hobby elektronika
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Vezetékes FEJhallgatók
- Politika
- Tőzsde és gazdaság
- Motoros topic
- Calibre, az elektronikus könyvtár
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- További aktív témák...
- Rowenta RH6751WO Dual Force Cyclonic akkus Rúdporszívó, 48W, 2 sebesség, 45 perces üzemidő
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Sharp ES-NFH814 8kg os inverteres 3. eves mosogep
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!