-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrys_
addikt
válasz chess001 #71287 üzenetére
A baj ezekkel a rendszerekkel csak annyi, hogy a hang AUX-n keresztül megy. Bár szerencsére át lehet váltani a gyári rendszerre. Ami engem érdekelne, hogy lehetséges-e az, hogy pl. Android Auto megy az Android kijelzőn (ott legalább van touchscreen, remélhetőleg multitouch), de a gyári rendszeren szól a zene? És ha AUX-n érkezik hang (navi infó pl.), akkor elhalkul a gyári egységen a zene, mint ahogy jelenleg működik? Azok az Android Auto megoldások nem érdekelnek, ahol a gyári egység (NBT EVO ID6) és a gyári (touch) kijelző közé tesznek be egy eszközt, mert a touch funkció nem működik velük, csak az i-drive (gyártó szerint, pl.: [link] ).
-
Chrys_
addikt
válasz chess001 #71295 üzenetére
Nekem Harman-Kardon rendszer van és a fenti dolgot nem tudom, ezért nem vettem eddig Androidos kijelzőt.
Viszont azt tényleg ki tudom próbálni, hogy az AUX megszakítja-e a zenelejátszást az NBT-ben: van egy BT audio vevőm, amit jack kábelen rá tudok kötni.
[ Szerkesztve ]
-
-
Chris0321
addikt
válasz chess001 #71359 üzenetére
Több oldalt is megnéztem és nem akarlak elkeseríteni de a 0-100-ra kb. annyit írtak neki mint az én autómnak 8.x másodperc. Igen, jobban húz alacsony fordulatszámról a dízel de ez mindig is így volt. Viszont nem pörög annyit ami miatt más áttételek kellenek hozzá. Az e46-nál is így van mégis hasonló adatai vannak pl. a 20d-nek mint a 20i-nek. Igen, a benzinest pörgetni kell, hogy menjen viszont ott legalább van normális motorhang, főleg egy szívó benzinesnél.
-
Chris0321
addikt
válasz chess001 #71365 üzenetére
Nem tudok egy olyan autóba beleülni, nincs az ismerettségi körünkben. A sógoromnak van egy e46-nál fiatalabb de ennél idősebb Touring ha jól emlékszem 18d-je, autómata váltóval. Abban többször ültem és sógor szeret bandukolni de nem estem tőle hanyatt. Menni ment, de kb. mint az enyém. Nem versenyeztünk még soha, nem is fogunk. Pestre az ő kocsijával mentünk mikor megvettük az enyém, visszafelé együtt jöttünk. A 4-esen előzgettük a lassú forgalmat és ha tudtam, hogy előzni fog akkor szépen haladtunk együtt. Mondjuk ő sokat panaszkodott rá, hogy lassú a váltó de mivel autószerelő így valószínűleg annyit tud.
Ezért is írtam a kollegának, hogy azért próbáljon ki nagyobb motorost is. -
kardkovacsi
senior tag
válasz chess001 #71365 üzenetére
Őszintén, te beszélsz butaságokat. Teljesen mindegy a nyomaték, egy szám ami akkor jött divatba amikor megjelentek a turbó dízel autók 30 éve, mert abban lehet villogni. Az igazi szám a teljesítmény. Villanyos példával a teljesítmény az áram szorozva a feszültséggel. Hiába van neked nagy áramod ha kicsi a feszültséged hozzá és fordítva. Azzal, hogy tudod az áramot és elkezdesz azzal menőzni, hogy neked 100A-ed van...na ezzel mit mondtál? SEMMIT. Mert kell hozzá a feszültség is. Ugyanígy a nyomaték semmit nem mond magában.
Chrisnek pedig tökéletesen igaza van, mert a bár a dízel autóknak magas a nyomatékuk, a példánknál maradva az áramuk, viszont kis fordulatszámon tudják azt leadni, azaz alacsony feszültségen. Aki nyomatékra vesz autót az egyszerűen buta a fizikához, ennyi.
-
Shadowbull
addikt
-
H.Ezredes
őstag
válasz chess001 #71423 üzenetére
E92 M3 megindítod 100-200-ra 2-ből 3-ba 6100-6500 közé esik a fordulat 3-4be 6600-7000 közé attól függően,hogy váltasz ~350Le alá nem igazán esik be de nyomaték ott nincs már 400nm alatt van Dízelnél váltásoknál ( NÁLAM ) 3100-4300
3100-3200-ra esik vissza a fordulat és onnan megyek minden fokozatban ~4300-ig Abban a tartományban Eleve minden váltásba pont 800-850Nm között van a nyomaték és egész váltásig meg marad 650-700Nm És mikor megyek 290-el és nem fárad be az nem azért van mert 420le hanem ott még van nyomaték valós 290 felett már én is beforogtam 4400-4500 körül ahol már nincs csúcsteljesítmény flyamatosan 4200-4300-tól esik vissza a teljesítmény de a nyomaték még 4500 körül is 600nm vagy több...
E92 M3 ahogy megy a vmax-hoz közelít a 8000 felé ahol még nő folyamatosana teljesítmény 8000 felett adja le a csúcsot. M3 folyamatosan megy fel a teljesítmény ahogy magasabb sebességet ér el nekem meg folyamatosan csökken és mégis gyorsabb vagyok. És a nyomaték nem számít ?????? a csökkenő teljesítménnyel megyek nagyobb vmax-ot gyorsabban ? és nehezebb autóval egy ~150kg-al ?
Vagy nézd meg M2 M4C ,hogy megy vmax-on
Valós sebességek ott vannak GPS-ről. Pedig az M4C nem gyenge ott van teljesítmény és könnyebb is jóval. Amúgy a leges legtöbbet a súly számít 100-150Kg súlyelőnyt nagyon nagyon nehéz behozni....
►Herman Ezredes™◄►BMW Garage™◄► BMW szervizelés és tuning ◄► Minden ami BMW !! ◄
-
windlord
őstag
válasz chess001 #71431 üzenetére
indulj ki a két pontosan megegyező autó mozgatásából.
ahogy fentebb le lett vezetve.
Ez az alap.Nyilván, ha nem két ugyanolyan kocsi szerepel a képletben, akkor lesznek paraméterek, amelyekkel számolni kell / lehet / szabad.
De itt nem ez a kérdés.
Ezt el kell fogadni, mert a fizikát nem lehet megerőszakolni.Nem tudsz eltérni az alapoktól!
Ha eltérsz, akkor lehet feltalálod a hipertér hajtóművet. -
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #71468 üzenetére
Minden tempóról gyorsabb az M340i. 0-200 az a közel 3 másodperc elég durva különbség.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #71475 üzenetére
Az in-gear gyorsulás teljesen irreleváns a ZF-nél, senki nem fogja 5-ben tartogatni, ha gyorsabb ha simán gázra lépsz. Vezettem elég sokat 40d-t, egyetlen másodpercig nem gondoltam, hogy saját részről ne az M440i legyen. Ugyanazt a linket nézzük? 80-120-on 3.1 a dízel, 2.8 a benzines, 60-100 2.4 vs 2.3, 40-140-en 1.5 másodpercet ver a benzines a dízelre, 80-180-on konkrétan kettőt.
Az, hogy nehezebb, gyengébb: ez van, a technológiának vannak hátrányai, szelektíven ne tekintsünk már el tőlük.
A tuningot ne keverjük bele, pláne ne egy oldalról, teljesen beteg amit az amerikaiak művelnek a B58-cal.
[ Szerkesztve ]
-
vedini
őstag
válasz chess001 #71480 üzenetére
Egyebkent anno, en is csak a loerot neztem, minel nagyobb annal jobb alapon, aztan nyilvan rajottem, gyorsulasba megannyi dolog beleszamit, tomeg, legellenallas, valto stb.
diesel vs benzin, nekem valahogy nagyon bejon a nyomatek miatti hatbaveres dieselnel250-260 korul minden benzines elverzik, eleg sokat palyazok, es nem csak arrol van szo birja-e e a penztarca, hanem egy benzines nem fog lepten nyomon kiallni tankolni, idobe nem fog jobban kijonni
egyeduli szivfajdalmam az alacsony fordulat tartomany, 0-100 bitang jo, aztan 100-200-ig 'elfogy' az auto
le vs le:
ezt azert sokszor elmondjak, es becsapos a loerovel, nyomatekkal leirni egy autot, ez a ket szam alig mond valamit, hiszen ez a csucs teljesitmenyre utal
a fentebbieken leirtakan kivul, a teljesitmeny gorbe szamit, az az alatti terulet, valtasi tartomanyokban milyen a gorbe jellegeworkworkwork...
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #71585 üzenetére
Lízingelsz egy autót, belédjönnek, GTK, majd azonnal fizess a lízingcégnek 20k dollárt zsebből, amellett hogy autód sincs? Ez nem csak a usereknek rossz, a banknak is, mert nincs érték a kölcsönadott pénzük mögött.
De, teljesen valid probléma ez, rengetegen panaszkodnak miatta.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz chess001 #71589 üzenetére
Egy lízingelt autó munkaeszköz szvsz.
Tekintsünk el egy pillanatra a magyar szokástól, ez a kivétel. A világ másik felén (ahol némileg többen vannak) a lízing != a cégautó lízinggel.
Továbbra sem látom, hogy miért érv a “telik rá” arra, hogy jó ötlet a hátralevő lízingértéknél valójában kevesebbet érő autóval járni? Valószínűleg pont azért telik rá, mert nem hoz hülye pénzügyi döntést.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Épített vízhűtés (nem kompakt) topic
- Automata kávégépek
- Ingatlanos topic!
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Ukrajnai háború
- Mini-ITX
- Galax GeForce RTX kártyák jönnek a szűkösebb házakba
- Vezetékes FEJhallgatók
- Xbox Series X|S
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs