-
IT café
Topiklakók, és autóik
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
Akkor ilyet kell venni. Őszintén mondom, nekem is bejön. És a 2.4JTD -vel nem is lehet olyan rossz, Alfa egyik legjobb motorja. Bár ez le van butítva.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9790 üzenetére
gáz.és erre cserélni egy e60 525d.na erre csak anyit ha egy szőke akkor talán hátszéllel elnézhető.
persze alfa undorító formával.aza fain.159es alfa szép...olasz dízel persze még hazsnáltan és chippelve is mi.te jó ég még orosz autóról nem lesz szóa bmw.s témába
#9788>>ez ütős volt....
E-maxx mondta külföldön lesz 1 évet.munkája miatt.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Eagl3
veterán
És külföldön nincs net vagy mi a szar?
-
KINKY_007
aktív tag
Én mostanában nagyot csalódtam a bmw-kben. Először egy e46-os 328 kéziváltóval volt nyúzva,s de már abban is olyan jóa hangszigetelés, hogy alig volt hangja a motornak belülről. És nem is gyorsult valami eszeveszettmódon. A második csalódás e90 325ix steptronic. Elvileg erősebb, szépen húz még autópályán is, de többet vártam-mondjuk a fogyasztás az szép nagy lett. Az összes reményem az M-es szériákban van, főleg az E39-as, de az megkarsznira túl nagy-csak kicsi kocsifér majd be mellé...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #9810 üzenetére
E46 328i -ben miért csalódtál? És az E90 325ix -ben? Egyikből sem derült ki...
Az az E46 328i autópályán megy 250 -et végre, és 7s alatt van 100-on. És 220 -ig veszettül jól gyorsul. Tudom, mert vezettem, és állat módra megy, nem sok ellenfele van az utakon.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
tibi666
senior tag
ez a kemény: [link]
-
MPowerPH
félisten
Az a gyönyörű hang. Beleborzongtam.
Don't Tread On Me
-
Gyok2
aktív tag
Ha esetleg még nem láttad: [link]
Tiszta Windows rendes ház
-
MPowerPH
félisten
Ha már a szép hang. Ez gyönyörű, de valszeg egy hosszabb úton megfájdulna a fejem.
Don't Tread On Me
-
KINKY_007
aktív tag
válasz MPowerPH #9811 üzenetére
Mert mindegyik sorhatos, nagyon szép hanggal a kipufogóban, de az utastérbe alig jut be már a motorhang, csak ha nagyon pörgetve van akkor hallatszik kicsit...
A gyorsuláskor meg hiába kicsi szám, semmit nem érezni, csak a mutató megy szép gyorsan.A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz KINKY_007 #9817 üzenetére
Ülj be egy E30@V10-be, na, abban lesz hang, nem kicsit.
Egyébként a sima, nem M-es autókat nagyrészt üzletembereknek, gazdag családapáknak szánják, azok meg nem a forma1-es motorbőgésre élveznek, hanem a hosszú, nyugodt, kényelmes utazásokra, amihez semmilyen formában nem jó társ a nagy hang, mind motor, mind szél, mind gumi részről...
- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
MPowerPH
félisten
válasz KINKY_007 #9817 üzenetére
Igen, tény, hogy a hangszigetelés nagyon rendben van, és csak nyomatékcsúcs fölött van vadabb hangja, amit megjegyzek gyönyörű. 2000 környékén csak morog, szépen csöndben, nekem az is bejön. Viszont haver E39 -én ugye volt az a sportdob...nah, én 100km után már rosszul voltam, mert úgy bejött a kipufogó hang. Szóval én nem is támogatnám ezt, hiába az kipufogó hang.
A sebességet tényleg nem lehet érezni, és a gyorsulást se. Ez kicsit engem is zavar, de hát ez van. Anno a Mondeo ST220 is ugyan ezt tudta, mint most a 28i -m, de ott jobban lehetett érezni a sebességet és a gyorsulást is. Most ha nem figyelek, pl. telefonálok vagy elgondolkozok, mindig túlszalad a km óra. Múltkor is rám szólt a barátnőm, hogy miért megyek 160 -al...én észre se vettem, csak előtte olyan lassúnak tűnt a 110.Don't Tread On Me
-
dragonfx
veterán
válasz MPowerPH #9811 üzenetére
Hát e46 328i nagyon meseautó lehet.és elméletben jobban kéne enni a -150kg miat mint a tiédnek.
Azért egy e46 6hengerrel sportkifuffal szól ám rendesen.
Az e90 már agyonelektronikázott autó.ezért nem kéne.ott nem fogsz hangot hallani max az M-power motornál.Ez van aki hangot akar vegyne régebbit vagy kemény sportkipufogórendszert.tömítést is biztos lehet szétbarmolni és akkor lesz hangja.
Azért előzésnél 200as folyamatos temponál nem bizti hátrány ha szigetelt másképp megfájdulna füled meg zenét se hallod.nem okés.enyémbe 150 felett felejtsd el a zenét.....bármelyik 6henger egy eisenmann.nal avgy remus supersprint stb ilyesmikkel szépen zenél.de még a 4henger...én már hallottam 18is.t sportrendszerrel..meg nem mondtad volna hang alapján nem 6os.
Amugy meg kinky ezért vegyél e36ot ott nincs annyi szigetelés még avgy tönkrement már ésvan hang.
A V12 egy mesemotor a 850be volt.nem csoda egy legenda az az autó.
Kicsit kompreszsoros fütyülös beütése lett az automnaka uj ebnyaszürővel.lehet ideje volt már cserélni.kicsit jobban is megy.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
Zewa
senior tag
-
KINKY_007
aktív tag
válasz dragonfx #9821 üzenetére
A e46ban is van már elektronika dögivel, a hangra se más, mint az e90, mindekettőt pörgetni kell, hogy lehessen szépet hallani. Az e90-nek alatt gyárilag majdnem alkarnyi csövek vannak, és a hangolása is szép, nem a kipufogó hangjával van a gond, csak a motortérből várna többet az ember... Az abroncsok hangját is jobban hallani, ha meg választani lehetne, akkor inkább a 6 henget kérném, ez a bajon. A 7 sec tényleg nem tépi le az ember fejét, nagyon szépen az úton marad, lehet érezni, hogy az úton van a kocsi, iszonyat stabil, és könnyen terelhetőek nagy sebességnél is.
M3-ast e36-ból nagyon bátor ember vehet szerintem csak, az e46 smg-jéről nem gondolok sok jót, az m-es e9x pedig még megfizethetetlen számomra (a kupé meg ronda is). Marad reménynek az e39-as m5, de az nagy és iszákos...
12 henger az nagyon szomjas és nehéz, bár az e38 nagyon tetszik, csak a mellé már elég nehéz lenne beparkolni...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
cellpeti
veterán
Sziasztok!
Egy 97es 525/530 dízel BMW hány liter körül eszik átlagba?
Tigris, tigris, csóvafény...
-
dragonfx
veterán
válasz Gézengúz #9830 üzenetére
rakparton fotozkodni gengeszter merci háttérben.mert kemény vagyok lezártama rakpartot.ettől a tulajtól 100ft.ért nem venném meg kb.látatlanba megmondom.amugy meg esett a hó 3 szmájli>>
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
SpeedR
őstag
válasz KINKY_007 #9825 üzenetére
Neked valami csörgő-zörgő, szélzajos autó kéne, bömbölő kipuffal. Abban tuti éreznéd a sebességet. Nem a BMW a te autód...
(#9830) Gézengúz
OMFG dízel M3? Remélem gyárilag soha nem lesz ilyen.Gebriel
Mo-n Merciben, BMW-ben, Audiban csak cigányok és maffiózók ülnek, nem tudtad? sztereotípiák rulz
Neked mid van most?[ Szerkesztve ]
-
KINKY_007
aktív tag
Egy 2006-os swift, meg a családban egy 2004-es e90 325ix.
E36-os is nagyon tetszik, de már elég lestrapáltak amiket el akarnak adni...
Nem a csörgés zörgés hiányzik, hanem a (keresztbe)gyorsulás érzete, amit a tesztekben az MX5-oknél írnak, de az tényleg csak játékautónak való...A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
KINKY_007
aktív tag
Az a rész marad le az M3 fényképről, ami nem tetszik, a hátulja.
Nyilván nem a fogyasztás lesz a legfőbb szempont, úgyis csak ünnepi autó lesz, hétköznapra sajnos nem tudnám megfizetni (fogyasztás+gumi+kopó alkatrészek).A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
SpeedR
őstag
Egyáltalán nem a kimenő teljesítménye miatt írom le a dízeleket. De mindegy, hagyjuk.
(#9836) KINKY_007
Épp erről beszélek... a csörgés-zörgés, a szélzaj és kipuffzaj adja a nagyobb szubjektív gyorsulási illetve tempó érzetet. A G erők nyilván ugyanannyira hatnak rád egy halk, hangszigetelt autóban is, mint egy ugyanolyan erős, de nem hangszigeteltben.
Ezt a keresztbe gyorsulás dolgot nem értem, kifejtenéd?(#9839) Manitou
A gyári rendszer ennél jóval halkabb...De azért bevállalnám így is.[ Szerkesztve ]
-
-
KINKY_007
aktív tag
Plusz a tömeg is igen jelentősen beleszól, meg a futómű beállítása. Azt írtam, hogy az e46, e90 is igen kezes ahhoz képest, hogy menet közben 1,7 t vezet az ember.A nagy tömeg miatt nagyon masszívnak is érzni az autó-nem dobálja a szél, nem pattog az úton, stb... Keresztbe gyorsulás az tényleg a drift, bár ladával még csúszkálásnak hívták...
A világon az emberi ész van a legjobban szétosztva. Mindenki meg van győződve róla, hogy neki egy kicsivel több jutott.
-
_Voyage_
aktív tag
válasz tibi666 #9842 üzenetére
Én ma nem tudtam kimenni a kapun...
Akkor hómennyiség esett le, hogy 2 órán át lapátoltam el a garázs elöl a havat. Mikor ránéztem az órára, rájöttem, hogy elkéstem...
Utcában 35-40cm hó, ki se tudtam volna menni..- - - - Pattogás helyett inkább ugorj ki a kertbe és csiszolj meg egy banánfát. - - - - - - - - Úgy felrúglak, hogy leolvasod a göncölszekér alvázszámát! - - - -
-
dragonfx
veterán
válasz Gebriel #9849 üzenetére
hehe ez már megvolt alig láttam a visszapillantón.
vad volt.majdnem elakadtam 3x.
elég rendesen meg tud uszni hóba az egész szerkezet.
klassz volt.és akkor mi van ha vagány gizda avgyok?
ez van valakinek ilyennek is kell lennie.a ferrarik ahngja egyedülálló de az az m5 is elég ütős.a többi nem fog meg.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
Új hozzászólás Aktív témák
- Adóbevallás
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- Politika
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Parfüm topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Crypto Trade
- Mesterséges intelligencia topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest