Új hozzászólás Aktív témák

  • BeZol

    őstag

    Látom nem jött át senkinek...
    Ha van 20-22 misid egy fullos 4 GC-re mert tetszik és erős meg minden, akkor ha már ennyit kiperkálsz az új autóért, és tudod hogy ritka, biztos sokaknak nincs ilyen még, bla-bla ( kis túlzással olyan mintha vennél egy ferrarit ), erre pár nap múlva ott megy előtted egy fapad 4 GC, ami fele annyiba került ( ferrarid van és egy majdnem ugyanúgy kinéző replika megy előtted ), azért az egy nagy tüske a szemedben, mert mégis ugyanúgy néz ki, és ugyanolyan exkluzívnak tartják! Azt hiszem SL 63 amg-ből van olyan, hogy az SL 350-esekre pakolnak 63 AMG külsőt, és tényleg csak menetteljesítményben van különbség, külsőre semmi, és egyik max 30 misi, másik 60 misi újonnan. Nem azért veszel 60 millás kocsit, hogy egy másik tag 30 misissel ugyanazt az exkluzivitást élvezze.
    Én erre személy szerint allergiás vagyok, és a családban is mindenki, ezért egy bizonyos árkategória felett igyekszünk mindig egyedibb, exkluzívabb autókat vásárolni. Természetesen 8-12 misi körülig töknyolc, hogy ugyanolyannal mászkál-e más is, de felette már nem!
    Természetesen 3 évvel megjelenés után jönnek a használt, féláras autók, és ellepik a magyar utakat, de akkor is, 3 évig ott a büszkeség az autód irányába, és nem az első pár hónaptól kezdve sorvad széjjel!
    Nem tudom ennél jobban megfogalmazni, nincs bajom azzal, ha másnak is van jó autója, csak nem esik jól, ha a saját autóm klónját látom, és főleg ha úgy klónja az enyémnek, hogy alap motoros, míg a sajátom a másik véglet. Azzal, hogy egy sima 3as szedánhoz képest 2-3 milla felárral árulnak majd 4GC-t, már eleve megszűri a vásárlókat, és aki ezek után 4GC-t vesz, tuti hogy belépőmotoroknál fog választani, és nem költ majd még további 3-4 millát erősebb motorra és/vagy extrákra, míg én mindkettőre költenék, a külvilág viszont semmit sem érzékelne különbségben, és ez bárki bármit mond, tüske az ember szemében.
    Bemegy Fapad Pista 13misivel fapados 4GC-t vesz, és bemegy Presztízs Zsolt 22misivel venni egy PRÉMIUMAUTÓT. Útközben találkoznak pár hónappal később, és Fapad Pista látja, hogy ugyanolyan kocsival megy a Zsolt gyerek, csak hát két kipufogó, ergo legnagyobb motor, jaj de hát más különbség nincs is, mekkora balek, én 13 misiért elértem a kellő megjelenést, mekkora gyökér volt ez a Zsolti gyerek, én meg mekkora király vagyok, mindenki azt hiheti, hogy volt 20 misim, holott nem, ha-ha.
    Eközben Presztízs Zsolt nem hisz a szemének, hogy mit keres az úton egy 418d-s GC, fapad belül is, mert látja lámpánál, látja a vigyort a Pista szemében a fele annyiba kerülő autóból, szerinted mire gondol ilyenkor a Zsolt gyerek? Nyugtatja magát, hogy az úgy sem megy úgy, meg úgyis fapad belül, de akkor is ugyanúgy néz ki mint az én 22 millásom bakker :W
    Aki ezek után sem érti a magyarázataimat, kívánom, hogy vegyen egyszer új fullos autót, aztán minden héten találkozzon a saját autója fapados klónjaival, és akkor majd megérti!
    Persze mivel a többség 3 évesnél idősebb használtautót vásárol amúgy is, nem is várom el, hogy ezt megértsétek. Részemről le is zárnám a témát.

    Szerintem is szépek a fehér 3as coupek, de cabrio esetében nagyon látszódnak a gumi illesztések a tetőnél, és a BMW Welt-ben pont láttam egy fehér cabriot még 2007-ben, és akkor tudtam, hogy cabrio-ban felejtős lesz, de coupe-ban tényleg nagyon adja ;)
    5-ből 4db 3-as coupe navi nélküli, M-es rendszámú, 6-éves negyedáras autó, gondolom szépen tekert kilométerekkel, de érdekes módon vagy 320d vagy 335i/d-ként a legtöbbször :DD Nagyon ritka a kettő közti, csak hát még a 335i-kbe is sokszor l*szar sincs, a spúr német mindenit :DDD

    Cabrio-kkal ritkán találkozom, de akkor az szinte kivétel nélkül 320d only, típusjelzés nélkül természetesen :U

    2-3 éve még rengeteg régi 6-os cápa mászkált, mostanra hogy kikoptak azok is, biztos drága volt a fenntartás :Y

Új hozzászólás Aktív témák