Új hozzászólás Aktív témák

  • ilovedigweed

    senior tag

    Sziasztok!

    Segítséget szeretnék kérni visszatérítéssel kapcsolatban!

    Előzmény: Vásároltam egy forrasztót
    (14964 Ft ami a termék, az EU szállítást és a biztosítást tartalmazza) ami megérkezett és nem működik, nem tudom használni.

    Felvettem a kapcsolatot a supportal és javasolták, hogy vigyem el szerelőhöz és csináltatassam meg ha nem kerül sokba. Írtam, hogy nem szeretnék olyan terméket amit egyenesen a szerelőhöz kell vinnem és élnék a 14 napos elállási jogommal.

    A válasz az volt, hogy mit szólnék 8000 Ft bánatpénznek?

    Írtam, hogy ez nekem nem elég mert a forrasztó nem ennyibe került. Azt a választ kaptam, hogy akkor mit szólnék a 12xxx Ft forrasztó árához? Természetesen írtam, hogy a teljes összeget szeretném szállítási és biztosítási díjjal együtt mert legközelebb ha rendelek akkor azt ugyan úgy ki kell fizetnem. Erre válaszolva kaptam azt az üzenetet:

    In this case, to resolve this issue, would you accept to receive a refund Ft14,964 as a token of our apologies?

    Nos ennyit vontak le a paypal egyenlegemről és így elégedett lennék.

    Mi a teendőm, hogy visszakapjam a pénzt? Paypalon kell rányomnom a visszaigénylégre vagy ők fogják visszatenni maguktól? Esetleg van a BG oldalon ilyen lehetőség csak én nem találtam meg? Azóta a BG oldalon a forrasztót nem találom a rendeléseim között, csak a telefonos applikációban látom.

    A válaszokat köszönöm! :R

Új hozzászólás Aktív témák