-
IT café
Autóhifi
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lite
őstag
válasz davidcsaba93 #76290 üzenetére
Szia! Milyen kereted van rá? Illetve az erőstő, amivel hajtanád, 2 vagy 4 ohm stabil? Új vagy használt?
-
Lite
őstag
válasz darthdenes #76294 üzenetére
Szia!
Ennek a piszkálásával csak óvatosan! Ezt az erősítőt direkt a nehezen módosítható gyári rendszerek upgrade-jének szánták. Ezen nem véletlenül nincs külön tápcsatlakozó (az az 59x sorozat jellemzője, hogy külön tápolható és akkor már rendes teljesítményre képes), illetve a 4 Ohm-nál kisebb terhelést is csak a nagyobb széria (59x) szereti, ahol váltókapcsoló van rajta, de teljesítményben nem változik, csak az impedanciát módosítja. Kicsi D-osztályos erősítő, nem a 3 Ohm-ra van tervezve, szinte biztos, hogy gyors halál lesz a vége... Ha a hangerővel szeretnél előbbre jutni, akkor pl. vegyél Blam Relax szettet, ami 4 Ohm-os, de nagyon magas az érzékenysége - és meg is érkeztél.
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz davidcsaba93 #76303 üzenetére
Ami a low budget egyik kiemelt versenyzője, az a Focal Sub P25 DB, ennek 21,2 L-es láda volt a tökéletes, szóval 20 l-ben már gyönyörűen fog szólni. Duplatekercses, 2 vagy 8 Ohm, 250W, nagyon érzékeny. Símán kihajtja az erősítőd. Új ára olyan 100-125 EUR (a sugárzó) szokott lenni.
A 25-ösök ligájának tetején, ha zárt ládáról beszélünk, akkor sok autóhifisnek ez a végállomás:
JL Audio 10W3v3-4. Innen már csak nagyon sok pénz elégetésével lehet drasztikus javulását elérni. Nekem 24 l-es zárt ládában csodát művel.De a JL-ek jellemzően zárt ládára vannak tervezve, kis térfogatra, szóval azokkal nem lősz mellé...
Például:
10w0v3-4
8w1v3-4 - ez csak 20as, kis ládához, de overkill az erősítőd neki
Nem JL-ből:RS-X 10 - zártban 20 liter az ajánlott
cwrt102 - kifejezetten helytakarékos (lapos kivitelű), de bírja a gyűrődést, elég "amerikai" hang
cwrt82 - mint a fenti, csak 20-as sugárzó, még kisebb ládábanÉs ha valami brutálisat szeretnél, a Focal nagytesója, 35 l-es ládában tökéletes.
Minden ajánlásom csak zárt ládára vonatkozott. Ha jelentősen nagyobb lesz a térfogat az ajánlott / optimálisnál, lassúnak fogod érezni a hangját. Az ajánlott és az optimális nem mindig esik egybe! Javaslom a WinISD, UniBox programokkal való tervezést, vagy Androidon a SpeakerBox Lite-ot.
Ha egy kicsit kisebb a láda az optimálisnál, vatelinnel be lehet csapni, bizonyos korlátok között.Ládát készen vennél, vagy csinál(tat)nál?
[ Szerkesztve ]
-
Shinjike87
aktív tag
Sziasztok, kérdésem az, hogy melyik max. 20.000 Ft-os 1 din-es fejegységnek jó annyira a hozzáadott külső mikrofonja, amelyikkel beszélni is tudok és nem csak a tenger zúgását hallják tőlem? Látom az összefoglaló 18-20e Ft-os kategóriáját, de nem tudom, melyikhez járhat mikrofon és az jó lehet-e.
Van egy Kenwood KMM-303BT egységem, tehát ha egy külső mikrofont tudtok ajánlani, nekem az is jó. Ami van hozzá jelenleg, egy kalap szar, a neten meg nem tudom mennyire használhatók azok az 1000 Ft-osak...Előre is köszönöm.
-
Rush77
aktív tag
Sziasztok!
Tanácsot szeretnék kérni.
Adott egy 2008-as Ford C-max gyári 8 hangszórós Sony rendszerrel.
Ezen szeretnék javítani/változtatni.
Erősítőt meg ládát nem tervezek.Fejegység gyanánt valami Android Auto képes cuccot szeretnék.
Ezt néztem ki egyelőre de ha van más tipp ebben az árkategóriában (100-160k) azt is szívesen veszem.
PIONEER SPH-DA160DABTovábbá szeretnék komponens szettet is cserélni de nem tudom milyet*. (erre a keret kb 25-35k)
* Gondolom csak az elsőt érdemes megtartani?+ lenne ajtó rezgéscsillapítás
Zenéből kb minden megy, legfőképpen Spotifyról.
Rap/Hip-Hop, Elektronikus, Pop.Köszi.
-
szbalogh
őstag
Hú mekkora macera ezt a "plug-and-play" szettet is beépíteni!
Kicseréltem a négy törött patentfület.
A nem törött patenteket kihúzkodtam, csinálnom kellett hozzá célszerszámot. Kaptak kis szilikonsprayt, így már nem kell tépni, hogy alapállásba pattanjanak.
A beépítő keret túl magas, nem megy vissza a kárpit. Bluetack-el néztem hol akad meg, szerencsére nem pont a membránba...
A kárpitról levagdostam a kilógó bizbaszokat és 5mm-t levágtam a keretből. Még marad 3-4mm az üveg előtt.
De ami nem fér a fejembe, miért van 45 fokkal elforgatva a hangszóró a kereten? Olyan nehéz lett volna még egy szett lyukat betervezni? Nem fog látszódni csak a tudat, hogy mögötte keresztben van... örökre kísérteni fog Nem fúrok új lyukakat!
Sajnos a belső fémlemezt nem tudnám egykönnyen leszedni, az egész üvegemelő mechanikát le kéne bontani. Viszont a csavarok kiszedésével annyira felhajtható az alja hogy alulról be tudom majd tenni a rezgéscsillapítót.
Egyébként iszonyatosan rezeg ez a nagy ajtó, félek, hogy nem lesz elég a bitumenlap.
Ide [link] tettem fel képeket.Nick: HE_Storm
-
Rush77
aktív tag
Szia.
Igen, az érintőgomb témán én is gondolkodtam.A komponens szett cserére pedig mindenféleképpen cserélném. A kérdés arra irányult, hogy a hátsók mennének a kukába vagy azokat is cseréljem?
Igazából színpadképről beszélni az én esetemben nem annyira releváns ilyen téren mert legtöbbször kisgyerekek ülnek hátul és ezért merült fel kérdésként (még ha nem is volt egyértelmű), hogy mind a 4 ajtóban cseréljem vagy sem.
Illetve komponens szettnél az adott ársávban ha tudnátok ajánlani valamit azt megköszönöm.
Közben néztem ezt a fejet is.
SONY XAV-AX3005DB -
Lite
őstag
válasz szbalogh #76307 üzenetére
Figyi, szerintem ezt fordítva szerelted be... Az alja és a döntés (ha jól láttam a képeken) arra való, hogy minél inkább magad felé tudd fordítani a mélyközepet... Vagy, ha nagyon íves az ajtó, ne a pedálokra szóljon a sugárzó. És kárpit mögé nem szokás koaxot tenni, hanem komponens szettet. Ha kevés a hely, abból vannak lapos (kb. 4 cm teljes magasságú) mélyek, az átlag 6,8-7,5 cm magassággal szemben pont ilyen miatt. A Polo-ban tutira van vagy az A oszlopon, vagy a szélvédő alatt magasnak hely.
Egyébként a P&P beépítése egyáltalán nem bonyolult, ott a táppal variálnak. Más kábelkötegnél talán nem is kell majd egyáltalán. Sőt, ott szubot is szerel, az már garanciavesztés...
A szigeteléshez gratula, az nagyon nagy előrelépés lesz a hangban!
[ Szerkesztve ]
-
Marchello19
tag
Így hirtelen úgy tűnik, hogy jól van fent, máshogy nem tudná felrakni. (a nagy lyukak be vannak mélyítve, hogy fel lehessen csavarozni a keretet az ajtóra a hangszórók alatt).
#76307
Ez az a beépítő keret, amit a hangszórókhoz kaptál? Lehet, hogy jobban járnál egy autóspecifikus MDF kiemelővel, amin te tudod meghatározni a hangszóró felfogatások helyét. Csak ott érdemes előfúrni a lyukat a kereten, mert ha kapásból küldöd bele a csavart, széttépi (aztán lehet, hogy csak az enyém volt ótvar minőségű ).[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz Marchello19 #76311 üzenetére
Én onnan néztem, hogy a támasztó peremet vágta le. Bár lehet, hogy tévedtem...
-
szbalogh
őstag
válasz Marchello19 #76311 üzenetére
Köszi hogy megnéztétek.
A peremmel kifelé kell feltenni, mert a másik oldala akkor passzol tökéletesen a lemezre. Nem látom szerepét annak a peremnek, lehet hogy másik kocsinál van.
Egyenlőre a képen csak próbálgattam. Ma fogom megcsinálni a beépítést.
Van magassugárzó az A oszlopon, az is szól. Kipróbáltam jó lesz így.Nick: HE_Storm
-
Lusu
aktív tag
válasz Marchello19 #76311 üzenetére
Az MDF nem egy strapabíró alapanyag, egyetlen előnyét a nevetségesen könnyű megmunkálásban látom. De ahogy írtad is, ha nem fúrsz elő a csavarnak reped, ha pedig nedvességet kap, onnantól világvége.
Rétegelt lemez, nehezebb megmunkálni, de az tartós lesz. -
cometee
friss újonc
Sziasztok!
Sokat olvasgattam itt. Látom jó helyen járok sokan vagytok és sokat tudtok.
Első sorban segítséget szeretnék kérni.
Kondit szeretnék a rendszeremhez. Azonban csak kis gagyikat lehet kapni manapság az sem valós tudás.
Minimum 4 fahrados de ettől nagyobb is jó lenne! Igazi nagy izmos kellene mint a régebbi időkben voltak. Ma már képtelenség felhajtani ilyeneket. Állítólag nem is nagyon gyártanak.
Szóval, ha valaki tud nekem szerezni vagy iránymutatást adni honnan miként akko baromi hálás lennék! Az sem érdekel ha 100 ezer forintba kerül.
Sajnos semmi más lehetőségem nincs a rendszer hibájának kiküszöbölésére.
Ha érdekes lehet a teljes sztorim akkor leírom.
Köszönöm a segítséget! -
-
szbalogh
őstag
válasz V8engines #76318 üzenetére
Ja hát igen jó lenne Meg is van a gyári szervizkönyv de nem találtam benne hogy kell.
Mindegy, ahogy írtam alul el lehet annyira húzni, hogy beférek egy kézzel. Jó lesz.
Csak azt nem tudom hogy osszam el a bitument. Legszívesebben a külső lemezre és a belső műanyagra tenném a legtöbbet.
Ezekről az építkezésben használt öntapadó bitumenről mi a véleményetek? Kb fele áron lenne négyzetmétere. pl [link]
Tegnap egész nap esett az eső, nem tudtam sokat haladni.
A felfogató keret réseibe tettem homokot és lezártam műanyag ragasztóval. 80g helyett így 190g lett. A homok talán jól elnyeli a rezgést.Ja hogy csak azt a két csavart kell kitekerni és az üveg meg bent marad?
[link] Így mindjárt más. És talán a zárat is meg tudom olajozni.[ Szerkesztve ]
Nick: HE_Storm
-
cichlid1
tag
Sziasztok, remélem jó helyre írok, de tanácstalan vagyok, pár éve vettem az Opel Zafirámba egy modellspecifikus androids Eonon fejegységet, ami jelenleg nem működik, be se kapcsol, néha a gombjai elkezdenek világítani de a kijelző akkor sem kapcsol be. Próbáltam keresni szervizt ami megnézné hol a hiba, de ébenföldön nem találtam olyat aki fejegységet javítana. Van ötletetek hova vihetném ahol rá tudnak nézni? Előre is köszönöm!
-
Lusu
aktív tag
válasz Ear001 #76315 üzenetére
A rezgéselnyelős részét nem is vitatom, de azért kérdezem, van ennek bármi jelentőssége abban az esetben, amikor a kiemelő gyűrű körül bármit is veszel számba, 100x jobban fog rezegni mint az a rétegelt lemez gyűrű? Szobában egyértelmű előny, de egy autóban nem ez fogja a megváltást hozni. Vajon megéri a szopást az észrevehetetlen akusztikai előny a kétséges felületkezeléssel? Mert lássuk be, ahol betekered a csavart, akár egy tessauer anya betétbe, ott a légnedvesség kérlelhetetlenül utat talál, elkezd hízni az MDF, reped a lakk...
-
szbalogh
őstag
Na sötétedés után egy órával kész is lettem Tettem fel pár képet még drive-ra [link]
De jó hogy mondtátok szedjem le a belső lemezt! Az ablakemelő mechanikát is kitakaríthattam és kicsit megzsíroztam a síneket és megolajoztam a bovdeneket. Sokkal könnyebben megy az ablak végre.
A keresztmerevítő nincs a külső lemezhez hegesztve. A kettő közé gyárilag valami gumiszerű cucc van benyomkodva, ami teljesen elporladt. Ide is tettem kicsi tapétát, fentre 2 réteget, az aló részre 4 fért be.
Ja a beépítő keret aljára a lemez felé tekertem egy réteg kétoldalú ragasztószalagot, hogy a műanyag ne közvetlenül a fémen zizegjen. A keret és a hangszóró közé ment a gyári hangszóróval kapott szivacsszalag.
Minden szépen passzolt, a patentek rendben bekattantak, a hangszóró 2-3 centire van a rácstól. Nincs róla kép de a fastring középső korongját a hangszóró mögé tettem. 1-2 centit le kellett vágni belőle, mert beleért az üvegbe.
Nagyon szépen szól így négy magassugárzóval is, pont elölről hallani a zenekart. Nem gondoltam, hogy valaha ennyire fogok örülni Mozart-nak ... hirtelen ez a CD volt
Vasárnap fogok vele autókázni, alig várom.Azon gondolkodom, hogy az Opelemnek is meg kéne csinálni a az ajtó rezgéscsillapítást mert kb olyan becsukáskor a hangja, mint egy Nivának. Hosszú ajtós az is, TT.
[ Szerkesztve ]
Nick: HE_Storm
-
V8engines
tag
válasz szbalogh #76319 üzenetére
Én zárral együtt szedném ki és úgy maradna gyári állapot. Úgy látom, a videóban szereplő Polo már volt taknyolva -így valamivel lehet gyorsabb a dolog (nem kell kiszedni a kilincset a zár miatt)-. Már vezeték kötegelő fogta, a két beütős patent helyett.
Oké, látom túl is vagy rajta.
Gratulálok, csak megoldottad.
[ Szerkesztve ]
-
-
DaFok
csendes tag
Sziasztok,
Van a kocsiban egy komponens szett. Először Kicx STC 6.2 volt a saját váltókkal, közepekkel magasokkal. Elkezdett a jobb oldali magas néha pattogni(?) zene közben. Idegesítő volt hosszú távon ezért elkezdtem cserélni az alkatrészeket és keresni a hibát.
Első körben egy Kicx ND-25S került be magasnak, a hiba maradt.
Utána cseréltem a gyári STC váltókat egy régebbi Axton-ra ami 4k Hz körül vágott, a hiba maradt.
Jelenleg a közepek le lettek cserélve Excursion SX 6M-re, a magas maradt az ND-25S, a váltó le lett cserélve egy Kicx ICQ szett váltójára. Került be az első szettre egy Sony XM-2025 és teljesen új kábelek az erősítő és az első komponens közé.
Most a pattogás teljesen random jön elő és a bal oldalon. Szeretném majd cserélni a magas sugárzókat valami normálisra, de amíg nem szüntetem meg a hibát addig nem.
Merre induljak el szerintetek? -
Lite
őstag
Kábelezést átnézted? Mintha egy kontaktod valahol nem lenne az igazi (kilazult), vagy a fejegység is ludas lehet (egyik rca csatlakozónál testelés eltört/elengedte a forrasztás, random úthibákon elmozdul, stb.).
A magassugárzót direktben, váltó nélkül (akár a sajátja, akár a fejen vágva) nehogy rákösd a cuccra, gyorsan el fog halálozni!
Esetleg más kábelnél hiba, ami szikrázik és megzavarja azt a magast? A két sugárzót megcserélve (jobb-bal) is ugyanez a helyzet?
-
Rush77
aktív tag
Sziasztok!
Közben nézelődtem de teszteket nem nagyon találtam szóval kérdeznék.
Az alábbi szettek közül melyik lenne a javasolt?
Erősítő nem lesz (egyelőre) viszont az ajtók kezelésbe lesznek véve.Fejegység SONY XAV-AX3005DB lesz.
Ha van más hasonló árban lévő android auto képes fejegységről tapasztalat, szívesen olvasom.Szettek.
KICX STC-6.2
Köszi
-
Lite
őstag
válasz Rush77 #76331 üzenetére
Szia!
Ebből a csapatból a Hertz-et választanám, mivel az a legérzékenyebb, így fejről hajtva a legtöbbet ebből lehet kihozni. Minőségre azért ez nagyon az alap kategória. Ennél kicsit jobban járhatsz a Gladen Alpha sorozattal, ami 3 Ohm-os kivitelben, szintén elég érzékeny szett, hangerőben ugyanide fogsz érni, de kezelt ajtók esetén sokkal jobb minőséget fog nyújtani. Ha egy kis erősítőt is betennél, egész más világ nyílna meg...
A fejegységről nincs tapasztalatom, bár ahogy olvasom, ez elől 2, hátul 1 DIN?
[ Szerkesztve ]
-
Rush77
aktív tag
Szia!
Köszi a javaslatot.
Sejtettem, hogy ezek nagyon alap szettek (bár gondolom a gyárinál így is jobbak - C-max gyári Sony).
Régebben egy másik kocsiban volt nekem Hertz DSK szett és azzal nagyon meg voltam elégedve.További kérdés, hogy amennyiben a hátsó ajtókban lévő szett kikerül a kocsiból, annak ellenére érdemes ott is kezelni az ajtókat?
Maga a komplett beépítés relatív szerény budget lesz (kb 200-250k anyag tekintetében)
Amúgy erősítőből mik az ajánlottak ilyen budget kategóriában? 2 vagy 4 csatornás lenne jó?
Köszi
-
Lite
őstag
válasz Rush77 #76333 üzenetére
Ha hátsó ajtókba nem kerül új hangszóró, vagy nem lesz használva, azzal ne foglalkozz. Sokadik lépés lenne a kocsi teljes rezgéscsillapítása...
Ez a fejegység kicsit furi nekem. Van ugyan szub kimenete, de nincs időkorrekció, sem DSP. Csak egy 10 sávos EQ. Viszont így - FELTÉTELEZEM - az aktív vágást nem tudja. Innen kezdve az első ajtóban a szettet saját váltójával kell használni, tehát az első ajtókhoz elég a 2 csatornás erősítő.
Ha szubot vagy hátsó ajtókat is szeretnél, akkor érdemes a 4 csatis, vagy még egy 2 csatis (hidalható), vagy 1 monoblokk a szubnak.Ha nem fejleszted tovább a rendszert (azaz csak az első ajtók megdolgozva, abban szett, gyári váltóval), akkor elég egy korrekt kis 2 csatornás erő.
A gyárinál akkor lesz jobb a szett, ha az ajtó ki van szigetelve és tudod EQ-zni. Erőstővel meg főleg.
Az üres ajtóba betéve viszont csalódás lesz! A gyári cucc azért ki van találva valamennyire, az ajtóhoz, fejhez készül. Ellenben, ha beleállsz a szigetelésbe, akkor azért jelentősen jobb lesz a vége, beálltások után.[ Szerkesztve ]
-
Rush77
aktív tag
Köszi. Ez sokat segített.
Közben tovább gondolkodtam és lehet elengedem az érintős fejet. (igazából a Navit megtudom oldani és a nem multimédiás fej is kezeli a spotifyt)
Namármost.
Ezek közül szerintetek melyiket lenne érdemes választani?
Ahogy nézem ezekben már van DSP és időkorrekció is.Köszi.
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz Rush77 #76337 üzenetére
Ebből a repertoárből egyértelműen a DPX-5200BT a nyerő, ha a DAB nem kell (Magyarországon néha van kísérleti adás, de konkrétan semmi értelme).
Ami pro a Pio-khoz képest: újabb, magasabb bitrátájú , stb. file-okat is lejátszik (192kHz/24bit), wav és flac formátumban is (Pio csak flac 96/24, wav 48/24 max)
Ami con a Pio-khoz képest: bonyolultabb a crossover része (bár finomhangolhatóbb), kicsi máshogy működik az időkorrekciós blokk, mint a Pio-n, de ugyanúgy elérhető vele a kívánt hang!Ami viszont az összesnél gáz: Preout 2-2.5V ?! Ez azért már évekkel ezelőtt, főleg a Kenwood-oknál 4V volt (erősítő használata esetén van jelentősége, amúgy nem).
Update: Kenwood DMX9720XDS abszolút csúcs. 5V preout, mint a régi szép 80PRS-en...
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz Rush77 #76340 üzenetére
Nem szentírás, de a 4V-os fejegységekkel általában (nem 100%-ban!) kevesebb volt a zajosodási gond, kevésbé érzékeny a környezetére. Minőségre nem emlékszem, hogy lett volna különbség (álló motornál)
De a profi(bb) és komoly fejek azért nem véletlenül nem 2V-osak. Lásd a talán legnépszerűbb fejet az autóhifivel komolyabban foglalkozók körében: Pioneer 80 PRS, ami 5V-on megy...(Saját tapasztalatom, hogy ugyanabban az autómban, ugyanaz a hangtechnika/rendszer kínlódott a 2.5V-os Pio-val, sípolni kezdett, vagy az index zavarta, ha olyan kedve volt, a generátorzajt is összeszedte, vagy ... Szóval elegem lett, kihúztam a fejet, kicseréltem egy Kenwood KMM-304-re (4V-os kimenő) és láss csodát, soha többé nyűg vele.)
Mondjuk, ha nem egy nagy dögöt akarsz tenni a kocsiba, hanem egy kicsi D-osztályos erősítőt a kesztyűtartó mögé (pl. Focal Impulse 4.320), semmi gondod nem lesz, ha rövid, jól árnyékolt kábellel, ügyesen elvezeted a jelet (mindent a fejen fogsz állítani, nem kell sokat az erősítőhöz nyúlkálni).
Ha a csomagtartóba kellene elvinni a jelet és majd aktívra áttérsz (lejtő... ) , akkor azért már több rizikót tartogat...[ Szerkesztve ]
-
Rush77
aktív tag
Köszi.
Így már világos. Illetve csak részben de majd ha fejben összeállt teljesen a dolog akkor felvázolomKérdés. A JVC fejegységek milyen minőséget képviselnek?
Csak mert a JVC Kenwood egy cég elméletileg.Amúgy meg ezt találtam 4V Preouttal.
Tudom ez is DAB.
[ Szerkesztve ]
-
Lite
őstag
válasz Rush77 #76346 üzenetére
Jók a JVC-k. A Kenwood-dal már valóban egy cég, régen kb. az volt az érdemi különbség, hogy a hangjuk egy kicsit eltért. A Keni volt az elektronikusabb, a JVC középtartománya kicsit más volt, azaz, aki elektronikus zenét hallgatott, annak talán inkább a Keni jött be, hangszeres zenére pedig talán inkább a JVC. De utána a rendszer többi része még nagyon sokat befolyásolt...
Nyugodtan veheted, ez a lényeg. De ponotosan mit is szeretnél a fejtől? Ezek már nem érintősek!
Amit néztél, annak a DAB nélkül verziója (van egyáltalán DAB antennád a kocsiban?):KW-X850BT , bár ez csak 2.5V...
Illetve mennyire fontos a nagy felbontású zenék lejátszása? Mert ezek csak FLAC 96/24-et tudnak. (Ami bőven elég, csak vannak olyan mások, mint én, aki már WAV-ban rögzíti a zenéit... )
[ Szerkesztve ]
-
Rush77
aktív tag
Így menet közben azért sok minden letisztult (ezúton is köszi mindenkinek aki segít ), illetve átgondoltam bizonyos elvárásokat.
A fejegységnél először gondoltam az Android auto kompatibilitásra (főleg navi miatt). De aztán végig gondoltam és igazából nem szükséges nekem az android auto mert telefonról is tudok navigálni szóval érintőkijelző kilőve.
Zenét Spotifyról (nem tudom, hogy ott a legjobb minőség mit takar) hallgatok főleg és ezért is szeretnék váltani fejegységet mert a gyári Sony az csak hívásra jó. Zene átvitelt nem kezel BTn.
Zenei stílusok: Elektronikus (főleg deep house és progressive), Rap, Hip-Hop, PopA másik aspektusa a váltásnak az az, hogy az előző kocsiban lévő szetthez képest nem vagyok maradéktalanul elégedett. (Nissan Almera, JVC KD G721 fejről hajtva volt Hertz DSK szett elöl és Hertz DSK ovál a kalaptartóban).
DAB antennám nincs. Igazából, hogy őszinte legyek ha esetleg valamilyen paraméterben/funkcionalitásában a DABs verzió alkalmasabb/jobb lenne (például nem csak 2V kimenet van ez csak egy példa) akkor a DAB megléte nem érdekel annyira.
DE, hogy folytassam a
hülyeségemgondolatmenetetTudom, sok mindenki számára hülyeség de szeretném "megtartani" a hátsó szettet is (mármint lecserélni).
A következő opciókban gondolkodtam és ebben kérném a segítséget.
1- Ajtószigetelés mindenféleképpen lesz. Első + hátsó (erre is szeretnék tippet kérni, hogy milyennel lenne érdemes ami nem egy vesébe kerül) Ezeket néztem egyelőre
- STP BLACK SILVER DOOR PACK
- GLADEN AERO 2 DOOR KIT STANDARD2- Fejegységnek ez az előbb belinkelt KW-X850BT jónak tűnik (bocsi az állandó variálásért de annyira nem értek hozzá)
3- Hangszórónak pedig ezek között vacillálok (előre és hátra is 1-1 szett)
- GLADEN AUDIO ALPHA 165
- JBL STAGE2 604C 2***És itt felmerül a nagy kérdés. Ez a fejegység, megtudná hajtani rendesen a szetteket vagy mindenféleképpen tervezzek erősítőt?
4- Ha mindenféleképpen szükséges erősítő akkor ugye 4 csatornás kell. (ezeket néztem bár semennyire sem értek hozzá)
- MACAUDIO BLK 4000
- AUDIO SYSTEM CARBON-240.4
- RENEGADE REN1100 MKIII
- ALPINE BBX-F1200Szóval dióhélyban ez az elképzelés.
Lehet, hogy hülyeségeket írok de pont azért kérdezek.Köszi a további tanácsokat
Új hozzászólás Aktív témák
● A topikban TILOS hirdetni!
● Az összefoglaló elolvasása kötelező, a legtöbb kérdésre választ kapsz.
● Az összefoglalóban megtalálható kérdésekre NEM válaszolunk.
- Jbl Quantum Duo hangfalpár (új, bontatlan)
- Kezdő gamer Dell noti (i7, 16 GB ,256 SSD, 2 GB VGA) AkciÓÓ!
- ASUS TUF Nvidia RTX 3070 OC Gaming 8GB
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RTX 4070 TI 12GB / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
- ÚJ AM5 GAMER PC! AMD RYZEN 5 7600 / RTX 4070 12GB / 16GB DDR5 / 500GB NVME / - AKÁR Ryzen 7 7700X
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen