-
IT café
Android felhasználók OFF topikja
Új hozzászólás Aktív témák
-
r4z
nagyúr
válasz norbert1998 #17241 üzenetére
Vezetted valaha őket? (Ha az 1998 születési év, vedd tárgytalannak a kérdésem)
Mert ha igen, akkor nem mondanál ilyen sztereotip hülyeségeket. A német nem kéne, de a belépő kaki francia igen? Olyan rossz vezetni a legújabb Me-ganét, hogy undorodva ülök be a balegybe. Nulla visszajelzés, a kormány olyan, mintha egy tál pudingban tekerném a rudat, a futómű geometriáját pedig a zöldes orrváladékhoz tudnám leginkább hasonlítani, hogy az 1.5-ös dci fennséges erejéről ne is beszéljek. Az 1980-as évekből származó 8 szelepes Endura-D TDCi hülyére veri dinamikában, pedig az adatokat tekintve nulla a különbség. Visszasírom az MK2.5 Focust, élénk egy dög volt.
Elektromos autót meg vezessenek csak a sötétzöldek meg a sznobok. Én maradok a fosszilis üzemanyagoknál.
Ja, amire gondolsz az az Avantime.
Micsurin: Haggyukmán, 2-3s 1-ről 12k-ra? LFA! 0.6s 1-ről 9k-ra egy 4.8 literestől
[ Szerkesztve ]
Into the void, into the emptiness, into the place beyond form
-
Tomi_Ohl
veterán
válasz no more #17197 üzenetére
Nulla támogatás? Te eddig hol voltál? ÖSSZES telefonjukat frissítették 4.4-re vagy 5.0-ra (Mi1-et kivéve, 2011...), hetente foltozgatják őket, új fícsöröket kapnak... Ezek után ilyet nekem ne mondj.
Ami igaz, hogy ritkábban frissítenek android verziót, volt, ahol 3 verziót is kihagytak, aztán frissítették a legújabbra.Xiaomi Mi 9T Pro, valamint Mi 5S és Mi 3W a parkolópályára rakva.
-
w333
félisten
válasz no more #17251 üzenetére
Hmmm S3 LTE az jó régi sz*r ... nekem is volt zongoralakk feketében el is adtam kb. 2 hónap után és akkor fogadtam meg hogy Samut soha többé, aztán 3 év után mégis vettem egy S6 -t ... teljesen más sokkal erősebb brutálisabb a fényereje, komolyan nagyon zavaró (vagyis számomra az) i6 -n is csak 50% használom + Autó fényerőn mert a magasabb fényerő már tényleg zavaró
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Micsurin
nagyúr
-
no more
veterán
Ne is tedd 50% fölé, mert lemerül fél nap alatt. Az M7-ben ez is tetszik, hogy intelligensen fényviszonokhoz állítja a fényerőt. Napon 100%-on van értelemszerűen, sötétebb helyen lejjebb veszi, teljesen sötétségben meg leveszi minimumra... Sonynál ezt nem értettem, hogy plusz-mínusz 10%-ot állít a fényerőn automatán... Mi értelme?!
(#17253) Tomi_Ohl: És milyen a gyári Lollipop, amit hivatalosan adtak ki a telefonodra?
[ Szerkesztve ]
Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx
-
no more
veterán
válasz Just_Reboot #17261 üzenetére
Főleg, hogy lassan M-en lesznek a Nexusok, a Xiaomi-k meg KitKat-en vannak még mindig.
Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx
-
no more
veterán
Napi LOL Xperia Z5.
Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx
-
w333
félisten
válasz Just_Reboot #17266 üzenetére
Én pedig azt hogy a 4K kijelzővel nem elég hogy laggolni fog de a Snapi 810 -el pedig olvadni fog az üveghátlap, ezeknek tényleg elment az eszük ?
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
no more
veterán
Milyen már, hogy ma meg akarták venni tőlem a villamoson a One-t?
Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx
-
norbert1998
nagyúr
válasz Micsurin #17247 üzenetére
Lexus LFA? 0.6 másodperc alatt alapjáratról 9500-on? és ezt egy V10 tömegének mozdításával, nem nyanvadt két kis hengerecskéét.
RazorGTR1 Történetesen egy halott turbós 1.5 dci-s Thalia-nk van, a 82 lovas variáns, és hajtom. És elég jól megy, még halott turbóval is. És a kormánnyzással sincs semi bajom, teljesen jó vezetni. Szeretem. Azon kívül vezettem 97-es Corsa swing-et, 1.7-es szopódízel, 60 ló, meg olyan 2010 körüli Stilo kombit, 1.9 jTDI-t, ez a 120 ló körüli változat volt.
Az 1000MB meg szintén a feeling miatt kéne, de mint mondtam, vagy hasonló, mint pl a chevi, az is abból az időből származik. Nekem olyan kell.
Captur-t próbálnám. maga az autó tetszik, és remélve, hogy jó. De BMW, meg német elvből nem kéne, még ha messze a legjobb autók is lennének, minden máshoz képest is.
Avantime-nak a feeling-je kell
Szerk:Ó, látom írtad az LFA-t te is
Z5 fact: Egyik sony mobilra se ér a gari, ha beázik. Mikor a szervízben tesztelik 95%-ban azt mondják, hülye voltál és nem csuktad be az ajtót. Annyi idő alatt nem ázik be 95%-a, hogy jelezzen nekik. Ők nyilván spécin a helyére illesztik, talán ki is pucolják előtte a csaltakozókat.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #17273 üzenetére
Akarod , hogy vesézünk ? Nem hiszem Csak kezdésnek , az R1 (08) az 4 hengeres , khm... és kicsit más nem lehet hasonlítani....
lfa... a hajtorud nem kell a fotengely csapokat tolni , nem kicsi ellenálás csökkenés
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #17275 üzenetére
.... én rá csak legyek már 24 [link] ha lesz állás lesz pénz , sporolás erre
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
nagyúr
-
r4z
nagyúr
válasz norbert1998 #17273 üzenetére
Egyszer majd ülj be egy öreg BMW-be (mondjuk egy E30 318is-be), és kínáld meg rendesen egy kanyargós hegyi úton. Nyers, közvetlen. Mindig tudod, mi folyik az úton, mit csinálnak a kerekek. Érzed, mikor kezd el mászni a hátulja. Elsőkerekesnél pedig, hogy mikor kezd el csúszni, ami egy jobb futóművel igencsak későn következik be. Ez az, ami nincs meg a mai autók hatalmas többségében. Ahogy az általad felsorolt autók közül egyben sem. Az elektronika tartja az úton az autót, nem pedig a jó tervezés.
Gyors példa: van egy erősen lejtős, murvás szakasz a környékünkön. Amikor a Focussal gurultam le rajta, az autó folyamatosan közvetített, éreztem, merre akar terelni a murva, merre fordulnak a kerekek. A Megane-nál semmi. Rángatja össze-vissza a kormányt, de nem mond el semmit a kinti viszonyokról, érzéketlen az egész.
Micsurin: Nem azon múlik a különbség. Egyszerűen annyira lecsökkentették a mozgó tömeget, hogy ilyen könnyen fel tud pörögni - állítólag olyan könnyű a motor, mint egy V6. Nem véletlenül mondják, hogy az LFA nem más, mint a mérnök nedves álma.
[ Szerkesztve ]
Into the void, into the emptiness, into the place beyond form
-
norbert1998
nagyúr
Nem mondanék nemet semmire, mert igazából kiváncsi vagyok mindenre, szóval, ha lesz rá lehetőségem, tuti kipróbálok mindent. Egyelőre ez a 3 autó jutott. A Corsa-ával kemény 3 km
A Thalia-val kb 5000, míg a Stilo-val 1500 körül, ezen tanultam. Ja, meg a motorommal 200 km. És ennyi az össz vezetésem. -
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #17280 üzenetére
robogósegédmotoros ....[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #17282 üzenetére
Pont akkora az esélyem a tolószékre mint neked ha az 50-sel kavirnyálsz , egy babettával is meg lehet murdelni , egy 125 2T meg a kényelmes váltás , mert nem egy 50 valamiről megyek a 600 R6 vagy Hornetre (ami a cél lenne majd... )
A kocsiról meg a stb... integra történetét ajánlom. Ha most a pingvon (ak nincs nincs ) itt lenne , biztos linkelné.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
norbert1998
nagyúr
válasz Micsurin #17283 üzenetére
hát a bicikli tricikli után, igen, az.
...ami a cél lenne majd, minimum 10 év múlva, mire lesz tapasztalatod. volt itt gyerek,elvitte tapasztalat nélkül a 125-öst, 3km után az árokban volt, szanaszét törve... aztán hónapokig sínben, stb.
Integrát hallottam, olvastam. Sajnálatos
De azért egy motoron hol van légzsák? Hee? Meg bizt. öv?
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz norbert1998 #17284 üzenetére
Igen mert minden kezdő motorosnak koccania kell , pls , bullshit.
szrk.: és ha tudnál olvasni 8 év , 8 , múlva lenne a 600-as majd a cél mert addig a 125 2T-vel meg lesz a rutin , és akkor már csak az erő kerül az ember alá , amit nem kell feltétlen kihasználni , sőt nem is egézséges.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
s3nsitivity
addikt
Mi a fene ez a 90 új hsz?!
Éledezik a topik?" Widespread acceptance of an idea is not proof of it's validity " (Robert Langdon)
-
Balathruin
veterán
válasz s3nsitivity #17286 üzenetére
-
w333
félisten
-
no more
veterán
HAHA, most lehet elbúcsúzunk egy hétre srácok. #csakahtc
Samsung Galaxy S7 Edge Black Onyx
-
w333
félisten
válasz no more #17292 üzenetére
El kell engedni ... nem kell az ilyenekkel foglalkozni, sajnos az ilyen emberkék miatt utálják az emberek az Apple termékeket, pedig egyáltalán nem rosszak sőt, csak ugye ez már beépült a köztudatba, az ilyen fanatikusak miatt
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Micsurin
nagyúr
válasz Balathruin #17294 üzenetére
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
w333
félisten
válasz Balathruin #17294 üzenetére
Szerintem ezt csak azok mondják akiknek nem volt még ilyen telefonjuk !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
-
Micsurin
nagyúr
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Just_Reboot
addikt
válasz Balathruin #17294 üzenetére
+1
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest