- Microsoft Excel topic
- Windows 10
- Mesterséges intelligencia topik
- Aliexpress tapasztalatok
- Rendszergazda topic
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Zimbabwébe ment a Starlink
- Kaspersky Antivirus és Internet Security Fórum
- DIGI kábel TV
Új hozzászólás Aktív témák
-
Sose fogják (akarni?) megérteni miről beszélsz. Alapvetően a mai helyzetet veszik alapnak, hogy az NV-nek nagyobb a piaci részesedése, így csak az az út lehet jó, amit az NV jár. Az is baj, hogy az AMD nem elég pszichopátiás működésű cég, inkább jövőtálló, rugalmas architektúrát csinál, ami a fejlesztőknek kedvez, stb. Ha pedig minden érv elfogyott, akkor jön a primitív hozzáállás: nem érdekel a jövő meg a technoblabla, most jó minden NV-n, kit érdekel az AMD?
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Petykemano
veterán
(#24173) HSM
Szerintem egyetértünk
(#24172) VTom
Nem azért nem indítanak a csúcskategóriában semmit, mert arra várnak, hogy majd a közepes is elég lesz, ha beérnek a konzol-örökségek.
Hanem mert nincs pénzük. Nincs pénzük jót fejleszteni.
A) Nincs pénzük fejleszteni, ezért a fejlesztéseiket hozzáigazítják a konzolok fejlesztéséhez, és így az egészet mással fizettetik meg, vagy ugyanazon kétszer próbálnak keresni (egyszer konzol IGP-ként eladva, egyszer pedig saját diszkrét vagy integrált VGA-ként)
B) Nincs pénzük jót fejleszteni. Van egy irány, ami felé elindultak és talán elvből, de vélhetően forráshiány miatt sem szándékoznak letérni erről azért, hogy egy épp megfelelően jót fejlesszenek. Viszont az idő nekik dolgozik. Jelenleg. Vagy legalábbis jelenleg úgy tűnik. A verseny nincs megnyerve, egyáltalán nincs kőbe vésve, hogy a versenytársak nem lékelhetik meg az elképzelést, vagy nem csinálhatnak ellentámadást.Szerintem nem cél, hogy kizárólag mainstream vga-kat forgalmazzanak.
Ha adott esetben elkészültek volna egy Fiji porttal Polaris alapokon, akkor az dobott volna a fury X teljesítényén kb 40%-ot. Ami szép. De nem érte volna el - akkor - se összteljesítményben, se hatékonyságban talán még az 1080-at se. Ugyanúgy "mindenki" Pascal-t vett volna, aki ebben a szegmensben nézelődik. Elszenvedve a presztízsveszteséget valószínűleg dollárszázmilliókat takaríatottak meg azáltal, hogy nem versengtek egy számukra nem jó terepen, és a későbbi fejlesztést kifizettethetik a MS-tal.Ugyanakkor szerintem cél, hogy kisebb egybetokozott lapkákkal oldják meg a magasabb teljesítményt. A multiadapter ezt a célt szolgálja. Azt, hogy a játék két v több gpu-t ne frame-enként váltakozva, hanem a képernyőt akárhány részletre felosztva együtt tudjon használni.
Ez egyelőre még nem látszik. Még nincsenek ilyen játékok, vagy kevés van. De szerintem a terv az, hogy a VR farvizén elárasztani a piacot 2-4 lapkás gpu-kkal, amire aztán majd szépen megszületnek a multiadapteres adaptációk.(#24183) Ren Hoek
Azt értsd meg és építsd be a gondolkodásodba, hogy az apik nem valami külső környezeti adottságok, hanem az ökoszisztéma része, amire a sikeres üzlethez hatással kell tudni lenni.
Az nem úgy történt, hogy az AMD álmodott egy nagyot, de hát mivel a környezet, a piac rajta és mindenki máson kívül csak úgy véletlenül mégse úgy alakult, ahogy az AMD álmodta, ezért elszúrták és kukában a helyük. Elszúrták. De nem azt, hogy álmodtak egy nagyot és csináltak egy valamilyen architektúrát. Hanem, hogy az ökoszisztéma bizonyos részeit nem sikerült kellő mértékben, vagy időben vagy irányban befolyásolni.Az NV tökéletesen jól csinálta. De nem csak azt, hogy épp annyi fícsőrefjlesztést hajtott végre az architektúrán, ami pont kellett. Hanem azt, hogy az architektúráját és a drivereit és az api környezetet is sikeresen tartotta kézben, sikeresen terelte a számára kedvező irányba.
A fasat-path-ok beépítését, amiket Abu említett akkor engedheted meg magadnak, ha a másik oldalról biztos vagy, de legalábbis minden megteszel annak érdekében, hogy az api környezet, amire építed az architektúrád gyors és hatékony működését nem fog megváltozni.Tehát mégegyszer: azt értsd meg, hogy nem pusztán az történt, hogy az AMD és az nvidia is fejlesztgette szépen a kis architektúráját és az AMD túl nagyot álmodott, mellélőtt, stb, az nvidia meg betalált. Az nvidia is és az AMD is nyilván mindent megtett annak érdekében, hogy a környezetet (api, middleware, stb) az architektúrájának optimális irányba terelje. Ezt korábban az nvidia sikerrel hajtotta végre. Az átmenetnek, ahogy az AMD épp formálja a maga képére ezt a környezetet most vagyunk szemtanúi. Persze a meccs nincs lejátszva. Az, hogy az AMD kikényszerítette, vagy kikényszeríteni látszik egy API fejlődést még nem jelent egyértelműen piaci sikert is. Holnap az nvidia előállhat egy olyan architektúrával, amelyiknek sokkal jobban fekszik a DX12, mint a GCN-nek. Ha politikusokról beszélnénk, azt mondanám: pont ezt fogja csinálni és úgy fogja előadni a DX12-t, mintha ők akarták volna eredetileg is.
(#24187) HSM
Szerintem 2005-2006-ban, amikor lerakták a bulldozer első építőköveit még nem látszott az, hogy a többszálúsítás hol és mikor fog kifulladni. Épp akkortájt jelentek meg az első Core2-k. Szerintem racionális volt azt gondolni, hogy 1-2 év leforgása alatt a szoftveres környezet adaptálódik a növekvő magok számához és 2010-2011 környékén már igény lesz a 4-nél több szálat kezelni képes processzorokra. A bulldozer egy olyan olcsósított architektúra volt, ami ugyan nem sikerült jobbra mint a korábbi K10 magok, de alkalmas volt a további skálázódásra. Terv szerint jött volna a Vishera után a 10 magos Komodo.
Szerintem itt se pusztán az történt, hogy elkalkulálták magukat. Persze a versenytás keresztülhúzta a számításait. Az intel minden tőle telhetőt megtett annak érdekében, hogy a saját architektúrája előnyösebbnek tűnjön. Az bizonyos hogy az intel compilere bizonyos műveleteknél egy nem intel processzor esetén a biztonság és kompatibilitás érdekében inkább nem a hatékonyabb, gyorsabb utasításra fordította a programot. Tette ezt egészen addig, míg le nem bukott és míg behozhatatlan előnyre szert nem tett IPC tekintetében, amikor már az IPC magáért beszélt.(#24192) Loha
A Core2-ig csak frekvencia és IPC volt. Onnantól számított a magszám is és utána már e három tényező optimális arányáról kellett gondolkodni. Ahogy fentebb is említettem, szerintem 2005-2006 környékén jogosan gondolhatta, hogy 4-5 év múlva jobban fog számítani az 1-2 évente duplázható magszám, mint az 1-2 évente 5-15%-ot emelkedő IPC vagy frekvencia.(#24209) Ren Hoek
A GCN egy stratégiai terv. Ami egyelőre nem hozta meg a piaci siker gyümölcsét. Ezzel együtt egyáltalán nem biztos, hogy lenne még AMD, ha akkor nem ezt az utat járják.
A GCN nagyjából egyidős az első x86 konzolokkal. Abu mintha mondott volna ilyesmit, hogy a GCN tudása soktekintetben azt tükrözi, amit akkor a konzolgyártók kértek.
Ahogy HSM kolléga is mondta, hogy a GCN-nel együtt házalt az AMD a Mantle ötletével.
Ahhoz képest, hogy az AMD az egyik legkisebb cég ezen a piacon, elég szépen haladgatnak a stratégiai terv végrehajtásával:
Fejlesztettek egy nagytudású, rugalmas architektúrát. Megszerezték a konzol piacot hardver tekintetben, amivel jókora piaci részesedést szereztek az architektúrájuknak a gamer piacon. Készítettek hozzá egy apit, ami ma már gyakorlatilag standarddé vált. A konzol piac megszerzésével rákényszerítették a fejlesztőket a GCN ismeretére és a GCN-hez való kódolásra.Nem látom gyümölcsözően sikeresnek én se. De vajon hol lenne az AMD a GCN, mint stratégiai terv nélkül? Milyen perspektívák állnának előtte?
Azzal egyébként egyetértek, hogy az újrakiadott nem csúcskártyákat, amiket csak átcímkéztek, igazán kiherélhették volna. Egy nem csúcskártya semmiképp sem lesz időtálló, akkor meg már inkább fogyasszon kevesebbet, legyen kisebb és olcsóbb.
Találgatunk, aztán majd úgyis kiderül..
-
Asbee
veterán
Én a te hozzászólásaidon szakadok, ahogy erőlködsz állandóan. Magyarul, akkor szerinted mindenki hülye, mindenki csak a marketinget nyalta be. Nem, az nvidia a jelenre dolgozik, a mr alulórajelezőkre mint te meg ott az amd megoldása.
Te milyen jövőállóságról beszélsz? Már a 970-nél is ezt trollkodtad mindenhol, mégis mai napig ott van a piacon normálisan. Csak egy példa. A játékok nagyon nem fejlődtek akkorát mint ahogy jósoltátok. Magyarul az NV jobban pozicionált a jelen helyzetre. Úgy beszélsz mintha 5-10 évre vásárolnának az emberek átlagosan vga-t.
Élmény? Jó végeredmény? Hát persze, az csak AMD-vel van.
Ideje lenne végre elfogadni, hogy a többség megveszi a vga-t beteszi a gépébe és használja. Ebben jelenleg még mindig az NV a jobb. Elhiszem, téged az tölt el örömmel, ha alulfeszelhetsz, órajelezhetsz, ventivel hűtheted pluszban a kártyát. Nincs is ezzel baj. Biztos eljön majd az az idő, amikor az AMD a technikai főlényéből nagyot kamatoztat, de ezt még mindig nem látjuk. Ezért nem a másik oldalra kéne fújni és eszeveszetten magyarázni az ellenkezőjét.(#24220) lezso6:
csak az NV-nek a marketingja sokkal jobb, ennyi.
Ez azért elég erős és fals kijelentés. De valóban igaz, hogy marketing téren, a semminél jobbat nem nehéz.[ Szerkesztve ]
-
Solymi81
aktív tag
Mik azok a dolgok amik azt jelzik, hogy a játékostársadalomnak jobb lenne a GCN illetve milyen játékok lehettek volna emiatt? Értem én, hogy jó a GCN és mindenki örülne ha már használhatóak lennének ezek az újdonságok, de erre jó lenne pár példa, mert senki se tudja, ahogy Ren Hoek írta, egy demo sincsen rá, hogy miért lenne jó, csak technoblabla.
Ráadásul a sok majd 2-3-4-5 év múlva beérik az nem elfogadható válasz, ugyanis a játékosok nem 2-3 évvel későbbre vesznek kártyát, hanem mostanra.
Lehet valami teljesen új, előremutató, de ha nem tud elterjedni akkor olyanná válik mint azok a dolgok amik meghaladták a korukat. Lásd pl. A Citroen kormányzással együtt forduló fényszóróját, amit már 1967-ben piacra dobtak.
Egyszerűen az AMD nem volt képes arra, hogy nagymértékben befolyásolja a piac fejlődését, ezért nem látunk eddig semmit belőle. Lehetséges, hogy 1-2-3 éven belül beérik, de ott van még az Nvidia is, ők se ülnek tétlenül.
A jelenlegi helyzetre talán jó példa a GTX1060 vs RX480 kérdéskör.
Legyen egy 1060-an ami most jól teljesít és várhatóan 1-2 évig még jól fog, viszont DX12 alatt nincs gyorsul, habár a driverek változtathatnak rajta vagy esetleg legyen egy RX480 ami DX11 alatt nem igazán jó, de DX12 alatt látható a gyorsulás és valószínű még fog is, ami lehetséges, hogy időtállóbbá teszi. -
#85552128
törölt tag
Ugyanilyen magyarázatot fellehet hozni a Kepler - Maxwell kapcsolat esetében is, architéktűralis eltérések miatt jobb lehet az újabb architektúra, de nem mindig és ez történt/történik most is.
A GCN DX11 jól működik a benchmarkokban, de annak aki nem a csúcskategóriában vásárol nem is az aktuális HEDT i7 proci van a gépégben, 4+ GHz-re húzva hanem egy non-k i5/i3 vagy Isten ments valamelyik Bulldozer ott pedig egy GCN minden gépigényesebb játéknál többet veszít mint a konkurens termék.
Éppen ezért lenne már ideje legalább a <1070 szintű VGA-k esetében valami hétköznapibb konfiggal is tesztelni az újabb játékokat.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
"És a Vulcan az mi? A Mantle egyenesági utódja kb. "
Állítólag a DX12 is az, hivatalosan egyik sincs "elismerve" tehát maradjunk annyiban, hogy van amit átvettek a Mantle-től van amit máshonnan. Nyilván ahhoz hogy multivendor legyen eléggé át kellett dolgozni mindkettőt. Függetlenül attól, hogy miből született ugyanolyan jó példa, nem etalon többé a DX mint az OpenGL-es időkben. Ha a Sony beállna mellé komoly konkurencia is lehetne, mert két platformra már érdemes Vulkant is támogatni.
Az overheadtől nem lesz játszhatatlan, tehát teljesíthet az egyik "szépen" a másik pedig "még szebben". Mondjuk a 4690k is képes elég magas órajelre boostolni alapból hát még ha OC-t is kap.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Egy K-s proci + a lap +20k felár durván legjobb esetben is (+hűtő is jó lenne...), ez eléggé nagy tétel egy 470/480 szintű VGA vásárlásánál, vagy úgy általában.
Nem, nem kellene, hogy az legyen, az más, hogy itt szinte mindenkinek K-s procija van, de nem ez az általános.[ Szerkesztve ]
-
Solymi81
aktív tag
Igazad van és egyetértek veled, de azt te is tudod, hogy ezeket így összehozni nem olyan egyszerű.
Én úgy látom, hogy az AMD annak idején nem tudta a saját akaratát érvényesíteni, ezért már akkor vagy az után rálépett egy olyan útra aminek a gyümölcse csak később fog beérni, de itt számolni kell a konkurenciával is. Próbáltak egy nagyot húzni akkor, ez nem jött be.Hogy min csúsztak el, az jó kérdés, lehet nem lobbiztak elég jól illetve kevés volt a lóvé, ki tudja, egyszerűen a lényeg sztem annyi, hogy a rossz döntés következménye lett az egyszereplős piac.
Sajnos a VGA piac nem olyan mint pl. az autóipar, ruhaipar vagy elektronikai ipar, hogy több szereplős, hanem van 2 nagy gyártó és csókolom.
-
Ren Hoek
veterán
Igen, amikor kis halként két fronton próbált háborúzni... Rég ki kellett volna szervezni, (eladni MS-nek) a CPU részleget. Intel így is kb bármilyen árat szabhat. Talán az FX nélkül is meglettünk volna. Ezután teljes erőből csak az orosz frontra koncentrálni a Radeon részleggel...
Kíváncsi volnék a számokra, hogy a CPU részleg vajon mennyi profitot vitt el a GPU-tól... ami még jól ment.
-
#85552128
törölt tag
Olyan szépen beállítod az AMD-t a ma született báránynak és lassan mindent az Intel/nV párosra próbálsz hárítani (még a faildozert is), hogy öröm nézni, ehhez tényleg elkötelezettség kell...
Az "API fejlődés" ott csúszott el amikor 2013 végéig kihúzták az előző konzolgenerációt és még egy évre rá 2014-ben is minden nagyobb címnek a majd 10 éves vasakat is támogatnia kellett - ezt pedig a leendő konzolgyártó AMD-nek látnia kellett jóval hamarabb mint nekünk. Minek kellett volna új API amikor a fő platformokban még mindig dx9 tudásszintű HW volt ? Kijött az új konzol, 1,5 év után meg is történt a fejlődés API téren.
Tudhatták, hogy nemhogy 2011-re de még 2 évre rá sem lesz semmilyen API reform - még a saját apijukat is csak 2014-re tudták összerakni egy szabványos API-t meg ugye jóval lassabb ideig tart véglegesíteni ahogy az már párszor el is hangzott. A GCN védését még meg is tudom érteni, az nem szenvedett annyira DX11 alatt sem, de a Bulldozer az évtized vicce. Nem véletlenül térnek vissza az Inteléhez hasonló konstrukcióra most amikor már API is van ami jobban skálázódik.[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
Nem kellett volna, de így lett, mert a két célplatformhoz képest a PC még úgy is elhúzott.
"Igen, sajnos a programok nem mentek el erősen többszálú irányba, így nincs más hátra, mint előre"
Több program van most ami profitál a 4+ magból mint 2011-ben ami a 2+ ből mégis akkor kiadtak egy 8 magos procit ami szálanként nudli volt mert azt hitték, hogy ... ? Inkább csak rájöttek, hogy az egyszálas teljesítmény ugyanolyan fontos, sőt...
"Versenyképes" az intel akkori megoldása is, de azzal még csak most kezdesz kompromisszumokat kötni, ezzel meg mindig kellett.[ Szerkesztve ]
-
titán
Rendszeresen néztem a frametimeokat. Kb 2 éve kezdenek olyan játékok jönni, ahol a 6+6 jobban produkál, mint a 6+0. Aztán kb 1 éve már gyakori lett, mostanában pedig elég kevés van, ahol hátrány a ht. Nem fps-ről, hanem max frametimeról beszélek.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
veterán
A DX9 a WinXP-vel jött 2001-ben és az első nagyobb játék ami már nem támogatta a BF3 volt 2011-ben, de pl. 2012-ben megejelent Far Cry 3 is DX9-re készült elsősorban, és csak másodlagosan volt benne a DX11-es támogatás.
Tehát kb. 10 évig volt a fő PC-s API a DX9, köszönhetően az Xbox 360-nak és az WinXP-nek is. DX10 említésre sem érdemes a Vista bukása miatt.A DX11 2009-ben jött a Win7 -el, 2012-13 -ban még rengeteg tartalék volt az API-ban, amit csak az új konzolgeneráció megjelenése után (2013) kezdték el kiaknázni, mert addig a konzolok DX9-es tudásszinten voltak, tehát egyáltalán nem volt időszerű 2012-13 környékén kihozni a DX11 utódját.
A DX11 még 2-3 évig simán marad mint fő PC-s API, ami mily meglepetés, pont ugyan úgy kb. 10 éves pályafutást jelent mint a DX9 esetében.
Mire a DX11-et mint fő PC-s API-t leváltja az utódja (ami nem a most ismert DX12 lesz, hanem egy újabb DX verzió, új shader modellel), addigra az AMD teljesen lecseréli a GCN-t. -
titán
-
ez volt a vicc egyebkent, hogy a 290X X-Editionnak pont egy nagyon massziv fem vaza volt, funkcionalis (ertsd ott volt a gap pad a hata mogott) backplatehutessel.
azon azt ereztem, hogy ez tenyleg oke legen meghuteni a 290Xet, mig a Matrix Platinumnal vegig az volt az erzesem, hogy a gyari hutot kb azert raktak ra, hogy az ember tudja tesztelni a kartyat mielott rarakja az FC blokkot / LN potot. (ezt egyebkent valamennyire a kartyak uzemi hoje is megerositette)
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
oke, ahogy nezem a doboz meg a hutore nyomott felirat tert el. jaja PCS+ok szepek, csak nem nagyon lehet oket kapni. 7850bol volt egy HIS ICEQ Turbom es egy PCS+om, moka volt, mert mindket szeriabol az enyem volt az egyetlen a forumon. es jok voltak.
290X PCS+ azt hiszem nem is nagyon volt a topikjaban. mondjuk nekik volt meg az LCS (avagy EK blokkal keszreszerelve). meg ott volt a Devil13 ami gyakorlatilag a 295X2 volt par honappal elobb kiadva.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
lehet, en kevesebb idot voltam a topikban. vaporx es lgt se volt tul gyakori, ja. mondjuk matrixbol is tudok a forumon kettorol osszesen.
jaja, devil13 elvileg cicergett rendesen reviewek szerint. az a hocso viszont gyonyoru volt rajta.
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Miért? Legalább van valami, amíg nem jön a hamm-hamm. Ráadásul kezd feljönni a multiGPU mióta DX12-vel sokkal egyszerűbb implementálni. Ma sokkal több létjosogultsága van egy két GPU-s kártyának. Ezelőtt még úgy kellett a játékokkal szöszölni, hogy legyen valamennyi skálázódás.
[ Szerkesztve ]
A RIOS rendkívül felhasználóbarát, csak megválogatja a barátait.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem VR-ben. De a VR az más. Tipikusan összefoglalható úgy a helyzet, hogy ha x teljesítményt ki akarod hozni egy vagy két GPU-ból, akkor nem VR-nél az egy GPU a kedvezőbb, de VR-nél már a kettő. Nem csak a jobb hatékonyság miatt, hanem amiatt is, hogy a fejlesztők így fogják szétválasztani a grafikai minőséget.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
-
Sinesol
veterán
Most már nekem sincs gond hotfix telepítése után, de nehéz elhinni hogy neked nem volt gond, hiszen ezzel ellentmondasz a gyártó kijelentésének. Márpedig azt hiszem ők azért csak tudják mit beszélnek.
Bár lehet okos voltál és nem raktad fel/elfelejtetted felrakni a sok hotfixből/driverből az utsó előttit, ami miatt jelentkezett a hiba.
[ Szerkesztve ]
-
sakal83
addikt
Ritkan cserélek konfigot. De szeretem ha egyben van nem kell piszkálni. 2012ben osszeallitottam egy 2500k 7950 alapra épült. Telt vagy fel evembe mire osszeallt.(3fajta lap két kit ram es a 3. Vga utan allt ossze egy stabil gep) amivel semmi de semmi problémám nem volt 3;5 évig.
Most ezt akarom ujra elerni. De sajnos nehezkes most epp random ujraindulasok vannak...
Vettem eddig 2db 970et 2 rx470et es 2db 1060at. Az biztos hogy a 1060 a legproblemamentesebb. Közben eldőlt a 3gb vs 6gb is a 6 mellett. Youtubon neztem videot ahol látszott a vram szűkösségenek tünete. Es nem tetszett igy 6gb lesz. Nem nagy dolog de lathatoan rocogott a kep egy két jateknal.
Mar csak a random reset problema van...
[ Szerkesztve ]
-
sakal83
addikt
Ez csak két gép
Anno a 2500k és lap kombó eléggé kényes volt ám a tuningra. Bizony jófajta lap kellett neki, amelyik bírta is. 2 db meg is purcant.
Most a 6 db vgat csak látni akartam, hogy saját szemmel/füllel győződjek meg róluk. Az rx470-ek rakás sz*rok voltak (xfx, asus) nálam. A gtx970-eek túlárazottak a 1060 pedig OK. Berak működik halk no problem vga kiválasztva. Proci csak ellesz (i7 6000). A ramtól féltem (crucial), de jutányos áron voltak (épp akkor mentek fel az árak, kingstont akartam). a lap még kérdéses, hogy marad-e
Nézd ez nálam eccerű tetszik-nem tetszik kérdés Cél a halk (nem könnyű összerakni), problémamentes, biztos PC. Ha valami prüszköl, azt nem próbálom mókolni. Most egy hónapnál járok, szerintem 1 hónap is kész
"Nem nagy dolog egy 80 000 forintos VGA-tól, hogy döcögős röcögős rajta a játék? "
Azért nem 80k, ne túlozzunk. 65k egy 3 Gb-os, Ennyiért jobb, mint az RX470, csak a 3gb korlátozza. Azért, mert csórók vagyunk, nem hibáztathatjuk a gyártókat. Ez egy középkategória alja, mint anno a 960 2Gb.
-
sakal83
addikt
hogy jött ide a 480? A 480 4gb is 70-73k kb. Soha nem is mondtam mást. De az egy 8-10k-val drágább, mint a 3Gb-os 1060. Miérta hasonlítanám hozzá, és a nem a 470-hez?
Belinkeltem a 2 ventis wfet, az innot (ami kimondottan csendes), gainwardot, zotacot. Ha Neked nem normális, mert olcsó, akkor vegyél drágát Ezek a középkategória alja, és ott is kell kezelni őket
"Ami a halk PC-t illeti, egyáltalán nem nehéz összerakni, legfeljebb drága, és némi körültekintést igényel."
A cicergések korában sajnos nem egyszerű. Nem tud körültekintő lenni az ember még a drágák között sem+plusz a ház sem egyszerű sajnos, hiába hangszigetelt
A 2500k-hoz a normális lap a z77-es korszakban jött el, addig a minőségiek is hiányosak voltak sajnos (USB3 támogatós stb.). Az egyik lapon pl. nem ismerte fel a Creative hangkártyát csak az Asust. A boltban is csak néztek le is vásárolhattam.
-
sakal83
addikt
A kategoria az arat jelenti. A gtx1060 3gb az rx470 4gbal van egy árban. A 480 4gb dragabb. De legyen akkor egy kategória. 10%al dragabb. Jobb annyival?
De ezen nem vitatkozok. Az én rx470 peldanyaim nyugosek voltak pedig hittem bennük ezert i vettem 2x.
A 480 4gb meg nekem draga 74kert. Mert hasznaltan van 290ami kb egykutya 470/480al. 65-67k felett 4gbos kartya vétele vetek
A 290xet nem cserelnem 480ra. Majd talan a következő generacional gondolkodnék.
Próbáld ki a gtx1060at. Meglepodnel. Jol sikerult. Pedig nem vagyok nvidias
[ Szerkesztve ]
-
-
Bioshock Infinite nalam mondjuk 5760x1080ban kemenyen foldbeallt 2GB rammal mediumtol kezdve.
egyebkent erdemes osszehasonlitani mondjuk a Dishonored1et es a 2ot, eltellt 4 ev, a 2 kb lowon is szebb, mint amit az erosen moddolt UE3 ki tudott magabol ultran preselni. ultran meg az ott a hatterben realtimeban renderelve reszletesen az egesz varos.
[ Szerkesztve ]
Don't dream it, be it. // Lagom amount.
-
Habugi
addikt
Ez a kedvenc részem ennek a témának a kitárgyalásánál mindig, végig lehet nézni azoknak az adatlapját akiknek "tetszik", amikor találsz valakit akinél ott figyel az éles képű, ~120+Hz/2ms kijelző és DoF & MotionBlur párossal játszik.., merazolyanszééép..
Teljesen reális egyébként ez a két effekt, mondok egy példát, egy féltucat főt számláló gyöngyhalász brancs legénybúcsút tartanak és hulla részegen dülöngélnek/tántorognak a tengerparton miközben a fejükön maradt a belehelt/bepárásodott búvárszemüveg..
Nem kell erős, top VGA egyébként ahhoz hogy valaki egész nap élvezhesse a maxra tolt DoF-ot, családi örökség/ereklyék címkés fiokokból, pincéből, egyéb helyekről ki kell túrni a nagyszülők/szülők egykori szemüvegeit és ép szemmel abban grasszálni egész nap. Tök ingyen van.
Az aláírásom sem véletlenül az már évek óta ami, ugyan lehetne egy ideig számolgatni a tizedeseket azt illetően mennyi esély van arra, hogy egy illetékes valamikor belebotlik és történni is fog ennek hatására valami de a remény hal meg utoljára alapon várom a pillanatot amikor ez a két szeméthegy kikerül a DX fícsőrlistáról..
Egyébként pedig ízlések és ízléstelenségek, nem lenne semmi gond ha minden játékból kivétel nélkül egyetlen gombnyomással menüben ki lehetne írtani őket. A probléma az, főleg a DoF esetében, hogy sokszor vagy nem lehet teljesen kikapcsolni mert integrálva van a PostProcess "csoportba", vagy fél órát kell keresgélni a különböző .ini/cfg fájlokban, mert menüben hiába oFF, elindítod a játékot és 3mp után ütvefúrozza az ember retináját az elmosott, homályos, életlen gusztustalanság mert valahogy mégis rajtamaradt..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
-
rup1u5
nagyúr
Nekem meg épp ellentétes tapasztalatom van.
A sikerszériának tartott HD4-es sorozatból volt nekem 4850 - 512 és 4890 - 2GB de annyira botrányosan szarul szerepeltek nálam, hogy kénytelen voltam visszaváltani NV-re. Akkor fogadtam meg, hogy legközelebb csak úgy veszek AMD-t ha előtte le tudom tesztelni a gépemben az adott kártyát.Why don't you knock it off with them negative waves!
-
#Morcosmedve
veterán
De valamiért te sem akarsz 2013-on túllépni, ez az amit mond. Mondjuk az RX480 nem lenne rossz, de még mindig nem az igazi, pláne, hogy van ~2 db normális AIB modell, persze annyiért màr nem akaródzik, mert kicsit rátesznek a vásárlók és elhozzák a 1070-et. Most lehet várni a 2017-et, hátha. Én ezt meguntam, de az is jelzésértékű, hogy gyakorlatilag nem létezik nV szakmai topik (ph!-n).
© asszongya'hogy
-
->Raizen<-
veterán
A random , rendszerfelálláskor tapasztalható. egész képernyőre kiterjedő színes piros, kockás szivárványba pompázó csoda látvány miatt, nem akartam megjutalmazni a rendszert egy vízhűtéssel, pláne akkor nem, amikor szintén random nem adott képet bekapcsolás után a gép. Nos igen, nem sokáig szívattam magam, az új gép csak hamar ment fel a hirdetések közé.
-
FLATRONW
őstag
Megint leírod azt amit már sokszor leírtál. A lényeg az, hogy a többség nem akar ilyesmivel foglalkozni. Nem akar tuningolni és nem akar elhanyagolható teljesítményt sem veszíteni. Csak használni akarja a kártyáját úgy ahogy van.
Miért bűn ez a hozzád hasonlóak szemében? Miért vagyunk hülyék?
Leírtad, hogy miért nem volt ideális a helyzet a 290 használatához, akkor most ezért nézünk téged is hülyének?
Nem, nem tartalak annak és másokat sem. Egyszerűen csak nem értek egyet az AMD vásárlókkal, nem fogadom el azt a filozófiát amivel ön igazolják magukat és lenézik a másik oldalt.[ Szerkesztve ]
-
->Raizen<-
veterán
Volt amikor jó sokáig nem csinálta, az ilyet gariztatni impossible mission! Terheléskor stabil volt. A bootkor a fekete kép az az m5a97 evo sara volt, így visszaolvasva ez is lehetetlen küldetés. Használhattam volna de én maximalista vagyok és mindenből a legjobb kell hibátlan kivitelben,, hiszen én is az vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
->Raizen<-
veterán
A szakmaiságomhoz hozzá tartozik hogy volt dolgom felület szerelt alkatrészekkel, hibafeltásárral, az elektronikához is értek, és mechatronikusként dolgozok jelenleg, szóval a szivárványos képért a vga volt a felelős, ezzel a témát lezártnak tekintem, legyetek boldogok az amd-vel amíg tehetitek, hamarosan jön a mindent megváltó zen a cpuba épített power tune szerű lassító szerrel, hogy tuning közben se dobjon egy hátast.
-
FLATRONW
őstag
Megtehető piros kártyával is, ahogy a példád mutatja, de az esetek többségében gyakrabban jön elő valamilyen hiba AMD mellett.
Ezt alátámasztja az itteni AMD és NV kártyák fórumainak hibákkal kapcsolatos hozzászólalási is.
Ha csak abból indulunk ki, hogy több az eladott NV kártya, akkor többnek kellene lennie a felhasználói panaszoknak is.
Olvasva a pH fórumait, nekem nem az mutatkozik meg, hogy az NV-re lenne több a panasz, pedig az utóbbi időben ők sem nagyon vannak driver támogatás terén a csúcson. És még ehhez hozzá jön az is, hogy az AMD driver fronton javult is valamit.(#24664) Gainka: Ez neked is szól.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Milyen okostelefont vegyek?
- EA Sports WRC '23
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Politika
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- ASUS notebook topic
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Le Mans Ultimate
- Kerékpárosok, bringások ide!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest