Új hozzászólás Aktív témák

  • HSM

    félisten

    válasz b. #47069 üzenetére

    "Azért vagy annak a híve mert nem szereted magát az eljárást használni és mert te megkapod a kártyádhoz elérhető legjobb minőséget."
    Óriási tévedés. Volt egy 12GB-os OC RTX3060-asom is és mikor némi tesztelés után eldöntöttem, hogy a RX6800XT-m tartom meg akkor FHD-n RT-vel, Quality DLSS-el nagyságrendileg hasonlóan gyors volt, mint a 6800XT natívban. 5 számjegyű összeg maradt volna a zsebemben, ha a DLSS (számomra) élvezhető képet adott volna a natívval összehasonlítva. De nem adott, így a lényegesen olcsóbb 3060 ment az apróra. :N Lásd részletesebben: [link] .

    Kabarénak tartom, hogy ekkora ügyre van ez felfújva itt, amikor a DLSS(2) is rosszabb a natívnál, és csak minimálisan jobb a gyártófüggetlenül is remekül működő FSR2-nél. :N
    A párszor több, minőségre vágyó RTX kártya tulajnak pedig üzenem, létezik natív renderelés is, csillámporos felskálázás nélkül is. :P

    "Mindhárom eljárásnak ott kellene lennie egy játékban"
    Óriási tévedés. Egy problémára jó esetben egy, gyártófüggetlen eljárásnak lenne helye minden játékban. Minden további alapvetően erőforrás pazarlás.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák