- Vírusirtó topic
- Milyen NAS-t vegyek?
- Szilárdtest-akkumulátorokat fejleszt Kína, jöhet az áttörés?
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 10
- Ezúttal bennfentes kereskedelemmel vádolják Elon Muskot
- Hamarosan elképesztő mennyiségű áramot fogyasztanak el az adatközpontok és az AI
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Synology NAS
- DIGI internet
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #32597 üzenetére
Az Unreal Engine 4-nek rengeteg változata van. A PUBG egy 2016-ost használ, ezért is van tonnányi technikai problémája, ami miatt már csak vegyesre értékelik a játékosok a Steamen, mert hiába mondják rá, hogy ki van adva, ugyanúgy fagy és akad a netkód, mint a korai kiadásban. Viszont a modernebb Unreal Engine-t nehéz bepatchelni egy ilyen játéknál. Sok pénzt és időt igényel, és a PUBG Corporation nincs eleresztve. Nekik még szerverbővítéseken is gondolkodniuk kell a Meltdown para miatt. Hiába tervezték meg a megjelenésre a terhelést, a Meltdown patch befrissítésével még legalább 30%-nyi extra erőforrás kell, ami rengeteg pénzbe fog kerülni. Ugyanígy járt az Epic is: [link] - itt látszik, hogy mikor kúszott fel a Meltdown patch. Ez eléggé átszabja majd az idei évet, mert sokkal fontosabb lesz a patch hatását új szerverekkel ellensúlyozni, mint magára a fejlesztésre költeni a pénzt.
Unreal Engine 4 a 4.17 óta van úgy fordítva, hogy az AMD-re is optimalizált az Epic. A 4.18 is ilyen köztes motor lesz, azzal a különbséggel, hogy az új default debugger már a RenderDoc. A profilozó szempontjából még az Xbox One PIX marad a default, de a 4.19-nél már váltanak Radeon GPU Profilerre. Ez azzal az előnnyel jár az Epicnek, hogy nem kell a PC-s motor fejlesztéséhez Xbox One-t használni. Hátrányt is hoz viszont, ugyanis amint dobják a PIX-et, onnantól minden fejlesztői gépbe Radeont kell használni, viszont nem kell mindenhova Xbox One, ami megint előny. De a hardverváltás időbe telik, ezért csinálják szakaszosan.
Szóval az Unreal Engine-nek valójában nincs hardverpreferenciája. Az egyes verzióknak van. A régebbi verzióknál még NVIDIA Nsight-ot használtak, viszont az a 4.17-ben eldobták. Ez amúgy egy tipikusan rossz átállás az Epic számára, mert gyakorlatilag átszenvednek egy köztes időszakot, amíg eljutnak a RenderDoc+Radeon GPU Profilerhez. De persze a motort programozó Rolando Caloca magyarázata is igaz, hogy megéri váltani, mert így a PC-s profilozás is hardveres nyomkövetővel történik. Korábban csak teljesítményszámlálót használtak erre a célra, tehát az új fícsőrök teszteléséhez kellett egy konzol. Gondolom a VR és a Vulkan miatt fontossá vált a nagyobb rálátás, az nyilván nonszensz hosszabb távon, hogy a PC-re is az Xboxos PIX alapján dolgozzanak.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- World of Warships
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Xbox Series X|S
- Computex 2024: TUF notebookok Ryzen AI-val
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Sony MILC fényképezőgépcsalád
- alza vélemények - tapasztalatok
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs