Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz namaste #30578 üzenetére

    Ugyanez volt Windowson a DX11 és OpenGL alatt is. Teljesen kiszámíthatatlan a viselkedése. Hiába fejlesztik, ezen a gyártók átmentek és ugyanezt tapasztaltál. Hol javít, hol nem.

    Írtam, hogy az NV trükközik, csak játékra építenek profilt rá. A Hitman csak ezért gyorsult. De mindegyik játékra ezt megcsinálni nem túl célszerű, mert sok erőforrást visz el, és meg kell várni azt a kódot, amikor a játék már nem változik. Ezt konkrétan elmondták a nyáron. Emiatt inkább a hardveren fognak változtatni ... utalás a Voltára? Lehet. Elképzelhető, hogy a Volta már ugyanolyan gyorsan fogja kezelni a konstans és a strukturált puffereket. Ez logikus előrelépés lenne elvégre a GCN és az Intel Gen9 is így működik.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák