Új hozzászólás Aktív témák

  • Abu85

    HÁZIGAZDA

    válasz ->Raizen<- #29895 üzenetére

    Messze van a Hellblade a Mass Effect Andromedától, főleg az effektjeitől. De leginkább a geometriában vannak lemaradva. A Mass Effect Andromeda tipikusan a négyszer több háromszöggel dolgozik jelenetenként. Az arcmimika pedig animáció és nem effekt.

    A Hellblade is küzd ugyanattól, amitől az Epic úgy általánosan, ezért tudnak sokkal kisebb tereket megjeleníteni, mint az új Mass Effect. Pontosan emiatt döntött úgy az Epic, hogy a Vulkan beépítésével tartanak egy optimalizálási fázist. Nemrég kezdték meg ténylegesen, és úgy januárra lesz igencsak látható eredménye. Nyilván nehezíti a munkát, hogy lassan futnak be a hardverek, de úgy az ősz végére kész lesznek a "gyomlálással", míg decemberre marad az aszinkron compute hatékonyabb alkalmazása, illetve leteszik az alapokat a multi-GPU-hoz. Később még beépítik a tesszellációt minden RHI-be.

    [ Szerkesztve ]

    Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.

Új hozzászólás Aktív témák