- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
- ASUS routerek
- Amazon
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- YouTube
- Synology NAS
- MSI afterburner
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Router gondok
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
-
IT café
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Nem akarlak elkeseríteni, de olyan mértékű befektetést igényel a cloud gaming, hogy aki túl pici az esélytelen a Google és a Microsoft ellen. Az a gond, hogy csak ez a két cég rendelkezik világszinten igen jól kiépített saját hálózattal. Senki meg sem közelíti a Google és a Microsoft adatközpontjainak és peremhálózatainak számát és méretét. És ez nem olyan, hogy na jó, akkor most felveszem a kesztyűt velük, és beleverek az egészbe 50 milliárd dollárt, mert ha ilyen egyszerű lenne legyőzni a Microsoftot és a Google-t, akkor mindenki ezt csinálná. Talán az Amazon, aki még utánuk eredhet, míg Kínában a Tencent, de kb. ennyi.
Az NVIDIA azért adja el most a GeForce Nowt a helyi netszolgáltatóknak, mert egyszerűen ők három adatközpontot tudnak fenntartani világszinten, erre elég a cég kapacitásuk. Ezzel szemben a Google 7000 peremhálózatba tervezi kiépíteni a Stadiát. Nem egy ligában játszanak. Azzal sem jutnak majd előrébb, ha ezt a szolgáltatókkal fogják áthidalni, mert nekik külön kell megegyezni a fejlesztőkkel a játékkínálatról, ha mondjuk szolgáltató váltasz, akkor minden amiért fizettél megy a kukába, és arányaiban még egy kisebb cloud gaming központot sem egyszerű fenntartani, mert ha az lenne, akkor még létezne az OnLive, és a többi cég. Arról nem is beszélve, hogy a GeForce Now még ma is dedikált erőforrással működik, tehát nem olyan, mint a Google hardveres virtualizálása. Ha mondjuk 16-an egy lightos játékot akarnak játszani, akkor arra ki kell majd osztani 16 GeForce RTX 2080-at vagy 2080 Ti-t. Ezzel szemben a Stadia már olyan, hogy ezt a 16 felhasználót kiszolgálja egyetlen egy darab Radeon Pro V340-ből, ami azért nem mindegy a TCO szempontjából. Nem véletlen, hogy a Google és a Microsoft most lép be ide, mert eddig ez a hardveres virtualizálás nem volt eléggé kiforrott. Viszont ez dönt arról, hogy az adott cloud gaming szolgáltatás nyereségesen vagy veszteségesen fog üzemelni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az AMD éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.