Új hozzászólás Aktív témák

  • Czimby

    addikt

    Üdv az uraknak!

    Volt egy számomra nagyobb értékű rendelések(150USD)
    Ami 2db termék volt. Sajnos az egyikük hibás, ami a használhatóságát befolyásolja.

    Egy héten keresztül írogattak az eladónak vagy 20 üzenet a hiba leírása, videó stb.

    2 napja dispute-ot inditottam, mert válaszra sem méltatott.
    Ma üzenetet kaptam az eladótól.
    Sűrű elnézés kérés, rengeteg üzenete van eddig nem ért rá válaszolni stb. Kért, hogy küldjék leírást, képeket, videót.
    (Biztos jól megnézte a korábbi 20 üzenetet)

    Elkérte a paypal címem, és megkért, hogy zárjam a dispute-ot.

    Az lenne a kérdésem, ha most zárom a dispute-ot, később tudok újat nyitni ugyanerre a vásárlásra, termékre?

    Próbálok rendes lenni az eladóval, de nem szeretnék erre ráfázni

    Ha szeretnél Revolut meghívót írj privit. A kapott jutalmat(12.5-20e Ft) pedig felezzük.

Új hozzászólás Aktív témák