Hirdetés
- Felháborodott az Apple, a Meta az iPhone-felhasználók üzeneteit akarja olvasni
- A luxusmárkáknak kell a bitcoin, az USA jegybankjának nem
- Letiltja az USA a politikusokat a telefonhívásokról és szöveges üzenetekről
- Nagy áttörés jön a napelemek piacán, nem kell annyi hely a paneleknek
- Belenyúlt az USA az Epic Games igazgatótanácsába, nyomoz az NVIDIA
-
IT café
Üdvözlet az Acer notebook topikban! Mielőtt kérdeznél ajánlott elolvasni az alábbi összefoglalót!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
eight
senior tag
Üdv
Egy kis segítséget szeretnék kérni a szakértő Hölgyektől és Uraktól. Van a páromnak egy Aspire V3-771G notebookja, amiben megadta magát az alaplap és kicseréltem benne. Rendszermérnök vagyok nem műszerész, de gondoltam ezzel csak elboldogulok...... na ezt benéztem
Igazából a csere sikerült, új alaplapot beszereltem, kitisztítottam, felpasztáztam, mindent összedugtam, stb... minden nagyon szuperül működik kivéve a billentyűzet.
Az van, hogy vagy megsérült a ribon kábel vagy pedig az aljzatban nem pontosan a helyén ül a kábel, de akár hányszor szétszedem és összerakom, mindig lesznek billentyűk, amelyek dupla karakter-bevitelt regisztrálnak.Egyik próbálkozásnál a hosszú "í", backspace, stb. érzékel dupla leütést, a másik összerakásnál meg mondjuk az "x" vagy a "á". Például az "x" lenyomására "xy" íródik ki, vagy a lefele nyíl egy "é"-t is megnyom. Olyan mintha a kábelen az egyik láb valahogy "áthúzna a másik lábra is, viszont csak akkor ha normálisan gépel az ember, ha erősen nyomom meg a billentyűket akkor csak a helyes gombot regisztrálja, akkor nincs kettős karakterbeviteli érzékelés. Remélem érthető volt a magyarázat.
Szeretnék segítséget kérni, mit csináljak (mert már vagy tízszer megpróbáltam összerakni). A kábel ugyan meg van hajlítva, de sérülés nyomát nem látom. Van a fővárosban olyan megbízható szakember akihez elvihetném és emberi áron korrektül megjavítja, vagy esetleg ez egy ismert jelenség és én is ki tudnám javítani a hibát.