Új hozzászólás Aktív témák

  • HussarF

    addikt

    válasz TheProb #10689 üzenetére

    Hát valahogy úgy, 220-230 volt régen. Nem pont a MY20-szal jött a váltás, inkább ezzel a a 95g/km CO2 feletti büntivel. Most pontosan megmondani, hogy mikor meg hogy vezette át ezt a gyártó, sztem még ők maguk sem tudnák, az is lehet, hogy volt egy folyamatosabb enyhítés. De a legegyszerűbb módja persze a kibocsátás csökkentésnek, ha csökkented a teljesítményt. És ha a névérték felett vagy, ezt büntetlenül teheted.

    Ami még észrevehető, hogy az N módot baszták el nagyon az újabbakban. Folyamatosan 1500as fordulat körül próbálja nyektetni a motort a váltó. Bár átrakva manuálba, vagy átváltva D-be, helyreáll a világ rendje.

    De amúgy olvasom folyamatosan a külföldi fórumokat és azoknak a tapasztalatát, akik a régebbit az újabbra cserélték. Összességében mindenki azt mondja, hogy a pozitívumok bőven meghaladják azt a pár kisebb hátrányt, amit a későbbi évek hoztak, szóval nem cserélnék vissza a régire.

Új hozzászólás Aktív témák