Új hozzászólás Aktív témák

  • Bad Pritt

    félisten

    válasz hombre[EU] #37703 üzenetére

    Amint elkezdenek saját motorokat írni elkezdik a saját sírjukat ásni. Sokszor látni a játékfejlesztés terén, hogy nyűg a saját motor, lásd: EA belsős stúdiói a Frostbite-tal, CDPR a Reddel, Bethesda az őskövülettel szenvedett az elmúlt fél évtizedben.
    A másik hátránya, hogy hatalmas erőforrásigénye van, kell mögé egy szakembergárda, ami jelenleg szerintem a MS stúdióinál nincs meg. Biztos vagyok benne, hogy a Coalition annyit dolgozott már UE alapon, hogy tudnának írni egy hasonló motort maguknak, de miért tennék, ha az anyacég gondolom jó nagy kedvezménnyel licenszeli a piac egyik legkorszerűbb, legjobban használható szoftverkörnyezetét?
    Szerintem sokan gondolkoznak úgy, hogy a videojáték motoroknál az outsourcing a jövő, olyan partnerekre támaszkodva hosszútávon, akiknél már kialakult egy magas szintű know-how és támogatási rendszer (Unreal, Unity), ezzel csökkentve a költségeket.
    Vannak kivételek persze, a Larian saját motorjának mindenki a csodájára jár, akkorát fejlődött az elmúlt évtizedben, és még most is egy AAA stúdióhoz képest töredék költségvetésből dolgoznak.

    Some motherf*ckers are always tryna ice skate uphill.

Új hozzászólás Aktív témák