Új hozzászólás Aktív témák

  • Moby

    addikt

    válasz #128355 üzenetére

    Talán azért is lenne értelme azoknak a csoportoknak (ms stúdiók pl) sokkal kisebb szkópokban gondolkodni, mert akkor nem a monstre produktum után derülne ki, hogy valami úgy fos, ahogy van. És ha ennyire nincs rálátás, hogy mégis mire lenne szükség, még hogy mitől jó ami, akkor talán ez lenne a legolcsóbb módja a fókuszcsoportos tesztelésnek. Egészen elképesztő, hogy néha mekkora önbizalommal szaladnak bele tátott szájjal a péniszerdőbe olyanokkal, ami már messziről bűzlik hogy közepes értékelésnél sem lesz jobb a vége.
    De mondjuk egy FM pont nem ilyen. Ott az elvárások kőegyszerűek évtizedek óta. Egy ilyen hellblade2 már sokkal bonyásabb, mert amikor ez indult, a trendek rohadtul máshol tartottak. Hogy mennyire képes ez a mának megfelelni (és ez igaz az összes soksokéves projektre), abban azért van bizonytalanság gazdagon. És itt főleg nem az alapokra gondolok, meg grafra. UE5-el biztos üti fog a vizualitás, de ez egy Ryse esetén sem volt túl sokra elég a maga idejében, és lassan az is múltbavész.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák