Új hozzászólás Aktív témák

  • negyven2

    veterán

    válasz CactuS #117632 üzenetére

    "Akik amiatt sírnak, hogy ezeket a játékosokat nem lehet majd levadászni azok pont azok, akik miatt ezt az egészet meglépték"

    Ezt alapvetően túlzásnak szántam (vagy burkolt célzás a viselkedésükre) :D.

    De sokakban a legnagyobb problémát az jelenti, hogy mivel a SoT-ban nincs progress, így igazából csak úgy tudod megmutatni másoknak, hogy te mennyire tapasztalt kalóz vagy, hogy milyen ruhában, hajó és fegyver skin-el rendelkezel (meg milyen kis title van a neved alatt). Ezek nagy részét commendation-el lehet megszerezni (csinálj meg x dologból n mennyiségűt).

    De mivel ezeket a shared world keretin belül lehetet eddig megcsinálni, vagyis mindig ott volt, hogy vagy sikerül, vagy jön valaki aki ebben megakadályozhat téged. A PvE szerver miatt ezek egy része így könnyebé válik (vagyis kockázatmentessé, és ez sokakat zavar, hogy neki ezt a x dolgot megszerezni eddig a PvP megléte miatt átlagba belekerült 200 órába, de a PvE szerveren ez meglesz majd 50 óra alatt. Vagyis itt ténylegesen az zavarja őket, hogy kvázi kevesebb beleölt "munkával" érik el azt, ami nekik sok időbe telt.

    De ez engem sose érdekelt, vagy zavart. Elitbe is ez volt folyton a hiszti tárgya, hogy: mennyire igazságtalan, hiszen én ezt az űrhajót 2000 óra kemény grind-al szereztem meg, míg a mostani könnyítések miatt, ugyan ezt a hajót egy kezdő meg tudja 100 óra alatt is szerezni.

    A csökkentett és korlátozott jutalmakat meg teljes megértem, bár engem az se zavarna, hogy 1:1-ben az lenne mint a mostani helyzetben. Ugye, hogy ha a Safer Seas világában minden ugyan olyan lenne mint a mostani High Seas világába, akkor lényegében a játék PvP centrikus része teljesen meghalna. És azért hiába esik nekem is rosszul, amikor több órányi grind után jön egy PvP God, és egyből elveszi azt ami összeszedtem, nem panaszkodok miatt, mert az ilyen dolgok teszi a játékot teljessé.

    De ahogy írtam, a Safer Seas nem azért jött létre, mert manapság túl casual-ok a játékosok, hanem mert mire ebben a világban majd eléri a játékos a level cap-et, addigra beletanul annyira, hogy átmenjen majd a teljes világba. Vagyis mint a te eseted is rámutat, megtudja ismerni, kvázi kockázatok nélkül azt, hogy mi a jó ebben a játékban, és nem csak a PvP oldalát ismeri meg... vagy amire én fogom használni a chill & sail.

    "Zombies can’t swim. Famously underutilised anti-zombie measure. Walking Dead would have been over in one series if Rick Grimes had used his brain and gone to the Everglades."

Új hozzászólás Aktív témák