Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • [CS]Blade2

    addikt

    válasz Ventur@ #9978 üzenetére

    Szerintem ez nem olyan dolog, ami átszáll. Nézd meg Kimi-t az F1-ben. Kb. 300 futamból 3x volt szerencséje.
    Szerintem Norbinak számolni kellene azzal, hogy évente kicsit többször kiütik, mint mást, és többször rohad le a technika alatta.
    A saját részéről kellene gyorsabbnak lennie és lehetőleg nagyrészt hibátlanul futni az évet.
    A gyorsasága adott. Nem tudom, hogy idén mi történt (talán 1 futamot sem láttam, mert kiesett a rajtnál, és kikacsoltam a g.ibe.), de tavaly vagy a Hondás vagy a BMW-s top éveiben a nyers sebességgel nem volt gond.
    A hibátlanul futás pedig persze, hogy nem megy, ha nincs meg a nyers sebesség sem. Egyébként akkor is lenne mit reszelni, ha meglenne a sebesség, mert sokszor az volt a pályafutásában, hogy vagy túl kockáztatott, vagy túl óvatos volt. Tarquini és pár másik tag jobban érzi ezeket, hogy mikor kell kockáztatni, mikor nem, jobbak a meglátásaik. Pl. azt is észreveszik, hogy 3. helyről 2.-ra van egy jó lehetőség. Norbi kicsit a ponttábla alapján kockáztat. A 8. helyért kamikaze akció, a 3.-on meg beáll vonatozni, holott a körülmény, a pálya, a védő pilóta alapján mondjuk pont fordítva lett volna a jó, hogy maximalizálja a pontgyűjtést.

    Talán most az a baj, hogy elhitte, hogy elég jó pilóta. Előtte pl. azzal szívatta magát a gyári Hondába szerződés után, hogy "itt van pénz, belemehetek a kockázatos előzésekbe, időmérőn jobban feszegethetem a határokat" Több autótörés és kevesebb pont lett belőle.

    "én vagyok a legjobb Hondás" A leggyorsabb vagy a legtöbb pontot gyűjtő? Minden évben bizonyítani kell, hogy a leggyorsabb, és minden évben a legtöbb pontot kell gyűjteni.

    Ez a csapatjátékos hozzáállás is a kárára történik. A többiek nem segítenének neki, és nem vagyok benne biztos, hogy a kommunikáció mögött ezt ő tudja-e.

Új hozzászólás Aktív témák