Új hozzászólás Aktív témák

  • #79335424

    törölt tag

    válasz zseko #17161 üzenetére

    Nekem mások voltak és most is mások a tapasztalataim. SGS 2 -őn sűrűbben előfordultak hibák. Én ezt már akkor is a teló terheltségének, illetve a Telenor kutyaütő 3G szolgáltatásának tudtam be. Amióta ez a telóm van és 4G elérésem, azóta egyetlen, néha ismétlődő hibát tapasztaltam. A "nincs szolgáltatás" hibát a MobileVoip -ban. Sztem ez (ahogy mások is írták) szerver terheltségből adódik. Ismételt hívásnál már fel szokott állni a kapcsolat.
    A Viber pedig szubjektív. Anno, az SGS 2 -n próbáltam. Többször előfordult, hogy a teló nem ébredt fel DS -ből. Sztem DS -ben egy Viber akció hirtelen olyan terhelést adott neki, amitől az alap 100Hz -ről nem tudott felállni. Akkor likvidáltam. Azóta olvastam róla olyan működési "jelenségeket", amiktől számomra kifejezetten ellenszenves tud lenni egy alkalmazás. Ez persze, mint írtam, szubjektív. Nálam ez olyan, mint a Chrome. Lehet, hogy jó, de amit a Google csinál ezzel kapcsolatban, az nekem túl direkt, túl erőszakos. Az ilyen nálam egyből kiváltja a "juszt sem" reakciót. Azonnal likvidálom minden droidomról, és az én droidjaimon mindíg lesz elég hely a Firefox -nak. Akkor is, ha a Dolphin a NO.1 böngészőm. Szóval, nekem soha nem tud elég jó lenni a Viber. :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák