- Crypto Trade
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Hálózati / IP kamera
- Hálózatokról alaposan
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Az iPadOS-re írt appokra is díjat vet ki az Apple
- Letartóztatták a bitcoin-Jézust
- ASUS routerek
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
Miért kellene ennek akkora havidíj? Az überbiztonságos bankokat, pénzszállítást, palotákat, biztonságos webes elérést, adattárolást tudják finanszírozni úgy, hogy marad bőséges nyereség (lsd: OTP), de egy ilyet nem? Na ne vicceljünk már. Ha csak abakusz lenne számítógépek helyett, akkor azt mondom oké.
És a visszaigazolós SMS rendszert csak a netes tranzakciókra gondoltam, ott ugyanis kb ráér, hogy mikor utalod el, nem állsz a pénztár előtt, nem tartod fel a sort; akkor kapod meg az árut, amikor engedélyezed a bankodnak, hogy elutalja a te pénzedet.
A bankkártyás fizetésnél elvileg elég biztonságot nyújt az, hogy ha nem te vásárolsz vele, és a pénztáros nem ellenőrzi a személyazonosságod, és az aláírásod, és küldöd a panaszt a banknak, akkor ők nem utalják el a pénzt, zárolják, és vizsgálatot indítanak (legalábbis nekem ezt mondták mikor rákérdeztem, hogy miért elég egy aláírás vásárláskor, mert tőlem eddig 3 év alatt összesen egyszer kérték el a személyimet, és nézték az alárásomat (megjegyzendő, hogy egypénztáros nem felkészített egy aláírás hitelességének eldöntésére...))vince: éreztem hogy valaki ezzel fog jönni... ezért is írtam bele ebbe a hsz-be. Ajánlom figyelmedbe. Kis logikával kitalálható lett volna, hogy mivel online netes vásárlásról volt szó, a postom is arról szól.
[ Szerkesztve ]
¯\_(ツ)_/¯
-
vince
őstag
jól van, látom az iróniaszűrő aktív
Gondolod, hogy a bank megkülönböztet pos terminálos és internetes tranzakciókat? A könyvelésben nálam (erste) mindkettőnél ugyanaz szerepel: KÁRTYA HASZNÁLAT - VISA
A logikám ebből táplálkozott[ Szerkesztve ]
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
hix123
csendes tag
Tim82, szakmai véleményedre volnék kíváncsi. Banki tapasztalatod miatt téged kérdezlek.
Mikor anno regisztráltam a PPO-n azzal nyugtattam magam hogy az OTP-s kártyám adatai az OTP szerveren maradnak és a PPO sem tud a tudtom nélkül tranzakciót indítani, lásd a lenti szövegben:
"A legközelebbi fizetések előtt Önnek létre kell hoznia egy jelszót (PIN), melyet az OTP rendszere rögzít az Ön kártya adatai mellé. Későbbiekben, ha fizetni kíván, a rendszer már csak ezt a jelszót kéri a vásárláskor, kártyaadatait nem. Kérjük a jelszót ne felejtse el és biztonságosan tárolja!"
A kérdés a következő: hogyan tudott a PPO mégis tranzakciót indítani az OTP közreműködése nélkül? Ha a PPO egyetlen kóddal (amit a reigsztrációkor hozzá kötöttek a bankkártyámhoz, hogy azt adják át a PPO-nak a kártya száma helyett) tudott tranzakciót indítani a fenti jelszó (PIN) nélkül, akkor az OTP az aki hibáztatható az ügyfél félrevezetésével? Ha a PPO és OTP szoros szálak segítségével valahogyan mégis megtudta ezt a jelszót, vagy esetleg szerződés keretein belül kikerülhették ezt a biztonsági lépcsőt, hogy "csoportos" jelleggel le tudják húzni ezeket az összegeket, akkor pedig minimum bankkártya csalásról beszélhetünk?
Érvekre, szakmai véleményre vagyok csak kíváncsi minden más sallangot légyszi ne. Más is válaszolhat, ha nem személyeskedő, túlzó. Abból van itt a fórumon elég. Nagyon köszi!
-
vince
őstag
A másik topikban írtam ezzel kapcsolatosan, szeritnem az válasz lesz a kérdésedre! Hozzátenném, nem vagyok szakember, csak egy a sok megkárosított közül, aki már egy napja túrja az index, homár, itcafe idevágó fórumait
[ Szerkesztve ]
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
őstag
Úgy gondoltam, hogy illene megkülönböztetni
Valahogy csak meg van jelölve, mert elvileg a terminálos tranzakciók után a bank megkapja az (aláírt) nyugtát, míg netes tranz. esetén ilyen nincs.
Bankkártyás vásárláskor csak zárolódik az összeg (és jön SMS a vásárlásról), és csak pár nap múlva kapom azt az SMS-t (mikormáskor, mint hajnalban), hogy TERHELÉS: -xxxx HUF [...], míg netes tranzakciónál azonnal jön mind2.
De igazából csak gondolom, hogy így kellene lennie, nincs rálátásom.¯\_(ツ)_/¯
-
vince
őstag
De igazából csak gondolom, hogy így kellene lennie, nincs rálátásom.
Na, akkor már ketten vagyunk
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
Tim82
nagyúr
Elnézésedet kérem előre is, erre azért nem fogok tudni válaszolni érdemben, mert ismernem kellene az OTP rendszerét hozzá. (Nem náluk dolgozom. ) Csak feltételezésekkel élhetek, azok pedig nem hiszem, hogy jobbak, mint bárki máséi.
Ha jól értem, az OTP nem azt írja, hogy nem adja ki a kártyaadataidat a megjelölt másik félnek, akitől vásárolni akarsz, hanem azt, hogy megkönnyíti az ilyen vásárlásokat azzal, hogy eltárolja ezeket az adatokat és nem neked kell újra és újra megadnod, hanem csak a PIN-t kell a megfelelő felületen beírnod. Hogy az OTP rendszerén keresztül mennyire lehet és jogos levonni a kártyaadatok felhasználásával, de az idézett szövegben említett PIN megadása nélkül pénzt levonni a számládról, az más kérdés, elegendő információ hiányában erre nem tudok mit mondani.
Amint látom, közben Vince linkelte a hivatalos OTP-s állásfoglalást.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
szeva000
addikt
Az indexről:
Úgy gondolom,hogy ezt mind sikerült a cégnek betartania és még itt nem is beszéltünk a bankkártya adatokról....2008. Szeptember 1-én lép hatályba a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló 2008. évi XLVII. törvény (a továbbiakban: Fttv.) is. Az Fttv. általában is tiltja a tisztességtelen kereskedelmi gyakorlatot, de két magatartástípust külön nevesít: a megtévesztő és az agresszív gyakorlatot
Megtévesztő gyakorlatnak számít:
-valótlan információ közlése;
-valós tény megtévesztésre alkalmas módon való közlése;
-jelentős információ elhallgatása;
-jelentős információ félreérthető, érthetetlen módon való közlése;6. § (1) Megtévesztő az a kereskedelmi gyakorlat, amely valótlan információt tartalmaz, vagy valós tényt - figyelemmel megjelenésének valamennyi körülményére olyan módon jelenít meg, hogy megtéveszti vagy alkalmas arra, hogy megtévessze a fogyasztót az alábbiak közül egy vagy több tényező tekintetében és ezáltal a fogyasztót olyan ügyleti döntés meghozatalára készteti, amelyet egyébként nem hozott volna meg, vagy erre alkalmas:
c) az áru ára, illetve díja, az ár, illetve díj megállapításának módja, különleges árkedvezmény vagy árelőny megléte,
7. § (1) Megtévesztő az a kereskedelmi gyakorlat, amely
a) - figyelembe véve valamennyi tényszerű körülményt, továbbá a kommunikáció eszközének korlátait - az adott helyzetben a fogyasztó tájékozott ügyleti döntéséhez szükséges és ezért jelentős információt elhallgat, elrejt, vagy azt homályos, érthetetlen, félreérthető vagy időszerűtlen módon bocsátja rendelkezésre, vagy nem nevezi meg az adott kereskedelmi gyakorlat kereskedelmi célját, amennyiben az a körülményekből nem derül ki, és
b) ezáltal a fogyasztót olyan ügyleti döntés meghozatalára készteti, amelyet egyébként nem hozott volna meg, vagy erre alkalmas (a továbbiakban: megtévesztő mulasztás).
-
dabadab
titán
Egyvalamit nem értek, egyébként.
Volt pár napja is egy cikk arról, hogy a magyarok bizalmatlanok az online fizetéssel (meg úgy általában az elektronikus tranzakciókkal) kapcsolatban. Erre jön egy eset, ami a megmaradt bizalmat is elveheti,mert hirtelen egy csomó ember érzi úgy, hogy átverték őket, ezt megsokszorozza a média, kész PR katasztrófa a bankoknak.
Ha én valamelyik bank vezetője lennék, akkor már rég körbetelefonáltam volna a többi bank fejesét, hogy összehangoljuk a stratégiát, a szóvivőm a TV-ben nyilatkozna, hogy a jogi osztály cápáit már rászabadították a PPO-ra, az ügyfelek számlájára meg visszaraknám a pénzt, akár saját (mármint a banké) zsebből is.Ehhez képest...
DRM is theft
-
szeva000
addikt
Egy érdekesség.Ki a CENTILLION Consulting and IT Technology AG tulaja??no comment....)
Vicc ez az egész..nomeg hatalmas csalás.jah és mégegy
a 2008-as évben az investech nettó bevétele 1,3milliárd volt,ebből 3millát adózot
háát ez a vicc aztán[ Szerkesztve ]
-
hix123
csendes tag
vince:
Köszi szépen, valóban hasznos volt, sok mindenben megvilágosodtam.Tim82:
Volt egy biztonsági jelszó megadás regisztrációkor, ahol ki volt hangsúlyozva hogy ez mire való. Információk a rendszer működéséről PPO és OTP oldalról:1.) PPO tudásbázisában most is elérhető a leírás:
"Bankkártya regisztráció" link (nem tudom bemásolni mert javascriptes)
http://ppo.hu/usr_site.php?site=tudasbazis_hu.htm&session=MjM5NTIyNzE=&keret=keret.htm
Ez a bankkártya regisztráció (a homár magyarázattal ellentétben) a PPO leírás szerint nem teszi 2 szereplőssé a 3 szereplős fizetési modellt, csak kényelmi funkciót nyújt, hogy ne kelljen megadni minden vásárlásnál az adataidat, csak egy jelszót, amit nem tud a PPO.
"Önnek létre kell hoznia egy jelszót (PIN), melyet az OTP rendszere rögzít az Ön kártyadadatai mellé. Későbbiekben, ha fizetni kíván, a rendszer már csak ezt a jelszót kéri a vásárláskor, kártyaadatait nem."
Ahogy a "D" mező magyarázatánál látszik is:
"Új jelszó: Egy Ön által kitalált jelszó! Gyakorlatilag egy PIN kód, ugyanis, ha legközelebb az Investech shopok bármelyikén szeretne fizetni, már csak ezt kell megadnia, a kártyaadatait nem."
2.) Ezt a regisztrációt az OTP oldalán itt találjátok:
https://www.otpbank.hu/portal/hu/KNV/Egyeb/Kartyaelfogadas/Internetes/Fizetofelulet
"Fizetés banki regisztrációval""Ezáltal a shop a vevő nélkül le tud bonyolítani ismétlődő fizetéseket..."
Ez a kettő egy iciripicirit eltér egymástól, csak én gondolom így? Ha ez utóbbit tudom regisztrációkor ki van zárva hogy megadom az adatokat. Pedig a regisztráció az OTP oldalán történt, ott kérték tőlem a PIN (jelszó) kódot.
Most akkor az OTP vagy a PPO mulasztott? Költői a kérdés, valójában én hibáztam azzal hogy megadtam az adataimat -
glutamin
őstag
Erre jön egy eset, ami a megmaradt bizalmat is elveheti
Már el is vette. Nagyon sok ember ezek után jó ideig kerülni fogja az ilyen módon való vásárlást.
„When you have money in hand, only you forget who are you. But when you do not have any money in your hand, the whole world forget who you are. It's life.“
-
Dillon
tag
A PPO ászf-jében az 1.3.1 pont alatt egy mobil szám annak, aki túl dühös éppen (bár lehet hogy fake...)
(nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)
-
sbazsi
veterán
Leszakad a pofám!!!
Kaptam a Fogyasztóvédelemtől egy levelet, hogy ez nem az ő hatáskörük.
Ez jön most, az állami szervek mindegyike lepattintja magáról, hogy nem az ő hatásköre?!
A Soproni sör reklám nagyon eltalált, ilyenkor mindig eszembe jut: Magyarország, én így "szeretlek"...
-
sbazsi
veterán
Az eseményektől függetlenül, még akár hálásak is lehetnénk a PPO-ra.
Számomra két dolog vált világossá az eset kapcsán:
1. A bankom nem megbízható, tehát keresnem kell másik bankot
2. Az eddig általam használt internetes fizetési modell nem jó.Ha belegondolok, hogy nem egy 2490 Ft-os tétellel történik meg ez, hanem mondjuk egy nagyságrendekkel, és legalább egy nullával nagyobb tétellel, és a bank ugyanígy reagál, akkor sokkal idegesebb lennék.
Ez nem jelenti azt, hogy elfogadom a történteket, és mindent meg fogok tenni, hogy visszakapjam a pénzem.
-
őstag
Igazából most belegondolva, a virtuális netkártyás dolog sem teljesen 100%os módszer... egyszer megszerzik valahogy a főkártyám adatait, annyit emelnek le róla amennyihez van pofájuk. Ha CIB fele járok megkérdezem, hátha le lehet tiltani a főkártyán a netes vásárlást.
¯\_(ツ)_/¯
-
vince
őstag
mondjuk egy nagyságrendekkel, és legalább egy nullával nagyobb tétellel
Érzek itt egy kis képzavart: egy nagyságrenddel = egy nullával nagyobb tétel
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
vince
őstag
főkártyának olyat válassz, amivel interneten nem lehet fizetni. A feleségem éppen ezért kért Maestro kártyát a MC helyett.
szerk:
Most nézem, a CIBnél nincs lehetőség Maestro kártyát igényelni, csak Visa és MC lehetséges.[ Szerkesztve ]
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
őstag
tegnap új bankkártyát csináltattunk a párommal
szerencsére és kivételesen ingyen volt
2hét és meg jön.ajánlom hogy akitől vontak le vagy csak akartak az cseréljen bankkártyát.
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
dabadab
titán
"ezt úgy általában mondod, vagy konkrétan a ppo-ra érted?"
A Homaron volt mar olyan, hogy valakivel vacakolt az IKEA, ezert aztan egy sikeres chargeback manoverrel vagott vissza, szoval neekm ugy tunik, hogy ezzel a mostani esettel kapcsolatban vannak anomaliak.
DRM is theft
-
bLaCkDoGoNe
veterán
A CIB válasza:
"Elektronikus úton érkezett levelére válaszolva az alábbiakról tájékoztatom Önt:
Információink szerint amennyiben a PPO rendszeren keresztül regisztrált a Light csomag keretében egy adminisztrációs költséget számolnak fel, aminek egy 2490 Ft-os díja van.
A zárolt összeget sajnos nem tudjuk törölni, mert amennyiben a bankhoz beérkezik a terhelés, akkor az összeg levonódik a számláról, illetve pár napon belül terhelik a számlán.
Ilyen esetben érdemes felvenni a szolgáltatóval a kapcsolatot, illetve lehetősége van egy kártyareklamációs formanyomtatványt benyújtani a bankunkhoz, amelyet a kollégák kivizsgálnak."Nesze semmil, fogd meg jól.
Ami érdekesebb, hogy én anno kristálytisztán emlékszem, hogy KIKAPCSOLTAM az automatikus megújítás opciót, tuti. Igaz, akkor még "csak" 940 Ft volt az éves díj. És most mégis vontak, szívás. Természetesen én ezt nem tudom bizonyítani, mert még egy nyomorult screenshot-ot sem csináltam akkor (ez legalább egy éve volt), úgyhogy ÍJ.
Mindenesetre elég szomorú a bankok reakciója az ügyben, de nem is igazán vártam mást itt Magyarországon, ahol soha semminek nincs következménye. Igazából nem ez a 2500 forint fáj nekem (persze nyilván jobb helye van nálam, mint ezeknél a férgeknél), hanem az, hogy a problémájával egyedül marad az ember (még akkor is, ha vélhetőleg több tízezren jártak így), és sehol semmi segítőkészséget nem tapasztal. Persze ez nem igazán meglepő egy olyan országban, ahol Il Ferro ügyek meg Szalai Eleonórák vannak.
dabadab: az nem a Kika volt, és külföldi Amex kártya? Nekem egy ilyen sztori rémlik.
[ Szerkesztve ]
"«Fuck does Cuno care?» The boy turns to you. (He doesn't care.)" [+] "The parasite makes nothing for itself. Its only tools are taxes and tithes meant to trick you into offering what it has not earned. In Rapture we keep what is ours." [+]
-
MODERÁTOR
válasz bLaCkDoGoNe #126 üzenetére
A homáron épp ma olvastam, hogy más is kikapcsolta az automatikus megújítást, visszaigazolást is kapott róla, hogy oké, aztán mégis megpróbálták leemelni most év elején a lóvét a kártyájáról (szerencséjére már nem volt érvényes).
***
-
shev7
veterán
válasz bLaCkDoGoNe #126 üzenetére
ez azert tobb mint a semmi
"illetve lehetősége van egy kártyareklamációs formanyomtatványt benyújtani a bankunkhoz, amelyet a kollégák kivizsgálnak."
teged legalabb nem hajtottak el, toltsd ki a nyomtatvanyt, es a bank a kartyatarsasaggal lefolytatja a vizsgalatot. Ird le mindenkepp, hogy sosem fogadtal el semmilyen eves dijat, a szolgaltatas vegig ingyenesnek volt hirdetve...
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
dabadab
titán
válasz bLaCkDoGoNe #126 üzenetére
"az nem a Kika volt, és külföldi Amex kártya?"
Ja, de, akkor ezert nem talalta a Google. Es tenyleg amerikai bank volt a kibocsato, szoval akkor megse jo ez peldanak.
DRM is theft
-
szeva000
addikt
válasz bLaCkDoGoNe #126 üzenetére
A tranzakciót mindenféleképpen reklamáld meg!
Nekem most a raiffeisen felajánlotta,hogy visszaírja a pénzt!!
Én nem éltem vele egyenlőre,mondtam megvárom a vizsgálat végét -
shev7
veterán
az uj homar cikk hozzaszolasai kozott egy ami az ugyben meg kulcsfontossagu lehet:
"Tobben azt allitjak, hogy novemberben nem lattak semmifele belso uzenetet a PPO oldalan, de bizonyitani nem tudjak. Mivel kulfoldon elek, az egyetlen gyors telefonfeltoltesi lehetosegem PPO oldalarol ment volna, igy 2009. december 3-an belekezdtem egy regisztracioba naluk. Akkor olvastam az oldalon, hogy evi kilencszazx ft-t fizetni kell adminisztracios dij gyanant, amit el is fogadtam volna. Elkezdtem a regisztraciot, a masodik oldalon kerte a bankkartyam adatait, na itt ki is leptem az oldalrol, eszemben nem volt megadni. Ennek ellenere e-mailben kiertesitettek, hogy a regisztraciot sikeresnek nyilvanitottak (amit most le is mondtam). Na es itt jon, amiert irok: ha kell, tudok segiteni annak bizonyitasaban, hogy novemberben nem kuldtek semmifele belso uzenetet, hanem ezt most csak utolag tettek meg (gondolom botrany kirobbanasakor): december 3-an regisztraltam... mikor tegnap beleptem az oldalra, ott volt egy belso uzenet november 18-i datummal. Csakhogy akkor nem kuldhedtek, hiszen meg asssse tudtak, hogy a vilagon vagyok... Lementettem mindent, ha perre mentek, talan ez is segithet valamennyire, szivesen atadom.
Engem az ugy nem csak pofatlansaga miatt akaszt ki, hanem leginkabb a magyarorszagi online vasarlas varhato bebukasa miatt."Ha ez igaz, akkor ezek nagy szarban vannak. Mert ezek szerint a belso rendszerukon keresztul sem ertesitettek az ASZF valtozasrol idoben....
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
sbazsi
veterán
Mire tudnak mutogatni? Én a szobám falára kitettem egy A4-es lapra egy nyomtatványt, hogy az új ASZF-et nem fogadom el. Mert az, hogy ott volt, az kb ennyit ért. Miről is beszélünk?
Ne értetlenkedj, pontosan tudod, mire gondolok. Arra, hogy a PPO, legalábbis elvileg, lefedezte magát. És ellentétben a szobád falára kitett nyomtatvánnyal, az ÁSZF-módosítása valószínűleg jobban visszakereshető lesz. Így megy ez, ahogy Vonnegut mondta.
#131 shev7
december 3-an regisztraltam... mikor tegnap beleptem az oldalra, ott volt egy belso uzenet november 18-i datummal.akkor miről beszélünk?
-
forrest85
senior tag
Hogy tudom törölni a hozzáférésemet az oldalról? Sehol nem találok hozzá semmifele gombot.
A futás csak azoknak való, akik nem elég intelligensek a TV nézéshez!
-
shev7
veterán
válasz forrest85 #137 üzenetére
mindenesetre en irtam nekik, hogy toroljenek, es felhivtam a figyelmuket arra, hogy adataim kezelesehez nem jarulok hozza, es ha nem torlik azonnal az adataimat akkor jogtalanul kezelik oket. Valamint hangsulyoztam, hogy bankkartyam terhelesehez semmilyen jogcimen nem jarulok hozza.
Ha nekik a PM-ben torteno kommunikacio megfelelo csatorna, akkor ennek is annak kell lennie. Ha nem torolnek rovid idon belul (meg nem tettek meg) megy a level az adatvedelmi biztosnak, es valoszinuleg megegy feljelentes.
''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''
-
-
localhost
Közösségépítő
válasz forrest85 #137 üzenetére
Én ezt kaptam tőlük, de még január negyedikén!
Tisztelt Ügyfelünk !
Felhasználói accountját kérésének megfelelően töröltük.
Üdvözlettel:
PPO csapat
ügyfélszolgálat¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1
-
sbazsi
veterán
néhány aprócska kérdés:
ez áll most is az ászf-ben:
A PPO szolgáltatási jogiszony a PPO regisztrációs oldal kitöltésével, az OTP Bank Nyrt. (1051 Budapest, Nádor utca 16., Cg.: 01-10-041585) Internetes Virtual POS (VPOS) Biztonságos (https) " PPO - BANKKÁRTYA REGISZTRÁCIÓ" elnevezésű Bankkártya regisztrációs terminálján történő Bankkártya - regisztrációval, PPO Szolgáltatás csomag kiválasztásával, valamint jelen PPO Általános Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre PPO Regisztrált Tag és Üzemeltető között.Tehát OTP Internetes Virtual POS.
Tehát itthon terhelt az OTP, vagy svájcban?Az sms-ben az eladó: ZUG SWITZERLA PPO
Ilyet kiad az OTP? -
Doom
aktív tag
Kicsit régen volt már, hogy elmerültem ebben, de ha jól rémlik:
Tehát itthon terhelt az OTP, vagy svájcban?
Konkrétan nem tudom, hogy miért kérdezed, de emlékeim szerint az internetes vásárlás belföldinek minősül, azaz a teljesítés helye belföld. A te számlád itthon van, tehát terhelni mindenképpen "itthon terhelt", a teljesítés helye a kérdés. Ilyen pl., amikor a Wizzair-nél online veszel repjegyet, ez a devizakonverziók miatt érdekes.
Remélem, jól emlékszem, és ugyanez igaz arra, ha pl. az ebay-en vásárolsz, de ebben most nem vagyok biztos. De mivel a PPO itthon szolgáltat, és online fizetsz, szerintem ennek belföldi teljesítésnek kell minősülni, attól függetlenül, hogy Svájcba ment a pénz. Bár tényleg nem vagyok benne 100%-ig biztos.Az sms-ben az eladó: ZUG SWITZERLA PPO
Ilyet kiad az OTP?
Miért ne adna ki? Ne lenne jogod megtudni, ki emelt le a számládról pénzt? -
vince
őstag
Készítettem én is screenshotot az űrlapról egészen pontosan 13:40-kor:
Firebug segítségével töröltem a táblázat display:none tartalmú style elemét. Nagyjából fél óra múlva a kódból eltűnt az addig rejtett rész
[ Szerkesztve ]
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
Tim82
nagyúr
Te miért is csinálsz úgy, mintha tegnapelőtt nekem rendelkezésemre állt volna ez a - shev7 által idézett - információ? Meg úgy, mintha bármiben is védtem volna a PPO-t, és/vagy én lennék a PH!-s képviselője? Meg mintha nem írtam volna (úgy kétszer legalább, de sebaj! visszakereshető...), hogy én az elégtelen tájékoztatással fognám meg őket? Mert ettől még valószínűleg módosították az ÁSZF-et időben, csak épp ezt "szúrták el"? Akkor miről beszélünk?
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
szeva000
addikt
az elégtelen tájékoztatás bizta,de itt nem csak erről van szó.Arról is,hogy a postaládába az ÁSZF visszadátumozva került,mert ott sem volt!
Ez már más kategória,csak nem értem a rendőrséget,miért hagyják napokig hamisítani őket,mert nagy eséllyel a karbantartás ezt jelentheti.
Új hozzászólás Aktív témák
- EDIFIER R1700BTS hangfal pár makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest