Új hozzászólás Aktív témák
-
sbazsi
veterán
A mai napon leemeltek a kártyámról 2490 Ft-ot. Először nem tudtam mire vélni, majd felhívtam a bankot. Azt mondták, hogy a PPO.
Erre kértem, hogy érvénytelenítsék a tranzakciót, mert nem engedélyeztem.Erre azt mondja a bankos, hogy keressem meg a céget, és őket kérjem meg, mert biztos én kattintottam valamit félre, és nem tudtam, hogy mit kattintok.
Tehát röviden bankos lehülyézett.
Ez volt a bank erste rossz húzása.Ezek után bementem a közeli bankfiokba, és ott az ipse felhívta a központost, hogy mi legyen, aki ugyanezt mondta. Valszeg ugyanaz a központos volt.
Ez volt a bank zweite rossz húzása.Vajon ha akármilyen cég leemel a kártyámról bármilyen összeget, nekem kell a céget megkeresni, és egyezkedni velük?
Kinek az érdekeit képviselik? Az enyémet, vagy a tolvajbandáét? Ennyit a biztosnágról.PPO elérhetetlen, egyébként megtudtam, hogy novemberben módosították az ÁSZF-t, és aki azóta nem lépett be, és nem olvasta el, az mitsem tudott róla.
A lényeg, hogy az eddig ingyenes csomag továbbra is ingyenes, csakhogy van egy éves regisztrációs díj. És aki 3 éve egyszer vett ott valamit, azt is lehúzták.A jövőben a benzinkúton veszek matricát, és ott töltöm a mobilt, ha kell.
Mindenki képzeljen ide egy jó hosszú anyázást...
-
sbazsi
veterán
2490.- forintot épp tudtam volna másra is költeni.
ahogy mindenki.Részemről ahogy elérhetővé válik az oldal, törlöm magam, vagy valami fake dolgot adok meg kártyaszámnak, nem tudom
eső után köpönyeg. hívd fel a bankod, és reklamáld meg. valamint tegyél rendőrségi feljelentést.undorító, gusztustalan lépés volt. szerintem a felhasználók 99%-a törölte volna magát az oldalról, ha tudja, hogy ezt fogják csinálni. illetve letiltja a kártyáját, mert olyanokat is levágtak, akik törölték, és erről kaptak visszaigazoló emailt.
-
sbazsi
veterán
A PPO.hu-n regisztrált felhasználók száma: 110 ezer fö (2009. április)
index cikk:
Simén Tamás a PPO.hu oldal elérhetőségéről annyit mondott, hogy a mai karbantartás előre tervezett volt
Tegnapi cikk, tehát erre a napra karbantartást terveztek be.Az igazgató azt tanácsolja és javasolja a panaszos ügyfelek részére, hogy első felindulásukban ne töröljék tagságukat, hiszen egy évre kifizették most a díjat, így használhatják a PPO portált a teljes 2010 évben.
NEM, NEM, ÉS NEM! Meg fogom támadni a bankomnál, és akár visszakapom a pénzt, akár nem, ezeknek soha többet a büdös életben egy fillért nem juttatok a számlájukra.És akár visszakapom a pénzem, akár nem, a bankomtól is megválok, mert tegnap nem vették fel a panaszomat.
[ Szerkesztve ]
-
sbazsi
veterán
kíváncsi lennék mire megy el ez az összeg
ügyvédekre, perköltségreén eddig azt hittem, hogyha bármilyen tranzakció történik a kártyámon, akkor a bank felveszi a panaszt, és utánajár a dolognak. nem a kereskedőt keresi meg, hanem a kereskedő bankjától kér igazolást a terhelés jogosságára.
Erre tegnap elhajtott a bankom. Megyek is. -
sbazsi
veterán
a bankod nem fogja tudni ellenőrizni, hogy Te valóban jóváhagytad-e a tranzakciót vagy a kereskedő jogtalanul von le pénzt
szállodában dolgozom, és itt mindennapos az, hogy a vendég miután itt jól érezte magát, bemegy a bankjába, és reklamál, hogy jogtalanul terheltük a kártyáját.
Ekkor az ő bankja megkeresi a mi bankunkat, a mi bankunk pedig tőlünk kér arra vonatkozó dokumentációt, hogy a terhelés jogos volt.ezzel nem ártana tisztában lenni és megérteni, hogy jelen esetben egyáltalán nem a bank(ok) a hunyó(k).
ha én bemegyek a bankba reklamálni, akkor kötelességük (lenne) legalább kivizsgálni az ügyet, és nem zsigerből azt mondani, hogy biztos valami olyat kattintottam, amit nem olvastam el.
Érted?
A "biztos hülye voltál" helyett elvárnám, "az ügyfelem érdekeit képviselem" hozzáállást.Tekintve, amit írtál, hogy novemberben módosították az ÁSZF-et, a PPO-nál van mire mutogatniuk.
Mire tudnak mutogatni? Én a szobám falára kitettem egy A4-es lapra egy nyomtatványt, hogy az új ASZF-et nem fogadom el. Mert az, hogy ott volt, az kb ennyit ért. Miről is beszélünk?egyébként igazad van az internetes kártyával kapcsolatban, a következő bankomban lesz ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
sbazsi
veterán
Ne értetlenkedj, pontosan tudod, mire gondolok. Arra, hogy a PPO, legalábbis elvileg, lefedezte magát. És ellentétben a szobád falára kitett nyomtatvánnyal, az ÁSZF-módosítása valószínűleg jobban visszakereshető lesz.
Ezt mégis hogy gondoltad? Az ő szerverükön lévő adat pont annyit ér, mint az én falamon lévő. Ha erről kiküldtek volna 1 levelet mindenkinek, tájékoztatják a sajtót, akkor nem lenne gond. De így annyit ér, mint a hitelesítetlen radar az autópálya mellett.
Egyébként egy kérdés:
Fontos, hogy a megadott adatokat a PPO semmilyen formában nem tárolja, hiszen a fizetést az OTP Bank Internetes Fizetés szolgáltatásán keresztül intéziEz áll(t) a honlapjukon a bankkártya kezelés menüpontban. . Ha nekik nincs meg a kártyaadat, akkor hogy a fészkes fenébe tudták beterhelni a kártyákat?
Ha Te voltál aznap a sokadik ilyen problémával bejövő, akkor lehet, hogy belefutottál ebbe, de ez nem bankfüggő, hanem ügyfélszolgálatos-függő, remélem, ezzel tisztában vagy
Tudod egy étteremben a felszolgálótol elvárom, hogy ne az unott képét kelljen néznem. Még akkor sem, ha este az asszony semmire sem volt hajlandó, vagy előttem 10 idegtépő vendég volt. És ez nem étterem és pincér függő. Mint ahogy én is mosolygok a hozzám betérőkre. -
sbazsi
veterán
Tisztelt "sbazsi"!
Bejelentését továbbítottuk a XIV. ker. Rendőrkapitányságnak.
Tisztelettel: BRFK KÜFO III. Osztály
-
sbazsi
veterán
Nem is a bankot kell bejelenteni,hanem a ppo-t.
A pénzt megkísérelték leemelni a számládról. az hogy ez nem sikerült, az mindegy.
Tudod, csuktak már le embereket lopási kísérletértNa meg a feljelentés semmibe nem kerül, töled is leemelhették volna, nem rajtad múlt.
Szolidaritás -
sbazsi
veterán
Ugyanis valószínűleg naplózva van, mikor került ki az ÁSZF-módosítás stb.
És egy naplófájlt nem lehet módosítani.ok, pincérfüggő, egyről beszélünk.
peaceeszem ágába nem jutott volna olyat mondani, amit Sbazsinak mondtak, én kapásból továbbítottam volna a bankkártyás kollégáimhoz, hogy megtegye a panaszát
az kimaradt a postomból, hogy ezt nekem a bankkártyás "kollégád" mondta. tehát nem az akihez véletlenszerüen kapcsolt a telefon.megnéztem az RTL híradóját.
-
sbazsi
veterán
(az a röhej,már engem sem a 2500ft érdekel,hanem mivan,ha 1év múlva símán lelopják a pénzt,mert ellopták és eladták az adatokat?)
engem sem a 2500 ft érdekel, sőt, az sem, ha 1 év múlva eladnák a kártyaadatokat
(a kártyaadatok az otp szerverén vannak, csak egy generált kóddal hivatkoztak rájuk, szóval eladni nem tudják)
addigra ez a kártya, és a mögötte lévő számla már nem fog létezni.sokkal inkább az elv.
-
sbazsi
veterán
"A legközelebbi fizetéskelőtt Önnek létre kell hoznia egy jelszót (PIN), melyet az OTP rendszere rögzít az Ön kártyadadatai mellé. Későbbiekben, ha fizetni kíván, a rendszer már csak ezt a jelszót kéri a vásárláskor, kártyaadatait nem. Kérjük a jelszót ne felejtse el és biztonságosan tárolja!"
Jól mondod, nem véletlen qssolnak.
Sőt, a híradó sem mondott be semmit. Az is hallgat. -
sbazsi
veterán
Leszakad a pofám!!!
Kaptam a Fogyasztóvédelemtől egy levelet, hogy ez nem az ő hatáskörük.
Ez jön most, az állami szervek mindegyike lepattintja magáról, hogy nem az ő hatásköre?!
A Soproni sör reklám nagyon eltalált, ilyenkor mindig eszembe jut: Magyarország, én így "szeretlek"...
-
sbazsi
veterán
Az eseményektől függetlenül, még akár hálásak is lehetnénk a PPO-ra.
Számomra két dolog vált világossá az eset kapcsán:
1. A bankom nem megbízható, tehát keresnem kell másik bankot
2. Az eddig általam használt internetes fizetési modell nem jó.Ha belegondolok, hogy nem egy 2490 Ft-os tétellel történik meg ez, hanem mondjuk egy nagyságrendekkel, és legalább egy nullával nagyobb tétellel, és a bank ugyanígy reagál, akkor sokkal idegesebb lennék.
Ez nem jelenti azt, hogy elfogadom a történteket, és mindent meg fogok tenni, hogy visszakapjam a pénzem.
-
sbazsi
veterán
Mire tudnak mutogatni? Én a szobám falára kitettem egy A4-es lapra egy nyomtatványt, hogy az új ASZF-et nem fogadom el. Mert az, hogy ott volt, az kb ennyit ért. Miről is beszélünk?
Ne értetlenkedj, pontosan tudod, mire gondolok. Arra, hogy a PPO, legalábbis elvileg, lefedezte magát. És ellentétben a szobád falára kitett nyomtatvánnyal, az ÁSZF-módosítása valószínűleg jobban visszakereshető lesz. Így megy ez, ahogy Vonnegut mondta.
#131 shev7
december 3-an regisztraltam... mikor tegnap beleptem az oldalra, ott volt egy belso uzenet november 18-i datummal.akkor miről beszélünk?
-
-
sbazsi
veterán
néhány aprócska kérdés:
ez áll most is az ászf-ben:
A PPO szolgáltatási jogiszony a PPO regisztrációs oldal kitöltésével, az OTP Bank Nyrt. (1051 Budapest, Nádor utca 16., Cg.: 01-10-041585) Internetes Virtual POS (VPOS) Biztonságos (https) " PPO - BANKKÁRTYA REGISZTRÁCIÓ" elnevezésű Bankkártya regisztrációs terminálján történő Bankkártya - regisztrációval, PPO Szolgáltatás csomag kiválasztásával, valamint jelen PPO Általános Szerződési Feltételek elfogadásával jön létre PPO Regisztrált Tag és Üzemeltető között.Tehát OTP Internetes Virtual POS.
Tehát itthon terhelt az OTP, vagy svájcban?Az sms-ben az eladó: ZUG SWITZERLA PPO
Ilyet kiad az OTP? -
sbazsi
veterán
a ppo semmilyen levelet nem küldött ki senkinek. a sajtón keresztül sem értesített senkit.
a saját jelszóval védett weboldalán "értesítette" a felhasználókat a dolgokról.
én erre írtam, hogy ez önmagában annyit ér, mint a szobám falán lévő nyomtatvány.az, hogy ezt utólag hamisították oda, arra írtam #83, hogy a logfájlt is lehet hamisítani.
tudom, hogy nem véded, ezért is mondtam, hogy peace.
-
sbazsi
veterán
mai cikk.
ha lenne aki nem olvasta már...Az OFE szerint ebben az esetben a belső levelezést nem tekinthetjük tájékoztatásnak.
A GVH-nál megtudtuk, hogy már kétszázra nőtt a panaszok száma a tegnapi hetvenről.
Ennyire birkák az emberek? 110.000 emberből vajon hánynak sikerült behúzni a kártyáját?Elektronikus kereskedelem esetén két illetékes hatóság vizsgálódhat a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság és a Nemzeti Hírközlési Hatóság.
F@sz@. Reggel az NFH írt, hogy nincs illetékességük, most meg az NHH-tól kaptam egy levelet, hogy az NFH az illetékes.
Miután a cég továbbra sem nyilatkozik arról, hogy összesen hány ügyfelüktől vonták le a 2490 forintot, csak tegnapi becslésünkkel élhetünk: miután a cég áprilisi közlése szerint 110 ezer kártyát regisztráltak rendszerükön keresztül, e szám felét vettük, mint akik eddig ingyenes csomagot használtak, így a hétfői átállítás 130 millió forint feletti bevételt jelent a cégnek.
Hát, azt erősen kétlem, hogy a userek fele fizetősen használta.A svájci számlázás miatt felmerül, hogy vajon hol adóznak az összeg után.
Apropó adó, kapott valaki számlát? (költői kérdés volt)Azt azonban a jelenlegi információk alapján nem lehet eldönteni, hogy a PPO internetes kereskedelmet valósított-e meg.
Ha nem azt, akkor mit[ Szerkesztve ]
-
sbazsi
veterán
"Létezik-e, illetve ha igen, szerintük milyen szinten áll 2010-ben a bank-ügyfél bizalmi kapcsolat Magyarországon?"
Eddig bíztam a bankomban, bár volt 1-2 vitás ügyünk. de azt hiszem ez mindenhol előfordul.
De az, hogy egy panaszt ne vegyenek fel, az a pofátlanság teteje...
És számomra egy új bank kezdete. -
sbazsi
veterán
válasz sniper elite #172 üzenetére
és pont az olyanok miatt teszik meg amit megtesznek, mert tudják, hogy birkák az emberek, és tűrnek.
a helyedben már rég otthagytam volna őket.PPO féle banda de nem teszek feljelentést, max letörlöm magam!
ha betörnek a lakásodba, és ellopnak ezt-azt, akkor sem teszel feljelentést, max elköltözöl? -
sbazsi
veterán
válasz infectedmann #210 üzenetére
Olyan volt aki dec3án regisztrált, és Ő is kapott még előtte nov18án levelet
-
sbazsi
veterán
válasz infectedmann #242 üzenetére
A szervereket lemásoltáj. A törölt adatokat és a módosítás elötti változatot hogy állítják vissza?
-
sbazsi
veterán
van valami fejlemény az üggyel kapcsolatban?
én még sem az investtechtől, sem az erste banktól nem kaptam választ.bankban 12-én sikerült panaszt tennem, 11-én írtam két panaszlevelet netbankon keresztül.
investtechnek több levelet is írtam, az elsőt 13-án. -
sbazsi
veterán
Tisztelt Ügyfelünk !
A tranzakció az Ön 2010 es PPO light adminisztrációs díja címén került terhelésre.
A PPO portál díjköteles ! Azon ügyfeleink akik 2008.11.15.-2009.01.20 között regisztrálta az oldalon bankkártyáját, a 2009 es évben ingyenesen vehették igénybe a cég szolgáltatásait egy promóciós ajánlat keretén belül. Ön is ezen ügyfeleink csoportjába tartozott.A promócióra vonatkozó feltételeket az oldalon jól láthatóan az adott időszakban feltüntettük.
Ezt követően az aktuális ÁSZF-ben foglaltak szerint és az éves díjtáblázatban feltüntetett áraknak megfelelően lehet a szolgáltatást igénybe venni.
Az adminisztrációs díj illetve tagdíj az ÁSZF-ben leírtaknak megfelelően lemondás hiányában automatikusan terhelésre kerül az adott időperiódusnak megfelelően.Ön nem kérte az automatikus terhelés megszüntetését.
A PPO light szolgáltatás havidíjmentes, éves egyszeri adminisztrációs díja van. Az éves díj automatikus/recurring módon került terhelésre.
Jelen levele alapján felhasználói accountját töröltük.
Megkeresését megköszönve,
Üdvözlettel: PPO csapat
ügyfélszolgálat -
sbazsi
veterán
Nem mintha érdekelne, hogy levonták, és töröltek, mert ezek után biztos, hogy nem fogok ott vásárolni.
Egy ügyvéd vállalja el az ügyet, és be kell őket perelni. Magam részéről lemondok a pénzről egy ilyen esetben, de akkor már inkább az ügyvédé legyen.
Ha csak 1000 ember összeáll, akkor az szép summa. és több mint 100.000 ügyfelük volt.Vajon mi marad a cégből? aák és pannon már bontotta a szerződést.
aki matricát és pannon töltést vásárolt volna idén is, és tegyük fel volt olyan, aki hozzájárult a 2490 levonásához, az most mit szól?ehh, nem értem az illetékeseket, mindegyik csak azt vizsgálja, hogy ki az illetékes, és hárítják el a felelősséget, meg egymásra mutogatnak.
Egyébként még az Apehnál is feljelentést kellene tenni, mert számlát például nem kaptam.
Külföldi céggel nem állok kapcsolatban. tehát kell hazai, 25%-os számlát kapnom. -
sbazsi
veterán
válasz szeva000 #272 üzenetére
nekem az erste bank hallgat. de nagyon.
11-én nem vették fel a panaszomat, pedig telefonon és személyesen is próbálkoztam.
Még aznap a netbankon keresztül írtam két panaszlevelet, az elsőt miután telefonon elutasítottak, a másodikat miután a bankfiókban utasítottak el.
12-én először elhajtottak volna, de addig veszekedtem az emberrel, míg végül felvették.Eddig semmi válasz.
Csak a popo válasza... azzal meg ki lehet törölni.
Csak egy kérdés: ha otthagyom az erstét, és végül megállapítják, hogy jogtalan volt, és visszajár a pénz, akkor mi a menete a dolgoknak?