Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
OTP.
nem ajánlom senkinek mert az egyik legundorítóbb bank.
az egyik ismerősöm járt úgy hogy kirúgták, nem volt négy hónapig munkahelye.
lakás hitele persze ott volt.
azóta dolgozik de az OTP a fizetése 100%-t levonta(2 hónapon keresztül),
az hogy a paraszt miből él, hogy jár dolgozni le van szarva.ha jól tudom még az APEH is max 50%-t vonhat le a fizetésből.
AM4/ Intel 8-12. gen CPU-t, Alaplapot, Tápot, DDR4-t, SSD-t VGA-t veszek!
-
szeva000
addikt
Van értelme!
Itt a válasz!ű
"Tisztelt Címzett!
Tájékoztatom, hogy a PPO.hu weboldallal kapcsolatos feljelentését az
eljáró szerv kijelölése céljából az Országos Rendőr-főkapitányság
Bűnügyi Főigazgatóság Bűnügyi Főosztály Gazdaságvédelmi és
Pénzhamisítás Elleni Osztálya vezetőjéhez továbbítottam.Tekintettel arra, hogy a PPO.hu-val kapcsolatos beadványok folyamatosan
érkeznek hozzánk, kérem Önt, hogy erre az üzenetre - kollégáim
munkájának megkönnyítése végett - ne válaszoljon. Jelenleg további
teendője nincs, bővebb tájékoztatást a vizsgálat eredményéről a
vizsgálatot folytató szerv fog nyújtani Önnek.Kérem a fentiek szíves tudomásul vételét.
Budapest, 2010. január 12."
Aki érintett,ne hagyja ezeket a gerinctelen szemeteket meglépni!
[ Szerkesztve ]
-
Tim82
nagyúr
Annyiban a bankok a hunyok, hogy basznak az uggyel foglalkozni es a vizsgalatot meginditani. A Visa honlapjan azt mondjak, hogy a chargeback folyamatot a bankodnal kell kezdemenyezned, a vizsgalat a Visa bevonasaval tortenik. De ha a bank nem hajlando ezt meginditani akkor mit tudsz csinalni?
Indíts kapásból úgy, hogy panaszt szeretnél ezért tenni, akkor a banknak kutya kötelessége ezt felvenni, és elindítani. Ha kell, verd az asztalt. De számíts arra, hogy már az elején szól az ügyintéző, hogy azért nincsen túl sok esélyed a sikerre: a bank el fogja indítani az ügyet, ennyit tehet. Másrészt azért ez bizony "human error, change user"-helyzet a bankok szemszögéből.
Egyébként Fogyasztóvédelem? Vagy már felvetődött, csak én nem olvasok elég figyelmesen?
A dombornyomott kartyanak pont az az elonye, hogy akar offline is hasznalhato. "Lehuzza" a kereskedo a kartya lenyomatat, majd a kartyaszam alapjan beterheli az ellenerteket. Ha nem annyit terhel, vagy nem annyiszor, szolsz a bankodnak es meginditjak a vizsgalatot. Nem a ket szep szemukert fizetek tobbet eves kartyadijnak mint egy electron kartyanal, hanem azert, hogy ha gubanc van akkor erdemben foglalkozzanak vele.
A virtuális/internetes kártya is dombornyomottnak számít, csak ott Te határozod meg, milyen összeg vonható le maximum és mennyi ideig próbálhatja meg a kereskedő, pont ezért sokkal biztonságosabb netes vásárlásra! Nem egy, nem két éve sulykolják a bankok, hogy neten ne a mindennapokban használt kártyáddal vásárolj! Nekem is dombornyomott Visa Classic a bankkártyám (jól fog majd jönni, ha külföldön nyaralok, mert ott sokkal szélesebb körben elfogadják, mint az Electron-t), mégis vettem a fáradságot és kiváltottam egy Visa virtuális bankkártyát, mert elég nyomatékosan figyelmeztettek az ilyen esetek előfordulására, mint ami miatt a topik is megnyílt.
Tökéletesen értem én a felháborodást és jogosnak is gondolom egyébként, de erről tényleg nem a bank(ok) tehet(nek).
sbazsi:
Ekkor az ő bankja megkeresi a mi bankunkat, a mi bankunk pedig tőlünk kér arra vonatkozó dokumentációt, hogy a terhelés jogos volt.
Pont ugyanezt teszi - a Te esetedben - az Erste Bank, ha azzal indítasz, hogy meg akarod reklamálni az adott tranzakciót. Meg bármelyik másik bank is, a következő bankod is. Hidd el, nem lesz különbség.
A "biztos hülye voltál" helyett elvárnám, "az ügyfelem érdekeit képviselem" hozzáállást.
Ha Te voltál aznap a sokadik ilyen problémával bejövő, akkor lehet, hogy belefutottál ebbe, de ez nem bankfüggő, hanem ügyfélszolgálatos-függő, remélem, ezzel tisztában vagy. Csak nehogy csalódás érjen a következő bankodnál, ha esetleg egy hasonló ügyfélszolgálatosba futsz bele!
Mire tudnak mutogatni? Én a szobám falára kitettem egy A4-es lapra egy nyomtatványt, hogy az új ASZF-et nem fogadom el. Mert az, hogy ott volt, az kb ennyit ért. Miről is beszélünk?
Ne értetlenkedj, pontosan tudod, mire gondolok. Arra, hogy a PPO, legalábbis elvileg, lefedezte magát. És ellentétben a szobád falára kitett nyomtatvánnyal, az ÁSZF-módosítása valószínűleg jobban visszakereshető lesz. Így megy ez, ahogy Vonnegut mondta.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
Tim82
nagyúr
Es mivel a vizsgalatot nem csak a bank folytatja le, hanem a kartyatarsasag is szerepet kap benne, szerintem korantsem remenytelen a helyzet.
Én sem mondtam, hogy az, sőt, szorítok is neked, sbazsinak és minden károsultnak.
dabadab: végrehajtott utalást, lezárt tranzakciót egy bank sem fog tud visszacsinálni, legfeljebb majd visszatéríteni az összeget. Mint írtam lejjebb, reklamációt/panaszt kell tenni, azután indíthatja el a bank a vizsgálatot.
[ Szerkesztve ]
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
sbazsi
veterán
Nem is a bankot kell bejelenteni,hanem a ppo-t.
A pénzt megkísérelték leemelni a számládról. az hogy ez nem sikerült, az mindegy.
Tudod, csuktak már le embereket lopási kísérletértNa meg a feljelentés semmibe nem kerül, töled is leemelhették volna, nem rajtad múlt.
Szolidaritás -
vince
őstag
Valami van mögötte, itt többen is kipróbálták, kaptak megfelelő visszajelzést. Valószínűleg csak egy e-mailt küld az üzemeltetőknek.
Azt mondjuk nagyon érdekesnek találom, hogy az OTP (legalábbis az üsz-es hölggyel történt beszélgetésem alapján) a tárolt és a ppo-val "összekötött" kártyaadatokat nem tudja törölni! Azt állította nekem, hogy a ppo.hu oldalán tudom törölni a kártyaadatokat. Mondtam, hogy ne keverjük ide a ppo-s accom adatait, a kártyaadatokat ők (otp) tárolják, de nem tudtam meggyőzni, végig azt hajtogatta, hogy a kártyát csak a ppo-nál tudom törölni. Kirááááály!
Biztos, ami biztos alapon a regisztrált kártyám mögött lévő számlát gyorsan lenulláztam, de azért nem vagyok túlzottan nyugodt[ Szerkesztve ]
"Ha eredményesen akarunk valakit megcáfolni, bebizonyítva, hogy téved, előbb vizsgáljuk meg, melyik oldaláról szemléli a dolgot, mert arról az oldalról tekintve rendszerint igaza is van." - Blaise Pascal
-
vegyszer
addikt
Sajnos csak megerősíteni tudom...
Én december 25-én vettem matricát.
NEM VOLT SEMMILYEN ÉRTESÍTÉS:Hétfő délután jött az sms, kedden megnéztem, mi a sz@rért kért 2490 HUF-ot a PPO, talán már tudok licitgálni töltőkártyára, de NEM
Viszon már volt üzenetem, novemberre kedves tőlük.
Gondolom az informatikusoknak legalább két percnyi feladványt jelentett az, hogy ezt hogyan lehet kivitelezni, lebonyolítani, kiküldeni, pénzt zsebretenni, jutalékot kikérni, unikumot elővenni...
Ezúton szeretném üzenni nekik:KÖSZI FIÚK, csak így tovább!
de 11-én a legtöbb embernek 24900 forintja is van a számlán,
néha a szerencséseknek, még 249000 is, lehet próbálkozni minden nap!
Kitartást!A számlaszámom, ahova a befolyt összeg 1%-át kérem:
XXXXXXXX-XXXXXXXX-XXXXXXXXja, dec 20-szal telefont is töltöttem..
[ Szerkesztve ]
"Újságírás az, amit a hatalom nem akar nyomtatásban látni. Minden más csak propaganda." George Orwell
-
szeva000
addikt
igazából a bankszámla nem lehet svájci,mert az investech kft-nek az otp-nél van és ha jól emlékszem a svájci cégnek is...csak már nincs időm meglesni,mert sietek dolgozni,de tuti jól emlékszem.
de a svájci cég húzta le a pénzt,amit sztem nem is tehetett volna megA másik lehetőség,hogy a visa és mastercard nyomására benyeli az otp...hogy rohadnának megremélem így is lesz
[ Szerkesztve ]
-
szeva000
addikt
te meg bele is egyezel,hogy értesítettek külön figyelemfelkeltő mailben,sms-ben,netalán levélben,hogy a díjat majd háromszorosára megemelik és te ezt külön el is fogadtad?
Ugyebár:
Ptk. 205/B. § (2): Külön tájékoztatni kell a másik felet arról az általános szerződési feltételről, amely a szokásos szerződési gyakorlattól, a szerződésre vonatkozó rendelkezésektől lényegesen vagy valamely korábban a felek között alkalmazott kikötéstől eltér. Ilyen feltétel csak akkor válik a szerződés részévé, ha azt a másik fél - a külön, figyelemfelhívó tájékoztatást követően - kifejezetten elfogadta.A másik:
Tegyük fel ÁSZF tökéletes,ami persze alapból bukta nekik.
Mi az Investech KFT-vel kötöttük a szerződést és őt bíztuk meg.
Akkor milyen jogon vette le a svájci cég a pénzt???
Ez megint bukta...ezt kötelező lett volna közölni,hiába hivatkoznak az ÁSZF-re ami ott sem volt csak utólag hamisították meg az oldalt...
nem is értem mit erőltetik a dolgot,nekik game over
Átküldenéd azt a mailt??lehet tudnék vele mit kezdeni hétfőn
[ Szerkesztve ]
-
ArchElf
addikt
Ha nem beszedés, akkor card-not-present tranzakció volt (nem POS terminálos, ahol az ügyfelet azonosítani lehet)... Ilyenkor se aláírás, se pin kód nem kell, csak kártyaszám, tulajdonos neve, lejárat és CVV2... Ezeket gondolom meg meg kellett adni (legalább) az első fizetéskor.
Chargeback-et meg akkor kérhetsz (illetve bármikor kérhetsz, de kérdéses hogy megítélik-e), ha bizonyítani tudod, hogy:
- hogy ellopták a kártyát és bejelentetted már a tranzakciót megelőzően;
- nem kaptad meg a terméket/szolgáltatást, amiért fizettél;
- csalás áldozata lettél.AE
[ Szerkesztve ]
Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]
-
ArchElf
addikt
Nem azt vitatom, hogy a PPO csalt-e (egyértelműen csalt), hanem, azt hogy a bankoknak meg kellet volna állítaniuk-e a tranzakciókat (nem). Az hogy egy online üzlet csal(ha)t még nem jelenti azt, hogy az összes üzletről ezt feltételezik. Másrészt itt elektronikus tranzakció volt, tehát a PIN nélkül is lehet tranzaktálni. Ezért is kell a kártyára marhára vigyázni, és azonnal bejelenteni, ha eltűnt.
Most egyébként a bankkártyás ügyfelek felelőssége valahol 75 eFt körül van, úgyhogy max ennyit veszíthet ha még a bejelentés előtt lehúzzák a pénzt a kártyáról (kivéve, ha a bank bizonyítani tudja az ügyfél súlyos hanyagságát - pl a PIN a kártya hátulján volt; ez azért mondjuk elég nehéz).AE
Csinálok egy adag popcornt, és leülök fórumozni --- Ízlések és pofonok - kinek miből jutott --- Az igazi beköpőlégy [http://is.gd/cJvlC2]
-
sbazsi
veterán
és ha felhívod a bankot, hogy megreklamálj egy tranzakciót, akkor azt mondják, hogy nekik ehhez semmi közük, beszéld meg a kereskedővel, aki terhelt?!
Majd bemegyek a fiókba, és ugyanez?tippelek, ott ez nem így működik
és itt hibázott a bank, ezért nem jogtalan a panasz sem a pszáfhoz, sem máshova.
józan paraszti ésszel, ha én rábízom valakire a pénzem, és X jelzi, hogy kell neki a pénzem, én meg jelzem, hogy nem-nem, akkor ki mit csinálna?
-
sbazsi
veterán
arról ne is beszéljünk, hogy ha felhívom a bankot, hogy panaszt tegyek a terhelés ellen, akkor elhajtanak, mondván jogos volt, beszéljem meg a kereskedővel.
ez volt az a pont, amikor eldöntöttem, otthagyom az bankot a 3,14csába.ja, és fel voltak háborodva, amikor azt írtam, hogy lopáshoz asszisztáltak.
pedig pontosan ezt tették. és ezért érdemelnék meg a töb (tíz) milliós bírságot...
Új hozzászólás Aktív témák
- Hobby elektronika
- Norton védelmi programok (NAV & NIS & N360)
- Politika
- Faragott a Radeon RX 7700 XT árán az AMD
- World of Tanks - MMO
- LEGO klub
- Garmin Forerunner 165 - alapozó edzés
- Milyen alaplapot vegyek?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- További aktív témák...