Hirdetés

Hozzászólok Aktív témák

  • sbazsi

    veterán

    A mai napon leemeltek a kártyámról 2490 Ft-ot. Először nem tudtam mire vélni, majd felhívtam a bankot. Azt mondták, hogy a PPO.
    Erre kértem, hogy érvénytelenítsék a tranzakciót, mert nem engedélyeztem.

    Erre azt mondja a bankos, hogy keressem meg a céget, és őket kérjem meg, mert biztos én kattintottam valamit félre, és nem tudtam, hogy mit kattintok.
    Tehát röviden bankos lehülyézett.
    Ez volt a bank erste rossz húzása.

    Ezek után bementem a közeli bankfiokba, és ott az ipse felhívta a központost, hogy mi legyen, aki ugyanezt mondta. Valszeg ugyanaz a központos volt.
    Ez volt a bank zweite rossz húzása.

    Vajon ha akármilyen cég leemel a kártyámról bármilyen összeget, nekem kell a céget megkeresni, és egyezkedni velük?
    Kinek az érdekeit képviselik? Az enyémet, vagy a tolvajbandáét? Ennyit a biztosnágról.

    PPO elérhetetlen, egyébként megtudtam, hogy novemberben módosították az ÁSZF-t, és aki azóta nem lépett be, és nem olvasta el, az mitsem tudott róla.
    A lényeg, hogy az eddig ingyenes csomag továbbra is ingyenes, csakhogy van egy éves regisztrációs díj. És aki 3 éve egyszer vett ott valamit, azt is lehúzták.

    A jövőben a benzinkúton veszek matricát, és ott töltöm a mobilt, ha kell.

    Cikk

    Mindenki képzeljen ide egy jó hosszú anyázást...

  • HaKo

    aktív tag

    Igen, én is hallottam,hogy hogy megy. Húgomtól is levették. Szerencsére tőlem eddig nem. Gondolom azért mert azóta új bankkártyám van és más a szám vagy nem tudom. De ez tényleg erkölcstelen így, minden szarért küldik az e-mailt, egy ilyen fontos dologért már nem. Remélem elvesztenek annyi ügyfelet hogy lehúzhatják a rolót... A másik megy hogy a cégek is jobban megnézhetnék hogy kikkel szerződnek le... T-Mobile stb....

  • Dillon

    tag

    Én is belefutottam :( Oké, egyenlegfeltöltésre használtam azért eleget az oldalt, de egy külső mail-t nyugodtan küldhettek volna. Proli vagyok, 2490.- forintot épp tudtam volna másra is költeni. Részemről ahogy elérhetővé válik az oldal, törlöm magam, vagy valami fake dolgot adok meg kártyaszámnak, nem tudom. Csak rosszul esik azért... :O

    (nem kötelező megadni - minden hozzászólásnál automatikusan az üzenet végéhez íródik)

  • sbazsi

    veterán

    2490.- forintot épp tudtam volna másra is költeni.
    ahogy mindenki.

    Részemről ahogy elérhetővé válik az oldal, törlöm magam, vagy valami fake dolgot adok meg kártyaszámnak, nem tudom
    eső után köpönyeg. hívd fel a bankod, és reklamáld meg. valamint tegyél rendőrségi feljelentést.

    undorító, gusztustalan lépés volt. szerintem a felhasználók 99%-a törölte volna magát az oldalról, ha tudja, hogy ezt fogják csinálni. illetve letiltja a kártyáját, mert olyanokat is levágtak, akik törölték, és erről kaptak visszaigazoló emailt.

  • fricz19

    őstag

    élettársamnak is leakarták húzni.
    csak nem volt a kártyáján pénz(max 600ft, az elveszett.)

    tegyük hozzá azt se tudta hogy regelve van...

    most megyünk bankba letiltani...

    [ Szerkesztve ]

  • fricz19

    őstag

    egy del acc-os linekt tudna valaki adni?10perce keresem de nem lelem
    már ha van...

    meg persze ha nem marad az adatbázisban az adatok.

  • sbazsi

    veterán

    Tudomásom szerint csak egy e-mail-en keresztül. 'info@investech.hu'
    én is írtam nekik kétszer a weboldalon keresztül, hogy töröljenek, és adják vissza a pénzem.
    szerinted kaptam választ? :( :(

  • sheratan

    titán

    ez mekkora szemétség... még szerencse, hogy az én bankommal nem működik a PPO, így sosem regisztráltam.

  • localhost

    Közösségépítő

    Nincs lehetőség az accountod saját magad általi törlésére!!

    Én is emailben kértem még e hó negyedikén a törlést, meg is kaptam a visszaigazolást, hogy töröltek.

    Ezt most biztos-ami-biztos alapon ki is nyomtatttam!

    ¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

  • samgar

    őstag

    Inkorrekt, üzletileg elfogadhatatlan eljárás. 2009.június óta 12 emailt kaptam tőlük, hogy milyen akciójuk van és miképpen költhetem el a pénzemet. De arról, hogy a ppo light fizetős lesz, csak belső üzenetet küldtek.

    [ Szerkesztve ]

  • localhost

    Közösségépítő

    Telefonáljatok!

    [ Szerkesztve ]

    ¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

  • glutamin

    őstag

    Engem is MEGLOPTAK. Elég pipa vagyok. Kb 2 éve használtam utoljára. Ez szerintem nem ráutaló magatartás.

    Részvétet könnyen kap az ember, az irigységért azonban keményen meg kell dolgozni

  • shev7

    veterán

    meg nem beszeltem a bankommal, nem lehet oket ilyenkor elerni, de a Visa honlapjan talaltam olyat, hogy nem engedelyezett tranzakcio eseten indithatsz visszateritest a bankodon keresztul. Hivd fel ujra a bankodat, es hivatkozz erre. Persze nem biztos, hogy igy visszakapod a penzed (bar ha eleg sok ugy indul azert talan a visanal is felfigyelnek erre) de olyan nincs, hogy a bank nem tesz semmit!

    ''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

  • glutamin

    őstag

    Így van, tök jogos.

    Részvétet könnyen kap az ember, az irigységért azonban keményen meg kell dolgozni

  • sbazsi

    veterán

    A PPO.hu-n regisztrált felhasználók száma: 110 ezer fö (2009. április)

    :Y :Y :Y

    index cikk:
    Simén Tamás a PPO.hu oldal elérhetőségéről annyit mondott, hogy a mai karbantartás előre tervezett volt
    Tegnapi cikk, tehát erre a napra karbantartást terveztek be.

    Az igazgató azt tanácsolja és javasolja a panaszos ügyfelek részére, hogy első felindulásukban ne töröljék tagságukat, hiszen egy évre kifizették most a díjat, így használhatják a PPO portált a teljes 2010 évben.
    NEM, NEM, ÉS NEM! Meg fogom támadni a bankomnál, és akár visszakapom a pénzt, akár nem, ezeknek soha többet a büdös életben egy fillért nem juttatok a számlájukra.

    És akár visszakapom a pénzem, akár nem, a bankomtól is megválok, mert tegnap nem vették fel a panaszomat.

    [ Szerkesztve ]

  • localhost

    Közösségépítő

    A Homáron levő hozzászólások egy index fórumra mutatnak :

    ..."Létezik egy internetes fórum a forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198287 címen, ahol a szerencsétlenül járt felhasználók osztják meg egymással sérelmüket, tudomásom szerint rajtam kívül mások is feljelentést fognak tenni...."

    ref.link

    ¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

  • fricz19

    őstag

    köszönöm

    ahogy menni szokott...pénz biztos hogy nem utalnak vissza hacsak nem a bank.
    de OTP be már így is ismernek :)
    ők is levontak decemberben 3000ft éves költségnek titulálva.
    csak egész évben vonogatnak :W
    mocskos szemetek

    nem értem hogy engedhetik meg maguknak,
    + a bank is hogy engedheti ezt meg.

    110.000 user* 2490ft=273 900 000ft
    kíváncsi lennék mire megy el ez az összeg

  • sbazsi

    veterán

    kíváncsi lennék mire megy el ez az összeg
    ügyvédekre, perköltségre

    én eddig azt hittem, hogyha bármilyen tranzakció történik a kártyámon, akkor a bank felveszi a panaszt, és utánajár a dolognak. nem a kereskedőt keresi meg, hanem a kereskedő bankjától kér igazolást a terhelés jogosságára.
    Erre tegnap elhajtott a bankom. Megyek is.

  • shev7

    veterán

    "én eddig azt hittem, hogyha bármilyen tranzakció történik a kártyámon, akkor a bank felveszi a panaszt, és utánajár a dolognak."

    Igy kene lennie, es ha az enyem nem igy fog tenni, en is valtok bankot, es melegen ajanlom ezt mindenkinek. Egymas segitesere azert ideirhatnatok hogy melyik bank nem vett fel panaszt, mert ugye oda valtani felesleges...

    ''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

  • sbazsi

    veterán

    Erste bank engem tegnap elhajtott.
    Kétszer is. Egyszer telefonon, másodszor személyesen is.

    Személyesen feltettem a következő kérdést:
    -Akkor nem tud segíteni?
    -Nem.

    Ezután még megkérdeztem, hogyan tudom megszüntetni a számlámat, és eljöttem.

  • fricz19

    őstag

    OTP.
    nem ajánlom senkinek mert az egyik legundorítóbb bank.
    az egyik ismerősöm járt úgy hogy kirúgták, nem volt négy hónapig munkahelye.
    lakás hitele persze ott volt.
    azóta dolgozik de az OTP a fizetése 100%-t levonta(2 hónapon keresztül),
    az hogy a paraszt miből él, hogy jár dolgozni le van szarva.

    ha jól tudom még az APEH is max 50%-t vonhat le a fizetésből.

  • localhost

    Közösségépítő

    Ez azért így nem több, mint az "ismerősöm is látott egyszer egy olyan embert, akinek a szomszédja mesélte, hogy egy munkatársa" - féle állítás! :(

    #25 MOD: Akkor is csak egy homályos utalás, állítás.

    [ Szerkesztve ]

    ¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

  • shev7

    veterán

    valoszinuleg ti is kovetitek a homaron a posztokat.

    Velemeny a feljelentesrol? van ennek igy ebben a formaban ertelme?

    Tárgy: Feljelentés (közérdekű bejelentés) csalás és személyes adatokkal való visszaélés, azok jogosulatlan felhasználásának alapos gyanúja miatt

    To: 'panasz.orfk@orfk.police.hu'
    CC: 'adatved@obh.hu'; 'ugyfelszolgalat@pszaf.hu'; 'panasz@obh.hu'; 'panasziroda@apeh.gov.hu'; 'info@nhh.hu'; 'ugyfelszolgalat@gvh.hu'; 'fogyved_kmf_budapest@nfh.hu'

    Tisztelt Panasziroda (és a másolatban található egyéb címzettek)!

    Alulírott XY (személyes adatok) feljelentést szeretnék tenni ismeretlen tettes ellen csalás és személyes adatokkal való visszaélés, azok jogosulatlan felhasználásának alapos gyanúja miatt. Bejelentésem nem csak személyes érintettségű, hanem közérdekű állampolgári bejelentés is.

    A tényállás a következő:
    Létezik a PPO.hu nevű internetes oldal, melyet az Investech Kft. üzemeltet és melyen keresztül mobiltelefon egyenleget lehet feltölteni, autópálya matricát vásárolni, stb. Ehhez szükség van egy regisztrációra, ahol meg kell adni a személyes adatokat. Ez a cég önkényesen és a felhasználók megkérdezése, korrekt, az elvárható alaposságú értesítése nélkül a felhasználók által a regisztrációkor rábízott adatokkal visszaélt, tegnap óta minden regisztrált felhasználó bankszámlájáról pénzt vont le.

    Valószínűsíthető, hogy nemcsak a személyes adatokkal való visszaélés történt meg, hanem a személyes adatokhoz (ebben az esetben bankkártya adatok) való jogosulatlan hozzáférés, és a személyes adatok jogosulatlan felhasználása is. Ugyanis a felhasználók a fizetési tranzakciót az OTP Bank által üzemeltetett ún. fizetési oldalon valósították meg, így elviekben az Investech Kft. a bankkártya adataihoz nem férhetett hozzá, azonban az a tény, hogy sokan számolnak be arról, hogy a tegnapi nap óta az Investech Kft önkéntesen visszaélve a bankkártyájuk adataival, pénzt vett le ellenszolgáltatás és számlaadás nélkül a bankszámlájukról. Olyan személyek bankszámlájáról is vettek le pénzt – mint például jómagam is -, akik évek óta nem használták az adott oldal szolgáltatásait.

    Az Investech arra hivatkozik, hogy értesítették a regisztrált felhasználókat 2009. 11. 28-án az Általános Szerződési Feltételek ilyen irányú módosulásáról, azaz hogy az addig ingyenes szolgáltatás fizetőssé válik, de ezt csak a portál belső értesítési rendszerén tették meg, így aki már régóta nem használta az oldalt, azok erről nem értesültek. Ez az eljárás véleményem szerint nem csak etikátlan, hanem felveti a csalás, szándékos megkárosítás gyanúját is.

    Létezik egy internetes fórum a forum.index.hu/Article/showArticle?t=9198287 címen, ahol a szerencsétlenül járt felhasználók osztják meg egymással sérelmüket, tudomásom szerint rajtam kívül mások is feljelentést fognak tenni.

    Kérem, hogy a bejelentésem alapján a nyomozást, vizsgálatot szíveskedjenek elrendelni.

    Budapest, 2010.01.12

    Tisztelettel:
    XY

    ''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

  • szeva000

    addikt

    Én a raiffeisennel vagyok így.A csajszi elmagyarázta,hogy annak a pénznek annyi...node én ebbe nem törődtem bele.
    Feljelentést tettem ismeretlen tettes ellen,nomeg a banknál is írásos panasszal éltem.
    A végén meg közöltem velük,hogy az ilyen hozzáállás miatt nem kívánok az ügyfelük maradni.Az a baj,hogy a dombornyomott mastercard tiltása alapból 10000ft,mert már le lenne tiltva.Még várok a válaszlevelükre,hátha felajánlanak egy új kártyát legalább,mert ezt így bármikor lelophatják ezek a szemetek.

  • Elements

    csendes tag

    Az OTP tényleg a legköcsögebb bank az összes közül.
    Jópár éve volt náluk utoljára számlám (lakossági).
    8 számjegyű összeg volt rajta (mert lakásra gyűjtöttünk). A számlán kb. 70-30%-ban volt a lekötött pénz és a számlán mozgatható pénz aránya. Indítottunk egy kisebb összegű utalást (ami a mozgatható pénznek csupán töredéke volt), az ügyintéző csaj zároltatta az összeget majd később a számlaértesítőt kiküldve láttam hogy zárolás címén levontak az utalás összegén felül 10.000 Ft-ot. Sajnos manapság nem nagy összeg (megkeresni sokaknak annál nehezebb), de azért csak kiverte a biztosítékot. Játsszon más pénzével, ne az enyémmel. Bemegyek a bankba, mi a faszra ez a levonás, no meg egyáltalán a zárolás (mikor van a számlán bőven pénz), az ügyintéző csak hebeg, meg tálalja a sok faszságot, odahív az ügyintézés során egy másik ügyfelet azzal is foglalkozik egy kicsit (én meg állok mint fasz a lakodalomban)...
    Mondom jó, megszüntetem a számlám. Kikerekedett a picsa szeme, hívta az osztályvezetőt, nyaltak-faltak, már majdnem oboáztak csak maradjak ott, de nem. Buktam az utalással egy kis pénzt, de nem bántam. Később megtudtam , hogy az ügyintézőt menesztették, de aki paraszt az menjen kapálni. Kapják be.

  • szeva000

    addikt

    Van értelme!

    Itt a válasz!ű

    "Tisztelt Címzett!

    Tájékoztatom, hogy a PPO.hu weboldallal kapcsolatos feljelentését az
    eljáró szerv kijelölése céljából az Országos Rendőr-főkapitányság
    Bűnügyi Főigazgatóság Bűnügyi Főosztály Gazdaságvédelmi és
    Pénzhamisítás Elleni Osztálya vezetőjéhez továbbítottam.

    Tekintettel arra, hogy a PPO.hu-val kapcsolatos beadványok folyamatosan
    érkeznek hozzánk, kérem Önt, hogy erre az üzenetre - kollégáim
    munkájának megkönnyítése végett - ne válaszoljon. Jelenleg további
    teendője nincs, bővebb tájékoztatást a vizsgálat eredményéről a
    vizsgálatot folytató szerv fog nyújtani Önnek.

    Kérem a fentiek szíves tudomásul vételét.

    Budapest, 2010. január 12."

    Aki érintett,ne hagyja ezeket a gerinctelen szemeteket meglépni!

    [ Szerkesztve ]

  • Elements

    csendes tag

    A Raiffeisennél (nincsen velük bajom) kiver a víz, mikor meglátom azt a sok színesbe vastag papírra nyomtatott hitelkérelem levelet meg tájékoztatót amivel elárasszák minden hónapban a postaládát. Mennyibe kerülhet ez? Milyen környezetszennyezést csinálnak ezért a szarért?

  • szeva000

    addikt

    Nekem sincs bajom velük igazán,de a bankok a legszemetebbek és itt bármelyiket említhetnénk.
    Ilyenkor a kedves ügyfél védelme hol van???

  • Tim82

    nagyúr

    Ha valahol megadtad netes vásárlásnál (és a PPO is az!) a bankkártyád adatait, akkor azokkal bármikor visszaélhet az adott kereskedő. Ez nem a bankod felelőssége, a bankod nem fogja tudni ellenőrizni, hogy Te valóban jóváhagytad-e a tranzakciót vagy a kereskedő jogtalanul von le pénzt, mert trükközik az adataiddal! A legtöbb bank ezért találta ki a virtuális/internetes stb. bankkártyát, amelynek adataival csak az általad meghatározott összeget és az általad megadott (általában max. 48 órás) időhatáron belül emelhetik le, azon túl alapesetben kemény 1, azaz egy forintos limitre van állítva. Lassan fel kellene ismerni, hogy nem szabad a mindennapokban használt bankkártya adatait csak úgy a neten kiadni... és nyilván azoknak vonhatták le az említett összeget a PPO-ék, akik ezt tették.

    Szóval akármilyen cég nem fog tudni leemelni a kártyádról akármilyen összeget. Csak olyan cég, amelyiknek megadtad az ehhez szükséges bankkártyaadatokat... Tökéletesen mindegy, hogy OTP, Erste Bank, Zweite Bank, mittomén, lehet a bankokat szidni, ahogy akarod, ez nem változtat a tényen, hogy mindegyik banknál ugyanígy elhajtottak volna. Onnantól, hogy kiadtad a bankkártyád szükséges adatait, ez nem a bank felelőssége. A bank vagy a kártyatársaság maximum indíthat a nevedben egy reklamációt a PPO felé, aminek vagy van számodra pozitív eredménye vagy nincsen.

    Mindezt nem azért írom, mert olyannyira vágyom arra, hogy a topikban jelenlévők egyöntetűen utáljanak, hanem mert ez a tényállás, ezzel nem ártana tisztában lenni és megérteni, hogy jelen esetben egyáltalán nem a bank(ok) a hunyó(k).

    Tekintve, amit írtál, hogy novemberben módosították az ÁSZF-et, a PPO-nál van mire mutogatniuk. Persze baromira nem etikus a részükről, de törvényes. (Én az elégtelen tájékoztatás-részre gyúrnék egyébként, ha érintett lennék.)

    [ Szerkesztve ]

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - JVC HA-S500 fejes, desktop DDR2 modulok, mobil i3-4000M proci eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • sbazsi

    veterán

    Vélemény a feljelentésről? van ennek így ebben a formában értelme?
    vajon ha senki nem tesz semmit, mi gátolja meg a többi kereskedőt, hogy hasonlóan cselekedjen?

  • bobsys

    addikt

    a vilag azon felen ahol tenyleg van verseny ott nem igy mukodik, nem hajtanak el a verbe

    Enterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel

  • shev7

    veterán

    "Mindezt nem azért írom, mert olyannyira vágyom arra, hogy a topikban jelenlévők egyöntetűen utáljanak, hanem mert ez a tényállás, ezzel nem ártana tisztában lenni és megérteni, hogy jelen esetben egyáltalán nem a bank(ok) a hunyó(k)."

    Annyiban a bankok a hunyok, hogy basznak az uggyel foglalkozni es a vizsgalatot meginditani. A Visa honlapjan azt mondjak, hogy a chargeback folyamatot a bankodnal kell kezdemenyezned, a vizsgalat a Visa bevonasaval tortenik. De ha a bank nem hajlando ezt meginditani akkor mit tudsz csinalni?

    A dombornyomott kartyanak pont az az elonye, hogy akar offline is hasznalhato. "Lehuzza" a kereskedo a kartya lenyomatat, majd a kartyaszam alapjan beterheli az ellenerteket. Ha nem annyit terhel, vagy nem annyiszor, szolsz a bankodnak es meginditjak a vizsgalatot. Nem a ket szep szemukert fizetek tobbet eves kartyadijnak mint egy electron kartyanal, hanem azert, hogy ha gubanc van akkor erdemben foglalkozzanak vele.

    ''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

  • shev7

    veterán

    a velemenykeres arra iranyult, hogy esetleg erdemes-e meg valamit beleirni. Az nem kerdes, hogy feljelentes menni fog az en reszemrol is...

    ''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

  • sbazsi

    veterán

    a bankod nem fogja tudni ellenőrizni, hogy Te valóban jóváhagytad-e a tranzakciót vagy a kereskedő jogtalanul von le pénzt
    szállodában dolgozom, és itt mindennapos az, hogy a vendég miután itt jól érezte magát, bemegy a bankjába, és reklamál, hogy jogtalanul terheltük a kártyáját.
    Ekkor az ő bankja megkeresi a mi bankunkat, a mi bankunk pedig tőlünk kér arra vonatkozó dokumentációt, hogy a terhelés jogos volt.

    ezzel nem ártana tisztában lenni és megérteni, hogy jelen esetben egyáltalán nem a bank(ok) a hunyó(k).
    ha én bemegyek a bankba reklamálni, akkor kötelességük (lenne) legalább kivizsgálni az ügyet, és nem zsigerből azt mondani, hogy biztos valami olyat kattintottam, amit nem olvastam el.
    Érted?
    A "biztos hülye voltál" helyett elvárnám, "az ügyfelem érdekeit képviselem" hozzáállást.

    Tekintve, amit írtál, hogy novemberben módosították az ÁSZF-et, a PPO-nál van mire mutogatniuk.
    Mire tudnak mutogatni? Én a szobám falára kitettem egy A4-es lapra egy nyomtatványt, hogy az új ASZF-et nem fogadom el. Mert az, hogy ott volt, az kb ennyit ért. Miről is beszélünk?

    egyébként igazad van az internetes kártyával kapcsolatban, a következő bankomban lesz ilyen. :K

    [ Szerkesztve ]

  • Tim82

    nagyúr

    Annyiban a bankok a hunyok, hogy basznak az uggyel foglalkozni es a vizsgalatot meginditani. A Visa honlapjan azt mondjak, hogy a chargeback folyamatot a bankodnal kell kezdemenyezned, a vizsgalat a Visa bevonasaval tortenik. De ha a bank nem hajlando ezt meginditani akkor mit tudsz csinalni?

    Indíts kapásból úgy, hogy panaszt szeretnél ezért tenni, akkor a banknak kutya kötelessége ezt felvenni, és elindítani. Ha kell, verd az asztalt. De számíts arra, hogy már az elején szól az ügyintéző, hogy azért nincsen túl sok esélyed a sikerre: a bank el fogja indítani az ügyet, ennyit tehet. Másrészt azért ez bizony "human error, change user"-helyzet a bankok szemszögéből.

    Egyébként Fogyasztóvédelem? Vagy már felvetődött, csak én nem olvasok elég figyelmesen? :)

    A dombornyomott kartyanak pont az az elonye, hogy akar offline is hasznalhato. "Lehuzza" a kereskedo a kartya lenyomatat, majd a kartyaszam alapjan beterheli az ellenerteket. Ha nem annyit terhel, vagy nem annyiszor, szolsz a bankodnak es meginditjak a vizsgalatot. Nem a ket szep szemukert fizetek tobbet eves kartyadijnak mint egy electron kartyanal, hanem azert, hogy ha gubanc van akkor erdemben foglalkozzanak vele.

    A virtuális/internetes kártya is dombornyomottnak számít, csak ott Te határozod meg, milyen összeg vonható le maximum és mennyi ideig próbálhatja meg a kereskedő, pont ezért sokkal biztonságosabb netes vásárlásra! Nem egy, nem két éve sulykolják a bankok, hogy neten ne a mindennapokban használt kártyáddal vásárolj! Nekem is dombornyomott Visa Classic a bankkártyám (jól fog majd jönni, ha külföldön nyaralok, mert ott sokkal szélesebb körben elfogadják, mint az Electron-t), mégis vettem a fáradságot és kiváltottam egy Visa virtuális bankkártyát, mert elég nyomatékosan figyelmeztettek az ilyen esetek előfordulására, mint ami miatt a topik is megnyílt.

    Tökéletesen értem én a felháborodást és jogosnak is gondolom egyébként, de erről tényleg nem a bank(ok) tehet(nek).

    sbazsi:

    Ekkor az ő bankja megkeresi a mi bankunkat, a mi bankunk pedig tőlünk kér arra vonatkozó dokumentációt, hogy a terhelés jogos volt.

    Pont ugyanezt teszi - a Te esetedben - az Erste Bank, ha azzal indítasz, hogy meg akarod reklamálni az adott tranzakciót. Meg bármelyik másik bank is, a következő bankod is. :) Hidd el, nem lesz különbség.

    A "biztos hülye voltál" helyett elvárnám, "az ügyfelem érdekeit képviselem" hozzáállást.

    Ha Te voltál aznap a sokadik ilyen problémával bejövő, akkor lehet, hogy belefutottál ebbe, de ez nem bankfüggő, hanem ügyfélszolgálatos-függő, remélem, ezzel tisztában vagy. Csak nehogy csalódás érjen a következő bankodnál, ha esetleg egy hasonló ügyfélszolgálatosba futsz bele! :)

    Mire tudnak mutogatni? Én a szobám falára kitettem egy A4-es lapra egy nyomtatványt, hogy az új ASZF-et nem fogadom el. Mert az, hogy ott volt, az kb ennyit ért. Miről is beszélünk?

    Ne értetlenkedj, pontosan tudod, mire gondolok. Arra, hogy a PPO, legalábbis elvileg, lefedezte magát. És ellentétben a szobád falára kitett nyomtatvánnyal, az ÁSZF-módosítása valószínűleg jobban visszakereshető lesz. Így megy ez, ahogy Vonnegut mondta.

    [ Szerkesztve ]

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - JVC HA-S500 fejes, desktop DDR2 modulok, mobil i3-4000M proci eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • Noxy

    veterán

    Vatera sem kapja le a jogos jutalékát csak úgy a számláról.
    Elhajt a bankom oldalára, oszt ott fizethetek, vagy feltöltöm az Abaqoos-t.

    Az Abaqoos az OTP Bank egyedülálló, interneten elérhető szolgáltatása, amely segítségével Ön internetes vásárlásait az Abaqoos „virtuális pénztárcájába” elkülönített összegből, kényelmesen és biztonságosan fizetheti.

    ''Habár egyszer annyit észrevett, hogy valami megfertőzte magát a Nod-ot is''

  • Panther

    HÁZIGAZDA

    Éppen ezt akartam írni. Gerinctelen dolog ez a PPO-tól, de szerencsére van védelem az ilyesmi ellen a jövőben. Nekem is virtuális webes bankkártyám van, ha fizetni akarok vele, előbb ráutalom (ingyen) az összeget a webbankon át, így senki nem tud róla levenni semmit a tudtom nélkül, ugyanis az idő 99.99%-ában ennek megfelelően éppen 0 Ft csücsül rajta. És pont ez, ami most történt, ez volt az aggályom mindig is a netes fizetéssel kapcsolatban -- nem is csináltattam volna soha neten fizetésre alkalmas fő bankkártyát. Így ez a virtuális dolog viszont biztonságosnak tűnik.

    [ RIOS Release 5 – multiportal engine by Panther ]

  • localhost

    Közösségépítő

    Kérem maradj a témánál! :)) Ez nem Bankokat-fikázó topic!

    ¤ Most már biztos: teljesen normális vagyok! ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Mondták itt ezek a hangok is a fejemben. :)) ¤ My IP is: 127.0.0.1

  • shev7

    veterán

    "Másrészt azért ez bizony "human error, change user"-helyzet a bankok szemszögéből."

    Meg nem jartam utana a sajat esetemnek, de ha igaz amit a srac a feljelentesben irt, es vasarlas cimen terheltek meg a kartyajat, az nem sima human error. Mivel effektive o nem vasarolt, es a PPO-nak semmi nincs a kezeben amivel bizonyithatna, hogy a tranzakciot jova hagytak nem ilyen egyszeru. Es mivel a vizsgalatot nem csak a bank folytatja le, hanem a kartyatarsasag is szerepet kap benne, szerintem korantsem remenytelen a helyzet.

    ''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

  • dabadab

    titán

    "Ez nem a bankod felelőssége"

    Azert a banknak is van resze a dologban, ugyanis pont az ilyen "vitathato" tetelek miatt talaltak ki a chargeback intezmenyet, ami ugy nez ki, hogy felhivod a bankot, hogy a PPO jogtalanul vette le a penzt, a bank meg erre stornozza a tranzakciot. Az, hogy erre nem volt kepes az Erste (foleg egy ilyen nyilvanvalo, szeles nyilvanossagot kapo esetben) nem vet jo fenyt ra, sot, mindenkeppen erdemes lenne megkeresni a Visat/Mastercardot, hogy nezzen mar a kormukre, mert ez igy nem oke.

    [ Szerkesztve ]

    DRM is theft

  • Tim82

    nagyúr

    Es mivel a vizsgalatot nem csak a bank folytatja le, hanem a kartyatarsasag is szerepet kap benne, szerintem korantsem remenytelen a helyzet.

    Én sem mondtam, hogy az, sőt, szorítok is neked, sbazsinak és minden károsultnak. :)

    dabadab: végrehajtott utalást, lezárt tranzakciót egy bank sem fog tud visszacsinálni, legfeljebb majd visszatéríteni az összeget. Mint írtam lejjebb, reklamációt/panaszt kell tenni, azután indíthatja el a bank a vizsgálatot.

    [ Szerkesztve ]

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - JVC HA-S500 fejes, desktop DDR2 modulok, mobil i3-4000M proci eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • Panther

    HÁZIGAZDA

    Most találtam meg, hogy én egyszer már kiakadtam a PPO miatt levélben pár embernek... 2009.07.13-án ugyanis autópálya-matricát akartam venni, és regisztrálni kelett volna, de kiírta valami popupban, hogy az bizony évi 940 Ft lesz, plusz 100 Ft matricánként. Így aztán az 1530 (matrica) + 1040 (lehúzás) felállás miatt inkább a sarokban levő piros X-re klikkeltem, nem a regisztrációra.
    Pár órával később egyébként megtaláltam hogy az OTP Direktben is vehetek matricát, 1530 + 100 Ft-ért, úgyhogy végül ott vettem.

    [ RIOS Release 5 – multiportal engine by Panther ]

  • dabadab

    titán

    "végrehajtott utalást, lezárt tranzakciót egy bank sem fog tud visszacsinálni"

    De (idokozben az elozobe beraktam egy Wikipedia linket, ott eleg jol le van irva a folyamat). Persze ennek elofeltetele lenne, hogy felvegyek a panaszt es ne hajtsak el a reklamalo ugyfelet.

    DRM is theft

  • shev7

    veterán

    azonnal persze hogy nem, viszont Raiffeisenes ugyfelszolgalatos lakotarsam meselte a kov sztorit:

    Raiffesenes ugyfel kapott kulfoldrol a szamlajara tevedesbol kb 100.000 forintot. A kuldo bankja kicsit ugyfelbaratabb politikat folytatott, es felvette a kapcsolatot R-rel a visszateritesrol. Nem tudom milyen egyezkedesek folytak a hetterben, de R eloszor felszolitotta az ugyfelet, hogy sajnaljak, tevedes tortent kerem utalja vissza a penzt. Persze az ugyfel egyaltalan nem akarta ezt.

    Na es itt jon az erdekes resz a sztoriban. R kozolte az ugyfellel, hogy a 100k-t akkor ok most zaroljak, es visszautaljak. Az ugyfel rendorseggel fenyegetozott ("ti csak ne nyuljatok a penzemhez stb...") R megis visszautalta a penzt. Szoval ha egy ugyfelbarat banknak valahogy sikerult ezt elernie egy egyertelmuen human error esetben, nem latom hogy annak mi akadalya lenne, hogy legalabb erdemben foglalkozzanak az ugyel kedves bankjaink...

    ''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

  • Tim82

    nagyúr

    Technikailag ez visszatérítés, nem pedig a tranzakció sztornóztatása lenne (a wikipédiás papírforma szerint akkor menne, ha az összeg nem tényleges levonásra, hanem csak zárolásra került volna a számlán). Sztornóra pedig egy bank sem vállal garanciát.

    shev7: ez a történet határozottan tetszik. :K

    [ Szerkesztve ]

    "You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - JVC HA-S500 fejes, desktop DDR2 modulok, mobil i3-4000M proci eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA

  • glutamin

    őstag

    Na úgy néz ki a Homár-on lassan összegyűjtik a megfelelő passzusokat, amin elbukik a PPO.

    Részvétet könnyen kap az ember, az irigységért azonban keményen meg kell dolgozni

  • shev7

    veterán

    "Sztornóra pedig egy bank sem vállal garanciát."

    Nem is kell! a kartyatarsasag megteszi. Ha vegigolvastad a wikipedia cikket benne van, hogy ha az elado szerint megis jogos a terheles, es bizonyitani tudja, egy ellenprocedurat indithat a bankjanal!

    ''Gee, Brain, what do you want to do tonight?'' ''The same thing we do every night, Pinky: Try to take over the world!''

Hozzászólok Aktív témák