-
IT café
Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Alex889 #103937 üzenetére
Nem, nem viccből ! Kezembe vettem a távirányítót és nálam így működött... Ha gondolod le is videozhatom neked !
szerk.
A napokban jött frissítés a boxra és amiatt is lehet, hogy a felvétel már nincs meg, de ennek ellenére megjeleníti, hogy létező felvétel.[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
őstag
válasz wmarci #104082 üzenetére
Szia. Szerintem meglehet... Azt a műveletet egy-két klikkel bonyolítják le a központból és bekötésnél a szerelő mindenképp fel kell vegye a kapcsolatot velük, hogy be tudják állítani neked az új konfigot. Kötelesek megvárni amíg bebootol a modem és van net kábelen keresztül, tehát ha felállt teljesen a kapcsolat, akkor szerintem utána át is tudják rakni neked bridge módba. Jómagam bíztam az Arris csodában, mert az esélyt megkapta, hogy megmutassa mit tud routing téren, de sajnos a port forwarding egyáltalán nem működik, ezért én is utólag átrakattam bridge módba az üfsz. keresztül ami kb. 3 perc volt a hívás fogadása után.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz szabonagyur #104089 üzenetére
Ez komoly szerelő lehetett A többiek már megírták az okokat, nem ismétlem. Reméljük a munkájában azért nem ezt a szintet képviseli...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz #72445440 #104165 üzenetére
Jaa persze... Adnak egy HGW-t ami lehet többet nyújt, de ha gondod van vele, akkor felemelik a kezüket, hogy ők csak netet szolgáltatnak kábelen 1 porton és a HGW ezt kell hozza, ergo a többi dolog nem nagyon érdekli őket, szóval akkor miről is beszélünk? Nem elhajtottak engem is, hogy vegyek magamnak routert, ha akarok port forwardingot az Arrisal... Egy kutya az egész banda.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Yellow73_a #104171 üzenetére
Elem csere, vagy a box pozicionálása ami segít rajta. Jómagam mindkét lehetőséget alkalmaztam és most már minden ok, de az az 1-2 mp. lag benne van sajnos, nem reagál azonnal a csatornaváltásra
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Yellow73_a #104175 üzenetére
Műanyag védőfólia nem maradt véletlenül a boxon körben? Azt tudom még elképzelni max, de nyilván kicsi az esély rá, mert gondolom már mindent próbáltál. Jaaa és jól vannak berakva az elemek? Ennyire azért nem rossz a táv, hogy közvetlen ráóóa boxra irányítva se működjön.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Yellow73_a #104195 üzenetére
Hűha, elnézést Láma vagyok.... Abban a tudatban voltam, hogy az új box-ról írsz valamiért, bocsi Most visszaolvastam, mert a régi táv szavakból gondoltam, hogy benézhettem valamit... Sajna ezt a típust nem ismerem, nálam egy PACE-t váltott az új VTV box.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz MadMancs #108602 üzenetére
Perszeeeeee.... Hagyjuk már a hülyeséget. Reggel is beléptem, most is és mindkét számra ugyanazokat az a fogyasztási adatokat mutatja ami baromság, mert a párom nem szokott annyit telefonálni mint én és mindig elfogynak a perceim, na meg nem beszélve az adatokról amik szintén egyeznek Mb szinten, szóval emeletes baromság... Botrány, hogy képtelenek adott időben lezavarni ezt a nyavalyás átállást vagy mit
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Statikus #108673 üzenetére
Hát én ezt untam meg kérlek szépen... Már technikus is kijött és azt mondta, hogy a lelkéhez még ők sem tudtak akkor hozzáférni, nem volt jelszojuk, de lehet humbuk volt az egész...
Meguntam és átrakattam modem módba, aztán van egy saját routerem amin azt és akkor nyitok amikor éppen akarok...
Botrány a távirányító is ahogy fentebb írta hhgygy is, konkrétan visszalépés."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Statikus #108677 üzenetére
Ugyanez mint te A Connect box-os topikban még sok topiktársnak segítettem is tanácsokkal meg mindennel, mert nekem is az volt és eltalált volt, csak az a sebezhetőség volt a gond, de más téren majdhogynem vetekedett a régi Ciscoval (olyanom is volt).
Nem, ez a port forwardos nagyon régi csak találhattak rá valami fixet, de eddig tarthatott
Javaslom neked is a saját routert... Van egy NAS-om és amennyit szívtam ezzel az Arris csodával az elején... ajjajjj."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz nicu71 #109451 üzenetére
Nálam is működik... Engem a MyVodafone-os email/pass párossal enged be és a telefonon pedig ahogyan fentebb is írta valaki, nálam is csak a QR-el tudtam belépni.
Chrome böngészővel használom egyébként."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Egyszerűen botrány ez az egész rendszer, kaotizmus a felső fokon... Napok óta gondol egyet majd befagy az Arris csodám és teszi ezt annak ellenére hogy van WAN ip, de mindhiába, mert így sem működött a szolgáltatás.
3 napja felhívtam őket és befagyva hagytam a modemet, hogy láthassa az ügyintéző is... Mondtam neki, h nem áramtalanítóm a modemet azért, hogy láthassa a hibát, hátha kiderül az oka. Ezt ledumáljuk, mondja hogy látja az offline állapotot és nézi tovább, de közben áramtalanítsam. Ok, áramtalanítom és egy kis idő után azt mondja, hogy jó, akkor most kapcsoljam be a TV-t. Mondom neki, miért, hiszen a telefonon, laptopon is látom, ha online az állapot, mire ő azt mondja, hogy jaaaaaa, ön nem a TV box-ra gondolt? Na itt elborult az agyam és mondtam neki, hogy kihangsúlyoztam az elején a modemet és Arris-t is említettem, de ő csak kérte az elnézést... Ma újra eljátszodta és 1 óra várakozás után sikerült egy hozzáértővel kommunikálnom akivel értettük egymást és ő látta, hogy online a modem, de a letöltési ág nem működik. Le reseteltem és csak reménykedem, hogy ez megoldja a gondot, de ha nem, akkor kérem a modem cserét legközelebb.
Azt mondta, hogy az új értékek jobbak mint a befagyás állapotában, de én semmi különbséget nem látok, pár tizedes eltérés kivételével, de semmi kiugró...kabelmania27, ránézel légyszi ezekre az értékekre?
Ezek a befagyás pillanatában voltak, tehát itt még nem indítottam újra a modemet.
Még annyi, hogy modem módban vagyok és van egy router mögötte, de nem hinném, hogy a router miatt veszne el a WAN ip-m...
Ja és itt egy screenshot az ügyfsz. reakció idejéről
Egyszerűen botrány...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz kabelmania27 #110027 üzenetére
Köszönöm Érdekes... Akkor csak a marketing lehetett, hogy ne jelentse ki azt a tényt, hogy nincsenek a toppon még ezek a HGW-k Nem, osztó az maradt a régi... A srác is a modemcserét javasolta ha továbbra is lefagy.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz kabelmania27 #110031 üzenetére
Nem babrálom őket, szekrény mögött vannak. Nem szoktam újraindítani sosem, 0/24 működik mindkettő. Egyébként az Arrisban valami 97 napos uptimeom volt.
Ez csak gondol egyet random és meghal, eldobja az ip-t. Ha újra indítom csak a modemet, akkor helyre is pattan, pár perc amig feláll és minden a régi."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz erahurka #110224 üzenetére
15 perc után?
Bezzeg én...
(egyébként két óránál szétkapcsolt)Nálam folyton eldobálja a WAN ip-t valamiért... Gyanakodtam a retek Tp-Link router-re, de mint kiderítettem nem ő a ludas, mert ha a számítógéppel csatlakoztattam direktbe router nélkül, akkor is ugyanaz a jelenség volt... Modem csere lesz végül. Időpont kb. 1 hét múlva lett volna, de mivel elutazunk, ezért két hét Vicc...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz GoodSpeed #111122 üzenetére
Ott a kisbetűs rész
"Az ajánlat elérhetősége területenként változhat"
Másik dolog...
Sikeresen panaszt tettem ellenük a fogyasztóvédelmi hatóságnál, mert amit műveltek velem, hát az nem kispályás dolog... Hetek óta gondol egyet az Arris és dobja el a WAN Ip-t, ezért többször is hívtam őket és a vége a dolognak az lett, hogy cserélik a modemet. Kaptam is a hívástól számolva 2 hetes időpontot ami a tegnapi napra szólt 12 és 16 óra közé.
Szépen elkéredzkedtem a főnökömtől (borult is pár kolléga beosztása emiatt) és türelmesen vártam őket... 16 óra elmúlt, de sem telefonhívás, sem email, sem pedig füstjel vagy posta galamb vagy bármi hasonló nem történt. Felhívom az üfsz. és 43 perc után közli velem, hogy a kollégának nem fért bele és nem vagyok az egyedüli cím aki porul járt... Megoldásként javasolt egy héttel későbbi időpontot, de nem engedtem el a történetet és mondtam, hogy nekem ma esete küldjön ide valakit vagy tényleg panaszt teszek. Ok, várjak egy pillanatot, mert beszél a diszpécserrel. Beszélt is, de sajnálattal közölte, hogy minden kolléga foglalt senki nem fog tudni jönni... Na mondom jó, akkor vegyük át az elejétől a dolgokat és szépen elismételtettem az egész történetet dátumokkal meg mindennel, mert ha kikérik a beszélgetést, akkor legalább könnyebb dolguk lesz.
Kötbér ilyenkor hogyan alakul? A két vagy három héttel ezelőtti időpont lesz az alap, vagy a tegnapi naptól lesz számolva a 72 óra? A ticket az ugye kb 3 hete lett nyitva."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
őstag
válasz #72445440 #111129 üzenetére
Köszönöm. Felmondáson nem gondolkodom, mert rajtuk kívül csak Telekom van, az meg nagyon drága és nem a legstabilabb. Ha Digi lenne, akkor nem is gondolkodnék a váltáson, de sajns nem elérhető a kerületünkben. Szolgáltatás van, hazudnék ha azt mondanám, hogy nincs, csak napi 2 - 3 alkalommal amikor a legkedvesebb az életed, akkor gondol egyet az Arris és eldobja a WAN ip-t. Az előtte lévő fehér Connect Box ilyet sosem csinált, volt azon még 200 napos uptimeom is. A 1270-en belül melyik menüpont az ahol beszélhetek velük a szerződés felmondással kapcsolatban? Mobilnet is tőlük van meg ebben az időszakban nagyrészt érvényben volt ez a díjmentes 5Gb amit adtak mindenkinek, szóval evvel nem érvelhetek sajnos. Természetesen tisztelettudó voltam minden alkalommal, csak nyomatékosabban kértem már a végén, hogy intézzen szerelőt valahonnan, de nem bántottam, mert ők csak home office-ból dolgozó alkalmazottak, nem tehetnek semmiről...
Kíváncsi leszek mit lépnek a fogyvédes bejelentésemre majd, mert ott pl. 6 hónapos jóváírást kértem.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Okosandroid #111848 üzenetére
Igen, nálunk is... A Mi kis falunkat akartuk visszanézni, de a végén már elengedtem, mert annyira élvezhetetlen volt, ezért inkább Chromecastre átdobtam az rtlmost-ról, aztán úgy már minden rendben volt szerencsére.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Hetek óta valami gond van a házban a hálózattal, több szomszédnál is akadozik a szolgáltatás. Az online állapot megvan, de akadozik és dobálja a csomagokat, nagyon instabil... A szerelő aki kint volt azt mondta, hogy itt a kábelezéssel lesz gond, mert ő nem látott hibát a bejövő eszközöknél amelyek a teljes házat látják el, de a padláson pl. 3 erősítőből ami a lakás elosztóknál van, na abból csak kettőt talált meg és feladta, mert hogy ez nem az ő dolga, jönnek majd a vonal hálózatisok... Hozzáteszem, semmi mérőműszere nem volt, csak kinyitotta a szekrényt és ránézett, ennyi volt a hibafeltárás. Folyton a hitegetés megy és zárják le sorba a munkalapokat a jó jelszintekre hivatkozva... Tény, hogy a topológia nem a legjobb, mert jó pár éve légvezeték volt és a padlásról lettek behúzgálva a kábelek a falban minden lakásba, de miután tiltották a légkábelt a kerületben a pincén keresztül húzták be az új bejövőt, de úgy, hogy a pincéből felvitték a padlásra és onnan osztódik vissza a régi 20 éves kábeleken keresztül. Lehet valamit tenni házon belül ezzel a dologgal? Nem lehet, hogy valamelyik lakótól jönnek felharmonikusok és emiatt borul minden? Ilyenek a jelszint a feltöltési csatornán, az osztó pedig cserélve lett egy olyanra amely ebben a hsz-ben is látható annyi kiegészítéssel, hogy az A Classnál van egy 10 dB érték ráírva. A bejövő jó helyen van és villás kulccsal lettek meghúzva, szóval lazulás nincs.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz cocka #113098 üzenetére
Nm. Nem tudom, de tényleg batár egy példány... Bele világítottam amennyire tudtam és amilyen magas az eszköz a nyák is olyan magas, illetve combos hűtőbordákat látok még benne, szóval ilyen méretűre sikeredett a nyák gondolom, aztán a nyákra tervezték az öltöztetését. Szétszedni nem szedtem, nehogy kifizettessék velem ezek, mert a hülye fejemmel egyik alkalommal nagyon ideges voltam és azt mondtam az ügyintézőnek, hogy lemegyek a pincébe és elvágom a fő jelkábelt, aztán akkor kénytelenek lesznek kiszállni, szóval kinézhetik belőlem, hogy rongálom az eszközeiket
Egyébként az a talp ami 8 cm-re nyúlik ki, na az nem távolítható el, ezért nem lehet falra szerelni sem, pedig az oldalán a két lyuk ott van, de ebben a formában lehetetlen, mert eláll a faltól a talp miatt.
Itt egy fotó:
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz #72445440 #113134 üzenetére
Elárulnád hogyan vehető le? Mert a technikus aki hozta azt mondta, hogy az nem vehető le, de igazából nincs is tervben a falra való rögzítés, ezért nem is próbálkoztam.
Neked ilyened van, te levetted?"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz #72445440 #113144 üzenetére
Hát nagyon a határokat feszegettem már amikor le akartam szedni komoly erőfeszítéssel, de éreztem, hogy nem akarja az igazat és inkább nem folytattam. Én nem látok semmit a közepében, nálam így néz ki. Szerintem ne állíts olyat amiről nem tudod 100%-ban, hogy igaz, mert okoskodásnak és félrevezetésnek is minősülhet.
Az alsó fotón látható csavar torx és szerintem az a takarólemeznek a rögzítője, nem is próbálkoztam avval.
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz mad823 #113148 üzenetére
Nem, a gyártó sem gondolt arra, hogy a talpán állítva legyen üzemeltetve. Kialakítottak két fali rögzítő pontot az oldalán a modemnek, de amíg nem tudod eltávolítani a talpat, addig nem is nagyon lehet falra rögzíteni, mert a talp miatt elállna ugyebár.
Ezekre gondolok:
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Valami nem klappol... Ha a felső rész is a láb adta távolságban van, akkor hogyan rögzíted a falra??? Én nem kaptam dobozt, nekem kézben hozták semmi nélkül Nem is akarom rögzíteni falra, csak most már a végére járnék, mert szerintem nem lehet rögzíteni...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
Emberek csoda történt ! A mai napon hogy - hogy nem, kiszálltak a vonalhálózatis srácok és rámértek a házba bejövő erősítő jelszintjére és az IN oldalon minden érték klappolt, míg az OUT-nál már széthullott és beszakadt a jelszint, totál labilissá vált... Egy Motorola erősítő volt és első tippre őt cserélték, de ha a csere nem oldotta volna meg, akkor a 2 utcára lévő társasház pincéjében lévő nod-ot cserélték volna. A mi erősítőnkre még 2 másik társasház is rá van csatlakoztatva, de ez nem oszt vagy szoroz, ettől függetlenül nem kellett volna, hogy szétessen. Az új erősítőbe a régiből átdugdostak egy pár kis kés biztosítékot meg valami más kütyüket, aztán a műszerrel újra hangolták ami nagyon jól sikerült, mert most 2 ms-os ping mellett asztalin mérek 850 - 900 Mbps-t, amire soha nem volt példa korábban.
Miután életre kelt az erősítő és felállt a hálózat, akkor ők már a tabon látták, hogy szép sorban állnak be a modemek az előfizetőknél és többek között az enyémre is ránéztek amely makulátlan értékeket jelzett vissza, szóval valóban az erősítő adta meg magát.
Na de az, hogy egy ilyen művelethez hónapok kellenek és kötbér fizetés meg sok idegeskedés meg miegymás, hát ez nem semmi... Az is jó lenne, ha az üfsz. operátor is picit komolyabban venné az embert és elhinné a problémát mindamellett, hogy abban a pillanatban jók az értékek... Tuti vissza lehet nézni a modem értékeit, mert az egyik szerelő mutatta a pad-jén, hogy 2 hétre visszamenőleg is látszódtak a kuka értékek, de lehet egyes operátorok inkompetensek és meg sem találják azt a menüpontot amikor a hibabejelentés zajlik.
Szóval ha odateszik magukat, akkor nincsen gond velük, csak nem szabad annyiban hagyni ha tényleg baj van."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Csabex #113187 üzenetére
Hát ezt elkiabáltam Tegnap éjjel 23:30 körül újra dobálta a csomagokat, a 23 letöltési csatornából 3 vagy 4-et tudott használni, összes többinél a Lock status NO volt és a 6 feltöltésiből is kettő kuka lett... Egy újraindítást hajtottam végre a modemen, de olyan szinten behalt, hogy már nem is sikerült neki online állapotba kerülni, ezért el is engedtem. A délelőtt folyamán újra kijöttek a srácok és elvileg nem csak erősítő, hanem táp hiba is volt, ezért kicserélték a tápegységet is. Eddig minden ok, remélem így is fog maradni
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Hory84 #113236 üzenetére
Ezt velem is el akarták játszani, de nem ment Én mondtam neki, hogy asszonyom értem én, hogy most per pill nincs hiba, csak itt annyi a bibi, hogy a hiba időszakos, ezért véletlenül se zárják le a hibajegyet. Kaptam is kötbért, kb fél év net előfizetés értékének az összegét. Kegyetlen volt ez a két hónap a sok telefonálás és idegeskedés miatt, mert olyanra is volt példa, hogy 1 óra és 57 perc várakozás után kapcsolt operátort vagy ügyfélszolgálatist vagy minek hívják őket.
Egyik alkalommal suttogott a vonal másik végén, alig értettem és mondta, hogy alszik a gyerek, elnézést... Vicc... Most lekopogom minden rendben, remélem tartós is lesz."The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Apaxp #113829 üzenetére
Na fene...
"illetve azt, hogy amikor a szolgáltató munkatársa a hiba elhárítására a megbeszélt időpontban előzetes jelzés nélkül nem jelent meg, az ügyfélszolgálat csak közel három héttel későbbi időpontra vállalta a kiszállást."
Ezek szerint akkor nem voltam egyedül evvel a dologgal, vagy pont az én esetem a példa?"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Menotti #113848 üzenetére
Hát azért ha valaki hibát jelent be az szerintem nem felesleges... Esetemben nem volt felesleges, mert itt a teljes házban probléma volt amit a kiérkező technikusok is tapasztaltak.
Kicserélték az erősítőt és a tápegységét és láss csodát, azóta minden működik tökéletesen. Hobbyból szerintem nem hívogatja senki az üfsz., de ha online nem tudja az ügyintéző megoldani, akkor mégis csak ki kell szállnia a technikusnak a helyszínre... Feleslegesen hogy is lehet felvenni egy ticket-et?"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
-
őstag
válasz peugeotmate #114083 üzenetére
Tudom, ismerős... Ha megnézed van hsz-em ahol majdnem 2 óra volt a várakozás és szét kapcsolt, mert 2 óra a limit a szolgáltatóknál, de van ahol 1 is. Nem tudom, akkor lehet priorizálják a hívásokat a bejelentések alapján, vagy fene sem tudja... Utóbbi időben volt olyan, hogy 30 perc sem kellett és fogadták a hívást...
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz kabelmania27 #115075 üzenetére
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz Chalkboard #115247 üzenetére
Szia,
- Innentől a Connect Box megszűnik DHCP kiszolgálóként működni és a saját routerem lesz DHCP kiszolgáló?
Igen, csak modem szerepe lesz.- A Connect Box mely LAN kimenetére érdemes csatlakoztatnom a saját routert?
Ha jól tudom akkor tetszőleges, de a többiek kijavítanak ha nem így volna.- Illetve, a meglévő Access Pointot is az új routerhez csatlakoztassam, vagy maradhat a Connect Boxon a router + AP is?
Mindenképp az új routerhez, hiszen ő látja el a routing feladatokat.BÚÉK neked is
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
-
őstag
válasz DooDoo21 #116927 üzenetére
Akkor nálatok is az lesz ami a mi házunkban volt... Rengeteg technikus jött ki és mért rá, modemet is cseréltek és ugyanez a ping-es hiba volt. Időközben kiderült, hogy egyik szomszédom is hasonló cipőben jár, aztán rákérdezve a házban kb mindenki tapasztalta, csak úgy voltak vele, hogy nem zavaró mindig és a voda - upc fúzióra fogták, hogy lehet átállás miatt van ez. Végén már vehemensebb telefonbeszélgetések árán valahogy sikerült elérnem, hogy saját technikusok jöjjenek a helyszínre, ami meg is történt és rámértek az erősítőre ami a pincében volt (kiderült a szomszéd ház is ide volt bekötve, ott nem volt erősítő), aztán csak csodálkoztak, hogy fossa össze magát folyamatosan, ezért kicserélték. Sajnos másnap is jelentkezett a hiba, ezért aznap azonnal visszajöttek a srácok és kiderült, hogy az erősítő tápegysége a ludas. Azt kicserélték és azóta gyakorlatilag patika a szolgáltatás. Be is dobok két fotót szemléltetve a modem és a router uptimeokat.
Na az Arris valamiért újraindult Feb. 2-án, ezért 21 nap csak az uptime, gondolom jöhetett valami frissítés, vagy 90 naponta újraindul magától, mert ha visszaszámolok, akkor pont a 90 napon indult újra. Az egész dologban annyi volt a jó, hogy kötbérezés gyanánt kaptam kb 30.000 Ft. jóváírást.
[ Szerkesztve ]
"The quieter you become, the more you are able to hear..." ― Ram Dass
Új hozzászólás Aktív témák
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!
- Gaming notebook topik
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Óra topik
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Mobilhasználat külföldön
- Politika
- Vallás
- Megérkezett a Corsair új M.2-es SSD-je, és mindennek mondható, csak lassúnak nem
- További aktív témák...
- Bomba áron új, bontatlan, iPhone 15 kártya-független, apple világgaranciával
- új, bontatlan, iPhone 14 gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Bomba áron új iPhone 15 Pro Max gyárilag kártya-független, apple világgaranciával
- Mikrotik RB941-2nd (Soho) router otthoni használatra
- Asus ROG Strix G17 (G712LWS) - 17.3"
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen