Új hozzászólás Aktív témák

  • Watercolour

    aktív tag

    válasz Toth_Jani #65522 üzenetére

    "Ipari alkalmazásnak én azt nevezem amikor a előfizető hőbörög hogy nem tud naponta 100 gigát feltölteni."

    Senki sem hőbörgött azért, mert nem tud naponta 100 gigát feltölteni. Szó sem volt adatforgalomról, feltöltési sebességről. Továbbá senkit sem érdekel egy csak általad használt kitalált fogalom hasraütésre megállapított definíciója. A szolgáltatásnak a szerződésben meghatározott paraméterekkel kell működnie. Az, hogy Toth_Jani a prohardverről erről mit gondol, a kutyát nem érdekli.

    "Kérnék rá példát..."

    Miért, egészen pontosan ki vagy te, hogy bárkinek magyarázkodnia kellene neked? Egyébként továbbra sem beszélt senki naponta 100 GB feltöltéséről, nem tudom, ezt melyik álmodban láttad.

    "A késést pedig szintén csak a játékoknál tudom értelmezni..."

    Ez azért van, mert nem értesz hozzá. Számos más dolgot befolyásol a latency, például DNS kérések, TCP kapcsolatok felépítését, realtime adatforgalmat (video- és audiohívás, streaming), satöbbi.
    Még ha igazad is lenne (ami hangsúlyozom, nincs), akkor sem érdekel senkit, hogy Toth_Jani a prohardverről véleménye szerint a játékokat érintő hardveres hibákkal nem kell foglalkozni, hiszen a játék hülyeség, majd kinövi a kedves előfizető.

    Nem vagyok hajlandó a továbbiakban a fröcsögéseiddel foglalkozni, mert láthatólag a téma technikai részéhez inkompetens vagy és a stílusod is irritál.

    (#65523) rgeorge
    Igazából teljesen mindegy, a CB hibáit a chipset (Puma 6) okozza, és a Hitronban is az van. Az itt kitárgyalt hibák minden Puma 6-os eszközt érintenek.

    (#65525) faranus
    "Karácsony után a két ünnep között járt le a 30 napos határidő, amin beül kell elvileg kijavitaniuk a külső hálózati hibát."

    Ezt a 30 napos határidőt ők mondták neked? Mert a saját ügyemre visszaemlékezve ilyet sehol sem olvastam, bármilyen hiba kijavítására 72 óra áll rendelkezésükre. A "külső hálózat" kifejezéssel nekem is dobálóztak, de valójában nem jelent semmit, sem az ÁSZF-ben, sem a vonatkozó törvényekben nincsen a javítási határidő megkülönböztetve "külső hálózati" és "belső hálózati" hibák esetén.

    "nem kaptam hivatalos értesitést arról, hogy ki lett javitva"

    Ezt is rendszeresen eljátszák, pedig a vonatkozó törvény (és nyilván a saját ÁSZF-jük) szerint a hiba kijavításáról 24 órán belül kötelesek tájékoztatni az előfizetőt.

    Az egész történeted elolvasva kísértetiesen hasonlít az én tavalyi ügyemhez. Már a sokadik ilyen történetet olvasom, úgy tűnik, ez a szokásos ügymenet a UPC-nél.
    A törvény szerint ha a bejelentett hibát 15 napig nem tudják kijavítani, akkor jogkövetkezmények nélkül (tehát kötbérfizetés nélkül), azonnali hatállyal felmondhatod a szerződést.
    Neked annyi szerencséd van, hogy van másik internetszolgáltató a lakóhelyeden. Nekem sajnos nincs, ezért 3 hónapig cirkuszoltam velük, mire kijavították, majd még külön kardoskodni kellett velük, hogy fizessék ki a kötbért, amit nagynehezen, de sikerült.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák